Gå til innhold

Hva er dine verste hemmeligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og det er den værste hemmeligheten din? :) Heldige deg!

nei, det er en ting som er mye verre men det vil jeg ikke gå ut med, selv som AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette skulle jeg aldri fortelle NOEN - men.....

Jeg fantaserer om Anders Behring Breivik (i politiuniform) under dyna..og det ganske ofte også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen partner just nu, men ifølge den CV-en som familie og venner får se så er jeg utdannet siviløkonom. Mens den offisielle CV-en viser at jeg kun har en bachelorgrad, men brukte et ekstra år på å bli ferdig. Det siste året fra jeg faktisk var ferdig til da familien tror jeg ble ferdig jobbet jeg i skjul for familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min vet mer om meg enn han jeg var gift med i mange år noen sinne visste. Likevel er det et par ting som skal få forbli hemmelige, men det er kun fordi han umulig kan ha noe godt av å vite det heller. Det er ikke mine verste hemmeligheter, men hører ikke hjemme i forholdet vårt heller. Ting som tidligere seksuelle erfaringer og slikt; og sånt vil jeg ikke vite om han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjålet fra folk jeg kalte mine venner. Skammer meg uendelig, og 10 år etterpå har jeg fortsatt ikke fått sagt unnskyld, jeg drømmer om det om natten, og sliter veldig.

Vært sammen med en mann som hadde kone. Skammer meg dypt.

Har store personlige problemer som følge av psykisk og fysisk mishandling fra foreldre i 17 år. Noe som kan forklare de dumme tingene jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst en egen evne til å tiltrekke meg gifte og opptatte menn - og jeg utnytter det til det fulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bestevenninne som jeg har hatt i uhorvelig mange år. I løpet av disse årene er det skjedd èn ting som kan ødelegge alt. Jeg lå med eksen hennes mens hun enda elsket ham, og ikke var over ham. Faktisk hadde vi et forhold. Det er over 10 år siden, og jeg håper min venninne aldri får vite, har angret sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke den verste, men tung nok for meg.

Jeg veier meg hver eneste morgen. Humøret og dagsformen min er ekstremt styrt av hva vekta viser. Noen hundre gram opp, og jeg føler meg smellfeit. Noen hundre gram ned, og dagen føles grei. Dette kverner gjennom hodet mitt konstant, men samboeren min vet ingen ting om det :trist: . (Jeg er forøvrig helt normalvektig, fornuften vet det.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Det er kanskje ikke den verste, men tung nok for meg.

Jeg veier meg hver eneste morgen. Humøret og dagsformen min er ekstremt styrt av hva vekta viser. Noen hundre gram opp, og jeg føler meg smellfeit. Noen hundre gram ned, og dagen føles grei. Dette kverner gjennom hodet mitt konstant, men samboeren min vet ingen ting om det :trist: . (Jeg er forøvrig helt normalvektig, fornuften vet det.)

Sånn har jeg det også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke den verste, men tung nok for meg.

Jeg veier meg hver eneste morgen. Humøret og dagsformen min er ekstremt styrt av hva vekta viser. Noen hundre gram opp, og jeg føler meg smellfeit. Noen hundre gram ned, og dagen føles grei. Dette kverner gjennom hodet mitt konstant, men samboeren min vet ingen ting om det :trist: . (Jeg er forøvrig helt normalvektig, fornuften vet det.)

Du innser at det er titalls faktorer som bestemmer hva du veier til hvert tidspunkt? Du f.eks veie 3-4 kilo mer om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de ikke sett på skattelistene?

Den dagen noen som står meg nært går innpå for å skjekke skattelistene går verden under for meg !! Om noen allerede har gjort det kan jeg ikke vite, men den tanken går igjennom hodet mitt hver eneste dag!! Hvis noen alikevel går innpå, har jeg likevel en backup plan; Jeg sier bare at det som står der er en feiltagelse, og at det fortest mulig skal rettes opp igjen, for å deretter le det bort! Noen som vet om det går ann å gjøre skattelistene usynlig?? :sjenert: Ja, jeg vet det. Jeg er farlig paranoid, og drømmer stadig vekk at familie og venner forlater meg :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.... antall sexpartnere før jeg traff fruen er nok noe jeg tar med meg i graven gitt... Det tallet kommer det ikke noe godt ut av.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen noen som står meg nært går innpå for å skjekke skattelistene går verden under for meg !! Om noen allerede har gjort det kan jeg ikke vite, men den tanken går igjennom hodet mitt hver eneste dag!! Hvis noen alikevel går innpå, har jeg likevel en backup plan; Jeg sier bare at det som står der er en feiltagelse, og at det fortest mulig skal rettes opp igjen, for å deretter le det bort! Noen som vet om det går ann å gjøre skattelistene usynlig?? :sjenert: Ja, jeg vet det. Jeg er farlig paranoid, og drømmer stadig vekk at familie og venner forlater meg :tristbla:

Herregud kan du ikke bare fortelle dem det?? og leve rik og lykkelig?? så lenge du deler litt så er alle happy :) hehe.. hadde ikke orka å late som jeg ikke hadde hatt penger om jeg hadde hatt masseeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god for flere millioner ( gjennom pengespill ), men velger likevel å leve et normalt liv i frykt for å miste de rundt meg. Jeg er paranoid, og tror at hvis folk får vite sannheten vil forlate meg i misunnelse...! Alle tror at rolex klokken min er fake, men de skulle bare visst... :sjenert:

Alright! Vi får håpe at pengene i det minste koser seg der de står siden du selv ikke øyner å kose deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min "verste" hemmelighet er at jeg ikke tror jeg noensinne vil finne noen som elsker meg. Likevel dater jeg, og prøver å overbevise meg selv om at jeg tar feil. Hver gang går jeg på trynet, sikkert mye fordi jeg er så negativ og patetisk innstilt. Det er egentlig et bedrag mot de jeg dater.

Det er ikke på det rasjonelle plan jeg tror dette, for logisk sett vet jeg at det er feil. Jeg er glad i meg selv, og har mange positive sider.

Det høres sikkert ut som en bagatell. Men det er belastende å se for seg et liv helt alene uten mulighet for å bli elsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde en bra fasade, men jeg er en aspirerende horebukk. Kommer sannsynligvis til å være horebukk resten av livet, dvs de 50 årene(omtrent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...