Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Jeg skrev om empati, du svarer at man ikke kan forlange mer enn at folk jobber hardt.

Jeg skrev om respekt. Fordi jeg kan ha empati med folk som må jobbe hardt på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår steinar, - håper det er en del kvinner med forsetter av god moral, - være litt mindre horer neste år, - ta litt mer hensyn neste år, - kanskje være litt mer lojal neste år og til slutt forsøke og være et godt menneske.

Mange kvinner ønsker og være en god kvinne ikke et godt menneske, - og det er som alle forstår litt forskjellige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår steinar, - håper det er en del kvinner med forsetter av god moral, - være litt mindre horer neste år, - ta litt mer hensyn neste år, - kanskje være litt mer lojal neste år og til slutt forsøke og være et godt menneske.

Mange kvinner ønsker og være en god kvinne ikke et godt menneske, - og det er som alle forstår litt forskjellige ting...

Mye bra der, waco!

Godt Nytt År selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Håper du har en mannlig kompis, tror det hadde vært veldig sunt for deg. Ønsker deg godt nytt år.

Prøver du egentlig å si at Steinar prøver å balle seg opp til å komme ut av skapet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror steinar bare trenger, er en slags forståelse eller en forklaring på hvorfor kvinner ofte har en atferd som dere har.

Dere reagerer stort sett likt dersom omstendighetene er like, ergo burde man jo i teorien kunne få noen svar. Men da krever det innrømmelser og aksept og det er jo noe av problematiseringen mellom kvinner og menn. Kvinner vil ikke forstå mange ganger.

For eksempel. Man har gjort undersøkelser blant bankranere for og se om det er noen likhetstrekk. De fant masse forskjeller, men de fant også mange likheter. Som manglende impulskontroll, følelse av uovervinnelighet, frykt, redsel, tvang, - det var hundrevis av forklaringer.

Jeg tror bare steinar ønsker at dere også kan komme med deres motiver og årsaker til at dere også gjør de handlingene som dere gjør?

Men og diskutere kvinner blir jo sett på som mannsjåvenisme og man blir mer trakassert og personforfulgt og omsnakket som person, enn og delta i selve debatten og hvorfor ting er som de er.

Steinar er som jeg ser de, er en antropolog kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

Det jeg tror steinar bare trenger, er en slags forståelse eller en forklaring på hvorfor kvinner ofte har en atferd som dere har.

Dere reagerer stort sett likt dersom omstendighetene er like, ergo burde man jo i teorien kunne få noen svar. Men da krever det innrømmelser og aksept og det er jo noe av problematiseringen mellom kvinner og menn. Kvinner vil ikke forstå mange ganger.

For eksempel. Man har gjort undersøkelser blant bankranere for og se om det er noen likhetstrekk. De fant masse forskjeller, men de fant også mange likheter. Som manglende impulskontroll, følelse av uovervinnelighet, frykt, redsel, tvang, - det var hundrevis av forklaringer.

Jeg tror bare steinar ønsker at dere også kan komme med deres motiver og årsaker til at dere også gjør de handlingene som dere gjør?

Men og diskutere kvinner blir jo sett på som mannsjåvenisme og man blir mer trakassert og personforfulgt og omsnakket som person, enn og delta i selve debatten og hvorfor ting er som de er.

Steinar er som jeg ser de, er en antropolog kvinneguiden.

Både menn og kvinner burde senke skuldrene litt, kjefte litt mindre. Mye krangel om bagateller.... ja vi er forskjellige- og sånn er det. Det går an å leve sammen for det. Jeg forlanger ikke at en mann skal forstå meg til enhver tid. Så mange kamper å kjempe - gud bedre. Slapp av..... derfor har jeg et forhold som er 28 år langt. Jeg har ikke slåss for alt mellom himmel og jord. Som før nevnt. Mye er gjort med vanlig folkeskikk og omtanke - i det daglige. Vi er MENNESKER!!! og vi skal bry oss om hverandre, være gode mot hverandre og dele, ta vare på våre barn, oppføre oss! Litt av dette.... mye er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både menn og kvinner burde senke skuldrene litt, kjefte litt mindre. Mye krangel om bagateller.... ja vi er forskjellige- og sånn er det. Det går an å leve sammen for det. Jeg forlanger ikke at en mann skal forstå meg til enhver tid. Så mange kamper å kjempe - gud bedre. Slapp av..... derfor har jeg et forhold som er 28 år langt. Jeg har ikke slåss for alt mellom himmel og jord. Som før nevnt. Mye er gjort med vanlig folkeskikk og omtanke - i det daglige. Vi er MENNESKER!!! og vi skal bry oss om hverandre, være gode mot hverandre og dele, ta vare på våre barn, oppføre oss! Litt av dette.... mye er gjort.

Problemet til mange av de som diskuterer her er åpenbart at de tror at de bare kan gjøre akkurat som når de er single, selv om de lever i et parforhold.

Jeg antar at dette kommer av mangel på oppdragelse.

Noen andre tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at du ikke kan uttale deg med noe relevans for 99,9% av alle parforhold. Altså alle de monogame parforholdene.

Du innser vel at utroskap også kan skje i et forhold hvor swinging er en del av sexlivet?

Plague kan så absolutt uttale seg med både relevans og troverdighet når det gjelder parforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke en pøkk klokere, på meg virker det som du har hatt grusomt dårlig erfaring med kvinner tidligere.

Sitter egentlig med en følelse av at du søker en bekreftelse av at kvinner generelt ikke er så ille som du skal ha det til, men du har tatt på deg et slags "badboy-image" for å virke uoppnåelig.

Ja, man er kanskje en såkalt "badboy" når man sier meninga si :ler:

Jeg får en følelse av at du veldig sterkt ønsker å få frem poengene dine og dine dårlige erfaringer, og velger den provoserende linja for å bli hørt.

Forsåvidt. Ser ingen mening i å skrive her uten å få frem poenget.

Mulig jeg tar feil, men om ikke synes jeg du skal senke skuldrene og ta til deg det jentene sier.

Trur du er en ordentlig kosegutt bak all kveruleringa jeg :klemmer:

Aaaah, er vi på usikker grunn?

Du gir uttrykk for at du vet hva du vil ha fra en kvinne.

Du virker veldig sikker på at du forstår kvinnen og hvordan hun tenker.

Da bør du inneha den samme selvtilliten overfor deg selv..

Noticed..

Føler du at du oppnår noe med det?

Hakke oppnådd noe med det ennå, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er single fordi de rett og slett ikke har forelsket seg.

Og muligens aldri finner noen som er bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få mennesker sinte er ikke en attraktiv egenskap.

Sier du det? :klo:

:ler:

Fortell nå, hvilke egenskaper besitter du som gjør deg til en bra partner?

Jeg er ikke voldelig, kriminell eller ødeland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Men Steinar?

Med sterke og bastante meninger om kvinner generelt, bør og skal du ha baller nok til å fortelle oss hva som gjør nettopp deg attraktiv for kvinner.

Kanskje ikke vesentlig for tråden i sin helhet, men siden den handler om kvinner og svake mennesker, er det naturlig å anta at TS bedømmer disse nettopp utifra egne egenskaper og kvaliteter.

Så igjen, hva gjør deg attraktiv for en kvinne?

Endret av Bustenskjold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du innser vel at utroskap også kan skje i et forhold hvor swinging er en del av sexlivet?

Plague kan så absolutt uttale seg med både relevans og troverdighet når det gjelder parforhold.

Det er ditt personlige syn på saken. Og altså ikke mitt.

Jeg ser ingenting sammenliknbart mellom såkalte åpne forhold og monogame parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Jeg er ikke voldelig, kriminell eller ødeland :)

Det er heller ikke en overvektig, arbeidsledig 30åring som fremdeles bor på gutterommet hjemme hos mamma og bruker dagene på PS3 og Xbox...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det kommer helt an på åssen det passer inn i forholdet i mine øyne.

Det kan bli for dyrt, for risikabelt, for tidkrevende, for upraktisk, upassende osv.

Og det er akkurat dette som skiller det å være singel og det å være i et parforhold.

Poenget mitt er at du ikke kan uttale deg med noe relevans for 99,9% av alle parforhold. Altså alle de monogame parforholdene.

Men du er ekspert på andres parforhold og for den del også single og kan uttale deg med relevans? For eksempel at alle kvinner er umoralske tøyter inntil annet er bevist, og lever et tøylesløst liv? Hva med menn, lever alle menn uklanderlig? Kanskje det finnes flere enn deg som legger seg etter og ligger med gifte kvinner. Du er vel sånn sett et "strålende" eksempel til etterfølgelse. Men du hadde jo ærbare hensikter, har du fortalt, så klart du er uten skyld :ironi: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ditt personlige syn på saken. Og altså ikke mitt.

Jeg ser ingenting sammenliknbart mellom såkalte åpne forhold og monogame parforhold.

Tror du ikke at utroskap kan skje i et åpent forhold eller et forhold hvor swinging inngår i sexlivet?

Endret av QueenPenelope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke en overvektig, arbeidsledig 30åring som fremdeles bor på gutterommet hjemme hos mamma og bruker dagene på PS3 og Xbox...

Ja, og det er jo bra at de ikke er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at utroskap kan skje i et åpent forhold eller et forhold hvor swinging inngår i sexlivet?

Mye mulig. Men etter mitt syn kan de da bare skylde seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke voldelig, kriminell eller ødeland :)

Er dette slik du vil markedsføre deg til en evnt svigermor? "Jeg er bra for din datter, fordi jeg er ikke på kant med loven"?

Spørsmålet er hva slags kvaliteter du har som måtte gjøre deg til en god partner. Jeg må bare anta at du forstår spørsmålet, selv om du nettopp viste at du nettopp ikke gjorde det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...