Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Men Steinar?

Med sterke og bastante meninger om kvinner generelt, bør og skal du ha baller nok til å fortelle oss hva som gjør nettopp deg attraktiv for kvinner.

Kanskje ikke vesentlig for tråden i sin helhet, men siden den handler om kvinner og svake mennesker, er det naturlig å anta at TS bedømmer disse nettopp utifra egne egenskaper og kvaliteter.

Så igjen, hva gjør deg attraktiv for en kvinne?

Steinar.. Jeg forventer faktisk svar på dette fra en som av en annen mannlig bruker blir tillagt en rolle som KGs egen antropolog.

Da bør du kjenne deg selv og hva som gjør deg attraktiv for en kvinne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye mulig. Men etter mitt syn kan de da bare skylde seg selv.

Akkurat, ja. Igjen må jeg bare gjøre deg oppmerksom på at om swingers har sex med andre par sammen, så har de fortsatt ikke brutt samlivets felles grenser som de to har bestemt. Jeg må bare henvise til mitt innlegg #2120.

Utroskap er å gå bak ryggen på, svike og bedra partneren sin. Og det kan skje i alle forhold, uansett hvilke seksuelle grenser som paret har satt seg imellom.

Du er så flink til å skylde på andre, si at de har vært dumme, kan skylde seg selv - og tilsvarende flink på å fraskrive deg ansvar for dine egne feiltrinn. Jeg skjønner godt at du sliter med å liste opp noen gode kvaliteter rundt din egen person.

• Liker 1
Skrevet

Er dette slik du vil markedsføre deg til en evnt svigermor? "Jeg er bra for din datter, fordi jeg er ikke på kant med loven"?

Egenskapene å ikke være voldelig, kriminell eller ødeland er det som bør telle aller mest for enhver svigermor, ja.

Spørsmålet er hva slags kvaliteter du har som måtte gjøre deg til en god partner. Jeg må bare anta at du forstår spørsmålet, selv om du nettopp viste at du nettopp ikke gjorde det.

hehe Det er ingenting jeg ikke forstår. Med unntak for kvinner selvfølgelig ;):ler:

Ellers har jeg potensialet til å være en solid fyr som er til å stole på i alle vær :)

Skrevet

Egenskapene å ikke være voldelig, kriminell eller ødeland er det som bør telle aller mest for enhver svigermor, ja.

Da er det jammen mange "svigermors drøm" rundt omkring.

Forøvrig er det mange notorisk utro mennesker som ikke er voldelige, kriminelle eller ødeland også. Og jeg tror nok ikke svigermødre setter pris på slike.

hehe Det er ingenting jeg ikke forstår. Med unntak for kvinner selvfølgelig ;):ler:

Og folkeskikk, sosial interaksjon, samspill, samarbeid, empati, forståelse... the list goes on and on.

Ellers har jeg potensialet til å være en solid fyr som er til å stole på i alle vær :)

Omtrent som at tolkningsdama kunne stole på at da Steinar setter et ultimatum, DA ER DET ALVOR, ALTSÅ? :fnise: For det var nemlig Steinar på sitt beste da været viste seg fra sin stormfulle, vrange side...

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Dette innlegget ville jeg gitt mange plusser for, Penelope, men har bar én til rådighet.

• Liker 2
Skrevet

Akkurat, ja. Igjen må jeg bare gjøre deg oppmerksom på at om swingers har sex med andre par sammen, så har de fortsatt ikke brutt samlivets felles grenser som de to har bestemt. Jeg må bare henvise til mitt innlegg #2120.

Utroskap er å gå bak ryggen på, svike og bedra partneren sin. Og det kan skje i alle forhold, uansett hvilke seksuelle grenser som paret har satt seg imellom.

Du er så flink til å skylde på andre, si at de har vært dumme, kan skylde seg selv - og tilsvarende flink på å fraskrive deg ansvar for dine egne feiltrinn. Jeg skjønner godt at du sliter med å liste opp noen gode kvaliteter rundt din egen person.

Jeg mener at det burde være åpenbart for alle og enhver at man ikke kan forvente seg troskap når man selv legger opp til at det ikke skal være troskap. Da er man rett og slett dum.

Det blir som å drikke seg dritings og så bli overrasket over å bli fyllesjuk.

Skrevet (endret)

Jeg mener at det burde være åpenbart for alle og enhver at man ikke kan forvente seg troskap når man selv legger opp til at det ikke skal være troskap. Da er man rett og slett dum.

De aller fleste ville kanskje argumentert med at det var motsatt... hvorfor ha et behov for å snike seg til sex med andre, når man i forholdet kan ha sex med andre helt åpent? Slik sett skulle man heller tro at varianter av åpne forhold er mindre utsatt for utroskap.

Poenget mitt var at det KAN skje likevel.

Forøvrig bør du lære deg at swinging ikke har noe med (manglende) troskap å gjøre. :sukk: Jeg overraskes over hvor lite du vet om samliv og ulike samlivsformer.

edit: litt for mange ord i en setning der, gitt

Endret av QueenPenelope
  • Liker 1
Skrevet

Hvis to mennesker er enige om at de kan spise is når de er sammen - og bare da - og en av dem spiser is uten den andre... Ser du da at dette mennsket har brutt en avtale?

• Liker 1
Skrevet

Da er det jammen mange "svigermors drøm" rundt omkring.

Ja, det får vi bare håpe på! :)

Forøvrig er det mange notorisk utro mennesker som ikke er voldelige, kriminelle eller ødeland også. Og jeg tror nok ikke svigermødre setter pris på slike.

Joda, tett etter voldelig, kriminell og ødeland; kommer det selvfølgelig flere uheldige egenskaper som f.eks å være utro, alkoholiker, rusmisbruker etc.

Eller for å si det sånn; det er jaggu MYE man MÅ se opp for i dette livet!

Og kanskje det er derfor jeg mener at man ikke skal stole på folk man ikke kjenner?

Og folkeskikk, sosial interaksjon, samspill, samarbeid, empati, forståelse... the list goes on and on.

Takk takk! ;) hehe

Omtrent som at tolkningsdama kunne stole på at da Steinar setter et ultimatum, DA ER DET ALVOR, ALTSÅ? :fnise: For det var nemlig Steinar på sitt beste da været viste seg fra sin stormfulle, vrange side...

Typisk kvinne å sette hele egenskapen på sitt hode! :smoke:

Det å være til å stole på er faktisk ikke det samme som at jeg svikter henne. Tro det eller ei ;)

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Definer utroskap?

Hvis begge parter er enige om at de tenner på å invitere andre mennesker inn i deres sexliv fordi det tenner dem, ser jeg ikke hvor utroskapen kommer inn i bildet...

Du burde i grunnen fremstå som en selvsikker og seksuelt dreven hønk som ikke en kvinne på planeten kunne drømt om å være utro imot..

Men jeg savner fremdeles et svar på hva som gjør deg attraktiv hos det andre kjønn..

Det du har kommet med så langt er syltynt..

• Liker 2
Skrevet

Joda, tett etter voldelig, kriminell og ødeland; kommer det selvfølgelig flere uheldige egenskaper som f.eks å være utro, alkoholiker, rusmisbruker etc.

Eller for å si det sånn; det er jaggu MYE man MÅ se opp for i dette livet!

Og kanskje det er derfor jeg mener at man ikke skal stole på folk man ikke kjenner?

Er det vanskelig å svare på bustenskjold sitt spørsmål, altså?

Typisk kvinne å sette hele egenskapen på sitt hode! :smoke:

Det å være til å stole på er faktisk ikke det samme som at jeg svikter henne. Tro det eller ei ;)

Du sa at det var hvafornoe? Jeg bare konstaterer at du absolutt ikke er solid når det stormer. Du var nemlig alt annet enn solid. Du vinglet og utviste en form for desperat usikkerhet. Og det er ikke en ting du kan si for å motbevise det, fordi du allerede har bevist - for et år siden - at jeg har rett.

Skrevet

De aller fleste ville kanskje argumentert med at det var motsatt... hvorfor ha et behov for å snike seg til sex med andre, når man i forholdet kan ha sex med andre helt åpent? Slik sett skulle man heller tro at varianter av åpne forhold er mindre utsatt for utroskap.

Poenget mitt var at det KAN skje likevel.

Forøvrig bør du lære deg at swinging ikke har noe med (manglende) troskap å gjøre. :sukk: Jeg overraskes over hvor lite du vet om samliv og ulike samlivsformer.

edit: litt for mange ord i en setning der, gitt

Når man har intim kontakt med andre individer (normalt sett av det annet kjønn) så øker sannsynligheten for at man finner noen man liker bedre og/eller passer bedre i sammen med. Det finnes nemlig ingen perfekte parforhold. Dessuten finnes det dårlige perioder.

Er det veldig vanskelig å forstå dette? :klo:

Skrevet

Når man har intim kontakt med andre individer (normalt sett av det annet kjønn) så øker sannsynligheten for at man finner noen man liker bedre og/eller passer bedre i sammen med. Det finnes nemlig ingen perfekte parforhold. Dessuten finnes det dårlige perioder.

Er det veldig vanskelig å forstå dette? :klo:

Dette, sammen med manglende seriøst svar på Bustenskjold sitt innlegg, er bare siste bekreftelsen på at du egentlig er en svært usikker ungkar, Steinar.

Fullstendig blottet for selvtillit, og er dermed helt sikker på at med mindre du passer på dama døgnet rundt, vil hun enkelt og raskt finne seg noen bedre og mer interessant enn deg.

• Liker 2
Skrevet

Du sa at det var hvafornoe? Jeg bare konstaterer at du absolutt ikke er solid når det stormer. Du var nemlig alt annet enn solid. Du vinglet og utviste en form for desperat usikkerhet. Og det er ikke en ting du kan si for å motbevise det, fordi du allerede har bevist - for et år siden - at jeg har rett.

Jeg var faktisk eksepsjonelt solid. Jeg har nemlig gjort alt jeg kunne (og litt til) for å få henne til å forstå alvoret.

Jeg kunne selvfølgelig valgt å gi faen. Men det hadde vært å vise usikkerhet.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg var faktisk eksepsjonelt solid. Jeg har nemlig gjort alt jeg kunne (og litt til) for å få henne til å forstå alvoret

Men da må du jo nødvendigvis ha overbevist henne om dine fantastiske egenskaper som mann og samlivspartner?

Jeg tror du ville fått langt mer respekt blant kvinnene her om du fremsto som selvsikker, bevisst egne kvaliteter og oppførte deg deretter..

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Innvendig, ja.

Men utvendig er helst den store interessen å få gubben til å male for seg :smoke:

Hvilket gubben bør gjøre uten å mukke!

Jeg hadde ikke turt å vise meg ute på bygda om jeg hadde latt en kjæreste klatre til topps i stigen.

Vel er jeg for likestilling, og hun hadde sikkert klart det.

Men en mann maler uansett sitt eget hus!!

• Liker 1
Skrevet

Men da må du jo nødvendigvis ha overbevist henne om dine fantastiske egenskaper som mann og samlivspartner?

Jeg tror du ville fått langt mer respekt blant kvinnene her om du fremsto som selvsikker, bevisst egne kvaliteter og oppførte deg deretter..

Tja, kvinner reagerer på sin måte på så mye rart.

Det går selvfølgelig an å observere hva som fungerer, ja. Og spille det spillet.

Men det er jo ikke helt redelig.

Skrevet

Hvilket gubben bør gjøre uten å mukke!

Jeg hadde ikke turt å vise meg ute på bygda om jeg hadde latt en kjæreste klatre til topps i stigen.

Vel er jeg for likestilling, og hun hadde sikkert klart det.

Men en mann maler uansett sitt eget hus!!

Tja, jeg er nok mere for samarbeide enn deg da tenker jeg ;)

Går nok bra det...

Oppblåsbare dukker har ikke stort behov for å være sosiale :lur:

Høres praktisk ut! :ler:

Skrevet

Godt å se at verden ikke har forandret seg stort siden i fjor. :)

Jeg synes du er i overkant beskjeden nå, Steinar. Du har da masse å tilby en dame:

- Du velger vennene hennes.

- Du bestemer påkledningen hennes.

- Du avgjør hva slags jobb hun kan ha.

- Du velger hvem hun kan treffe og hvor.

- Du henter henne på julebordet så hun rekker hjem til Kveldsnytt.

- Du sørger for å treffe en avgjørelse hvis det er noe dere er uenige om.

- Du skaffer henne spennende og utfordrende fritidssysler som klesvask, oppvask og husvask.

- Du sørger for at hun aldri mer trenger å føle hjemlengsel.

- Du har en væremåte som garanterer at hun slipper konkurrenter.

Det er i det hele tatt ganske mange av de tingene kvinner baler med til vanlig som de slipper å tenke på i et forhold med deg.

• Liker 9
Gjest Lille-pus
Skrevet

Godt å se at verden ikke har forandret seg stort siden i fjor. :)

Jeg synes du er i overkant beskjeden nå, Steinar. Du har da masse å tilby en dame:

- Du velger vennene hennes.

- Du bestemer påkledningen hennes.

- Du avgjør hva slags jobb hun kan ha.

- Du velger hvem hun kan treffe og hvor.

- Du henter henne på julebordet så hun rekker hjem til Kveldsnytt.

- Du sørger for å treffe en avgjørelse hvis det er noe dere er uenige om.

- Du skaffer henne spennende og utfordrende fritidssysler som klesvask, oppvask og husvask.

- Du sørger for at hun aldri mer trenger å føle hjemlengsel.

- Du har en væremåte som garanterer at hun slipper konkurrenter.

Det er i det hele tatt ganske mange av de tingene kvinner baler med til vanlig som de slipper å tenke på i et forhold med deg.

- og ikke å forglemme at daten kan risikere å bli servert risgrøt (- forutsatt at hun kan ansees å være verd det....) :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...