Frihetsgudinnen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #101 Skrevet 2. november 2011 Jeg tror litt av grunnen til at kvinner har den allminnelige forakt krypdyr, insekter, mark og snille gutter skyldes at mye er guttens feil. Når menn belønner feil type jenter får det uante konsekvenser. Alle vet hvorfor det er tre ganger så mange menn som kvinner som tar selvmord. De aller fleste tilfeller skyldes kjærlighetssorg. Hadde ikke menn vært så snille og tafatte ville disse hendelsene vært avsluttet med og finne dama partert i en søplesekk, - så takket være menns sin snillhet og selvoppfrelselse redder det kvinneliv. Det er mer sannsynlig at en mann tar livet sinn kontra det å drepe en annen, allikevel har kvinner mer angst for å bli drept, enn angsten for å ta livet av en mann med selvmord?? Jaha? Så ingen kvinner kan dumpe en fyr sånn i tilfelle han skulle få sånn kjærlighetssorg at han tar selvmord?? Gjelder denne regla bare snille gutter, eller må vi beholde badboys også, sånn for sikkerhets skyld?? Veldig få kvinner har den innsikt som frihetsgudinnen, men det er fordi frihetsgudinnen bare har blitt elsket av snille gutter og ikke en rabbagast hun aldri får temnt. Det imponerer meg stadig hvor mye kg's brukere vet om meg.
Frihetsgudinnen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #102 Skrevet 2. november 2011 jeg ønsker meg en snill mann, men han klarer ikke meg hvis han er usikker! de 10 punktene har ikke noe med snillhet å gjøre det er typisk oppførsel ved 100 % usikkerhet. Er det virkelig bare en 2-3 stykker som har klart å få med seg innholdet i hovedinnlegget?? Lese en gang til kanskje.
CaspertheGh0st Skrevet 2. november 2011 #103 Skrevet 2. november 2011 (endret) Er det virkelig bare en 2-3 stykker som har klart å få med seg innholdet i hovedinnlegget?? Lese en gang til kanskje. Jeg har lest det, og det du sier er, ordrett: "Hva er galt med snille gutter da?" 1. For det første er de fleste snille gutter fryktelig usikre. Jeg har den oppfatningen at det er de fleste 'bad boys' som er usikre og må dekke over usikkerheten med overdreven macho- og drittsekkoppførsel. 2. Snille gutter lyser av dårlig selvtilitt. Nei, usikre gutter lyser av dårlig selvtillit. 3. Selvsikkre, sterke kvinner som klarer seg selv synes snille gutter er klengete, selvutslettende, sytete og uten selvtilitt. Nei, usikre gutter er klengete, selvutslettende sytete og uten selvtillit. 4. Snille gutter limer seg på kvinner og vil være ett med henne av frykt for at når hun er ute av syne kan hun bli tiltrukket til en annen. Nei, usikre gutter har en konstant frykt for at dama skal finne seg en annen. 5. Snille gutter ringer og dukker opp uanmeldt konstant. Selv når hun ber om tid for seg selv. Enda et tegn på usikkerhet. Ja, et tegn på usikkerthet fra en usikker mann. Hva har det med å være 'snill' å dukke opp uanmeldt? 6. Snille gutter ber alltid henne om å ta avgjørelser. De tror det er å være snill, men det legger en urettferdig byrde på henne, og gir han muligheten til å klandre henne hvis avgjørelsen viste seg å være lite bra. Nei, du blander sammen det å være snill og det å være manipulerende. 7. Snille gutter sier sjelden fra om noe plager dem, og forteller nesten aldri hva de vil, forventer og trenger. Nei, det der er gutter med kommunikasjonsproblemer. Hva er 'snilt' med å lukke seg inne? 8. Snille gutter tror de aldri vil møte noen som er så spesiell som henne. De bruker sin affeksjon som et grunnleggende argument for "ingen vil noensinne elske henne like mye som meg". Istedefor at dette er et fantastisk argument for deres hengivenhet, blir det en subtil og slem fornærmelse. Det er på lik linje med å si til henne: "Du er en så vanskelig person at bare JEG kan elske deg, så vær takknemlig for at jeg er her". Det der har ihvertfall ingenting med å 'være snill' å gjøre. 9. Mer enn å elske kvinner i sitt liv, TRENGER den snille mannen henne. "hun er mitt liv, min eneste kilde til lykke" Igjen, en mann som er enten usikker og har lite tro på seg selv. 10. En annen feil snille gutter gjør er å gå etter kvinner de tror trenger hjelp. De velger med vilje kvinner som de kan gjøre seg til hjelpere for, og på den måten tror han at han blir en bedre og mer elskelig person. Han tror at ved å hjelpe vil det gi han en følelse av å oppnå noe, og hun vil sette mer pris på han og elske han mer for alt han gjør og ofrer for hennes del. Det mest patetiske er at han hele tiden må dra fram hvor hjelpsom og oppfordrende han er for hennes del. Det der er manipulerende oppførsel. Ikke snill. 11. Det koker ned til at snille gutter ikke liker seg selv. Usikre og manipulative mennesker liker ikke seg selv. 12. Å bestikke henne med gaver og blomster hele tiden gjør henne ikke takknemlig når tanken bak er at hun skal elske deg mer og gi deg mer sex i ren "takknemlighet" over hvor snill du er. Igjen, manipulerende. Ikke snill. 13. Sist med ikke minst: Ikke ring henne for å fortelle med gråtkvalt stemme at hun må huske på du elsker henne, ikke kan leve uten henne og at hun bare kan ringe deg om hun ombestemmer seg - etter hun har gjort det slutt med deg!! Det har ingenting med snillhet å gjøre,det de er desperat forsøk på å få tilbake ekskjæresten. Kanskje du kunne fått frem poenget ditt bedre hvis du ikke brukte 'snille menn' hele tiden, men heller påpeker at dette handler om usikre menn som manipulerer andre. Endret 2. november 2011 av regia 2
Frihetsgudinnen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #105 Skrevet 2. november 2011 @regia Du har fremdeles tolket innlegget i feil retning. Jeg snakker KONSEKVENT om gutter som bruker snillhet til å oppnå det de vil, men som ikke helt skjønner at det kan oppfattes som manipulerende - fordi "de er jo bare snille". Ser du poenget?? Jeg skjønner jo at mange har samme tolkningen av innlegget som du har, men, jeg har påpekt (nå mange ganger!) at både snill og usikker må til for å forklare i dette innlegget. Det er kombinasjonen av disse to som er viktig her. Jeg kunne selvsagt satt ordene "snille gutter" i anførselstegn gjennom hele innlegget, men som sagt, når de tror selv seriøst at de bare er snille, så what can I say??? Også, klager de etterpå fordi ingen vil ha dem "fordi de er såå snille". Go figure
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #106 Skrevet 2. november 2011 jeg ønsker meg en snill mann, men han klarer ikke meg hvis han er usikker! de 10 punktene har ikke noe med snillhet å gjøre det er typisk oppførsel ved 100 % usikkerhet. Hvis du gjør en mann usikker så bør du først og fremst tenke igjennom din egen oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #107 Skrevet 2. november 2011 Jeg vet hvorfor kvinner ikke faller for snill mann. Fordi snille menn er ikke snille menn, de er akkurat like slemme og feige som resten.
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #108 Skrevet 2. november 2011 (endret) Jeg skjønner jo at mange har samme tolkningen av innlegget som du har, men, jeg har påpekt (nå mange ganger!) at både snill og usikker må til for å forklare i dette innlegget. Det er kombinasjonen av disse to som er viktig her. Jeg kunne selvsagt satt ordene "snille gutter" i anførselstegn gjennom hele innlegget, men som sagt, når de tror selv seriøst at de bare er snille, så what can I say??? Også, klager de etterpå fordi ingen vil ha dem "fordi de er såå snille". Go figure Hvorfor tror du at disse "snille guttene" virkelig mener om seg selv at de er snille? At man sier at man er snill behøver jo ikke bety at man mener det. Snill kan bety at man ikke er direkte slem som en del andre kan være. Hva er egentlig best - en som prøver å være snill eller en som gir totalt faen i deg? Endret 2. november 2011 av Steinar40
Frihetsgudinnen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #109 Skrevet 2. november 2011 Jeg har lest det, og det du sier er, ordrett: Jeg har faktisk opplyst om at innlegget er satt på spissen og skrevet med ironi og sarkasme. Hvilket betyr at det er dumt å lese det ordrett. Jeg har forøvrig fått fram poenget mitt, fordi mange som er i denne situasjonen har fått satt ord på hvorfor de ikke får det til å fungere med en "snill mann". Hvis dette innlegget hjelper bare en kvinne, så er jeg fornøyd jeg. Hvis du gjør en mann usikker så bør du først og fremst tenke igjennom din egen oppførsel. Ehh, så vi kvinner bør bli mindre selvsikre og ta mer hensyn til at ikke alle har selvtilitt? Noen menn er usikre samme hvor mange ganger vi både sier og viser at det er han vi vil ha. Hva mener så du skal til for å få en usikker mann til å bli mer sikker på seg selv i forhold til kvinnens oppførsel? Hva er det hun skal forandre på?
CaspertheGh0st Skrevet 2. november 2011 #110 Skrevet 2. november 2011 @regia Du har fremdeles tolket innlegget i feil retning. Jeg snakker KONSEKVENT om gutter som bruker snillhet til å oppnå det de vil, men som ikke helt skjønner at det kan oppfattes som manipulerende - fordi "de er jo bare snille". Ser du poenget?? Jeg skjønner jo at mange har samme tolkningen av innlegget som du har, men, jeg har påpekt (nå mange ganger!) at både snill og usikker må til for å forklare i dette innlegget. Det er kombinasjonen av disse to som er viktig her. Jeg kunne selvsagt satt ordene "snille gutter" i anførselstegn gjennom hele innlegget, men som sagt, når de tror selv seriøst at de bare er snille, så what can I say??? Også, klager de etterpå fordi ingen vil ha dem "fordi de er såå snille". Go figure Ja, jeg skjønner poenget ditt. Men du ordlegger deg feil. Du skriver snille menn = ditten og datten. Det som skulle stått der er usikre menn =, eller manipulerende menn = slik og slik.
CaspertheGh0st Skrevet 2. november 2011 #111 Skrevet 2. november 2011 Jeg har faktisk opplyst om at innlegget er satt på spissen og skrevet med ironi og sarkasme. Hvilket betyr at det er dumt å lese det ordrett. Med tanke på at det er en del som har misoppfatninger om "bad boys" vs "snille gutter" så er det ikke rart at man vil påpeke dette.
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #112 Skrevet 2. november 2011 Ehh, så vi kvinner bør bli mindre selvsikre og ta mer hensyn til at ikke alle har selvtilitt? Noen menn er usikre samme hvor mange ganger vi både sier og viser at det er han vi vil ha. Hva mener så du skal til for å få en usikker mann til å bli mer sikker på seg selv i forhold til kvinnens oppførsel? Hva er det hun skal forandre på? Hvis det er så store ulikheter og problemer som du legger opp til her; så bør vel den som er misfornøyd med den snille/usikre mannen innse at dere rett og slett ikke passer i sammen? På et tidligst mulig tidspunkt.
Frihetsgudinnen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #113 Skrevet 2. november 2011 Ja, jeg skjønner poenget ditt. Men du ordlegger deg feil. Du skriver snille menn = ditten og datten. Det som skulle stått der er usikre menn =, eller manipulerende menn = slik og slik. Jeg ordlegger meg ikke feil. Når disse mannfolkene mener de er snille selv, så må det ordlegges deretter. Forresten skjønner jeg også alle andres poeng her, som gjelder ditt også. Med tanke på at det er en del som har misoppfatninger om "bad boys" vs "snille gutter" så er det ikke rart at man vil påpeke dette. En ting som er sikkert og visst, og som aldri kan endres på er at alle har forskjellige definisjoner på de samme ordene og meningene. Så, her kommer man til kort uansett hvordan man velger å utrykke seg. Jeg legger helt sikkert noe annet i badboy enn hva du gjør, basert på mine erfaringer. Hva som er en snill mann er like vanskelig å definere, siden det kommer an hva og hvordan man selv vil ha det.
hulaboer Skrevet 2. november 2011 #114 Skrevet 2. november 2011 (endret) Så er man snill så er man usikker på seg selv? Teit. Nei, men disse "snille" guttene som hun beskriver er det. Selvsagt er innlegget satt litt på spissen for å få frem et poeng. Poenget er vel at det ikke nytter å syte over at kvinner ikke vil ha en fordi man er snill. Bare fordi en gutt er en skikkelig pysete "snilling" så betyr ikke det at alternativet er badboys som banker jentene. Et annet alternativ er gutter som står for den de er og har egne meninger og ikke er redde for å si hva de mener, og som også behandler jenta pent og er snill (altså at de ikke går inn for å såre henne, osv.). Endret 2. november 2011 av hulaboer
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #115 Skrevet 2. november 2011 Jeg legger helt sikkert noe annet i badboy enn hva du gjør, basert på mine erfaringer. Hva som er en snill mann er like vanskelig å definere, siden det kommer an hva og hvordan man selv vil ha det. Ja, dette er jo interessant. Hvordan definerer DU en virkelig/ekte snill mann?
hulaboer Skrevet 2. november 2011 #116 Skrevet 2. november 2011 Når du sutrer så infernalsk over dette bør du ikke klage når du møter en mann som bedriver psykisk terror, kommer med ekle kommentarer som sårer og slår deg. Alternativet til ryggradsløse snille gutter som lar seg overkjøre er ikke badboys som banker dritten av jenta. Et annet alterntiv er snille gutter som i tillegg har ryggrad. 1
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #117 Skrevet 2. november 2011 Alternativet til ryggradsløse snille gutter som lar seg overkjøre er ikke badboys som banker dritten av jenta. Men sånn kan det fort vise seg å bli hvis man ikke bruker litt sunt vett selv.
Gjest MorAase Skrevet 2. november 2011 #118 Skrevet 2. november 2011 Jeg har faktisk opplyst om at innlegget er satt på spissen og skrevet med ironi og sarkasme. Hvilket betyr at det er dumt å lese det ordrett. Jeg har forøvrig fått fram poenget mitt, fordi mange som er i denne situasjonen har fått satt ord på hvorfor de ikke får det til å fungere med en "snill mann". Hvis dette innlegget hjelper bare en kvinne, så er jeg fornøyd jeg. Ehh, så vi kvinner bør bli mindre selvsikre og ta mer hensyn til at ikke alle har selvtilitt? Noen menn er usikre samme hvor mange ganger vi både sier og viser at det er han vi vil ha. Hva mener så du skal til for å få en usikker mann til å bli mer sikker på seg selv i forhold til kvinnens oppførsel? Hva er det hun skal forandre på? Alt som gjør at hun fremstår som alt annet enn etterrettelig og trofast.
hulaboer Skrevet 2. november 2011 #119 Skrevet 2. november 2011 Men sånn kan det fort vise seg å bli hvis man ikke bruker litt sunt vett selv. Mye kan gå galt uten sunt vett. Så kommentaren din er ikke spesielt relevant. 1
Steinar40 Skrevet 3. november 2011 #120 Skrevet 3. november 2011 Mye kan gå galt uten sunt vett. Så kommentaren din er ikke spesielt relevant. Det MESTE går galt uten sunt vett i dette livet. Og derfor er min kommentar i høyeste grad relevant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå