Jenta. Skrevet 22. november 2011 #141 Skrevet 22. november 2011 Ja, den ble ikke anonym, satser på at han ikke ser det! Hvordan sletter man innlegg?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #142 Skrevet 22. november 2011 Står det regdigernederst? Da kan du forandre innlegget til bare q f.eks.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #143 Skrevet 23. november 2011 Jeg tenker å kjøpe herreskrin eller en geneva xs Hva synes dere? ideer til andre småting man kan kjøpe i tilegg?
Mayah Skrevet 24. november 2011 #144 Skrevet 24. november 2011 Åhh, jeg blir så utålmodig når jeg har kjøpt noe jeg vet han liker og ikke minst, trenger! ... Vil at han skal pakke opp nå. 1
lille-lure Skrevet 24. november 2011 #145 Skrevet 24. november 2011 Min mann fyller 40 år neste år. hans store drøm er å kjøre sportsbiler på en bane. til jul skal ha få hint. bilder av et sted i london hvor vi skal. Bilder av en eller annen sportsbil osv. og til bursdagen hans som er til våren er det "bare " en londontur hvor resten av gaven kommer.
CathFoto Skrevet 24. november 2011 #146 Skrevet 24. november 2011 Ab: Jeg har kjøpt geneva s, så jeg synes det :9)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #147 Skrevet 24. november 2011 Jeg har bestilt Jack Daniels glass, men i dag fant jeg ut den lille hemlige gave i tilegg, da han visste om glassene, jeg skal ta sensuelle bilder i morgen . 1
Gjest Laks Skrevet 24. november 2011 #148 Skrevet 24. november 2011 Jeg tenker å kjøpe herreskrin eller en geneva xs Hva synes dere? ideer til andre småting man kan kjøpe i tilegg? Hva er et herreskrin?
Tesse90 Skrevet 25. november 2011 #149 Skrevet 25. november 2011 Hva er et herreskrin? Det er et smykkeskrin nesten. Hvor de kan ha klokker, mansjettknapper og lignende. finnes også slike til bare klokker:) Veldig fine!
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2011 #151 Skrevet 26. november 2011 Jeg har kjøpt en kåpejakke til mannen min, som han selv har valgt ut. Ikke akkurat det mest fantasifulle. I tillegg skal han få bortedrakten fra laget sitt av datteren vår. Det blir en overraskelse.
Markjordbær Skrevet 27. november 2011 #152 Skrevet 27. november 2011 (endret) Til min mann i år har jeg kjøpt en samsonite cubelite spinner koffert, 96 liter. Jeg fikk cosmolite av ham i fjor, og etter at han har kjent på min har han ønsket seg en selv, de er jo så fantastisk gode! Cubelite er årets modell, og litt mer maskulin utgave. I tillegg får han er bok m/leselampe (til å feste på bok) og ullsokker I fjor fikk han tur til berlin (med meg) fly+hotell. Samt tintin tegneserier fra bruktbu Endret 27. november 2011 av Markjordbær
fjellhuldra Skrevet 27. november 2011 #153 Skrevet 27. november 2011 Jeg har enda ikke bestemt meg heeelt enda. Har ikke vært sammen så lenge, så har liksom satt en grense på 500kr. Får håpe han ikke finner ut av det :gjeiper: Skal kjøpe en kokebok om å røke kjøtt og en Harry Potter-lydbok (siden han kjører mye bil). Vurderer å legge med litt sånne tulleting, for å ikke gjøre det så kjedelig. Tenker på en hvit singlett, som han hater, og et "Build your own Land Rover"-kit, fordi kompisen kjøpte en Land Rover og han har pratet masse om det. Men vet ikke...blir dette litt tamt?
saripari Skrevet 27. november 2011 #154 Skrevet 27. november 2011 Vi er fattige studenter i år, så her blir det gave til hverandre for 300 kr. Jeg tenkte å kjøpe en hettegenser, og lage en bok. Boken skal være en "Takkebok", der det står takk for mange forskjellige ting(feks. takk for at du alltid gir meg nattaklem og sier du elsker meg) med bilder av oss til. Er ikke så ofte vi gir hverandre søte ting lengre, etter 5 år sammen 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #155 Skrevet 27. november 2011 I år har jeg kjøpt masse stæsj til dataen hans som han trenger. Ble uhorvelig dyrt 5000 kr ca. men det fortjener han 1
Gjest helenehøi Skrevet 27. november 2011 #156 Skrevet 27. november 2011 Hørt at de kapselmaskinene ofte tuller slik at det blir mye sløsing av kapsler, noen som vet noe om det? De som sa det er av typen som har en negativ formening om det meste, men greit å høre rundt likevel Tenkte å kjøpe Dolce Gusto Circulo
Gjest Chevy Skrevet 28. november 2011 #157 Skrevet 28. november 2011 Hørt at de kapselmaskinene ofte tuller slik at det blir mye sløsing av kapsler, noen som vet noe om det? De som sa det er av typen som har en negativ formening om det meste, men greit å høre rundt likevel Tenkte å kjøpe Dolce Gusto Circulo Vi har dolce gusto, har aldri hatt noe problem med sløsing av kapsler:) aldri,faktisk:)
Fantomina Skrevet 28. november 2011 #158 Skrevet 28. november 2011 Hørt at de kapselmaskinene ofte tuller slik at det blir mye sløsing av kapsler, noen som vet noe om det? De som sa det er av typen som har en negativ formening om det meste, men greit å høre rundt likevel Tenkte å kjøpe Dolce Gusto Circulo Jeg har en Nespresso Pixie, opplever ikke noe sløsing av kapsler her heller.
Gjest helenehøi Skrevet 28. november 2011 #159 Skrevet 28. november 2011 Vi har dolce gusto, har aldri hatt noe problem med sløsing av kapsler:) aldri,faktisk:) Jeg har en Nespresso Pixie, opplever ikke noe sløsing av kapsler her heller. Så bra, ble litt engstelig. Da blir det garantert kapselmaskin til verdens beste i år
Lumos Skrevet 28. november 2011 #160 Skrevet 28. november 2011 Vi vurderte å kjøpe backpacker-sekker til hverandre i år, men de er så dyre, så det spørs om det blir gavene fra foreldrene våre i stedet for Så hva nå? Har kjøpt en serie på DVD han liker, men har lyst å kjøpe noe til. Får følge med her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå