Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

At den går ann å være så dum og tro at jeg mener det helt bokstavelig;)

Dere forstår virkelig ikke at jeg bare prøver å tirre dere litt? Det som er så morro med et kvinneforum, alt blir tatt så ekstremt bokstavelig til tider :gjeiper:

Sånn blir det vettu, når man opererer i et nettforum. Der har vi bare det skrevne ord å forholde oss til. Hvordan skal man unngå å ta det skrevne ord bokstavelig?

Jeg sier ikke at DU vil det, slutt å ver så selvopptatt. Snakker generelt, det er det som er relevant i en diskusjon, hva du vil eller ønsker e vel ikke noe jeg har en personlig interesse i ?

Hvor har jeg sagt at jeg bryr meg om hva hun er tiltrukket av ? Har aldri sagt det. Igjen, snakker generelt i forhold til tråen. Hun får like det hun liker.

Haha, du er nesten litt morsom! Slutt å være selvopptatt, sier du. Du kritiserer meg, jeg svarer, og så får jeg kjeft fordi jeg er selvopptatt. Jeg er ikke selvopptatt, jeg SIER MENINGEN MIN. Hørt om det før? Å være selvopptatt er noe helt annet. Du snakker dessuten ikke generelt, du har flere ganger snakket til meg direkte.

"Generelt i forhold til tråden"? Hva mener du med det? Spørsmålet her dreier seg om hvor mye muskler kvinner liker på menn. Når vi da svarer, får vi kjeft for å være "selvopptatte", mens du diskuterer "generelt i forhold til tråden?"

Er det lov til å le litt, uten å bli beskyldt for å bedrive hersketknikk? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så snill. Jeg tåler mye, spesielt når det er over nett å det er egentlig ingen basis for å ta ting personlig. Men gjør meg en tjeneste å slutt å skriv som om du kjenner meg. Som i "kanskje når du blir litt eldre".

Har ikke sagt at man ikke kan falle for noen som ikke ser super lekker ut, igjen tar du jo feil. Jeg sier bare det er ikke noe feil å se bra ut, egentlig var det spesifikt trening jeg snakket om, ikke å se bra ut. Men trening blir jo gjort til en hel diskusjon om utseende.

Jeg påberoper meg ikke å kjenne deg. Jeg synes bare du virker litt ung og umoden, derfor skrev jeg at du (som de fleste andre) sannsynligvis vil oppleve å tiltrekkes av folk som i utgangspunktet ikke ville scoret høyt på lista di over fysiske preferanser. Hvis du er på grensen til å bli fornærmet over dette, er det kanskje på tide å legge seg? ;)

"Igjen tar du jo feil". Javel.

Jeg har heller ikke sagt at det er feil å se bra ut.

Du skriver at "trening blir gjort til en diskusjon om utseende" - nå er det vel heller slik at du prøver å gjøre en diskusjon om utseende til å handle om trening? ;) Jfr. overskriften på tråden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det vettu, når man opererer i et nettforum. Der har vi bare det skrevne ord å forholde oss til. Hvordan skal man unngå å ta det skrevne ord bokstavelig?

Haha, du er nesten litt morsom! Slutt å være selvopptatt, sier du. Du kritiserer meg, jeg svarer, og så får jeg kjeft fordi jeg er selvopptatt. Jeg er ikke selvopptatt, jeg SIER MENINGEN MIN. Hørt om det før? Å være selvopptatt er noe helt annet. Du snakker dessuten ikke generelt, du har flere ganger snakket til meg direkte.

"Generelt i forhold til tråden"? Hva mener du med det? Spørsmålet her dreier seg om hvor mye muskler kvinner liker på menn. Når vi da svarer, får vi kjeft for å være "selvopptatte", mens du diskuterer "generelt i forhold til tråden?"

Er det lov til å le litt, uten å bli beskyldt for å bedrive hersketknikk? :fnise:

Le alt du vil, jeg kan ikke høre deg. Arti med folk som deg som tar seg selv så høytidelig. Slapp av, det er helt greit for min del. :)

Har ikke kritisert deg, jeg sier også meningen min, er det bare du som har lov til det ? :S Å jo jeg snakker generelt. Alt jeg har sagt fra start, GENERELT i forhold til tråen, er hvordan trening bare er bra, uten at det trenger å dreie seg om store muskler. Hva er feil med det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påberoper meg ikke å kjenne deg. Jeg synes bare du virker litt ung og umoden, derfor skrev jeg at du (som de fleste andre) sannsynligvis vil oppleve å tiltrekkes av folk som i utgangspunktet ikke ville scoret høyt på lista di over fysiske preferanser. Hvis du er på grensen til å bli fornærmet over dette, er det kanskje på tide å legge seg? ;)

"Igjen tar du jo feil". Javel.

Jeg har heller ikke sagt at det er feil å se bra ut.

Du skriver at "trening blir gjort til en diskusjon om utseende" - nå er det vel heller slik at du prøver å gjøre en diskusjon om utseende til å handle om trening? ;) Jfr. overskriften på tråden?

Fornærmet ? Hvor i all verden har du det fra. Å du får jo bare synes hva du vil om meg, helt opp til deg, synes ikke noe mer om deg. Å hva vet du hvem jeg vil tiltrekkes av, nå beviser du jo bare arrogansen din, i å påstå at du vet noe sånnt som du ikke har peiling på i det store å hele. Jeg er en person som ser LITE på utseende, å mye på om jeg liker en person, mye fordi jeg har personlighet selv. Alikevel kan jeg vel innse at utseende ikke er noe minus, og at trening igjen ikke skader noen ?

Tror du skal ta kveld selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le alt du vil, jeg kan ikke høre deg. Arti med folk som deg som tar seg selv så høytidelig. Slapp av, det er helt greit for min del. :)

Har ikke kritisert deg, jeg sier også meningen min, er det bare du som har lov til det ? :S Å jo jeg snakker generelt. Alt jeg har sagt fra start, GENERELT i forhold til tråen, er hvordan trening bare er bra, uten at det trenger å dreie seg om store muskler. Hva er feil med det ?

Joda, du har kritisert meg. Blant annet for å mene at alle mener det samme som meg og for å være selvopptatt.

Du prøver å få denne tråden til å handle om hvorvidt trening er bra eller ikke. Det gidder jeg ikke diskutere, det blir for dumt. Du sier gang på gang at det ikke handler om store muskler, men det var jo nettopp det tråden handlet om.

Så nå gidder jeg ikke mer. :)

(Kan trøste deg med at jeg er heller ikke så veldig selvhøytidelig. Det virker bare som om du var det, jfr. "vær så snill" og "gjør meg en tjeneste".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornærmet ? Hvor i all verden har du det fra. Å du får jo bare synes hva du vil om meg, helt opp til deg, synes ikke noe mer om deg. Å hva vet du hvem jeg vil tiltrekkes av, nå beviser du jo bare arrogansen din, i å påstå at du vet noe sånnt som du ikke har peiling på i det store å hele. Jeg er en person som ser LITE på utseende, å mye på om jeg liker en person, mye fordi jeg har personlighet selv. Alikevel kan jeg vel innse at utseende ikke er noe minus, og at trening igjen ikke skader noen ?

Tror du skal ta kveld selv. :)

Du har hittil i denne tråden ikke sagt én eneste ting som berører temaet. Godt gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov til å le litt, uten å bli beskyldt for å bedrive hersketknikk? :fnise:

Så absolutt. :)

Vi slåss med vindmøller her. Hva vi mener kan jo ikke stemme fordi noen andre kvinner har sagt noe annet i andre tråder tidligere.

Noen menn her hevder at de kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv.

Uansett hva vi sier så blir det galt hvis det ikke er det de vil høre.

Tråden blir dermed ganske så meningsløs og fører ingen steder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har altid rett, menn har feil.

Nå fikk dere høre det dere ville, god natt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt. :)

Vi slåss med vindmøller her. Hva vi mener kan jo ikke stemme fordi noen andre kvinner har sagt noe annet i andre tråder tidligere.

Noen menn her hevder at de kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv.

Uansett hva vi sier så blir det galt hvis det ikke er det de vil høre.

Tråden blir dermed ganske så meningsløs og fører ingen steder.

Kanskje det er nettopp det vi menn gjør? At vi kjenner dere bedre på visse områder en hva dere sier selv?Er jo tross alt vi som må fange oppmerksomheten deres, er vi som vet hva som funker og ikke funker når man skal fange oppmerksomheten til en kvinne;)

I denne tråden er kun snakk om det fysiske, spesefikk muskler, og alle oppegående mennesker vet jo meget godt at masse annet spiller større rolle;)

Gjentar meg selv enda engang;

hvorfor tror du vi ofte sier at " kvinner sier noe annet en hva de mener/føler?"

jeg tror faktisk det er noe sannhet i dette, men er godt mulig jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar meg selv enda engang;

hvorfor tror du man ofte sier at " mennesker sier noe annet en hva de mener/føler?"

jeg tror faktisk det er noe sannhet i dette, men er godt mulig jeg tar feil?

Tror absolutt det er noe i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja. Skulle de treffe en kjekk og intelligent mann, så klarer de vel å overse muskelspillet. Det er vel bare å be han kle godt på seg så det ikke syns. I hvert fall de dagene hormonene kommer i forkant.

Ikke alle ville like slepe rundt på en slik (hva vil mora si f eks), men kanskje ha en eller to i skapet til festlige anledninger.

Om alt skulle være galt, så kan de hende han er snill mot barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på muskler, og de kan godt være helsestudiomuskler (hvem ser forskjell?) men liker ikke når de ser overdrevet ut.. Muskler er mandig og det speiler at mannen tar vare på seg selv og kroppen sin. Liker kropper ala Alexander skarsgård. Han er akkurat passe. Jeg tror jeg må være alene om å syns dette på hele KG....

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har blitt en kjedelig tråd. En haug med ABer som diskuterer med hverandre. Må innrømme at jeg bladde forbi alle ABene, og først begynte å lese hva en av de "nickene" sa på siste siden her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også sjelden ABer sine innlegg. De blir bare en suppe. Det er visst så skummelt å diskutere muskler at her må man være fullstendig anonym. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Er det derfor en del gorillaer har problemer med å holde armene inntil kroppen, også? De liksom bare MÅ holde armene tyve centi utenfor kroppen, fordi musklene er i veien??

Unnskyld meg, men vet du hva det vil si å ha en bredere rygg enn en normal rygg og store lats?

Husker for 2 år siden... Da var jeg spinkel og arma hang helt rett ved siden av kroppen, mens nå er det luft imellom fordi de bare henger sånn automatisk pga litt mer masse enn den gang. Du tror vel ikke alle som har trent en stund vifter med albuene for moroskyld? Tror man hadde blitt litt sliten... Men stemmer at det er folk som gjør det litt ekstra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, men vet du hva det vil si å ha en bredere rygg enn en normal rygg og store lats?

Husker for 2 år siden... Da var jeg spinkel og arma hang helt rett ved siden av kroppen, mens nå er det luft imellom fordi de bare henger sånn automatisk pga litt mer masse enn den gang. Du tror vel ikke alle som har trent en stund vifter med albuene for moroskyld? Tror man hadde blitt litt sliten... Men stemmer at det er folk som gjør det litt ekstra også.

:ler:

Staaaakkaaar!

Du har helt rett, jeg vet INGENTING om å ha en bredere rygg enn normalt. Og ikke har jeg behov for å finne ut av det, heller, verken på meg selv eller andre.

(Hva er lats??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Jeg gadd ikke lese all denne diskusjonen frem og tilbake mellom alle AB'en oppi her. Men vil bare påpeke en ting. Jeg så noen lenger frem her som sa at det var sammenheng mellom stor muskelmasse og lite mellom ørene. Det er bullcrap det, det er så bullcrap! Vedkommende har tydeligvis ikke bygget muskler selv. Det krever mye kunnskap om hvordan kroppen fungerer, kosthold og kroppens kjemi for i det hele tatt å få til å bli stor. Man må faktisk kunne litt og gidde å sette seg inn i det.

The Rock er megaheit! Akkurat passe, over middels mye muskler.

Når det begynner å bli sånn, at man kan telle hver muskel og blodåre er det ikke digg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese all denne diskusjonen frem og tilbake mellom alle AB'en oppi her. Men vil bare påpeke en ting. Jeg så noen lenger frem her som sa at det var sammenheng mellom stor muskelmasse og lite mellom ørene. Det er bullcrap det, det er så bullcrap! Vedkommende har tydeligvis ikke bygget muskler selv. Det krever mye kunnskap om hvordan kroppen fungerer, kosthold og kroppens kjemi for i det hele tatt å få til å bli stor. Man må faktisk kunne litt og gidde å sette seg inn i det.

The Rock er megaheit! Akkurat passe, over middels mye muskler.

Når det begynner å bli sånn, at man kan telle hver muskel og blodåre er det ikke digg lenger.

Man trenger ikke akkurat være smart for å sette seg inn i hvordan man bygger muskler.

Havnet ved en feiltagelse på en nettside for kroppsbyggere, de skrev som 7-åringer. Har dessuten vært ute for noen sånne ute på byen. De fant ikke akkurat opp kruttet, for å si det slik.

Er overbevist om at mange som bygger muskler, gjør det av mangel på andre ting. Greit nok, det. Enhver får gjøre det de kan best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...