Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat begynt å trene, aldri hat interesse før. Jeg trener 3 ganger i uka, for å ha noe å gjøre, for å få en bedre kropp å legge på meg, og for psyken. Klart bli litt sterkere og, var jo pingle og altid blitt plaget for det.

Hvordan gjør det meg til en dårligere mann ? Og hvordan er det annerledes fra all kvinnfolk som gjør alt for å se bra ut.. lol snakk om selvmotsigelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verden lever du i?

Realiteten. Hvilket univers lever du i ? les litt om darwin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere kvinner bedømmer altså menn etter utseende, med å tro ditt og datt...haha, deres dobbeltmoral, det er morro :gjeiper: Hva tror du vi tenker når dere tar silikon pupper da?;)

Tror dere altså at en kar som trener styrke 3 ganger i uka(ja, det holder til å legge på seg en del muskelmasse) er en selvopptatt tulling som liker å se seg i speilet xx antall ganger i løpet av en dag?

(spørr kanskje litt dumt, men er i litt diskusjons modus nå, haha)

"Dere" tar silikonpupper? Vel, det er kanskje de samme damene som synes det er lekkert med bulende muskler... Det kunne ikke falt meg inn å putte noe inn i puppene. Så ingen dobbeltmoral i så måte her, i hvertfall.

Jeg har sansen for at folk trener og holder seg i form, både kvinner og menn. Det er når man begynner å bygge muskler og se unaturlig ut at jeg melder meg ut. Jeg synes det vitner om et fokus som jeg tror tar bort fokus fra andre ting, som i følge MEG er viktigere.

Tror og tror, jeg ser i hvertfall at menn med store muskler ynder å gå med ermløse skjorter og altfor lite klær i altfor kaldt vær. Alt for "skjønnheten"??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom ordet dobbeltmoral ja. Og ikke snakk til oss om silikonpupper, ærligtalt, ikke alle kvinner liker silikon.

Vin diesel muskler kommer ikke av 3 timer på treningsstudio og kun det. Da inkluderer vi snakk om trening, snakk om mat, endring av mat. Hadde det vært så enkelt hadde det vært fryktelig mange av de der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt å trene, aldri hat interesse før. Jeg trener 3 ganger i uka, for å ha noe å gjøre, for å få en bedre kropp å legge på meg, og for psyken. Klart bli litt sterkere og, var jo pingle og altid blitt plaget for det.

Hvordan gjør det meg til en dårligere mann ? Og hvordan er det annerledes fra all kvinnfolk som gjør alt for å se bra ut.. lol snakk om selvmotsigelse.

Folk er forskjellige. Noen tenner på muskler, andre tenner på øyne. Noen tenner på intellekt, andre tenner på sjarm. Noe av det siste jeg tenner på, personlig, er muskler.

Det gjør deg ikke til en dårlig mann at du trener, selvfølgelig ikke. Kanskje du trenger det, for selvtillitens skyld. Selvtillit er jo som kjent en viktig faktor hva angår attraktivitet. Min erfaring er at treningsfantomer enten har dårlig selvtillit, eller altfor høy. Og da går selvtilliten ofte på utseende.

Sorry, det sjarmerer meg bare ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere" tar silikonpupper? Vel, det er kanskje de samme damene som synes det er lekkert med bulende muskler... Det kunne ikke falt meg inn å putte noe inn i puppene. Så ingen dobbeltmoral i så måte her, i hvertfall.

Jeg har sansen for at folk trener og holder seg i form, både kvinner og menn. Det er når man begynner å bygge muskler og se unaturlig ut at jeg melder meg ut. Jeg synes det vitner om et fokus som jeg tror tar bort fokus fra andre ting, som i følge MEG er viktigere.

Tror og tror, jeg ser i hvertfall at menn med store muskler ynder å gå med ermløse skjorter og altfor lite klær i altfor kaldt vær. Alt for "skjønnheten"??

HAhahaha. Å det gjør ikke damer ? Miniskjørt om vintern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å se det motsatt. Vi er vel alle enige om at damer er digge? :)

Da må jeg få si: Dette er en ganske lite tiltrekkende kommentar. "Damer er digge". Men nå er du kanskje en del år yngre enn meg, jeg kan huske at guttungene på videregående kunne komme med slike kommentarer. ;)

Damer pr. def er vel ikke "digge". Damer er mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt markerte muskler er absolutt fint. Men når det blir overpumpa og han får "gorilla look" er det ikke lenger noe fint, nei takk!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhahaha. Å det gjør ikke damer ? Miniskjørt om vintern.

Miniskjørt bruker jeg veldig, veldig sjelden. Jeg synes det lett kan bli litt vulgært og simpelt, så lenge man ikke er tjueto. Men skjørt over knærne, ja. Også om vinteren. Men da med ullstrømpebukse og kanskje også leggings. Jeg gidder virkelig ikke fryse for å vise bena til hankjønn som er så enkle at dét er hva de går etter. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Da må jeg få si: Dette er en ganske lite tiltrekkende kommentar. "Damer er digge". Men nå er du kanskje en del år yngre enn meg, jeg kan huske at guttungene på videregående kunne komme med slike kommentarer. ;)

Damer pr. def er vel ikke "digge". Damer er mennesker.

haha men du, damer er digge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Noen tenner på muskler, andre tenner på øyne. Noen tenner på intellekt, andre tenner på sjarm. Noe av det siste jeg tenner på, personlig, er muskler.

Det gjør deg ikke til en dårlig mann at du trener, selvfølgelig ikke. Kanskje du trenger det, for selvtillitens skyld. Selvtillit er jo som kjent en viktig faktor hva angår attraktivitet. Min erfaring er at treningsfantomer enten har dårlig selvtillit, eller altfor høy. Og da går selvtilliten ofte på utseende.

Sorry, det sjarmerer meg bare ikke. ;)

Snakk om å vere sneversynt delux. De aller fleste tenner på utseende, en bra kropp er bare attraktivt. Når jeg sier bra mener jeg ikke mer enn som så. Jeg var sykelig tynn, det er ikke attraktivt. Jeg veier 60kg, er 1.80 høy, jeg har godt av det. Er bare å holde seg i form, naturlig å bruke kroppen man har.

Tror de aller fleste ikke har vondt av å trene, eller "trenger det" som du sier. Jeg har mange grunner til å ha dårlig selvtillit, men å føle seg attraktivt går på så mye mer enn utseende. Jeg ser veldig bra ut, for å si det rett ut. Men det er hvordan man føler seg. Når man sliter med en masse ting, så hjelper det å gjøre noe for å føle seg bra. Jeg har også masse fritid siden jeg ikke har jobb for tia, og jeg trenger en "hobby".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dere" tar silikonpupper? Vel, det er kanskje de samme damene som synes det er lekkert med bulende muskler... Det kunne ikke falt meg inn å putte noe inn i puppene. Så ingen dobbeltmoral i så måte her, i hvertfall.

Jeg har sansen for at folk trener og holder seg i form, både kvinner og menn. Det er når man begynner å bygge muskler og se unaturlig ut at jeg melder meg ut. Jeg synes det vitner om et fokus som jeg tror tar bort fokus fra andre ting, som i følge MEG er viktigere.

Tror og tror, jeg ser i hvertfall at menn med store muskler ynder å gå med ermløse skjorter og altfor lite klær i altfor kaldt vær. Alt for "skjønnheten"??

joda, jeg hører du sier det og jeg forstår godt hva du mener, men slike som deg er et godt eksmepel på hvorfor jeg starter denne tråden!

For mitt inntrykk er at det er en del kvinner som tenker slik som deg, men når det kommer i praksis, så føler jeg at deres handlinger viser noe helt annet en deres ord;) Vi karer klarer også lett å observere hvilke typer som drar damer på byen osv(hvis man tenker på det fysisk først og fremst)

Det er jo en grunn til at kvinner her inne på diverse tråder har sagt at store armer, bred rygg og litt six pack er sexy? Tror du store armer og bred rygg kommer av seg selv? (er ikke så alt for mange som har det naturlig)

Har jo ofte lest og hørt at kvinner sier noe, men egentlig mener/føler noe helt annet? Kanskje det er noe sannhet i det uttrykket,hehe? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg hører du sier det og jeg forstår godt hva du mener, men slike som deg er et godt eksmepel på hvorfor jeg starter denne tråden!

For mitt inntrykk er at det er en del kvinner som tenker slik som deg, men når det kommer i praksis, så føler jeg at deres handlinger viser noe helt annet en deres ord;) Vi karer klarer også lett å observere hvilke typer som drar damer på byen osv(hvis man tenker på det fysisk først og fremst)

Det er jo en grunn til at kvinner her inne på diverse tråder har sagt at store armer, bred rygg og litt six pack er sexy? Tror du store armer og bred rygg kommer av seg selv? (er ikke så alt for mange som har det naturlig)

Har jo ofte lest og hørt at kvinner sier noe, men egentlig mener/føler noe helt annet? Kanskje det er noe sannhet i det uttrykket,hehe? :gjeiper:

Jeg må bare si det, takk gud for en som vet hva han prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har bred rygg, store armer, men en mage. Som også endel kvinner liker. Han trener ikke i det hele tatt. Store armer og bred rygg er like godt genetisk/fysisk arbeid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror og tror, jeg ser i hvertfall at menn med store muskler ynder å gå med ermløse skjorter og altfor lite klær i altfor kaldt vær. Alt for "skjønnheten"??

Folk som trener hardt kan ofte sette forbrenningen sin på "speed" (enormt kaloriinntak for å holde tritt med økende muskelmasse, som spiser opp kaloriene etterhvert), så for dem er det ubehagelig å gå i for mye klær. Motsatt har folk (kvinner, duh!) som slanker seg unødig mye, og er passive, veldig lett for å fryse = forbrenning på sparebluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom ordet dobbeltmoral ja. Og ikke snakk til oss om silikonpupper, ærligtalt, ikke alle kvinner liker silikon.

Vin diesel muskler kommer ikke av 3 timer på treningsstudio og kun det. Da inkluderer vi snakk om trening, snakk om mat, endring av mat. Hadde det vært så enkelt hadde det vært fryktelig mange av de der ute.

hehe, da må jo vin disel seriøst være sikkelig uattraktiv, så "forgjenglig" som han må være

..bruker masse timer på trenings studioet for å se stor og sterk ut, fysj!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt markerte muskler er absolutt fint. Men når det blir overpumpa og han får "gorilla look" er det ikke lenger noe fint, nei takk!!!

Helt enig. Og jeg trener som oftest over 20 timer hver uke selv, så det har absolutt ikke noe med at jeg tror folk som trener mye er tomme i hodet. Jeg synes bare ikke enorme bolemuskler er fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da må jo vin disel seriøst være sikkelig uattraktiv, så "forgjenglig" som han må være

..bruker masse timer på trenings studioet for å se stor og sterk ut, fysj!!! :gjeiper:

Som kjæresteemne? Ja. Å se på? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...