Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha men du, damer er digge.

Enig med Marregutt her, damer er digge.

At en AB eller to syns det er avtennende, interesserer meg forsåvidt midt i ryggen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Enig med Marregutt her, damer er digge.

At en AB eller to syns det er avtennende, interesserer meg forsåvidt midt i ryggen! :sjenert:

Jupp, damer er digge, uansett hvor turn-off de synes det er, så er de digge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men de kvinnen som gjør det er jo ofte ganske attraktive da.Er en sammenheng der!;)

Men for all del, er bare bra å føle seg attraktiv, selv om man kanskje ikke ligger særlig over snittet! Er jo tross alt selvtillitt som er mest viktig når det kommer til å tiltrekke det motsatte kjønn!

Er man en kjekk og muskeløs mann, men ikke eier selvtillitt, så kan man bare vinke hade til de fleste kvinner tror jeg?

Jeg, f.eks., synes det er attraktivt med menn som er flinke med språk, som kan ordlegge seg både skriftlig og muntlig. Som "har det i kjeften", som vet å snakke på (for meg) den "rette" måten.

Psst, det heter muskuløs, ikke muskeløs. Eller kanskje du mente "muskel-løs"? ;)

Snakk om å vere sneversynt delux. De aller fleste tenner på utseende, en bra kropp er bare attraktivt. Når jeg sier bra mener jeg ikke mer enn som så. Jeg var sykelig tynn, det er ikke attraktivt. Jeg veier 60kg, er 1.80 høy, jeg har godt av det. Er bare å holde seg i form, naturlig å bruke kroppen man har.

Tror de aller fleste ikke har vondt av å trene, eller "trenger det" som du sier. Jeg har mange grunner til å ha dårlig selvtillit, men å føle seg attraktivt går på så mye mer enn utseende. Jeg ser veldig bra ut, for å si det rett ut. Men det er hvordan man føler seg. Når man sliter med en masse ting, så hjelper det å gjøre noe for å føle seg bra. Jeg har også masse fritid siden jeg ikke har jobb for tia, og jeg trenger en "hobby".

Sneversynt? I alle dager. Hvordan kan det å si hva en selv tenner på være sneversynt?

Hvis du snakker om mine erfaringer som handler om menn, muskler og selvtillit, så ja, her er det garantert noen fordommer ute og går. Men samtidig - fordommer kommer fra et sted.

Ingen har vondt av å trene. Å føle at man er i form gjør at man føler at man ser bra/bedre ut. Å føle at man ser bra/bedre ut hjelper på selvfølelsen. Selvfølgelig. Det gjelder både kvinner og menn.

Å si at de aller fleste tenner på utseende, synes JEG er sneversynt. Selvfølgelig må man like det man ser, og her har vi heldigvis ulike preferanser. Men som ts skriver, det hjelper lite å ha kropp som en gresk, naken gud, dersom personligheten er lite tiltalende og selvtilliten fullstendig fraværende.

joda, jeg hører du sier det og jeg forstår godt hva du mener, men slike som deg er et godt eksmepel på hvorfor jeg starter denne tråden!

For mitt inntrykk er at det er en del kvinner som tenker slik som deg, men når det kommer i praksis, så føler jeg at deres handlinger viser noe helt annet en deres ord;) Vi karer klarer også lett å observere hvilke typer som drar damer på byen osv(hvis man tenker på det fysisk først og fremst)

Det er jo en grunn til at kvinner her inne på diverse tråder har sagt at store armer, bred rygg og litt six pack er sexy? Tror du store armer og bred rygg kommer av seg selv? (er ikke så alt for mange som har det naturlig)

Har jo ofte lest og hørt at kvinner sier noe, men egentlig mener/føler noe helt annet? Kanskje det er noe sannhet i det uttrykket,hehe? :gjeiper:

Interessant. Så jeg kan være ditt kasus, da. :)

Jeg har i ni år vært sammen med en mann som var 1.74 og veide ca. 60 kilo. Han var ganske pinglete. Men fantastisk kjekk. Muskler var aldri noe tema, av naturlige årsaker. :fnise:

Med hånden på hjertet - dersom jeg skal være overflatisk og se bort fra personlighet og kjemi - så vil det være en mann med normal oppreist kropp, gjerne en kropp man ser at ofte er i aktivitet, som fenger min interesse. Ansikt og øyne betyr langt mer enn bredden på ryggen og tjukkelsen på overarmene.

For tre år siden hadde jeg en romanse med en fyr i tre måneder. Han var rett ut muskuløs. Jeg hadde egentlig litt problemer med det, jeg syntes virkelig ikke det var spesielt attraktivt. Og jeg følte at andre så på meg som en som kun var ute etter sterke armer til å beskytte meg. Hvilket jeg overhodet ikke har behov for.

Det var helt andre ting som gjorde at vi møttes de tre sommermånedene. Han slo litt bena under fordommene mine, for han var smart, oppegående, snill, intellekutell og hadde mange av de samme interessene som jeg har. Man kan si det sånn at vi var sammen til tross for musklene hans, ikke på grunn av. ;)

Den siste affæren jeg hadde, var med en liten mann med en god del for mange kilo rundt midtpartiet. Heller ikke spesielt attraktivt isolert sett, men mannen var den mest sjarmerende jeg noensinne har møtt. Og kjemien var upåklagelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Og jeg trener som oftest over 20 timer hver uke selv, så det har absolutt ikke noe med at jeg tror folk som trener mye er tomme i hodet. Jeg synes bare ikke enorme bolemuskler er fint.

Det er vi vell alle enig i da, men hvor går grensen? Som sagt tidligere, enorme bolemuskler syntes jeg også bare ser dumt ut og jeg forstår at kvinner ikke liker det;)

Men føler derimot at dere alt for ofte sier at dere liker naturlige markerte muskler, men i praksis "sikler" på de som har brukt en god del timer på et treningsstudio! De som har en mellomting mellom naturlig og bolemuskler..for å si det på den måten.

Vin diesel er vell et eksmpel på en som er i nedre grensen til "bole" muskler, så var derfor jeg tokk han som et eksempel i sta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som trener hardt kan ofte sette forbrenningen sin på "speed" (enormt kaloriinntak for å holde tritt med økende muskelmasse, som spiser opp kaloriene etterhvert), så for dem er det ubehagelig å gå i for mye klær. Motsatt har folk (kvinner, duh!) som slanker seg unødig mye, og er passive, veldig lett for å fryse = forbrenning på sparebluss.

Er det derfor en del gorillaer har problemer med å holde armene inntil kroppen, også? De liksom bare MÅ holde armene tyve centi utenfor kroppen, fordi musklene er i veien??

hehe, da må jo vin disel seriøst være sikkelig uattraktiv, så "forgjenglig" som han må være

..bruker masse timer på trenings studioet for å se stor og sterk ut, fysj!!! :gjeiper:

Forgjenglig? Hva betyr det? Mener du forfengelig?

Tja, du må gjerne gjøre narr, men masse timer på treningsstudioet for å se stor og sterk ut, det er litt fysj, ja. Særlig dersom kone og barn lever familielivet hjemme.

Enig med Marregutt her, damer er digge.

At en AB eller to syns det er avtennende, interesserer meg forsåvidt midt i ryggen! :sjenert:

Det er flott at menn synes damer er flotte. Men å si at "damer er digge", det er litt...fjortis.

Å si at "menn er digge", blir ganske :sprettoy: Men at mange menn er flotte og attraktive - ja. Definitivt ikke alle. Og definitivt ikke FORDI de er menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vi vell alle enig i da, men hvor går grensen? Som sagt tidligere, enorme bolemuskler syntes jeg også bare ser dumt ut og jeg forstår at kvinner ikke liker det;)

Men føler derimot at dere alt for ofte sier at dere liker naturlige markerte muskler, men i praksis "sikler" på de som har brukt en god del timer på et treningsstudio! De som har en mellomting mellom naturlig og bolemuskler..for å si det på den måten.

Vin diesel er vell et eksmpel på en som er i nedre grensen til "bole" muskler, så var derfor jeg tokk han som et eksempel i sta;)

Post noen mannebilder, da. Så kan man gi karaktér.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Er det derfor en del gorillaer har problemer med å holde armene inntil kroppen, også? De liksom bare MÅ holde armene tyve centi utenfor kroppen, fordi musklene er i veien??

Forgjenglig? Hva betyr det? Mener du forfengelig?

Tja, du må gjerne gjøre narr, men masse timer på treningsstudioet for å se stor og sterk ut, det er litt fysj, ja. Særlig dersom kone og barn lever familielivet hjemme.

Det er flott at menn synes damer er flotte. Men å si at "damer er digge", det er litt...fjortis.

Å si at "menn er digge", blir ganske :sprettoy: Men at mange menn er flotte og attraktive - ja. Definitivt ikke alle. Og definitivt ikke FORDI de er menn.

hehe, kan vel si det sånn, ville aldri sagt "du er digg" direkte til en dame. Men siden jeg nettop har vært med kompiser, så snakker jeg her som vi kompisene snakker oss imellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke menn bare slå seg til ro med at smaken varierer? Vær sunn og aktiv, alt man trenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, f.eks., synes det er attraktivt med menn som er flinke med språk, som kan ordlegge seg både skriftlig og muntlig. Som "har det i kjeften", som vet å snakke på (for meg) den "rette" måten.

Psst, det heter muskuløs, ikke muskeløs. Eller kanskje du mente "muskel-løs"? ;)

Sneversynt? I alle dager. Hvordan kan det å si hva en selv tenner på være sneversynt?

Hvis du snakker om mine erfaringer som handler om menn, muskler og selvtillit, så ja, her er det garantert noen fordommer ute og går. Men samtidig - fordommer kommer fra et sted.

Ingen har vondt av å trene. Å føle at man er i form gjør at man føler at man ser bra/bedre ut. Å føle at man ser bra/bedre ut hjelper på selvfølelsen. Selvfølgelig. Det gjelder både kvinner og menn.

Å si at de aller fleste tenner på utseende, synes JEG er sneversynt. Selvfølgelig må man like det man ser, og her har vi heldigvis ulike preferanser. Men som ts skriver, det hjelper lite å ha kropp som en gresk, naken gud, dersom personligheten er lite tiltalende og selvtilliten fullstendig fraværende.

Du liker menn som er flinke med språk... hvor gjemmer kvinner som deg seg egentlig ? Jeg er flink med språk. Har også en venn som er så å si et geni innen språk, kan garantere du ikke finner mange av han på gata. De er nok ikke oss damene ser på, det er nok de som er "airheads".

Sa aldri at du var sneversynt for å si hva du tenner på. De fleste blir jo tiltrekkt en person ved utseende, FØRST, før du i det hele tatt får noen inntrøkk av personligheten. Og jeg har vel aldri sagt at man må ha dårlig personlighet for å ha en bra kropp, det er ivertfal sneversynt som du sier det.

Det er bare at du gjør det til noe dårlig å holde seg i form, å se bra ut, og å trene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, f.eks., synes det er attraktivt med menn som er flinke med språk, som kan ordlegge seg både skriftlig og muntlig. Som "har det i kjeften", som vet å snakke på (for meg) den "rette" måten.

Psst, det heter muskuløs, ikke muskeløs. Eller kanskje du mente "muskel-løs"? ;)

Sneversynt? I alle dager. Hvordan kan det å si hva en selv tenner på være sneversynt?

Hvis du snakker om mine erfaringer som handler om menn, muskler og selvtillit, så ja, her er det garantert noen fordommer ute og går. Men samtidig - fordommer kommer fra et sted.

Ingen har vondt av å trene. Å føle at man er i form gjør at man føler at man ser bra/bedre ut. Å føle at man ser bra/bedre ut hjelper på selvfølelsen. Selvfølgelig. Det gjelder både kvinner og menn.

Å si at de aller fleste tenner på utseende, synes JEG er sneversynt. Selvfølgelig må man like det man ser, og her har vi heldigvis ulike preferanser. Men som ts skriver, det hjelper lite å ha kropp som en gresk, naken gud, dersom personligheten er lite tiltalende og selvtilliten fullstendig fraværende.

Interessant. Så jeg kan være ditt kasus, da. :)

Jeg har i ni år vært sammen med en mann som var 1.74 og veide ca. 60 kilo. Han var ganske pinglete. Men fantastisk kjekk. Muskler var aldri noe tema, av naturlige årsaker. :fnise:

Med hånden på hjertet - dersom jeg skal være overflatisk og se bort fra personlighet og kjemi - så vil det være en mann med normal oppreist kropp, gjerne en kropp man ser at ofte er i aktivitet, som fenger min interesse. Ansikt og øyne betyr langt mer enn bredden på ryggen og tjukkelsen på overarmene.

For tre år siden hadde jeg en romanse med en fyr i tre måneder. Han var rett ut muskuløs. Jeg hadde egentlig litt problemer med det, jeg syntes virkelig ikke det var spesielt attraktivt. Og jeg følte at andre så på meg som en som kun var ute etter sterke armer til å beskytte meg. Hvilket jeg overhodet ikke har behov for.

Det var helt andre ting som gjorde at vi møttes de tre sommermånedene. Han slo litt bena under fordommene mine, for han var smart, oppegående, snill, intellekutell og hadde mange av de samme interessene som jeg har. Man kan si det sånn at vi var sammen til tross for musklene hans, ikke på grunn av. ;)

Den siste affæren jeg hadde, var med en liten mann med en god del for mange kilo rundt midtpartiet. Heller ikke spesielt attraktivt isolert sett, men mannen var den mest sjarmerende jeg noensinne har møtt. Og kjemien var upåklagelig.

flott, kvinner som deg liker vi!:D

Men du forstår at jeg snakker generelt nå?

Du har sett de diverse trådene hvor det blir spurt om hva kvinner liker hos menn sånn fysisk?Da kommer jo store armer, bred rygg og six pack opp på 80% av trådene omtrent

Man kan ha dette naturlig selvfølgelig, men som regel så må det en del styrke trening til for å framheve disse fysiske "egenskapene" og etter hva jeg har observert, så er absolutt det ikke noe minus!

Da blir det jo litt feil at man skal bli beskyldt for å være forfenglig og bruke xx antall timer foran speilet(slik som mange body buildere gjør feks) bare for at man ønsker å se litt bedre ut! Man blir jo "skremt" av alle de fysiske kravene dere remser opp, når det først lages slike tråder her inne :gjeiper:

Poenget mitt er, dere gjør omtrent alt i verden for å se bra ut for oss menn og da kan ikke vi gjøre det samme for dere, uten å bli beskyldt for å være "forfenglige"?;)

Er ikke det litt dobbeltmoral da?

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker menn som er flinke med språk... hvor gjemmer kvinner som deg seg egentlig ? Jeg er flink med språk. Har også en venn som er så å si et geni innen språk, kan garantere du ikke finner mange av han på gata. De er nok ikke oss damene ser på, det er nok de som er "airheads".

Sa aldri at du var sneversynt for å si hva du tenner på. De fleste blir jo tiltrekkt en person ved utseende, FØRST, før du i det hele tatt får noen inntrøkk av personligheten. Og jeg har vel aldri sagt at man må ha dårlig personlighet for å ha en bra kropp, det er ivertfal sneversynt som du sier det.

Det er bare at du gjør det til noe dårlig å holde seg i form, å se bra ut, og å trene.

Jeg har aldri ment å gjøre det til noe dårlig å holde seg i form og å trene. Og klart at motivasjonen for å trene for veldig mange er å se bra ut. Meg selv inklusive. Men det er forskjell på å ha en frisk og sunn og normalt trent kropp, og å bygge muskler som buler. Når det blir unaturlig, synes jeg rett og slett at det blir ulekkert. Det er meg. Jeg ser etter helt andre ting hos en mann, og for meg blir unormalt store muskler et minuspoeng. Jeg assosiserer det rett og slett med ting som ikke faller i smak hos meg.

Jeg har møtt mange språksterke menn som jeg også har dånet av utseendemessig, så de finnes! ;) Det er da ingen motsetning mellom å være flott (i mine eller noens øyne) og å være språklig sterk. Ser ikke helt sammenhengen der.

(Og psst, du må skrive "tiltrukket", "inntrykk" og "i hvertfall" ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dere, jeg setter pengene mine på hva som viser seg i realiteten, altså praksis. Så får damene på KG vere selvmotsigende. Hva noen sier på et forum er som regel mindre troverdig enn hva som viser seg IRL.

Takk til danbanan for at han har skjønnt det, burde vel egentlig ikke vere mye å skjønne, kalles fakta. Kjenner bare jeg blir frustrert av å høre på dobbeltmoralen deres. Så jeg takker for meg, god natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri ment å gjøre det til noe dårlig å holde seg i form og å trene. Og klart at motivasjonen for å trene for veldig mange er å se bra ut. Meg selv inklusive. Men det er forskjell på å ha en frisk og sunn og normalt trent kropp, og å bygge muskler som buler. Når det blir unaturlig, synes jeg rett og slett at det blir ulekkert. Det er meg. Jeg ser etter helt andre ting hos en mann, og for meg blir unormalt store muskler et minuspoeng. Jeg assosiserer det rett og slett med ting som ikke faller i smak hos meg.

Jeg har møtt mange språksterke menn som jeg også har dånet av utseendemessig, så de finnes! ;) Det er da ingen motsetning mellom å være flott (i mine eller noens øyne) og å være språklig sterk. Ser ikke helt sammenhengen der.

(Og psst, du må skrive "tiltrukket", "inntrykk" og "i hvertfall" ;) )

Psst, jeg tenker ikke så mye på skrivefeil akkurat nå. ;)

Og jeg fatter ikke hvor du får unormalt store muskler fra, er ikke det jeg snakker om i det hele tatt. :S Kanskje du gjør det, men dette er ikke det jeg har prøvd å få fram. Jeg snakker om å trene for å holde seg i form, å ha en "fin" kropp. Har fin kropp jeg, men armene mine var som kvister før jeg begynnte å trene, nå får jeg handa halveis rundt armen, ikke mer. Fornøyd. :) Og postitive resultater IRL. For en som altid har vert tynn vil jeg si det er noe i det, når jeg ser slik endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott, kvinner som deg liker vi!:D

Men du forstår at jeg snakker generelt nå?

Du har sett de diverse trådene hvor det blir spurt om hva kvinner liker hos menn sånn fysisk?Da kommer jo store armer, bred rygg og six pack opp på 80% av trådene omtrent

Man kan ha dette naturlig selvfølgelig, men som regel så må det en del styrke trening til for å framheve disse fysiske "egenskapene" og etter hva jeg har observert, så er absolutt det ikke noe minus!

Da blir det jo litt feil at man skal bli beskyldt for å være forgjenglig og bruke xx antall timer foran speilet(slik som mange body buildere gjør feks) bare for at man ønsker å se litt bedre ut! Man blir jo "skremt" av alle de fysiske kravene dere remser opp, når det først lages slike tråder her inne :gjeiper:

Poenget mitt er, dere gjør omtrent alt i verden for å se bra ut for oss menn og da kan ikke vi gjøre det samme for dere, uten å bli beskyldt for å være "forgjenglige"?;)

Er ikke det litt dobbeltmoral da?

Tja, jeg har kanskje (over)sett de trådene. Synes de er litt...tja, barnslige. Har man lest én slik tråd, så holder det, liksom. Og selvfølgelig sitter det masse småtupper her som sikler av muskler. De vokser nok opp. ;)

Men man får vel igjen konkludere med at man liker ulikt. Veldig mange har nok preferanser for fysisk utseende, men når det kommer til stykket, betyr det mindre. Jeg kjenner i hvertfall ikke mange som bedriver avkrysning på listen når de presenteres for en fyr de liker godt. Da hives gjerne slike fysiske preferanser på båten. Med mindre man er atten, kanskje... ;)

Jeg vil ikke si at jeg gjør "alt i verden" for å se bra ut for menn. Ja, jeg vil se ok ut. For min egen del, for andres del. Men å manipulere kroppen min til å bli unaturlig, det er det ikke verdt. Ja, jeg kler meg i klær jeg synes er fine. Ja, jeg sminker meg. Ja, jeg dusjer og dufter og styler håret i noen minutter før jeg skal på byen. Men jeg har ikke noe problem med å vise meg uten stæsj overhodet. Jeg vet at jeg har kvaliteter som noen vil finne gode nok, uavhengig av hårgele, miniskjørt og høye hæler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ment å gjøre det til noe dårlig å holde seg i form og å trene. Og klart at motivasjonen for å trene for veldig mange er å se bra ut. Meg selv inklusive. Men det er forskjell på å ha en frisk og sunn og normalt trent kropp, og å bygge muskler som buler. Når det blir unaturlig, synes jeg rett og slett at det blir ulekkert. Det er meg. Jeg ser etter helt andre ting hos en mann, og for meg blir unormalt store muskler et minuspoeng. Jeg assosiserer det rett og slett med ting som ikke faller i smak hos meg.

Jeg har møtt mange språksterke menn som jeg også har dånet av utseendemessig, så de finnes! ;) Det er da ingen motsetning mellom å være flott (i mine eller noens øyne) og å være språklig sterk. Ser ikke helt sammenhengen der.

(Og psst, du må skrive "tiltrukket", "inntrykk" og "i hvertfall" ;) )

Er folk her inne virkelig så dumme at de må rette på andres skrivefeil? Hva er greia med det? Forstår dere ikke at det er mulig å taste litt feil når man trykker på tastaturet? Eller må dere vise at dere er "så" flinke til å skrive selv? Eller tar dere dere bare nær av innlegget kanskje og må komme med noe tilbake? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei dere, jeg setter pengene mine på hva som viser seg i realiteten, altså praksis. Så får damene på KG vere selvmotsigende. Hva noen sier på et forum er som regel mindre troverdig enn hva som viser seg IRL.

Takk til danbanan for at han har skjønnt det, burde vel egentlig ikke vere mye å skjønne, kalles fakta. Kjenner bare jeg blir frustrert av å høre på dobbeltmoralen deres. Så jeg takker for meg, god natt. :)

Skjønt med én n.

Hvilken dobbeltmoral? Konkretiser, takk.

Hvor er jeg selvmotsigende? Jeg har nevnt tre forhold jeg har hatt, hvor muskler overhodet ikke var et tema. Dvs. han ene hadde litt vel mye, og det var et tema for meg - negativt. Hvor er min dobbeltmoral? Skjønner ikke.

Psst, jeg tenker ikke så mye på skrivefeil akkurat nå. ;)

Og jeg fatter ikke hvor du får unormalt store muskler fra, er ikke det jeg snakker om i det hele tatt. :S Kanskje du gjør det, men dette er ikke det jeg har prøvd å få fram. Jeg snakker om å trene for å holde seg i form, å ha en "fin" kropp. Har fin kropp jeg, men armene mine var som kvister før jeg begynnte å trene, nå får jeg handa halveis rundt armen, ikke mer. Fornøyd. :) Og postitive resultater IRL. For en som altid har vert tynn vil jeg si det er noe i det, når jeg ser slik endring.

Fatter du ikke det? Ts skriver jo "hvor mye muskler liker dere egentlig?" og nevner blant annet Vin Diesel. For meg har fyren altfor mye muskler, jeg finner det ikke pent.

Jeg har aldri sagt noe negativt om å trene, eller om folk som ønsker å være sterke og ha en kropp som er fast i fisken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om du snakker for alle kvinner lol. Å like muskler er "barnslig", kvinner liker det ikke, og utseende betyr lite.

Du har ikke gjort gjennombrud med at penis størrelse ikke betyr noe også ? Tror det er MANGE som er uenig med deg gitt. Men igjen går det på dobbelt moral, kvinner SIER størrelse betyr noe, så sier det at det ikke betyr noe. Pålitelig.

Du sier fysisk utseende betyr lite, mens ALT annet peker mot det motsatte, at du tar feil. Klart det er en mellomting, men det er jo ikke noe nytt du trenger å fortelle oss. Vi vet alle, og de fleste sier også, at personligheten er det viktigste. Du trenger ikke fortelle oss det. Men det er ikke poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi vell alle enig i da, men hvor går grensen? Som sagt tidligere, enorme bolemuskler syntes jeg også bare ser dumt ut og jeg forstår at kvinner ikke liker det;)

Men føler derimot at dere alt for ofte sier at dere liker naturlige markerte muskler, men i praksis "sikler" på de som har brukt en god del timer på et treningsstudio! De som har en mellomting mellom naturlig og bolemuskler..for å si det på den måten.

Vin diesel er vell et eksmpel på en som er i nedre grensen til "bole" muskler, så var derfor jeg tokk han som et eksempel i sta;)

For meg blir det stygt når det er helt tydelig at treningen kun går ut på å bli størst mulig.

Jeg har allerede sagt at jeg ikke har noe imot menn som trener mye. Både jeg og kjæresten er dansere, og begge trener i overkant av 20 timer hver uke. Selvsagt ser han ikke ut som en sofagris! Men jeg synes det er finere med lange, slanke muskler enn store bulende muskler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt med én n.

Hvilken dobbeltmoral? Konkretiser, takk.

Hvor er jeg selvmotsigende? Jeg har nevnt tre forhold jeg har hatt, hvor muskler overhodet ikke var et tema. Dvs. han ene hadde litt vel mye, og det var et tema for meg - negativt. Hvor er min dobbeltmoral? Skjønner ikke.

Fatter du ikke det? Ts skriver jo "hvor mye muskler liker dere egentlig?" og nevner blant annet Vin Diesel. For meg har fyren altfor mye muskler, jeg finner det ikke pent.

Jeg har aldri sagt noe negativt om å trene, eller om folk som ønsker å være sterke og ha en kropp som er fast i fisken.

Hvorfor diskuterer du med MEG da ?

Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...