Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig! Men tenker litt på sånn som er greit... Selv om ei dame kan synes mye muskler blir litt "for mye", så kan hu like personen fordet. Okei for å si det på en annen måte da... Aksept. Selv om jeg gjerne skulle hatt den fineste sprettrumpa, så sier jeg ikke nei takk til ei som er bra ellers (for meg) og det er andre trekk jeg liker.

Men jo er fortsatt en smakssak, da. Er ikke alle som tenker over rumpe heller ;) Finnes de som rett og slett ikke bryr seg bare personligheten er bra.

så de kunne i teorien blitt sammen med en kvinne på 200kg, så lenge hun hadde verdens beste personlighet, det du vill frem til?

Alle mennesker ser på fysisk utseende til en viss grad og personlighet er med på å avgjøre om man blir mindre eller mere tiltrukket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rastl0s

Nei det har jeg ikke sagt. Men noen liker jo store damer også! jeg sier at hu ikke trenger å ha en SYK sprettrumpe f.eks. om jeg er glad i det, for hu kan være bra på andre måter også. Men det får jo være grenser... Er fortsatt individuelt hva man liker. Du kan ikke si at det ikke finnes folk som FORETREKKER stor mage, spinkel kropp, eller store muskler. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke sagt. Men noen liker jo store damer også! jeg sier at hu ikke trenger å ha en SYK sprettrumpe f.eks. om jeg er glad i det, for hu kan være bra på andre måter også. Men det får jo være grenser... Er fortsatt individuelt hva man liker. Du kan ikke si at det ikke finnes folk som FORETREKKER stor mage, spinkel kropp, eller store muskler. Smaken er som baken.

joda, forstår hva du vill frem til, men jeg snakker mere generelt jeg nå da, hva de fleste foretrekker! Vill alltid finnes en del unntak!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Jaja, men da tror jeg det avhenger litt av miljø og alder ;) F.eks. her jeg bor så er det populært å være litt muskuløs, og det er liksom "digg" sier jentene, hehe. Mens de litt eldre (mødre som drar på åra), synes ofte det er stygt! Ikke alle da såklart. Men mye som spiller inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt en jente liker muskler eller ei,går vel på preferanser. Til de som tror at alle som er litt over normalen stor i muskelmasse kun er opptatt av sitt eget speilbilde og ellers har en snever horisont så vil jeg bare påpeke at dette slettes ikke gjelder alle. Jeg for min del, trives med å komme meg på et treningssenter 3dager i uka. At dette med årene resulterer i ganske stor muskelmasse er noe jeg selv ikke tenker over. Jeg trener for at det er en fin hobby, spesielt på kalde vinterkvelder. :)

Når man finner gleden i å løfte til nye perser går gjerne kroppsvekten og muskelmassen opp, for min egen del har kroppsvekten passer 105kg på snaue 180cm. Det er ikke dermed sagt at man da ikke liker å ta en tur på fjellet, sjøen eller har vett nok til å fullføre en utdannelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, men da tror jeg det avhenger litt av miljø og alder ;) F.eks. her jeg bor så er det populært å være litt muskuløs, og det er liksom "digg" sier jentene, hehe. Mens de litt eldre (mødre som drar på åra), synes ofte det er stygt! Ikke alle da såklart. Men mye som spiller inn!

Tror nok du har rett i at alder kan ha en viss innvirkning på hvorvidt vi kvinner faller i staver over store muskler.

Jo eldre man blir jo mindre er man opptatt av det. Gjelder selvfølgelig også for yngre kvinner. Og det er en smakssak, noe svarene i denne tråden viser helt tydelig.

Angående alder så er det et veldig stort spenn på Kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Tror nok du har rett i at alder kan ha en viss innvirkning på hvorvidt vi kvinner faller i staver over store muskler.

Jo eldre man blir jo mindre er man opptatt av det. Gjelder selvfølgelig også for yngre kvinner. Og det er en smakssak, noe svarene i denne tråden viser helt tydelig.

Angående alder så er det et veldig stort spenn på Kg.

Ja det er i hvertfall min oppfatning! Det har jeg merket selv også... For 2 år siden var jeg ikke store karen, men fortsatt så jeg jo ikke noe spes. dårlig ut heller, og da var jeg vel ikke akkurat så veldig populær blant jenter. Når jeg går venninner nå så legger de merke til hvor mye folk ser på meg, og det vil jeg tro også har litt med kroppen å gjøre.

Føler også at mange dømmer litt mye. Selv om man trener, så kan man være mer enn normal, fordet! Folk som sier at store menn er dumme er jo bare dumme selv, for det stemmer ikke.

"Dom som sier at andre er domme, dom er domme dom!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har "ingen" muskler, dvs. han ser noenlunde sånn ut. Muskler er noe jeg absolutt aldri har savnet hos han.

For min del, hadde det ikke vært direkte ønskelig med en mann med mer muskler enn dette. Synes ikke det er spesielt lekkert når det blir så mye mer enn det. Hadde selvfølgelig ikke avvist en fyr bare fordi han var mer muskuløs enn det der, men hadde ikke aktivt oppsøkt han for å si det sånn.

Når det er sagt, tror jeg at jeg er den eneste i venninnegjengen min med min mening. Har inntrykk av at de fleste av venninnene mine ser etter menn med sånne muskler. Har egentlig aldri snakket med dem om det, så det kan godt hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange delte meninger her inne hvertfall. Mitt inntrykk er at de fleste damer synes det er definitivt et pluss dersom mannen er veltrent. En ting som er helt sikkert er at bolemuskler ikke faller i smak. Når jeg sier bolemuskler tenker jeg på bodybuildere av typen Arnold.

Finnes selvfølgelig unntak av de som absolutt ikke liker muskler og de som liker gigantiske muskler, men det er vel mer sjeldent :)

En annen ting som er helt sikkert er at det går ann å trene og ha en veltrent kropp, uten at det trenger å bety at du er en forfengelig og selvopptatt kar, som kun bryr deg om kropp og utseende.

Ja selvfølgelig trener jeg for å se bra ut, men jeg trener også fordi jeg elsker følelsen under og etter trening. Får økt overskudd, blir i bedre humør og føler meg rett og slett mer fresh! Tror ikke jeg hadde trent så ofte dersom det å få bedre kropp var det eneste målet

Endret av SpiserNoobs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har "ingen" muskler, dvs. han ser noenlunde sånn ut. Muskler er noe jeg absolutt aldri har savnet hos han.

For min del, hadde det ikke vært direkte ønskelig med en mann med mer muskler enn dette. Synes ikke det er spesielt lekkert når det blir så mye mer enn det. Hadde selvfølgelig ikke avvist en fyr bare fordi han var mer muskuløs enn det der, men hadde ikke aktivt oppsøkt han for å si det sånn.

Når det er sagt, tror jeg at jeg er den eneste i venninnegjengen min med min mening. Har inntrykk av at de fleste av venninnene mine ser etter menn med sånne muskler. Har egentlig aldri snakket med dem om det, så det kan godt hende jeg tar feil.

Største forskjellen på bilde nr2 og 3, er vel stort sett fettprosenten? Sannsynligvis "deffer" nr3, mens nr2 "buffer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største forskjellen på bilde nr2 og 3, er vel stort sett fettprosenten? Sannsynligvis "deffer" nr3, mens nr2 "buffer".

Er nok litt mer enn bare "deffing" som er forskjell der. Tror nok karen på siste bildet har betydelig større muskelmasse enn nr 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sven Eirik Utsi heter en fyr. Han overdriver. Men fyren er langt i fra dum, selv om han sitter i fengsel.

Jeg syns det er en kraftig logisk brist å påstå at store menn er dumme. Noen kan forsøke å kompensere mangler, både kroppslig og mentalt. I en forsamling med med "mental elite" finner du veldig mange veltrente. Størrelsen på muskla trenger ikke fortelle så mye om styrken og utholdenheten. Typen gammeldags skogarbeiderkropp er hard som stål, men ikke særlig voluminøs.

Muskler og trening har store helsemessige netto fordeler å by på hvis man gidder å investere den tida og lidelsen det er. Kostholdet hos de fleste er bedre enn snittet og de fleste har sunnere hjerte og kar.

Klarer de å trene seg ned når de blir eldre, kan de lettere "eldes med verdighet" kroppslig.

En muskelsterk hofte kan f eks beskytte ganske godt mot lårhalsbrudd.

En trent kropp kan lettere gjennomføre en graviditet med færre plager og skader.

osv.

Men å overdrive er noe helt annet.

Red: Muskla viser en formidabel besluttsomhet og tålmodighet.

Endret av KaffeLars
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen gammeldags skogarbeiderkropp er hard som stål, men ikke årlig voluminøse.

Som er den kroppen jeg foretrekker på en mann! Perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns vel personlig at en mann som ikke er så høy, bør ha litt bredde og muskler i stedet. Liten OG tynn er ikke så fint, men er greit på en 12-åring :)

Skal mannen trekke "mainstream" av damer, så bør de små menna kompensere.

Red:

F eks slik: http://www.dealbyethan.com/bmz_cache/2/29348cc4938e68453b4a41087bf8f280.image.388x496.jpg

Men han er for tynn, og det kan se kunstig ut.

Endret av KaffeLars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...