Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

Jeg er uklar i det jeg skriver ? Aha.. Det er vanskelig for deg å forstå et enkelt poeng ser jeg. Jaja, er det håpløst så er det håpløst. Kan ikke tvinge deg til å forstå noe du ikke har evne til å forstå.

Sånn er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt eksmpel, for det kreves ganske mye styrke trening for å oppnå slik muskelmasse og det er ingen som har så mye markerte muskler naturlig;)

Men stadig vekk så hører jeg at slike muskler er stygt, at det bare betyr at mannen er for selvopptatt av kropp, at han ser seg for mye i speilet bla bla..

men i praksis derimot, så er det jo veldig tydelig i mine øyne at det er nettopp menn med så mye muskler som drar mest damer(hvis de har en ok personlighet...eller nei, det kan jo diskuteres det også, siden det ofte er drittsekker som drar mest damer :gjeiper: )

jeg tror jeg har oppskriften;

1. tren masse, slik at du blir stor, men ikke for stor(body builder stor)

2. ta en kul tatovering

3 vær litt drittsekk, men med stil selvfølgelig

4. ikke vis at du bryr deg for mye

5.gi en del komplimenter, men ikke forvent noe tilbake

6 og for all dell, ikke vis usikkerhet, da har du tapt allerede

7. og til slutt, hvis du har muligheten til å bli rik, så for all dell bli det eller eventuelt tv kjendis

haha, må nesten le litt for meg selv her(kanskje for jeg er overtrøtt), men håper dere tar det jeg skriver med en klype salt...folk her inne har jo en tedens til å ta ting meget bokstavlig :skratte:

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder i massevis for meg:

Johhny

:gjeiper:

Hvem bryr seg. De aller fleste har ihvertfal ikke noe imot noen som ser bra ut, personlighet til side (det er ikke relevant i forhold til det jeg prøver å få fram.)

De som vil trene får gjøre det, er ikke noe forskjell fra det å pynte seg for å se bra ut for andre, noe som er ganske universalt. Som kvinnfolk burde du skjønnt såpass.

Det er her det kommer inn at jeg ikke forstår poenge ditt. Er det jeg sier så komplisert ? ( Se ovenfor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så har Kg over 38000 medlemmer følgelig vil det være like mange forskjellige meninger om diverse temaer. At et antall damer sier de liker store armer og bred rygg betyr ikke at resten av damene liker det.

For det andre blir det håpløst å spørre oss om hva vi liker/ikke liker hvis du på forhånd har bestemt deg for hvilke svar du ønsker.

Det er temmelig arrogant å hevde at du vet bedre enn vi selv vet ang hva den enkelte av oss foretrekker.

yes, du har forstått det...det som var litt av poenget mitt da dumma;)

Prøver bare dere til å forstå det selv, at dere sier noe annet en hva dere egentlig liker :gjeiper:

..må du ikke bli sinna da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eksmpel, for det kreves ganske mye styrke trening for å oppnå slik muskelmasse og det er ingen som har så mye markerte muskler naturlig;)

Men stadig vekk så hører jeg at slike muskler er stygt, at det bare betyr at mannen er for selvopptatt av kropp, at han ser seg for mye i speilet bla bla..

men i praksis derimot, så er det jo veldig tydelig i mine øyne at det er nettopp menn med så mye muskler som drar mest damer(hvis de har en ok personlighet...eller nei, det kan jo diskuteres det også, siden det ofte er drittsekker som drar mest damer :gjeiper: )

jeg tror jeg har oppskriften;

1. tren masse, slik at du blir stor, men ikke for stor(body builder stor)

2. ta en kul tatovering

3 vær litt drittsekk, men med stil selvfølgelig

4. ikke vis at du bryr deg for mye

5.gi en del komplimenter, men ikke forvent noe tilbake

6 og for all dell, ikke vis usikkerhet, da har du tapt allerede

7. og til slutt, hvis du har muligheten til å bli rik, så for all dell bli det eller eventuelt tv kjendis

haha, må nesten le litt for meg selv her(kanskje for jeg er overtrøtt), men håper dere tar det jeg skriver med en klype salt...folk her inne har jo en tedens til å ta ting meget bokstavelig :skratte:

"Slik muskelmasse"? Har Johnny mye muskler på dette bildet, mener du? Tja. Jeg synes forsåvidt ikke det. Sier på ingen måte at han er pingle, men han ser da ganske slank og normal ut, synes jeg. Ingen bulende biceps, ingen brystmuskler gjennom singleten. Og som jeg skriver; "holder i massevis". Jeg kom ikke i farta på hvem jeg ellers skulle søke etter, for jeg tenker til vanlig ganske lite på kjendismenn og deres kropper.

Den sytinga om at "drittsekker drar damer" gidder jeg ikke kommentere, det er så fullstendig usjarmerende og bittert at det er til å... Jepp.

De 7 punktene står alle på antisjarmerende-lista mi, en liste jeg nettopp nå fikk. Dersom du oppfyller et eller flere av disse punktene, kommer du i hvertfall ingen vei med meg. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem bryr seg. De aller fleste har ihvertfal ikke noe imot noen som ser bra ut, personlighet til side (det er ikke relevant i forhold til det jeg prøver å få fram.)

De som vil trene får gjøre det, er ikke noe forskjell fra det å pynte seg for å se bra ut for andre, noe som er ganske universalt. Som kvinnfolk burde du skjønnt såpass.

Det er her det kommer inn at jeg ikke forstår poenge ditt. Er det jeg sier så komplisert ? ( Se ovenfor.)

Men vi har forskjellige meninger om hva som ser bra ut. Selvsagt vil både menn og kvinner ha en de er fysisk tiltrukket av, men hva vi blir tiltrukket av varierer fra person til person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver bare dere til å forstå det selv, at dere sier noe annet en hva dere egentlig liker :gjeiper:

At det går an å si noe så dumt. :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg. De aller fleste har ihvertfal ikke noe imot noen som ser bra ut, personlighet til side (det er ikke relevant i forhold til det jeg prøver å få fram.)

De som vil trene får gjøre det, er ikke noe forskjell fra det å pynte seg for å se bra ut for andre, noe som er ganske universalt. Som kvinnfolk burde du skjønnt såpass.

Det er her det kommer inn at jeg ikke forstår poenge ditt. Er det jeg sier så komplisert ? ( Se ovenfor.)

Nei, hvem bryr seg. Det var i hvertfall temaet i tråden, og jeg postet altså et bilde av en mann jeg synes har (mer enn) nok muskler.

Og her (hvor?) kommer det inn at du ikke forstår poenget mitt. Ok. Jeg har hatt mange poeng, jeg vet ikke hvilke av dem du snakker om.

Men jeg kan jo, for å være grei, oppsummere:

Jeg tiltrekkes ikke av menn med muskler. Det betyr ikke at jeg misliker menn som trener, eller at menn har en trent og sterk kropp. Det er store (større enn Johnnys) jeg ikke finner tiltrekkende. Verken på en kjæreste, eller på en jeg kun skal se på (eller ha sex med).

Når det er sagt, blir dette en litt søkt problemstilling, da jeg finner det litt vanskelig å isolere fysisk utseende fra kjemi og det å kunne konversere og kommunisere på samme frekvens.

Og jo, jeg synes det blir litt forskjell på å ta på seg noe fint når man skal på byen, og å bygge muskler. Men meg om det. Jeg kan godt (igjen) forklare deg hvorfor, hvis du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dan vil komme noen vei med deg, haha. Mye likt måten man ikke kommer noen vei med deg ved å diskutere.

Det er artig at du kommenterer det med drittsekk, når det er bevist i praksis at det er om ikke mye, -noe- i det. Kanskje ikke noe man er direkte bevisst på, men det er noe som heter ubevissthet, det vil ikke si det ikke er der. Det er tanken eller handlinger du ikke er bevisst på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi har forskjellige meninger om hva som ser bra ut. Selvsagt vil både menn og kvinner ha en de er fysisk tiltrukket av, men hva vi blir tiltrukket av varierer fra person til person.

Har jeg sagt noe annet da ? AB snakker jo som om alle er enig med henne, ingen tiltrekkes av muskler, fordi hun ikke gjør det.

Jeg sier ikke at vi ikke har forskjellig meninger om hva som ser bra ut. Jeg snakker om at vi alle liker noe som -SER BRA UT-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slik muskelmasse"? Har Johnny mye muskler på dette bildet, mener du? Tja. Jeg synes forsåvidt ikke det. Sier på ingen måte at han er pingle, men han ser da ganske slank og normal ut, synes jeg. Ingen bulende biceps, ingen brystmuskler gjennom singleten. Og som jeg skriver; "holder i massevis". Jeg kom ikke i farta på hvem jeg ellers skulle søke etter, for jeg tenker til vanlig ganske lite på kjendismenn og deres kropper.

Den sytinga om at "drittsekker drar damer" gidder jeg ikke kommentere, det er så fullstendig usjarmerende og bittert at det er til å... Jepp.

De 7 punktene står alle på antisjarmerende-lista mi, en liste jeg nettopp nå fikk. Dersom du oppfyller et eller flere av disse punktene, kommer du i hvertfall ingen vei med meg. ;)

åhhh, nei, der skjedde det igjen gitt!

En kvinne som motsier seg selv og faller for noe helt annet en hva hun selv sier :gjeiper:

Neida, jeg bare kødder litt med dere her inne!

MEN tror det er litt sannhet i det jeg sier da, at dere har en tedens til å si noe annet en hva dere gjør i praksis? Kanskje du bare er i feil fase i mensturasjons syklusen din :skratte:

Sies at når dere er mest fruktbare, så faller dere lettere for den store matcho mannen!

Kan du ikke svare når du er mest fruktbar da, så kanskje du plutselig liker vin diesel mere en johhny depp

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dan vil komme noen vei med deg, haha. Mye likt måten man ikke kommer noen vei med deg ved å diskutere.

Det er artig at du kommenterer det med drittsekk, når det er bevist i praksis at det er om ikke mye, -noe- i det. Kanskje ikke noe man er direkte bevisst på, men det er noe som heter ubevissthet, det vil ikke si det ikke er der. Det er tanken eller handlinger du ikke er bevisst på selv.

Nå skjønner jeg igjen ikke hva du snakker om...

Ikke kommer noen vei med å diskutere med meg? Hvorhen hadde du ønsket å komme, da? At jeg skal si ja og amen til alt du skriver? Jeg skjønner jo ikke engang hva du skriver. Å diskutere er å komme med ulike synspunkter og erfaringer. Det er dét jeg gjør. Hvilken vei og til hvor vil du komme med å diskutere med meg, da?

Er det artig at jeg kommenterer det med drittsekk? Er det bevist i praksis at det er noe i at kvinner vil ha drittsekker? Vel, jeg snakket om MEG. Jeg vil i hvertfall ikke ha noen drittsekk. Hva er det som er så artig med det?

Og jada, jeg vet hva ubevissthet innebærer. Du prøver vel ikke å antyde at jeg ubevisst ønsker meg en drittsekk? For da er du enda mindre smart enn du framstår som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg sagt noe annet da ? AB snakker jo som om alle er enig med henne, ingen tiltrekkes av muskler, fordi hun ikke gjør det.

Jeg sier ikke at vi ikke har forskjellig meninger om hva som ser bra ut. Jeg snakker om at vi alle liker noe som -SER BRA UT-.

Hvor i all verden tar du det fra? Hun forteller kun hva hun selv blir tiltrukket av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å si noe så dumt. :roll:

At den går ann å være så dum og tro at jeg mener det helt bokstavelig;)

Dere forstår virkelig ikke at jeg bare prøver å tirre dere litt? Det som er så morro med et kvinneforum, alt blir tatt så ekstremt bokstavelig til tider :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh, nei, der skjedde det igjen gitt!

En kvinne som motsier seg selv og faller for noe helt annet en hva hun selv sier :gjeiper:

Neida, jeg bare kødder litt med dere her inne!

MEN tror det er litt sannhet i det jeg sier da, at dere har en tedens til å si noe annet en hva dere gjør i praksis? Kanskje du bare er i feil fase i mensturasjons syklusen din :skratte:

Sies at når dere er mest fruktbare, så faller dere lettere for den store matcho mannen!

Kan du ikke svare når du er mest fruktbar da, så kanskje du plutselig liker vin diesel mere en johhny depp

:skratte:

Der gikk du fra lettere irriterende til fullstendig idiotisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skjønner jeg igjen ikke hva du snakker om...

Ikke kommer noen vei med å diskutere med meg? Hvorhen hadde du ønsket å komme, da? At jeg skal si ja og amen til alt du skriver? Jeg skjønner jo ikke engang hva du skriver. Å diskutere er å komme med ulike synspunkter og erfaringer. Det er dét jeg gjør. Hvilken vei og til hvor vil du komme med å diskutere med meg, da?

Er det artig at jeg kommenterer det med drittsekk? Er det bevist i praksis at det er noe i at kvinner vil ha drittsekker? Vel, jeg snakket om MEG. Jeg vil i hvertfall ikke ha noen drittsekk. Hva er det som er så artig med det?

Og jada, jeg vet hva ubevissthet innebærer. Du prøver vel ikke å antyde at jeg ubevisst ønsker meg en drittsekk? For da er du enda mindre smart enn du framstår som.

Jeg sier ikke at DU vil det, slutt å ver så selvopptatt. Snakker generelt, det er det som er relevant i en diskusjon, hva du vil eller ønsker e vel ikke noe jeg har en personlig interesse i ?

Hvor i all verden tar du det fra? Hun forteller kun hva hun selv blir tiltrukket av.

Hvor har jeg sagt at jeg bryr meg om hva hun er tiltrukket av ? Har aldri sagt det. Igjen, snakker generelt i forhold til tråen. Hun får like det hun liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt noe annet da ? AB snakker jo som om alle er enig med henne, ingen tiltrekkes av muskler, fordi hun ikke gjør det.

Jeg sier ikke at vi ikke har forskjellig meninger om hva som ser bra ut. Jeg snakker om at vi alle liker noe som -SER BRA UT-.

Hvor snakker jeg som om alle er enige med meg? Vis meg.

Jeg har også sagt at vi alle liker noen som vi liker, som i våre egne øyne ser bra ut. MEN - du vil også komme til å erfare, kanskje når du blir litt eldre, at du vil kunne komme til å falle for noen som i utgangspunktet ikke er noen du ville snudd deg to ganger etter på gata.

åhhh, nei, der skjedde det igjen gitt!

En kvinne som motsier seg selv og faller for noe helt annet en hva hun selv sier :gjeiper:

Neida, jeg bare kødder litt med dere her inne!

MEN tror det er litt sannhet i det jeg sier da, at dere har en tedens til å si noe annet en hva dere gjør i praksis? Kanskje du bare er i feil fase i mensturasjons syklusen din :skratte:

Sies at når dere er mest fruktbare, så faller dere lettere for den store matcho mannen!

Kan du ikke svare når du er mest fruktbar da, så kanskje du plutselig liker vin diesel mere en johhny depp

:skratte:

Motsier meg selv? Hvor? Jeg sier at jeg mener at Johnny Depp ikke har spesielt store muskler. At større muskler enn Johnny Depp sine, blir too much for meg. Hvor motsier jeg meg selv?

Har en tendens til å si noe annet enn hva vi gjør i praksis? Nå er det gang på gang i denne tråden blitt oppfordret til å si hvilken mann man faller for, dersom man kun skal se på fysikken. Jeg har prøvd. Samtidig har jeg sagt litt om hvilke menn som kommer seg gjennom nåløyet når det kommer til stykket. Selvfølgelig blir det motsigelse. Jeg har jo ingen forventninger om å møte en mann som ser ut som et idealbilde jeg kunne tegnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gikk du fra lettere irriterende til fullstendig idiotisk.

haha, takk for komplimentet;)

...men er kanskje litt idiot nå? Genraliserer litt mye kanskje? Forstår lissom ikke at alle mennesker er invivider og at folk har forskjellige preferanser?

Hva har jeg å si lissom, en tulling på kvinneguiden, som sikkert ikke vet noe om kvinner?

hmm....ja, jeg er vell kanskje en idiot;)

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor snakker jeg som om alle er enige med meg? Vis meg.

Jeg har også sagt at vi alle liker noen som vi liker, som i våre egne øyne ser bra ut. MEN - du vil også komme til å erfare, kanskje når du blir litt eldre, at du vil kunne komme til å falle for noen som i utgangspunktet ikke er noen du ville snudd deg to ganger etter på gata.

Vær så snill. Jeg tåler mye, spesielt når det er over nett å det er egentlig ingen basis for å ta ting personlig. Men gjør meg en tjeneste å slutt å skriv som om du kjenner meg. Som i "kanskje når du blir litt eldre".

Har ikke sagt at man ikke kan falle for noen som ikke ser super lekker ut, igjen tar du jo feil. Jeg sier bare det er ikke noe feil å se bra ut, egentlig var det spesifikt trening jeg snakket om, ikke å se bra ut. Men trening blir jo gjort til en hel diskusjon om utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...