Gå til innhold

Hvor mye muskler liker dere egentlig


danbanan

Anbefalte innlegg

Er folk her inne virkelig så dumme at de må rette på andres skrivefeil? Hva er greia med det? Forstår dere ikke at det er mulig å taste litt feil når man trykker på tastaturet? Eller må dere vise at dere er "så" flinke til å skrive selv? Eller tar dere dere bare nær av innlegget kanskje og må komme med noe tilbake? :gjeiper:

Jeg er på ingen måte dum.

Jeg skrev på et tidspunkt, da vi snakket om hva som kan tiltrekke ulike personer, at jeg har en hang-up på menn som vet å ordlegge seg, skriftlig og muntlig. Hvorpå en svarer at "jeg er god i språk", og fortsetter med mange skrivefeil. Det var bare ment som litt ironisk humor. Skjønte du ikke det? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på ingen måte dum.

Jeg skrev på et tidspunkt, da vi snakket om hva som kan tiltrekke ulike personer, at jeg har en hang-up på menn som vet å ordlegge seg, skriftlig og muntlig. Hvorpå en svarer at "jeg er god i språk", og fortsetter med mange skrivefeil. Det var bare ment som litt ironisk humor. Skjønte du ikke det? ;)

haha... arti.

Hehe, dere menn vil aldri forstå dere på oss kvinner, så bare gi opp ja.

Men vi kan helt klart bli enige, for jeg er HELT enig med deg. Vi vil ALDRI forstå dere, så bare gi opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om du snakker for alle kvinner lol. Å like muskler er "barnslig", kvinner liker det ikke, og utseende betyr lite.

Du har ikke gjort gjennombrud med at penis størrelse ikke betyr noe også ? Tror det er MANGE som er uenig med deg gitt. Men igjen går det på dobbelt moral, kvinner SIER størrelse betyr noe, så sier det at det ikke betyr noe. Pålitelig.

Du sier fysisk utseende betyr lite, mens ALT annet peker mot det motsatte, at du tar feil. Klart det er en mellomting, men det er jo ikke noe nytt du trenger å fortelle oss. Vi vet alle, og de fleste sier også, at personligheten er det viktigste. Du trenger ikke fortelle oss det. Men det er ikke poenget.

Jeg har gang på gang sagt at folk liker forskjellige ting. Jeg har gang på gang poengtert hva JEG liker, og hva jeg eventuelt har erfart når jeg ser meg omkring.

Jeg sier heller ikke at utseende betyr lite, men det er andre ting som betyr minst like mye. Hvis jeg er på byen, står jeg heller og prater med en interessant fyr med (for meg) normalt utseende, enn en tomhodet (for meg) kjekkas.

Jeg har ikke sagt et kvekk om penisstørrelse, og langt mindre gjort noe gjennombrudd om temaet. Men hvis du skal ha meg til å si noe, så vil jeg si at så lenge saken er innenfor normalen, så betyr størrelse lite.

Ikke noe nytt jeg "trenger å fortelle dere"? Hm. Neida, jeg "trenger" ingenting, jeg bare svarer i en tråd, sier meningen min. Er det ikke det som er meningen, da?

Så det er ikke poenget, sier du. Hva er ikke poenget? Og, viktigere, hva ER poenget?

Hvorfor diskuterer du med MEG da ?

Herregud.

Tja...Fordi du kommenterte noe jeg hadde skrevet, kanskje? :) Hva er så "herregud" med det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gang på gang sagt at folk liker forskjellige ting. Jeg har gang på gang poengtert hva JEG liker, og hva jeg eventuelt har erfart når jeg ser meg omkring.

Jeg sier heller ikke at utseende betyr lite, men det er andre ting som betyr minst like mye. Hvis jeg er på byen, står jeg heller og prater med en interessant fyr med (for meg) normalt utseende, enn en tomhodet (for meg) kjekkas.

Jeg har ikke sagt et kvekk om penisstørrelse, og langt mindre gjort noe gjennombrudd om temaet. Men hvis du skal ha meg til å si noe, så vil jeg si at så lenge saken er innenfor normalen, så betyr størrelse lite.

Ikke noe nytt jeg "trenger å fortelle dere"? Hm. Neida, jeg "trenger" ingenting, jeg bare svarer i en tråd, sier meningen min. Er det ikke det som er meningen, da?

Så det er ikke poenget, sier du. Hva er ikke poenget? Og, viktigere, hva ER poenget?

Tja...Fordi du kommenterte noe jeg hadde skrevet, kanskje? :) Hva er så "herregud" med det?

Hva er poenget ditt ? Rettere sagt, hva prater du om ?

Velger å overse det, ser ikke ut til at det går inn uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting feil med å trene for å føle seg vel, å ville gi usteende sitt det lille ekstra, ikke noe mer.

Min diskusjon ihvertfal. Var ikke noe mer jeg skulle fram til, men de fortsetter å babble om STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE muskler. Det er ikke min diskusjon, ta den med TS eller noen andre. Da får du diskutert det du vil, med de som tok det opp.

Klarer du å forstå det nå ? Er det vanskelig å forstå noe SÅ enkelt ?

Sorry men jeg blir bare frustrert, noe jeg må få lov til. Når jeg bare ville ha fram en enkel ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingenting feil med å trene for å føle seg vel, å ville gi usteende sitt det lille ekstra, ikke noe mer.

Min diskusjon ihvertfal. Var ikke noe mer jeg skulle fram til, men de fortsetter å babble om STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE muskler. Det er ikke min diskusjon, ta den med TS eller noen andre. Da får du diskutert det du vil, med de som tok det opp.

Klarer du å forstå det nå ? Er det vanskelig å forstå noe SÅ enkelt ?

Sorry men jeg blir bare frustrert, noe jeg må få lov til. Når jeg bare ville ha fram en enkel ting.

Ok. Still et konkret spørsmål da, hvis du mener alle misforstår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere kvinner her inne, hvorfor tror du vi ofte sier" kvinner sier ofte noe helt annet en hva de mener eller føler"?

Tror dere virkelig at dette bare er tullprat? :gjeiper:

Hvorfor tror du at det sies at menn tenker ofte mere logisk, mens kvinner har en tedens til å tenke mere med følelsene?

For ja, selvfølgelig teller utseende ikke så stor rolle i lengden, så lenge man har kjemi med personen Både menn og kvinner syntes at kjæresten ser best ut, uavhengig av kroppsform! For det er den personen man elsker og er glad i;)

MEN virker som dere kvinner her inne sliter litt med å skille det å snakke om KUN fysisk tiltrekning og det å like en person og så bli tiltrukket av denne personen seksuelt? Selvfølgelig kan man bli tiltrukket av forskjellige kroppsformer, men nå snakker jeg om hva dere hadde foretrukket sånn KUN fysisk! Da hadde dere vell valgt en kar med muskler ovenfor en normal kar som ikke hadde trent noe styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Still et konkret spørsmål da, hvis du mener alle misforstår. :)

Har jeg sagt alle misforstår? La meg svare for deg, nei har ikke sagt det.

Snakker om den ene AB her.

Å jeg har ikke noe spørsmål, jeg har en mening. Alle har krav på en mening, men det virker som bare enkelte får ha det her inne. Det jeg sa helt fra starten var at det er greit å trene for sin egen del.

Hva har det med store muskler å gjøre ? Hva har det med noe, noen plass, noen gang å gjøre ?

Det har ikke engang noe med personen å gjøre. Det er noe de fleste vil se som en positiv ting, skal personen dømmes for å trene ?

Geez, lighten up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere kvinner her inne, hvorfor tror du vi ofte sier" kvinner sier ofte noe helt annet en hva de mener eller føler"?

Tror dere virkelig at dette bare er tullprat? :gjeiper:

Hvorfor tror du at det sies at menn tenker ofte mere logisk, mens kvinner har en tedens til å tenke mere med følelsene?

For ja, selvfølgelig teller utseende ikke så stor rolle i lengden, så lenge man har kjemi med personen Både menn og kvinner syntes at kjæresten ser best ut, uavhengig av kroppsform! For det er den personen man elsker og er glad i;)

MEN virker som dere kvinner her inne sliter litt med å skille det å snakke om KUN fysisk tiltrekning og det å like en person og så bli tiltrukket av denne personen seksuelt? Selvfølgelig kan man bli tiltrukket av forskjellige kroppsformer, men nå snakker jeg om hva dere hadde foretrukket sånn KUN fysisk! Da hadde dere vell valgt en kar med muskler ovenfor en normal kar som ikke hadde trent noe styrke?

Det om at dere sliter med å skille. Jeg sier trening er bra, utseende er noe man tiltrekkes av, så tar dere helt av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste kvinner ser det som en bonus, ikke ett minus, at mannen er veltrent. Da snakker jeg ikke om store muskler.

Alle vet at en kvinner liker en mann med bra kropp. Akkurat som menn liker damer med bra kropp, såpass må vi kunne innrømme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at kvinner her inne på diverse tråder har sagt at store armer, bred rygg og litt six pack er sexy? Tror du store armer og bred rygg kommer av seg selv? (er ikke så alt for mange som har det naturlig)

Har jo ofte lest og hørt at kvinner sier noe, men egentlig mener/føler noe helt annet? Kanskje det er noe sannhet i det uttrykket,hehe? :gjeiper:

For det første så har Kg over 38000 medlemmer følgelig vil det være like mange forskjellige meninger om diverse temaer. At et antall damer sier de liker store armer og bred rygg betyr ikke at resten av damene liker det.

For det andre blir det håpløst å spørre oss om hva vi liker/ikke liker hvis du på forhånd har bestemt deg for hvilke svar du ønsker.

Det er temmelig arrogant å hevde at du vet bedre enn vi selv vet ang hva den enkelte av oss foretrekker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker både normale og trente kropper jeg. Har ikke en preferanse. Det jeg ikke liker er utrente kropper man ser har kun sittet foran dataen de siste 5 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så har Kg over 38000 medlemmer følgelig vil det være like mange forskjellige meninger om diverse temaer. At et antall damer sier de liker store armer og bred rygg betyr ikke at resten av damene liker det.

For det andre blir det håpløst å spørre oss om hva vi liker/ikke liker hvis du på forhånd har bestemt deg for hvilke svar du ønsker.

Det er temmelig arrogant å hevde at du vet bedre enn vi selv vet ang hva den enkelte av oss foretrekker.

Du er temmelig arrogant selv, som tror du vet så godt hva alle kvinner liker. Vi går ut fra ca hva 90% av hva KG sier, og kvinner ellers. "Hvor høy skal drømme mannen være" osv, det er altid høy, fin kropp, velutstyrt osv. Skal vi IKKE gå ut ifra det ? Nei om noe skal vi gå ut ifra det omvendte, det er helt sikkert rett. Det dere IKKE sier er sikkert det dere mener, lol. Det er jo det selvmotsigelse er after all, så ja kan vere du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er poenget ditt ? Rettere sagt, hva prater du om ?

Velger å overse det, ser ikke ut til at det går inn uansett.

Eh... :klo:

Jeg vet ikke helt hva du ikke skjønner. Jeg vet heller ikke hva du overser, eller hva du mener det er som ser ut til at ikke går inn.

Men du er ganske søt når du er forvirret. :gjeiper:

Men dere kvinner her inne, hvorfor tror du vi ofte sier" kvinner sier ofte noe helt annet en hva de mener eller føler"?

Tror dere virkelig at dette bare er tullprat? :gjeiper:

Hvorfor tror du at det sies at menn tenker ofte mere logisk, mens kvinner har en tedens til å tenke mere med følelsene?

For ja, selvfølgelig teller utseende ikke så stor rolle i lengden, så lenge man har kjemi med personen Både menn og kvinner syntes at kjæresten ser best ut, uavhengig av kroppsform! For det er den personen man elsker og er glad i;)

MEN virker som dere kvinner her inne sliter litt med å skille det å snakke om KUN fysisk tiltrekning og det å like en person og så bli tiltrukket av denne personen seksuelt? Selvfølgelig kan man bli tiltrukket av forskjellige kroppsformer, men nå snakker jeg om hva dere hadde foretrukket sånn KUN fysisk! Da hadde dere vell valgt en kar med muskler ovenfor en normal kar som ikke hadde trent noe styrke?

Jeg mener fortsatt det samme. Dersom vi kun skal snakke om fysisk tiltrekning, så går jeg fortsatt for en normalt trent kropp framfor store muskler.

For meg handler det ikke om enten "en kar med muskler" eller en "normal kar som ikke har trent styrke", for meg er det normale en mann som trener allsidig og uten å eksplisitt bygge muskler.

Mye mer enn jeg trenger, for å si det sånn...

Har jeg sagt alle misforstår? La meg svare for deg, nei har ikke sagt det.

Snakker om den ene AB her.

Å jeg har ikke noe spørsmål, jeg har en mening. Alle har krav på en mening, men det virker som bare enkelte får ha det her inne. Det jeg sa helt fra starten var at det er greit å trene for sin egen del.

Hva har det med store muskler å gjøre ? Hva har det med noe, noen plass, noen gang å gjøre ?

Det har ikke engang noe med personen å gjøre. Det er noe de fleste vil se som en positiv ting, skal personen dømmes for å trene ?

Geez, lighten up.

Jeg tror det er meg du snakker om. Det er ikke så enkelt å "lighten up" for du er så veldig uklar i det du skriver. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener når du skriver. Ikke for å være vrang, men jeg skjønner rett og slett ikke.

Men jeg gjentar at jeg aldri har dømt noen for å trene. Jeg trener selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste kvinner ser det som en bonus, ikke ett minus, at mannen er veltrent. Da snakker jeg ikke om store muskler.

Alle vet at en kvinner liker en mann med bra kropp. Akkurat som menn liker damer med bra kropp, såpass må vi kunne innrømme.

Det du sier her, sier egentlig veldig lite.

Det som er veltrent for meg, kan være noe annet i en annens øyne.

Bra kropp for meg, kan være noe helt annet for deg.

Såpass må du kunne innrømme. ;)

Ja, hvis jeg skal isolere fysisk framtoning fra alt det andre (kjemi, kompabilitet, felles mål, forståelse, godhet, interesse og beundring for hverandre og tusen andre ting), så liker jeg at mannen har en kropp jeg liker. Og jeg liker en kropp som er frisk og sterk, som er fast i fisken og ikke har overflødig fett, men som heller ikke har muskler som er bygget, gjødslet og tvunget fram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... :klo:

Jeg vet ikke helt hva du ikke skjønner. Jeg vet heller ikke hva du overser, eller hva du mener det er som ser ut til at ikke går inn.

Men du er ganske søt når du er forvirret. :gjeiper:

Jeg mener fortsatt det samme. Dersom vi kun skal snakke om fysisk tiltrekning, så går jeg fortsatt for en normalt trent kropp framfor store muskler.

For meg handler det ikke om enten "en kar med muskler" eller en "normal kar som ikke har trent styrke", for meg er det normale en mann som trener allsidig og uten å eksplisitt bygge muskler.

Mye mer enn jeg trenger, for å si det sånn...

Jeg tror det er meg du snakker om. Det er ikke så enkelt å "lighten up" for du er så veldig uklar i det du skriver. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener når du skriver. Ikke for å være vrang, men jeg skjønner rett og slett ikke.

Men jeg gjentar at jeg aldri har dømt noen for å trene. Jeg trener selv.

Jeg er uklar i det jeg skriver ? Aha.. Det er vanskelig for deg å forstå et enkelt poeng ser jeg. Jaja, er det håpløst så er det håpløst. Kan ikke tvinge deg til å forstå noe du ikke har evne til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...