Gå til innhold

Dette var HELT sykt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke unger som har det morsomt? Eller noen venner som har lagt igjen en liten elektronisk fjernstyrt sak?

Videoannonse
Annonse
Gjest Håpløs
Skrevet

Vannrør lager den lyden av og til, samme med dører som knirker, eller ventiler og vifter når det setter seg fast ting og støv i dem. Ofte kan det være vanskelig å høre hvor lyden kommer fra også, eller det kan høres ut som det er inne selv om den kommer utenfra. garantert ikke noe overnaturlig.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm De dærre durrelydene på filmene her

Har jeg hørt før. En gang på sunnmøre og en gang her i oslo.

Det er vel noen som driver å borrer eller bygger og sånn? =P

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er, men som sagt før, det er ikke en elektronisk lyd eller vanlig huslyd. Men er nesten ikke hjemme nå om dagen pga mye å gjøre, så har ikke hørt noe mere:) Kom nettop hjem fra løpetur i skogen og :)

Skrevet

ta det med ro, det er sikkert ikke et spøkelse, men en psykomorder som har pekt deg ut som sitt siste offer og som terger deg litt i forkant med 17.maifløyten han fikk av sin mor på 80-tallet. Det var den eneste gaven han fikk av henne, så derfor tar han fortsatt vare på den. Dersom du letter litt på new york-bildet som henger i stuen vil du oppdage at det er en hemmelig spake som vil åpne den hemmlige døren, og det er der psykomorderen bor. Evt kan det være musene som feirer fødselsdag :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hmmm De dærre durrelydene på filmene her http://www.youtube.com/watch?v=2mSRVs7HCDo

Har jeg hørt før. En gang på sunnmøre og en gang her i oslo.

Det er vel noen som driver å borrer eller bygger og sånn? =P

Æsj, det der minna meg om filmen Signs, når de filmer de usynlige UFO'ene. Ikke at jeg tror det er det altså, men kom bare til å tenke på det. :fnise: Litt creepy, though.

Skrevet

Åh så skummelt :( Værtfall hvis du er aleina! Kan huske når jeg bodde hjemme i kjellerstua, så drømte jeg at en gutt (som satt med ryggen mot) satt å så på tv. Akkurat kl 0600 våkna jeg av at tven skrur seg på, og skinnstolen var vendt mot tven (altså ryggen mot meg) så det så ut som at noen satt der! Trudde en av småsøsknene mine satt i stolen men var ingen der. Da sprang jeg rett opp Til Pappa og de å hylskreik! Men kunne sikkert bare vært noe 'elektrisk feil' :P Satser på det......! Menne, Skal ikke skremme deg mer en nødvendig, ble bare litt revet med!

Det er garantert ikke noe farlig! Ring noen å få de Til å bare litt ilamme deg hvis du er aleina :)

Gjest Marregutt
Skrevet

Funnet ut noe mer ?:P

Nope! Intet nytt på denne fronten. Vært veldig lite hjemme da:) Mye å gjøre nå for tiden

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje Marregutt kan linke til enn lignende lyd på Youtube? Lyden av en 17mai fløyte kan jo være så mangt.

Skrevet

Kanskje Marregutt kan linke til enn lignende lyd på Youtube? Lyden av en 17mai fløyte kan jo være så mangt.

Se innlegg #75

Skrevet (endret)

Se innlegg #75

Hvis det er den lyden, så er det garantert ikke trekk i pipa ihvertfall! ;)

Merkelig greier.

Jeg vil tippe noen driver gjøn med Marregutten, og har lagt igjen noe artige saker som enten kan fjernstyres, eller går på en form for timer.

Det er en forklaring på dette her, som ikke er overnaturlig. Garantert.

Edit: En slektning av denne her, hadde nok gjort susen lyden.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Det er en forklaring på dette her, som ikke er overnaturlig. Garantert.

Oh ye of little faith :kosteskaft:

Bare vent, snart er Marregutt med tuteånden en schlager på Fem.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut husets historie, og finn ut hvem som har bodd i huset tidligere. Kanskje det har bodd en politimann i huset en gang? Nå hjemsøker han deg, og plager deg med politifløyten sin...

Skrevet

Oh ye of little faith :kosteskaft:

Bare vent, snart er Marregutt med tuteånden en schlager på Fem.

Of all the wrong reasons..

Skrevet

Of all the wrong reasons..

Entertainment needs no reason

Gjest Rastl0s
Skrevet

Skjønner at du ble skremt, haha. Selv opplevde jeg mens jeg så på TV mens jeg var alene et jenteskrik fra gangen, og jeg ser ned i gangen... Der var det ingen!! Da var jeg liten så jeg ringte foreldrene mine og ba dem komme hjem :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...