Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hei sveis! Jeg lå nettop i stua og småsov. Plutselig vekkes jeg av en infernalsk lyd som høres identisk ut som en 17.mai fløyte. Jeg skvetter som faen, og spretter opp. JEg så rundt i stua og ALT elektrisk anlegg var slått av. Jeg går rundt og ser i huset, som er tomt, det er bare meg her. JEg sitter og lurer på hva lyden var i 10-15cminutter før jeg ringer en veninde. Snakker med henne om dette før lyden kommer IGJEN FRA EN ANNEN SIDE I ROMMET. Jeg er ikke en som tror på spøkelser og liknende, men dette er for sykt!!! JEg skvatt helt sykt og sitter nå med sinnsyk gåsehud og aner ikke hva det er. Har gjennomsøkt huset, og det er ingenting her som kan ha laget den lyden, og jeg har aldri hørt den før!!! Noen tips? Dette her er det sykeste jeg har opplevd!!!!
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Kanskje du fikk oppleve dette? Kunne vært, men denne lyden var høy, og intens og skarp, identisk med en 17.mai fløyte. Og det kom ikke utenfra huset, det var 100% sikkert inne, og det kom fra inngangsdøren til stua mi. Jeg gikk rundt og så etter hva det kan være, og det var ingenting. Etter det kom det fra et annet sted, samme lyden, bare litt kortere. Freaket helt ut, hører jeg lyden igjen, så tar jeg bilen og drar til et hotell. Dette er for sykt!!!
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 kan det være røykvarsler...? Neinei, var ikke lyden av en røykvarsler. Er ingen elektriske apparater som står på. Det var ingen typisk "varsle-lyd" fra noen elektriske apparater. Dette var identisk med en 17 mai fløyte, da mener jeg prikk lik. Og jeg hørte den to ganger, og hun veninden jeg snakket i telefonen med hørte lyden andre gangen. Som sagt, så er jeg ikke en som tror på spøkelser, men bor i et stort hus, er alene, og skvatt noe sykt begge gangene av noe som for meg er helt uforklarlig. Så jeg freaker litt ut her nå. Ingen som har hørt noe liknende eller noe før?
Gjest shirelle Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 det kan være huslyder kanskje noe i rørene eller noe er sikkert en logisk grunn 2
Gjest Niema Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 SIKKER på at det ikke kan ha vært røykvarsleren? Den kommer ofte med lyd når batteriet holder på å bli tomt! 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #11 Skrevet 9. oktober 2011 SIKKER på at det ikke kan ha vært røykvarsleren? Den kommer ofte med lyd når batteriet holder på å bli tomt! Tenkte jeg også.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #12 Skrevet 9. oktober 2011 det kan være huslyder kanskje noe i rørene eller noe er sikkert en logisk grunn Ser du på kanal FEM du og? SIKKER på at det ikke kan ha vært røykvarsleren? Den kommer ofte med lyd når batteriet holder på å bli tomt! Nei, Tven er avslått, så ingen kanal FEM, i såfall hadde jeg ikke freaket sånn ut, hehe.. Dette er ingen lyder som jeg har hørt i noen hus før, de var nesten øredøvende. Det varte i flere sekunder og var SKIKKELIG høye, sånn at jeg nesten hoppet rett i taket av dem. Og det var ikke røykvarsleren heller, det er jeg 100% sikker på. Har dere hørt en 17.mai fløyte før? Sånn plastikk sak? Det var AKKURAT en sånn lyd, er derfor det er så uforklarlig. Hun jeg snakket med i telefonen skjønte ingenting og ble dritskremt hun og, og kunne ikke forstå hva dette kunne være. Fy faen, dette er heeelt sykt altså!! Hører jeg lyden igjen, så kaster jeg meg i bilen
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #13 Skrevet 9. oktober 2011 Mulig det er tid for hotel? Jeg tror jeg vet hva du mener ang den 17mai fløyten. Sånn ekkel hes lyd? Huset gammelt?
Evelita Skrevet 9. oktober 2011 #14 Skrevet 9. oktober 2011 skjønner at du blir skremt, men vil gjerne vite hva som skjer:)
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #15 Skrevet 9. oktober 2011 Tror faktisk du skal se linken til han hun lenger oppe, og så se video to på googlelisten. Så når du har sett den videoen så kan du trykke se mer fra bruker, så videoen om de lysene. Lyden fra video to høres sånn ut bare høyere.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #16 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Mulig det er tid for hotel? Jeg tror jeg vet hva du mener ang den 17mai fløyten. Sånn ekkel hes lyd? Huset gammelt? Om jeg hører lyden igjen, så tar jeg inn på hotell. Klarer ikke sove her i natt da i såfall. Har gått ned i kjelleren nå der jeg sover. Men trenger søvn i natt, for har en del aktiviteter i morgen. Ja, kan vel kalles en ekkel hes lyd, sånn barna har i 17.mai toget. helt identisk. og SKIKKELIG høy. Akkurat som noen blåste for fulle lunger tre meter fra meg inne i stua. Og siden veinden min hørte det p telefonen, så vet jeg at det ikke bare er jeg som er gal!! Huset er ikke så gammelt, kanskje fra 50-60 tallet. Men har bodd her i flere år, ALDRI opplevd noe liknende, og jeg er ikke overtroisk i det hele tatt!! Men dette er helt uforklarlig!!! Endret 9. oktober 2011 av Marregutt
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #17 Skrevet 9. oktober 2011 Tror faktisk du skal se linken til han hun lenger oppe, og så se video to på googlelisten. Så når du har sett den videoen så kan du trykke se mer fra bruker, så videoen om de lysene. Lyden fra video to høres sånn ut bare høyere. Kunne minne om den fra lyd nummer to, bare MYE høyere, og INNE i stua, litt lysere, og den begynte PLUTSELIG DØDSHØYT. Denne på videoen begynte jo litt forsiktig. Denne startet og avsluttet like høyt!!
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #18 Skrevet 9. oktober 2011 skjønner at du blir skremt, men vil gjerne vite hva som skjer:) Dødsskremt!! Det er helt uforklarlig, så ANER ikke hva som skjer. Ligger å lytter etter flere lyder. Merker jeg blir skikkelig sint og!
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #19 Skrevet 9. oktober 2011 Tenker og googler som det knakerm men klarer ikke finne en logisk grunn til deg, især siden lyden flyttet på seg. Ingen du kjenner som driver gjøn med deg?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #20 Skrevet 9. oktober 2011 Har du installert alarm (innbruddsalarm), Marregutt? Vi har det og for en tid tilbake begynte den å lage høye lyder med jevne mellomrom. Vi kontaktet de som hadde installert alarmen og fikk ordnet det. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå