*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #81 Skrevet 9. oktober 2011 det er IKKE en vanlig lyd i et hus GARANTERT !!!
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #83 Skrevet 9. oktober 2011 det er IKKE en vanlig lyd i et hus GARANTERT !!! Nei, det er det ikke. Er det som er så sykt. Nå har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, men venter på det! skummelt.. oppdater Det skal jeg
Gjest nupp Skrevet 10. oktober 2011 #85 Skrevet 10. oktober 2011 det var nok bare du som våknet av at du snorket :natti: :natti: :natti:
Gjest Marregutt Skrevet 10. oktober 2011 #86 Skrevet 10. oktober 2011 det var nok bare du som våknet av at du snorket :natti: :natti: :natti: tenkte det i starten, men som du leser opp, så hørte veninden min det over telefonen, og jeg hørte det flere ganger
*Sinnataggen* Skrevet 10. oktober 2011 #88 Skrevet 10. oktober 2011 må spasere i seng. er mange timer for sen allerde. blir en søvnig dag i morgen. gjesp ... ønsker meg selv en god natt. følger tråden videre i morgen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #89 Skrevet 10. oktober 2011 Fantestreker fra nabounger? Jaaa. Isopor mot glass (vinduer)?
Gjest Marregutt Skrevet 10. oktober 2011 #90 Skrevet 10. oktober 2011 Fantestreker fra nabounger? Nope, hadde merket om han var inne i huset;) må spasere i seng. er mange timer for sen allerde. blir en søvnig dag i morgen. gjesp ... ønsker meg selv en god natt. følger tråden videre i morgen. God natt. Får få meg litt søvn jeg også!
Gjest Marregutt Skrevet 10. oktober 2011 #91 Skrevet 10. oktober 2011 Jaaa. Isopor mot glass (vinduer)? Nei, var ikke den lyden. Og det var fra inne i stua, og utenfor stua mi er en bakgård som det er 3 meter høye skillevegger rundt. Så hadde både hørt og sett om det var noen der
kaprifolen Skrevet 10. oktober 2011 #92 Skrevet 10. oktober 2011 Var jeg som foreslo sikringsskapet. Jeg husker bare at jeg våknet av et dypt tut (ikke pip), men var så forvirret der jeg hoppet og skvatt rundt i leiligheten at jeg husker ikke den nøyaktige lyden! Må uansett finne ut hva dette er for noe!
Leonora8 Skrevet 10. oktober 2011 #94 Skrevet 10. oktober 2011 Er det et spøkelse er den i såfall ikke farlig, da ville den gjort deg noe allerede vil jeg tro Funnet ut noe mer?`
Namine Skrevet 10. oktober 2011 #95 Skrevet 10. oktober 2011 Hørtes ekkelt ut. :-/ sett opp kamera med lyd på, slik at om det skjer igjen, kan du se om du ser noe, og at du kanskje får fanget lyden på film. Og gjør du det, må du legge den ut på YouTube og kg, så alle nygjerrige her kan se/høre.
skuggfaks Skrevet 10. oktober 2011 #96 Skrevet 10. oktober 2011 Herregud så spennende! Få høre hva som skjer
Gjest Badabing Skrevet 10. oktober 2011 #99 Skrevet 10. oktober 2011 Vi har også hus fra 50 til 60-tallet. Innimellom kommer det en sånn lyd som du beskriver, men bare hvis det blåser. Har ikke opplevd det mer enn et par ganger. Blåste det ikke ganske mye i natt? Det var sikkert noe sånt. Litt usikker på hva det er, har tippet at det er fra rør eller noe sånt.
Gjest Marregutt Skrevet 10. oktober 2011 #100 Skrevet 10. oktober 2011 Sorry lite svar så langt. Har nesten ikke vært hjemme. Har jobbet og vært på skole og vært med noen kompiser, så har bare vært snarvisitter hjemom. Intet nytt enda, men sitter nå plantet i stua, så skjer det noe mer så sier jeg ifra:) hehe, litt overveldet av interessen på dette her! Men det siste jeg hørte var utenfor soveromsdøren min når jeg våknet i går, da var det tre korte "tut" som hørtes ut som de kom fra rett utenfor soveromsdøren min. Har tenkt mye på det, og skjønner fortsatt ikke hva det er, og jeg kan nesten helt sikkert utelukke elektroniske lyder og andre huslyder. Så det er fortsatt et mysterium hva dette var. Litt spennende da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå