Gå til innhold

Dette var HELT sykt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Entertainment needs no reason

Ignorance is bliss! :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Skjønner at du ble skremt, haha. Selv opplevde jeg mens jeg så på TV mens jeg var alene et jenteskrik fra gangen, og jeg ser ned i gangen... Der var det ingen!! Da var jeg liten så jeg ringte foreldrene mine og ba dem komme hjem :P

hehe det høres verre ut enn det jeg opplevde!!

Gjest Rastl0s
Skrevet

hehe det høres verre ut enn det jeg opplevde!!

Haha er nå veldig ekkelt! Men den gangen kan det faktisk ha vært hjernen som spilte et puss også ;) Men jeg ble jo livredd der jeg satt, siden det var som om en jente skrek!

Skrevet

Sjekk ut husets historie, og finn ut hvem som har bodd i huset tidligere. Kanskje det har bodd en politimann i huset en gang? Nå hjemsøker han deg, og plager deg med politifløyten sin...

Hvordan finner man ut sånt? Jeg trenger å finne ut diverse om stedet vi bor nå..

Skrevet
- Jeg har ventet på denne opplevelsen, har ønsket meg denne opplevelsen i flere år. Å få komme inn i en helt frisk kornsirkel det er overveldende, bortenfor ord, jeg har ikke noe ord, sier hun.

Når hun reiser derfra tar hun med seg steiner som souvenirer, og konkluderer med at dette har vært en stor opplevelse.

- Jeg vet at i de neste dagene kommer livet mitt til å forandre seg. Veldig. Veldig, sier hun.

Kanskje ikke helt sånn som hun regnet med? :fnise:

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Har du fått oppklart mysteriet? :)

Det lurer jeg også på:P

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Nope, intet oppklart. Men har ikke opplevd noe mer av det samme mysteriet der da. Søsteren min har nylig flyttet hit for en periode og har rom i en annen etasje enn meg. Hun sier hun har hørt fotskritt utenfor hennes rom et par-tre ganger. Men har ikke hørt noe selv, så setter ikke min fulle lit til det. Med tanke på at hun har vært ganske trøtt hver gang :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Uff, fotskritt...da hadde jeg blitt redd :P

Tehe, kunne prøvd å lagt ut noe sånn sand greier for å se om det blir noe avtrykk i løpet av natten :P Men noe som egentlig ikke skulle vært der kan vel egentlig ikke lage lage noen fotavtrykk. Ikke at jeg skjønner hvordan det kan lage lyd heller...gir liksom ikke mening, sånt er så rart :P

Skrevet

Jeg flytta nettopp nylig til nytt hus og natta jeg la meg og venta på å sovne, braka det løs i etasjen over og noe falt ned. Fire timer var det da, siden jeg hadde vært der oppe. Og det er ingen mus i huset. Hjelp?

Skrevet

Jeg flytta nettopp nylig til nytt hus og natta jeg la meg og venta på å sovne, braka det løs i etasjen over og noe falt ned. Fire timer var det da, siden jeg hadde vært der oppe. Og det er ingen mus i huset. Hjelp?

Jeg hører av og til noen brak inne på kjøkkenet, da er det som regel stablet oppvask som "stabiliserer" seg. Sannsynligvis noe lignende som har skjedd på loftet. (Ikke oppvask da)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Sånn vanlig fløyte eller sånn horn-på-boks-ting?

Skvatt som et helvete en gang jeg også når fly-alarmen gikk. De skulle teste ut fly-alarmene rundt om i landet, noe jeg ikke viste. Trodde det var noe alvorlig galt et eller annet sted.

Gjest Marregutt
Skrevet

Sånn vanlig fløyte eller sånn horn-på-boks-ting?

Skvatt som et helvete en gang jeg også når fly-alarmen gikk. De skulle teste ut fly-alarmene rundt om i landet, noe jeg ikke viste. Trodde det var noe alvorlig galt et eller annet sted.

17-mai fløyte ;)

Skrevet

Helt sykt hvor sykt mange ganger du klarer å skrive sykt i en setning. Jeg vil tro det er batteriet på røykvarsleren.

Gjest Marregutt
Skrevet (endret)

Helt sykt hvor sykt mange ganger du klarer å skrive sykt i en setning. Jeg vil tro det er batteriet på røykvarsleren.

ok, sykt fett. Les tidligere innlegg du, så ser du at det ikke er batteriet på røykvarsleren, frøken smart

Endret av Marregutt
Gjest On Topic
Skrevet

Ser vel deg og boligen din i neste sesong av Åndenes makt da. :jepp:

Gjest Marregutt
Skrevet

Ser vel deg og boligen din i neste sesong av Åndenes makt da. :jepp:

haha, aldri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...