Lutetium 71 Skrevet 26. oktober 2011 #141 Skrevet 26. oktober 2011 Entertainment needs no reason Ignorance is bliss!
Gjest Marregutt Skrevet 26. oktober 2011 #142 Skrevet 26. oktober 2011 Skjønner at du ble skremt, haha. Selv opplevde jeg mens jeg så på TV mens jeg var alene et jenteskrik fra gangen, og jeg ser ned i gangen... Der var det ingen!! Da var jeg liten så jeg ringte foreldrene mine og ba dem komme hjem hehe det høres verre ut enn det jeg opplevde!!
Gjest Rastl0s Skrevet 26. oktober 2011 #144 Skrevet 26. oktober 2011 hehe det høres verre ut enn det jeg opplevde!! Haha er nå veldig ekkelt! Men den gangen kan det faktisk ha vært hjernen som spilte et puss også Men jeg ble jo livredd der jeg satt, siden det var som om en jente skrek!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #145 Skrevet 26. oktober 2011 Sjekk ut husets historie, og finn ut hvem som har bodd i huset tidligere. Kanskje det har bodd en politimann i huset en gang? Nå hjemsøker han deg, og plager deg med politifløyten sin... Hvordan finner man ut sånt? Jeg trenger å finne ut diverse om stedet vi bor nå..
Tingo Skrevet 26. oktober 2011 #146 Skrevet 26. oktober 2011 Hvordan finner man ut sånt? Jeg trenger å finne ut diverse om stedet vi bor nå.. Ikke ring hun som besøkte QI's kornsirkel 2
Xaphan Skrevet 27. oktober 2011 #147 Skrevet 27. oktober 2011 Ikke ring hun som besøkte QI's kornsirkel Herregud så flaut
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2011 #148 Skrevet 27. oktober 2011 - Jeg har ventet på denne opplevelsen, har ønsket meg denne opplevelsen i flere år. Å få komme inn i en helt frisk kornsirkel det er overveldende, bortenfor ord, jeg har ikke noe ord, sier hun. Når hun reiser derfra tar hun med seg steiner som souvenirer, og konkluderer med at dette har vært en stor opplevelse. - Jeg vet at i de neste dagene kommer livet mitt til å forandre seg. Veldig. Veldig, sier hun. Kanskje ikke helt sånn som hun regnet med? 2
Gjest On Topic Skrevet 4. desember 2011 #149 Skrevet 4. desember 2011 Har du fått oppklart mysteriet?
Gjest Lebewesen93 Skrevet 4. desember 2011 #150 Skrevet 4. desember 2011 Har du fått oppklart mysteriet? Det lurer jeg også på 1
Gjest Marregutt Skrevet 6. desember 2011 #151 Skrevet 6. desember 2011 Nope, intet oppklart. Men har ikke opplevd noe mer av det samme mysteriet der da. Søsteren min har nylig flyttet hit for en periode og har rom i en annen etasje enn meg. Hun sier hun har hørt fotskritt utenfor hennes rom et par-tre ganger. Men har ikke hørt noe selv, så setter ikke min fulle lit til det. Med tanke på at hun har vært ganske trøtt hver gang
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #152 Skrevet 6. desember 2011 Uff, fotskritt...da hadde jeg blitt redd Tehe, kunne prøvd å lagt ut noe sånn sand greier for å se om det blir noe avtrykk i løpet av natten Men noe som egentlig ikke skulle vært der kan vel egentlig ikke lage lage noen fotavtrykk. Ikke at jeg skjønner hvordan det kan lage lyd heller...gir liksom ikke mening, sånt er så rart
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #153 Skrevet 6. desember 2011 Jeg flytta nettopp nylig til nytt hus og natta jeg la meg og venta på å sovne, braka det løs i etasjen over og noe falt ned. Fire timer var det da, siden jeg hadde vært der oppe. Og det er ingen mus i huset. Hjelp?
Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2011 #154 Skrevet 6. desember 2011 Jeg flytta nettopp nylig til nytt hus og natta jeg la meg og venta på å sovne, braka det løs i etasjen over og noe falt ned. Fire timer var det da, siden jeg hadde vært der oppe. Og det er ingen mus i huset. Hjelp? Jeg hører av og til noen brak inne på kjøkkenet, da er det som regel stablet oppvask som "stabiliserer" seg. Sannsynligvis noe lignende som har skjedd på loftet. (Ikke oppvask da)
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. desember 2011 #155 Skrevet 6. desember 2011 Sånn vanlig fløyte eller sånn horn-på-boks-ting? Skvatt som et helvete en gang jeg også når fly-alarmen gikk. De skulle teste ut fly-alarmene rundt om i landet, noe jeg ikke viste. Trodde det var noe alvorlig galt et eller annet sted.
Gjest Marregutt Skrevet 7. desember 2011 #156 Skrevet 7. desember 2011 Sånn vanlig fløyte eller sånn horn-på-boks-ting? Skvatt som et helvete en gang jeg også når fly-alarmen gikk. De skulle teste ut fly-alarmene rundt om i landet, noe jeg ikke viste. Trodde det var noe alvorlig galt et eller annet sted. 17-mai fløyte
Benedicte22 Skrevet 7. desember 2011 #157 Skrevet 7. desember 2011 Helt sykt hvor sykt mange ganger du klarer å skrive sykt i en setning. Jeg vil tro det er batteriet på røykvarsleren.
Gjest Marregutt Skrevet 7. desember 2011 #158 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Helt sykt hvor sykt mange ganger du klarer å skrive sykt i en setning. Jeg vil tro det er batteriet på røykvarsleren. ok, sykt fett. Les tidligere innlegg du, så ser du at det ikke er batteriet på røykvarsleren, frøken smart Endret 7. desember 2011 av Marregutt
Gjest On Topic Skrevet 7. desember 2011 #159 Skrevet 7. desember 2011 Ser vel deg og boligen din i neste sesong av Åndenes makt da.
Gjest Marregutt Skrevet 7. desember 2011 #160 Skrevet 7. desember 2011 Ser vel deg og boligen din i neste sesong av Åndenes makt da. haha, aldri!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå