Gå til innhold

Dette var HELT sykt!

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei sveis!

Jeg lå nettop i stua og småsov. Plutselig vekkes jeg av en infernalsk lyd som høres identisk ut som en 17.mai fløyte. Jeg skvetter som faen, og spretter opp. JEg så rundt i stua og ALT elektrisk anlegg var slått av. Jeg går rundt og ser i huset, som er tomt, det er bare meg her. JEg sitter og lurer på hva lyden var i 10-15cminutter før jeg ringer en veninde. Snakker med henne om dette før lyden kommer IGJEN FRA EN ANNEN SIDE I ROMMET. Jeg er ikke en som tror på spøkelser og liknende, men dette er for sykt!!! JEg skvatt helt sykt og sitter nå med sinnsyk gåsehud og aner ikke hva det er. Har gjennomsøkt huset, og det er ingenting her som kan ha laget den lyden, og jeg har aldri hørt den før!!! Noen tips? Dette her er det sykeste jeg har opplevd!!!!

oj. så sykt og creepy. Uforklarlig, men jeg har sett det der åndenes makt og det er mye merkelig som skjer som ikke kan forklares.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vedovn/peis og dermed skorstein?

Kan jo komme noen lyder derfra hvis det blåser kraftig.

Gjest Marregutt
Skrevet

Har du vedovn/peis og dermed skorstein?

Kan jo komme noen lyder derfra hvis det blåser kraftig.

Har peis med skorstein ja. Men som jeg har skrevet flere steder før i tråden, så er denne lyden her ingen vindlyd. Den var altfor høy og helt feil tone, og kom fra flere steder i huset

Gjest Mlle Bonne
Skrevet (endret)

Jeg måtte selvfølgelig komme over denne tråden når jeg er alene hjemme. :haar: Blir nok sittende lys våken til min samboer kommer hjem hehe.

Men dette høres høyst merkverdig ut. Håper du finner ut av det...!

Endret av Mlle Bonne
Skrevet

17.mai-fløyte-angst er smittsomt merker jeg.

Kom igjen, nå. Innrøm at du driver gjøn med oss. Ja? :plystre::redd:

• Liker 3
Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg måtte selvfølgelig komme over denne tråden når jeg er alene hjemme. :haar: Blir nok sittende lys våken til min samboer kommer hjem hehe.

Men dette høres høyst merkverdig ut. Håper du finner ut av det...!

Ja, har lyst til å finne ut av det jeg og! Er nok ike stor sjanse for at det skjer hos deg. Dette er, som du sier, høyst merkverdig.

17.mai-fløyte-angst er smittsomt merker jeg.

Kom igjen, nå. Innrøm at du driver gjøn med oss. Ja? :plystre::redd:

hehe, driver nok ikke gjøn nei. Har ikke hørt noe på en stund, så er ikke noe stress å være hjemme, men skulle ønske jeg faktisk drev gjøn, eller fant ut hva det var :)

Skrevet

Har hatt helt lik lyd hjemme engang.. da var det noe som hadde satt seg fast i et vindu som var åpent, og så blåste det ganske mye :)

Gjest Marregutt
Skrevet

Har hatt helt lik lyd hjemme engang.. da var det noe som hadde satt seg fast i et vindu som var åpent, og så blåste det ganske mye :)

hehe, har ingen vinduer åpne her:) Går heller ikke å åpne vinduene i stua mi. Men takk for tipset

Skrevet

Er nok ike stor sjanse for at det skjer hos deg.

Hømhøm. Hvordan kan man anta det uten å vite hva det er?

Dersom dette er Tuteånden som går, så kan den jo like gjerne finne på fanteri hos andre.

Kanskje den kan føle når noen er redd for tutebesøk, og tenker, "dit drar jeg, haha."

Skulle ikke fordundre meg :kjefte:

• Liker 5
Gjest Marregutt
Skrevet

Hømhøm. Hvordan kan man anta det uten å vite hva det er?

Dersom dette er Tuteånden som går, så kan den jo like gjerne finne på fanteri hos andre.

Kanskje den kan føle når noen er redd for tutebesøk, og tenker, "dit drar jeg, haha."

Skulle ikke fordundre meg :kjefte:

I så fall høres denne tuteånden ut som en morsom person å være :)

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Vær glad for at det ikke er en tuba-ånd. :lol: Har enda friskt i minne den lille guttungen til min første husvert, han hadde øvelser med tuba hver søndag i rommet rett over min hybel. En elefant med nyseanfall hørtes bedre ut. ;)

Gjest Marregutt
Skrevet

Vær glad for at det ikke er en tuba-ånd. :lol: Har enda friskt i minne den lille guttungen til min første husvert, han hadde øvelser med tuba hver søndag i rommet rett over min hybel. En elefant med nyseanfall hørtes bedre ut. ;)

Hehe, det hørtes slitsomt ut! Eller om det hadde vært en "trommis ånd". Men det ville kanskje grenset over til kult :)

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Hehe, det hørtes slitsomt ut! Eller om det hadde vært en "trommis ånd". Men det ville kanskje grenset over til kult :)

En "trommis ånd" hadde vært überkult. Eventuellt en ånd med heftige gitarsoloer hehe.

Gjest Marregutt
Skrevet

En "trommis ånd" hadde vært überkult. Eventuellt en ånd med heftige gitarsoloer hehe.

Akkurat nå sitter jeg og spiser fårikål. Får håpe ånden ikke kommer og stjeler den!

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og spiser fårikål. Får håpe ånden ikke kommer og stjeler den!

Ånden gjør det nok ikke, men ikke se bort fra at Anonymbruker kommer og stjeler den!

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Ånden gjør det nok ikke, men ikke se bort fra at Anonymbruker kommer og stjeler den!

haha du vet ikke hvor jeg bor! så går fortere å lage egen

Skrevet

Hvordan gikk det?

Gjest Marregutt
Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg spiste den opp jeg. Men hørte en lyd igjen, ikke tut, men et lite smell nede i kjelleren. Men det kan like jerne ha kommet utenfra da. har slått meg litt til ro med det hele nå, så er ikke skummelt lenger :)

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Skumle greier....tenk om den greien begynner å vise seg :O Eller kaste ting rundt om kring...

Har du lest om poltergeist ? Fysøren, ikke at jeg helt tror på sånne, men tenk å fått et sånt i hus.

Men er vel sikkert "bare" et hyggelig gjenferd, om det ikke er noen naturlig forklaring på lydene :P

Vet ikke om jeg tror på sånt, jeg. Jeg tror jeg tror, men jeg VIL ikke tro. Jeg liker ikke at det kan finnes andre vesner som jeg ikke på noen måte har kontroll over :P

Skrevet

Kan det være varmtvannsberederen som koker? At den har en sprekk, og dampen presses ut?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...