AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #21 Skrevet 9. oktober 2011 Hvis du ikke tuller, så lurer jeg litt på hvor du bor. Hvor i landet. Og om bygningen er fra 50-60-tallet, er det mye som kan ha skjedd på de årene i det huset. Kanskje er det en ånd da, som går igjen. En liten gutt med 17.mai-fløyte eller noe slikt. Garantert ikke noe farlig.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #22 Skrevet 9. oktober 2011 Tenker og googler som det knakerm men klarer ikke finne en logisk grunn til deg, især siden lyden flyttet på seg. Ingen du kjenner som driver gjøn med deg? Jeghar tenkt på om det kan være noen. Men det kan det ikke være. I såfall hadde de måttet være i bakgården min, og de kommer ikke inn der uten at jeg enten hører eller ser dem når jeg sitter i sofaen. Og dette kom fra to forskjellige steder inne i stua. Det kom garantert ikke utenfra. Det er det som er så sykt. Hadde jeg klart å finne en rasjonell forklaring, så hadde det vært null stress. Men finner absolutt ingen rasjonell forklaring. Det som freaker meg ut, for sånt skal ikke skje!!
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #23 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Merkelig om den skulle lage 17maifløyte lyder og flytte på seg. Alarm ideen altså Endret 9. oktober 2011 av solosuper10
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #24 Skrevet 9. oktober 2011 Jammen i svarte da mann. Nå freaker du meg ut her jeg sitter i et 100 år gammelt hus med kun et stearinlys på. *høre på masse munter musikk* 1
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #25 Skrevet 9. oktober 2011 Hvis du ikke tuller, så lurer jeg litt på hvor du bor. Hvor i landet. Og om bygningen er fra 50-60-tallet, er det mye som kan ha skjedd på de årene i det huset. Kanskje er det en ånd da, som går igjen. En liten gutt med 17.mai-fløyte eller noe slikt. Garantert ikke noe farlig. Bor i Oslo. Men dersom det hadde vært en ånd, så ville jo jeg ha merket noe før. Det nærmeste jeg kommer en såkalt ånd, det er at en kar visstnok skal ha dødd på den nye jobben min og går igjen der. Men vet ikke helt hvorvidt jeg tror på den storyen. Men om det er en liten gutt med 17mai fløyte, så har jeg sett litt for mange filmer til ikke å skremmes av det!!
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #26 Skrevet 9. oktober 2011 Først ville jeg sagt du drømte det siden du halvsov men siden ve innen din hørte det andre gang, så vil jeg si det kanskje spøker?
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #27 Skrevet 9. oktober 2011 Merkelig om den skulle lage 17maifløyte lyder og flytte på seg. Alarm ideen altså Jammen i svarte da mann. Nå freaker du meg ut her jeg sitter i et 100 år gammelt hus med kun et stearinlys på. *høre på masse munter musikk* Ja, det er dødsmerkelig, og helt uforklarlig. Er derfor det er såpass skremmende. Har hatt gåsehud sammenhengende i en times tid nå, og fått skikkelig skallebank OG blitt skikkelig sint på hva nå enn det er!! Ja, får håpe du ikke hører samme lyden, for du hadde garantert hoppet HØYT i stolen!! Det gjorde jeg begge gangene!!
Evelita Skrevet 9. oktober 2011 #28 Skrevet 9. oktober 2011 Hmm hmm det blåser jo litt da, kan det være noen rør eller ettellerannet?
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #29 Skrevet 9. oktober 2011 Først ville jeg sagt du drømte det siden du halvsov men siden ve innen din hørte det andre gang, så vil jeg si det kanskje spøker? Jeg hørte det to ganger. Første gangen, så tenkte jeg at jeg kanskje drømte jeg og. Men den andre gangen, fra et annet sted i rommet, OG veninden jeg hadde på telefonen hørte det, da er jeg sikker på at det ike bare var i hodet mitt. Det er det som er så heeeelt sykt.! Og sinnsykt noia!!
Gjest Nanette Skrevet 9. oktober 2011 #30 Skrevet 9. oktober 2011 Bor i Oslo. Men dersom det hadde vært en ånd, så ville jo jeg ha merket noe før. Det nærmeste jeg kommer en såkalt ånd, det er at en kar visstnok skal ha dødd på den nye jobben min og går igjen der. Men vet ikke helt hvorvidt jeg tror på den storyen. Men om det er en liten gutt med 17mai fløyte, så har jeg sett litt for mange filmer til ikke å skremmes av det!! Men du er jo skremt, og hvorfor skulle du ha merket noe tidligere?
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #31 Skrevet 9. oktober 2011 Vind igjennom rør eller noe som forplantet seg? Nei ikke så høyt og inne i stua på to steder. Ekkelt. Du har gitt meg frys Inger nå.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #32 Skrevet 9. oktober 2011 Hmm hmm det blåser jo litt da, kan det være noen rør eller ettellerannet? Det kan umulig ha vært noe rør, for dette her var en kjempehøy lyd!! Desibel nivået kan vel sammenliknes med et bilhorn på noen meters avstand, bare med lyden av en 17.mai fløyte som barn har. Jeg skvatt noe helt sykt. Og det var konsekvente lyder, ikke noe eskalerende og avtakende. Men konstant lydnivå, som kom like plutselig som det forsvant. fra to steder INNE i stua
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #33 Skrevet 9. oktober 2011 Lol sorry skrivefeil og rare setninger. Ipadn driver å autocorrect og jeg får ikke slått det av, og orker ikke rette alt den retter.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #34 Skrevet 9. oktober 2011 Men du er jo skremt, og hvorfor skulle du ha merket noe tidligere? Jeg er dødsskremt. Jeg hadde jo merket tidligere om det var et spøkelse her. Vært masse alene hjemme, og aldri vært redd, bare storkost meg. Men plutselig nå ble idyllen snudd opp ned. Og jeg tror ikke på sånne spøkelser egentlig, men kanskje det ligger noe i det nå som jeg har opplevd noe uforklarlig selv!
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #35 Skrevet 9. oktober 2011 Ante ikke at jeg skulle skrive dette, men siden det kom i fra stua din, to steder, så høyt, og ikke fra stereo anlegg tv og slikt ikke mobil, ikke huset. Hva sitter du igjen med da. Spøkelser eller aliens. Be veninna de komme bort i en fei?
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #36 Skrevet 9. oktober 2011 Vind igjennom rør eller noe som forplantet seg? Nei ikke så høyt og inne i stua på to steder. Ekkelt. Du har gitt meg frys Inger nå. Lol sorry skrivefeil og rare setninger. Ipadn driver å autocorrect og jeg får ikke slått det av, og orker ikke rette alt den retter. Hehe autocorrect kan være noe dritt. Det var garantert ingen vind, eller noe naturlige huslyder. Dette her var intense lyder så lenge de varte. Den første varte i rundt 5 sek. Den andre i 1,5-2 sek
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #37 Skrevet 9. oktober 2011 Ante ikke at jeg skulle skrive dette, men siden det kom i fra stua din, to steder, så høyt, og ikke fra stereo anlegg tv og slikt ikke mobil, ikke huset. Hva sitter du igjen med da. Spøkelser eller aliens. Be veninna de komme bort i en fei? Nei hun bor på løkka, et stykke unna. Jeg har jo gjennomsøkt hele huset to ganger. Loft, kjeller og 1 etasje. Ingenting levende utenom meg. Så skal ikke dra hun opp fra senga (hun lå egentlig og sov). Aliens er det ikke hahaahah hadde vært heeelt på jordet. Om det er et spøkelse tviler jeg på, men utelukker det ikke nå som jeg har opplevd noe så sykt selv!!
*Sinnataggen* Skrevet 9. oktober 2011 #38 Skrevet 9. oktober 2011 Driver å googler, har du boblebad? Lol noen beskriver noen lyder derfra helt plutselig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #39 Skrevet 9. oktober 2011 Jepp, man tror det som regel ikke før man møter på det selv. Men nå har du bare opplevd lyd, skremmende i seg selv, men kanskje det bare er en engangs greie og da ingenting å frykte. Slet selv med ei som en gang bodde i huset drev å kastet jakkene rundt i gangen like etter hun døde. Men det ga seg ihvertfall. Om det begynner å skade deg/prøver å skade deg fysisk (hvis vi da snakker ånder), da er det på tide å sette seg i bilen. Men nå kan du bare koke en kopp te og prøve å slappe av litt.
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #40 Skrevet 9. oktober 2011 Driver å googler, har du boblebad? Lol noen beskriver noen lyder derfra helt plutselig. Nei har ikke boblebad. Og hadde ingen elektronikk påslått i stua. Kjøleskap var lukket, og ALT var som det skal være utenom de syyyyke lydene. Sitter bare å venter på lyden igjen her nede i kjellern!! Googler jeg også, finner ingenting. Det er helt uforklarlig! Har lyst til å gå ut i skogen og løpe en tur, bare for å roe meg ned og få ut sinnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå