Gå til innhold

Flere metal-rock fans der ute?


corrado

Anbefalte innlegg

Wow! Veldig god smak i musikk her inne! :hjerter: Jeg elsker metal, men for meg, er Black Metal best! (Norsk Svart Metall selvfølgelig! :hjerte: ) Som Windir, Emperor, Mayhem, Taake...

Jeg har sett sikkert over 100 band spille live, inkludert Metallica 4 ganger, og Opeth (favoritt :hjerte: ) 4 ganger.

Endret av English Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Wow! Veldig god smak i musikk her inne! :hjerter: Jeg elsker metal, men for meg, er Black Metal best! (Norsk Svart Metall selvfølgelig! :hjerte: ) Som Windir, Emperor, Mayhem, Taake...

Jeg har sett sikkert over 100 band spille live, inkludert Metallica 4 ganger, og Opeth (favoritt :hjerte: ) 3 ganger.

Taake - Nattestid Ser Porten vid VII :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taake - Nattestid Ser Porten vid VII :hjerte:

For meg, det er Hordalands Doedskvad II :hjerte:;)

Herregud! Jeg har glemt Carpathian Forest og Nattefrost! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er Engelsk. :P Jeg kommer fra landet av Iron Maiden, Sabbath, og de første Heavy Metal band. :D

'Gag Reflex' er min favoritt sang av Impaled Nazarene. :)

Om 1349, jeg har albumet 'Hellfire' men jeg kan ikke høre på dem for lenge, jeg tror de er litt repeterende. 'Sculptor of Flesh' er en bra sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest + Carnage +

Er også veldig glad i Satyricon, for å nevne noe norsk.

Immortal har også noen åndssverk som er helt nydelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Synes alle bandene nevnt på denne siden er rimelig middelmådig, unntaket er Mayhem, Emperor og Imp Naz. Black Shining Leather holder også mål, Nattefrost derimot. Direkte flaut og barnslig

Hvilke skiver er deres favoritter fra 2012 hittil? For min del ser lista slik ut:

Mgla - With Hearts Toward None

Pseudogod - Deathwomb Catechesis

Rahu - The Quest for the Vajra of Shadows

Dødsengel - Imperator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eluveitie

Immortal har også noen åndssverk som er helt nydelige.

Ja, ikke minst!

Et stort problem jeg har er at når jeg skal ramse opp ting jeg liker, enten det er band, sanger, filmer, eller hva det skulle være, så blir det svart og står stille. Ellers kan jeg lire av meg 100 band uprovosert, men når jeg må tenke meg om, så forsvinner alt. Så det kommer litt etter litt her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig travelt å flytte til Norge siden januar og har faktisk ikke kjøpt noen album enda! :flau: Jeg er ikke en fan av nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Jeg har vært veldig travelt å flytte til Norge siden januar og har faktisk ikke kjøpt noen album enda! :flau: Jeg er ikke en fan av nedlasting.

Da ville jeg sjekket ut Imperator. Albumet er på ca to og en halv time, dobbel cd. Masse for pengene. Smakebit:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager for dobbel-post, men den sangen var fantastisk! :hakeslepp:

Endret av English Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

*vekke tråd til live*

Jeg har nylig oppdaget at det finnes flere band med kvinnelig growler enn Arch Enemy der ute!

Som f.eks The Agonist, Otep, Gallhammer og Sigh.

Liker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...