Gå til innhold

Flere metal-rock fans der ute?


corrado

Anbefalte innlegg

Er enig at det er mye bra musikk fra Finland, men den live låta var jo totalt krise. Max jalla

Nei faen, Turisas er fantastisk! :ler:

Du liker kanskje de finske banda jeg slettes ikke liker, som Nightwish :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei huff, slik hører ikke jeg på :ler:

Liker å skjønne det meste av det de synger, og litt renere og mer normalt instrumentalt.. Som Amorphis f.eks :)

Hjelper ikke engang at detta er fra Finland!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkspill, faktisk! :ler:

Det passer utrolig godt til musikken deres da :ler:

Men nå har Netta Skog dessverre sluttet, samme med bassisten! Men en ny bassist er med, og en kar på keyboard. Må si at trekkspill er litt kulere, hvert fall mer spesielt da :fnise:

Er artig å se video av "Sahti Waari", tar jo av på trekkspill, og Olli på fiolin. Ler alltid av han metal-fyren på begynnelsen :ler:

Ikke den beste sangen dems, men kom på den pga trekkspillet.

Synes musikken dems er litt forskjellig egentlig, fra album til album, men samtidig er det likt.. Mja. Man har liksom ikke hørt alt ved å ha hørt på en sang :lol:

Jaja, Turisas er hvert fall utrolig bra synes jeg da. Flinke, artige og energifulle folk live :)

Også må jeg slenge inn den her siden jeg sitter her og hører på den (er 3 sanger) :hjerte:

Nå skal jeg gi meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer utrolig godt til musikken deres da :ler:

Men nå har Netta Skog dessverre sluttet, samme med bassisten! Men en ny bassist er med, og en kar på keyboard. Må si at trekkspill er litt kulere, hvert fall mer spesielt da :fnise:

Personlig er nok musikken ikke helt i min gate, men de skal ha for underholdningen i allefall, og dette med trekkspillet har jeg ledd av i flere dager nå!

Det jeg venter på nå er første metall-bandet med full blåse-rekke og klarinett-solo :fnise:

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende gullfiskhukommelsen min slår til igjen her, og at jeg har postet denne før - men alle gode ting kommer jo i to(tre, da - men dere skjønner):

Like bra live som på plate. Og han tangentmannen spiller jo i alt annet jeg synes er gøy, bare i andre sjangere.(nesten så jeg sniker det inn her, men jeg tør ikke.....er for snilt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er nok musikken ikke helt i min gate, men de skal ha for underholdningen i allefall, og dette med trekkspillet har jeg ledd av i flere dager nå!

Det jeg venter på nå er første metall-bandet med full blåse-rekke og klarinett-solo :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt vokalisten, liten og ålreit kar :):ler:

Så morsom du er, det var jo også en beskrivelse av frontmannen i et band :ler2: . Så for meg en en liten finsk fyr på størrelse med en hagenisse, liksom.

Hva gjelder musikken...rasta-man goes Nightwish :sjenert: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg absolutt ikke. Tre kjappe fra Finland: Beherit, Baptism og Thergothon.

Huhei, noen andre som i det hele tatt har HØRT om Thergothon? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så morsom du er, det var jo også en beskrivelse av frontmannen i et band :ler2: . Så for meg en en liten finsk fyr på størrelse med en hagenisse, liksom.

Hva gjelder musikken...rasta-man goes Nightwish :sjenert: ?

Jammen han er ikke så lang som mange andre finner :ler:

Jeg er 1.73 og han er ikke mye større!

Uff, ikke sammenligne det med Nightwish da :ler:

Vet ikke hva jeg skal si jeg, wikipedia sier heavy metal, med sin egen stil kanskje? Jeg har ikke hørt så mye på det gamle, de har holdt på i 20 år og Tomi (vokalisten) har vært med siden 2005, men det var mye hardere før, nå har de gått litt mer over i prog.

Men det kommer ann på, musikken er som det jeg linka til, men noen sanger har mer growling. Hvert fall plata "Magic and Mayhem", men det er gamle sanger gjort på nytt og med Tomi ;)

Tja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jaaa, hær e' gurgerot me carving vagina! :sur: <<< entusiastisk banging

<3

På den krakow konserten ble de holdt av politiet for blasfemi. TNBM (Y)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...