Gå til innhold

Flere metal-rock fans der ute?


corrado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Og for en gangs skyld skulle jeg ønske jeg bodde i Bergen :snurt: .

Nesten enig. Det går da vitterlig både fly, tog og busser til Bergen. Noe jeg akter å benytte meg av den datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megmegmeg :D Jeg liker egentlig det aller meste, men må si at cradle of filth, scar symmetry, kvelertak, soilwork, slayer, pantera og vreid er blant favorittene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fra metalcore, death/black-metal, grunge og rock her. :) Band jeg hører på er:

Pearl Jam, Nirvana, Metallica, Thin Lizzy, Pixies, Oasis, Killswitch Engage, Trivium, Machine Head, Arch Enemy, In Flames, Soilwork, Soil, Sonic syndicate, Marilyn Manson, Motley Crue, Three Days Grace, Evanescence, Haste the day, Attack! Attack!, The Strokes, Chimaira, Alice in chains, Stone temple pilots, Volbeat, Skambankt, Kaizers Orchestra, Kvelertak, Sabaton, Mew, r.e.m, Disturbed, Plan Three.

Tja, lista er lang! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten enig. Det går da vitterlig både fly, tog og busser til Bergen. Noe jeg akter å benytte meg av den datoen.

Jo, hjertelig takk for opplysningen, etter 15 år i reiselivsbransjen har jeg også notert meg akkurat dette :gjeiper: . Bare at jeg har ikke tid akkurat på denne tiden å reise dit, hadde jeg bodd mere "rett bort i gata" derimot...

Men god tur til deg, og avventer full rapport når den tid kommer :jepp: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Taminka

Jeg ble frelst av Nightwish da jeg var 12, og nå hører jeg nesten bare på metal. Det går mest i Pantera, Korn, Rammstein, System of a down, Gojira, Rage against the machine, Slikpnot, Arch Enemy, Disturbed, Damageplan, Hammerfall, Helloween, Dragonforce, Killswitch Engage, Lamb of God og Opeth.

Og nå på Lørdag oppdaget jeg endelig et nytt band, det skjer ikke ofte for tiden. Manowar het de visst

I am in love again! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Haha, Warriors of the World tar jo helt av!

Blir i supergodt humør hver gang jeg hører den jeg, man kan jo ikke annet enn å le seg ihjel av teksten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest NerdMedSverd

Sleep spiller på Betong 5 Mai. Kommer til å bli vanvittig bra.

Follow the smoke to the riff-filled land...

e: Til innlegget over. Mercenary, maksimalt døll video. Når skal metalband skjønne at det ikke er lov å lage musikkvideoer. Det blir nesten alltid totalt krise.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere i dag hørte jeg på en sang innen denne kategorien. jeg digga denne sangen, men nå finner jeg den ikke igjen. Vet ikke hvem som sang eller hva den heter. La merke til ordet escape som ble brukt flere ganger.

De sang escape ganske langt, som escaaaaaaaape :P Noen som vet hvem denne sangen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...