Gå til innhold

Flere metal-rock fans der ute?


corrado

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg inspirert til å høre på gode gamle Mother Earth igjen :rodmer:

Fy så dårlige de har blitt nå :(

Mother earth er faktisk sangen som fikk meg til å begynne å høre på within temptation. Hørte Frozen på tv'n en gang før men la ikke spesielt merke til dem før jeg fant Mother earth <3 herlig sang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manowar er verdens flaueste band. Noe så kleint, helvete

Flaut?? Hele greia er jo humoristisk. Alt behøver ikke være blodig alvorlig for at folk skal ha glede av å høre på det. Ser mange liker "the black album i denne tråden, jeg synes det er skikkelig kleint men folk må få like det de vil.

Manowar minner om gamle dager å kan være kult å høre igjen noen ganger akkurat som noen av de dølle sangene på the black album!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jussi er utrolig kul han, men ville heller hatt Perttu i Apocalyptica eller vokalisten i Turisas, eller Ville Valo! ooh :fnise:

Har hørt litt på dem, men ikke så mye, har ikke falt helt for dem :sjenert:

Usj, 3 ganger?! Da får du dra deg avgårde på konsert snart! :jepp:

Må bare få skrive at eg skal endelig komme meg på Children Of Bodom konsert :D :D

3.juli får eg endelig sjå tenårings-idolene mine :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Er MetalHead selv og ble veldig fornøyd da jeg kom over mektige Gojjira i tråden her.

Herrefaen, ja. :rodmer:

Beste bandet. Ny plate 26.juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke oppdaget denne tråden før nå, så jeg vet ikke om noen har nevnt Dark Tranquility her? If not, skam dere! Neida, men jeg har iallefall fått dilla på det bandet! De har veldig mange bra sanger, som Fabric, Therein og SPESIELT White Noise/Black Silence, men for øyeblikket er det denne som jeg hører på konstant:

http://www.youtube.com/watch?v=ZT1FOIVxvx0

I sommer skal jeg se Opeth :rodmer: live, samt Sepultura. Sepultura hører jeg ikke så mye på, men billetten kostet bare 40 norske kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer skal jeg se Opeth :rodmer: live, samt Sepultura. Sepultura hører jeg ikke så mye på, men billetten kostet bare 40 norske kroner.

Kvar skal du sjå desse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eluveitie

Jeg har ikke oppdaget denne tråden før nå, så jeg vet ikke om noen har nevnt Dark Tranquility her? If not, skam dere! Neida, men jeg har iallefall fått dilla på det bandet! De har veldig mange bra sanger, som Fabric, Therein og SPESIELT White Noise/Black Silence, men for øyeblikket er det denne som jeg hører på konstant:

http://www.youtube.com/watch?v=ZT1FOIVxvx0

I sommer skal jeg se Opeth :rodmer: live, samt Sepultura. Sepultura hører jeg ikke så mye på, men billetten kostet bare 40 norske kroner.

De her varmet vel opp for Maiden i Bergen for et par års tid siden, eller hva?

Bra band indeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her varmet vel opp for Maiden i Bergen for et par års tid siden, eller hva?

Bra band indeed.

Yessir, der var jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Jeg har ikke oppdaget denne tråden før nå, så jeg vet ikke om noen har nevnt Dark Tranquility her? If not, skam dere! Neida, men jeg har iallefall fått dilla på det bandet! De har veldig mange bra sanger, som Fabric, Therein og SPESIELT White Noise/Black Silence, men for øyeblikket er det denne som jeg hører på konstant:

Takk!

Det var nytt og en bra inspirasjon.

Skal sjekke ut disse mere.

:tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peaches

jeg var på Ozzy osbourne and friends i går!åh det var fantastisk,ble spruta full av skum og var gjennom våt og fornøyd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Håper for guds skyld dere kommer til å se Inquisition der, soleklart noe av det bedre innen metal for tiden. Dødheimsgard og Immortal er også ålreit, men de spiller jo bare kjipe låter fra de nyeste skivene sine live dessverre.

Root slapp vel nylig nytt album? Har ikke hørt det enda, de tidligere albumene er hvertfall helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...