Gå til innhold

Flere metal-rock fans der ute?


corrado

Anbefalte innlegg

Er det flere metalfreaks der ute?? Hvilke band liker dere? Hva er favorittlåta? Hvem er favorittgruppa?

Jeg har veldig variert musikksmak men er på mitt beste når jeg får høre Metallica :hjerte: Atreyu, Amorphis, Dragonforce, Marilyn Manson, Rammstein, Drowning pool, Blindside, Sonata Artica, Kamelot, Lacuna Coil, Limp Bizkit, Papa Roach, Whitin Temptation ++++++ :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apocalyptica, Paradise Lost, Avenged Sevenfold, Kamelot, Dream Theater, Breaking Benjamin, Sonata Artica, Metallica, Slipknot, Stone Sour... :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eluveitie (Inis Mona), Amon Amarth (Twilight of the thunder god). :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalyptica, Paradise Lost, Avenged Sevenfold, Kamelot, Dream Theater, Breaking Benjamin, Sonata Artica, Metallica, Slipknot, Stone Sour... :nigo:

Som tatt ut av min egen spilleliste på pc'n :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på konserter med D T, Down, Ozzy og Dio...for å nevne noen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :) I tillegg til blues...

Liker bla gammel Metallica, Machine Head, Emperor, Susperia, Sepultura, Judas Priest, Old Mans Child, Children of Bodom, Slipknot, Megadeth, Down og Arch Enemy.

Men favoritten over alle favoritter er og blir Pantera. :strix:

Endret av Bonito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megadeth, Kyuss, Iron Maiden, Cult of Luna, Slipknot, Damageplan, El Caco, Danzig, Motörhead, Mastodon, Nekromantix, Anthrax, Slayer, Soulfly, Susperia, Sepultura, Pantera, Helmet, UK Subs, Torch, Guitar Wolf, Manifold Bastards, Disturbed, Iggy Pop, Alkaline Trio, Atreyu, Avenged Sevenfold (WtF(St7T), Chimaira, Anathema, Melissa Auf der Maur, The Gathering (med Anneke van Giersbergen), Nine Inch Nails, My Dying Bride, Alice in Chains, Queensryche, 36 Crazyfists, Lamb of God, Godsmack, Seigmen, Velvet Revolver, Faith No More, Gackt, Dir En Grey ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Ja,her er ei og :hallo: Har hørt på det og rock generelt i mange år.Begynte vel å høre på metal når jeg var rundt 15-16 år gammel.Smaken har jo forandret seg litt siden da :)

My dying bride,Behemoth,Anathema,Necrophagist,Enslaved,Paradise Lost,Theatre of tragedy,In the woods,Gojira,Strapping young lad,Windir,Opeth,Unexpect,Green Carnation,Madder Mortem,Arcturus,The devils blood,El caco,The fall of every season,The gathering er vel noen av metalbandene jeg hører på :)

Endret av CrazyCatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megadeth, Kyuss, Iron Maiden, Cult of Luna, Slipknot, Damageplan, El Caco, Danzig, Motörhead, Mastodon, Nekromantix, Anthrax, Slayer, Soulfly, Susperia, Sepultura, Pantera, Helmet, UK Subs, Torch, Guitar Wolf, Manifold Bastards, Disturbed, Iggy Pop, Alkaline Trio, Atreyu, Avenged Sevenfold (WtF(St7T), Chimaira, Anathema, Melissa Auf der Maur, The Gathering (med Anneke van Giersbergen), Nine Inch Nails, My Dying Bride, Alice in Chains, Queensryche, 36 Crazyfists, Lamb of God, Godsmack, Seigmen, Velvet Revolver, Faith No More, Gackt, Dir En Grey ...

Først til Spinnwild; var du på forrige konsert med Anathema? Og betyr det at du også hører på Petter Carlsen(som jo ikke er rock, jeg vet)

Nesten alt det der, selv om mye av det var rock og ikke metal ;) Men vi godtar det i rockens ånd!

Orker ikke Anthrax, og la fra meg My Dying Bride når jeg var 18 år. Anniken var Giersbergen har jeg heller aldri skjønt meg helt på.

Har gått i Anathema siden jeg var 15 - men nå om dagen blir det mye Opeth, Meshuggah, Slayer, Tool(ikke metal, jeg vet - men elsker det fordiom), Deftones(samme der), Pantera, Cobolt 60, blablabla osv. Blir stress å liste opp alt;)

Mye av det de andre har listet opp er langt fra min smak - liker ikke numetal - tror jeg er for gammal ;)

Rett før jeg poster rockelista mi på Spotify, men bare nesten ;)

Rekk opp hånda alle som skal på konsert i desember med Opeth. Jeg! :duskedame:

CrazyCatLady: In the woods?? :rodmer: Hehe.....føler kanskje et par tre av oss her muligens kjenner hverandre IRL uten å vite det :) Hvis du kjenner godt til bandmedlemmene så er svaret garantert ja på det spørsmålet.

Du burde forøvrig høre på prosjektet til vokalisten - Transit.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hell yeah! \m/

Favorittbandet mitt er vel Amon Amarth. Elsker også Rammstein og Metallica. Andre band jeg liker godt er Keep of Kalessin, Enslaved, Dimmu Borgir, Satyricon, Arch Enemy, 69 Eyes, Morbid Angel, Wintersun, Behemoth, Carach Angren, Cradle of filth.

Sånn, det var de jeg kom på for øyeblikket.

Også er jeg vel en av de få raringene som faktisk ikke liker Opeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt: PANTERA!!

Ellers liker jeg Lamb of God, Cavalera Conspiracy, Sepultura, Seigmen, InFlames, Chimaira, Down..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell yeah! \m/

Også er jeg vel en av de få raringene som faktisk ikke liker Opeth..

Da er jeg også en sånn raring :)

Glemte Karnivool på lista. Det er magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AC/DC goddammit....ingen over ingen på siden.

Favorittlåt - vanskelig å si er så mange....Highway to Hell m. AC/DC,How the Gods Kill m.Danzig,Drag the Waters m.Pantera,

Hallowed be thy Name m.Iron Maiden,Bad Luck m.Social Distortion

m.m...

Band - Motorhead,Rolling Stones,Guns n Roses,Biohazard,Metallica,

Megadeth,Slayer,Rose Tatto,Tiamat,My Dying Bride,Type O Negative,

ZZ Top,Dumdum Boys,Seigmen,Aerosmith,Cradle of Filth,Danzig,Judas

Priest,Iron Maiden,KISS,Manowar,Moonspell,Nightwish,Sheryl Crow,

Twisted Sister,Rage Against The Machine,Accept,Backyard Babies,

Social Distortion og Tom Petty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!

The 69 Eyes, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, Opeth, Nightwish, Entwine, Rob Zombie, Lacuna Coil, Korn, System of A Down, Stone Sour, Motley Crue, Three Days Grace, Within Temptation, Breaking Benjamin, We Are The Fallen...etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Me too!

Arch Enemy

Type O Negative

Tømmermenn

Rammstein

Raubtier

Opeth

Pantera

Iron Maiden

Dream Theater

Dio

Apocalyptica

Tyr

Lumsk

The Gathering

Porcupine Tree

Rob Zombie

Seigmen

Zeromancer

Etc etc

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...