Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

da burde du vite bedre........

Har du ikke skjønt på responsen i tråden din at det er du som burde vite bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja da vet du hvordan det er. vi har det bra sammen vi også og elsker hverandre. Men selvom bryllupet nærmer seg så betyr ikke det at vi er helt oppslukt av hverandre. Hverdagen er der fordet med jobb og regninger. ikke som vi svever på en sky mens vi venter på bryllupet..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da burde du vite bedre........

Jeg har aldri vært utro, og det har ikke min kone heller . Det har jeg fullstendig tillit til .

Jeg ser dette som et tillitsbrudd , dersom du forteller ham om det så er det ikke tillitsbrudd .

Men da må du tørre å stole på at han vil ha deg uansett, du må ta konsekvensene av egne handlinger . Det må alle mennesker .

Du kan selvfølgelig la være å si noe , å ligge med denne andre mannen . Men da får du iallefall stå for at du lyver for den du sier du elsker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkakjerring

Takk det samme!! vet ikke hvem som er barnslig her inne jeg.. møkkakjerring?? hehehe.. jaja.. :rolleyes:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært utro, og det har ikke min kone heller . Det har jeg fullstendig tillit til .

Jeg ser dette som et tillitsbrudd , dersom du forteller ham om det så er det ikke tillitsbrudd .

Men da må du tørre å stole på at han vil ha deg uansett, du må ta konsekvensene av egne handlinger . Det må alle mennesker .

Du kan selvfølgelig la være å si noe , å ligge med denne andre mannen . Men da får du iallefall stå for at du lyver for den du sier du elsker .

jeg kommer ikke til å fortelle noe nei.. Vet jo hvordan den samtalen kommer til å gå.

Jeg tror jeg overlever om jeg lyver! Ikke tro at den kone aldri har løyet for deg.. da er du virkelig naiv!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer ikke til å fortelle noe nei.. Vet jo hvordan den samtalen kommer til å gå.

Jeg tror jeg overlever om jeg lyver! Ikke tro at den kone aldri har løyet for deg.. da er du virkelig naiv!!

TS

Nei, jeg er ikke naiv, jeg har en fantastisk kone . Hun har holdt ut med meg lenge .

Vi har et forhold basert på tillit , vennskap og kjærlighet .

Forelskelsen er ikke alltid like sterk , men den er der enda , ikke hver dag men ofte .

Jeg får fremdeles et støt i magen når jeg ser henne .

Vi har og et forhold der hver av oss får være oss selv . Vi er slett ikke alltid enige , men vi har respekt for hverandre og den andres meninger .

Det kan det godt være dere har og . Jeg ser egentlig ikke det du ønsker å gjøre som en stor trussel mot din forlovede .Jeg ser det mer som en trussel mot deg , du må leve med løgnen.

Kan du det uten å ha det dårlig med deg selv , så kjør på . Jeg ville ikke kunne det .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei venninne som skulle gifte seg i år. Hun begynte også å snakke om at hun ville bare ha et siste eventyr. Det begynte med å møte en fyr på en fest til å sende meldinger, treffes og til slutt ha sex med han. Jeg prøvde fra dag 1 å overbevise henne om at dette kom ikke til å gå bra og fortelle det til kjæresten. Til slutt sa hun det til han. Hun mista alt sammen. Han kasta henne ut av leiligheten. Hun og jeg er ikke venner lengre.

Er det virkelig verdt det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som skulle gifte seg i år. Hun begynte også å snakke om at hun ville bare ha et siste eventyr. Det begynte med å møte en fyr på en fest til å sende meldinger, treffes og til slutt ha sex med han. Jeg prøvde fra dag 1 å overbevise henne om at dette kom ikke til å gå bra og fortelle det til kjæresten. Til slutt sa hun det til han. Hun mista alt sammen. Han kasta henne ut av leiligheten. Hun og jeg er ikke venner lengre.

Er det virkelig verdt det?

Veldig dårlig av meg å tenke sånn, men jeg håper dette blir tilfelle for TS. Hun virker totalt blåst for respekt for forloveden sin. Hun kan prøve å skrive så mye hun vil at hun respekterer han, men tankene på hva hun vil gjøre mot han viser noe annet enn hun skriver. En veldig egoistisk tankegang.

Og TS, jeg har spurt deg før; hva får deg til å tro at du holder deg til denne ene gangen og at det ikke ender opp med flere ganger? Hadde du hatt samme følelsen hvis dere ikke skulle gifte dere, men fortsatt bare være samboere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som skulle gifte seg i år. Hun begynte også å snakke om at hun ville bare ha et siste eventyr. Det begynte med å møte en fyr på en fest til å sende meldinger, treffes og til slutt ha sex med han. Jeg prøvde fra dag 1 å overbevise henne om at dette kom ikke til å gå bra og fortelle det til kjæresten. Til slutt sa hun det til han. Hun mista alt sammen. Han kasta henne ut av leiligheten. Hun og jeg er ikke venner lengre.

Er det virkelig verdt det?

hehe ja veldig sannsynlig at det skjedde..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja veldig sannsynlig at det skjedde..

TS

Du må virkelig leve i din egen boble du. Hvorfor skulle det være så usannsynlig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dere som ikke har vært i et langvarig forhodl tror at alt er som i en film, men vet du hva? det er ikke det!! vi har vært sammen i mange år, og den nyforelskelsen er over..

Når du kommer er i et langvarig forhold, så kan du snakke ok? du vet jo ikke hva du snakker om..

TS

Så du synes utroskap er greit? Hvorfor er det greit at du gjør dette mens du sier at du ikke ville akseptert det om den kommende mannen din gjorde det?

Jeg har vært gift i fem år forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du synes utroskap er greit? Hvorfor er det greit at du gjør dette mens du sier at du ikke ville akseptert det om den kommende mannen din gjorde det?

Jeg har vært gift i fem år forresten.

jeg syns selvfølglig ikke utroskap er greit! når har jeg sagt det?

Og jeg har sagt at jeg hadde ikke likt om han hadde vært utro nei, men jeg kan ikke stoppe han. Og om han er utro så vil jeg ikke vite det..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du tror ikke det kommer til å skje deg?

ikke hvis jeg ikke forteller han det nei..

Men hvorfor i alle dager er ikke du venn med henne lenger da? fordi du tok typen hennes eller??

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hvis jeg ikke forteller han det nei..

Men hvorfor i alle dager er ikke du venn med henne lenger da? fordi du tok typen hennes eller??

TS

Nå begynner det kanskje å bli litt vel useriøst her... Hvorfor i alle dager sier du dette? Har du noen som helst grunnlag for å si det? Bare fordi det ikke er en levende sjel som syns det du gjør er greit, så skal du komme med lameass beskyldninger?

Syns DU det er greit forresten? Det du planlegger å gjøre mot din kommende mann? Det er helt OK at du gjør dette mot ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg syns selvfølglig ikke utroskap er greit! når har jeg sagt det?

Og jeg har sagt at jeg hadde ikke likt om han hadde vært utro nei, men jeg kan ikke stoppe han. Og om han er utro så vil jeg ikke vite det..

TS

Du har kanskje ikke sagt det er greit, men du har en holdning som viser at det er greit siden du har tenkt å gjennomføre det. Hadde jeg vært utro hadde jeg ikke klart å holde det hemmelig. Min samboer hadde sett det var noe galt med meg.

Har du tenkt å bruke prevensjon hvis du gjennomfører det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns selvfølglig ikke utroskap er greit! når har jeg sagt det?

Og jeg har sagt at jeg hadde ikke likt om han hadde vært utro nei, men jeg kan ikke stoppe han. Og om han er utro så vil jeg ikke vite det..

TS

Ok, så om jeg forstår deg rett, så har du tenkt til å være utro, men du synes ikke at utroskap er greit. Du har tenkt til å være utro, men du hadde ikke likt om han hadde vært utro.

Om han er utro, så vil du ikke vite det. Om du ikke vet at han er utro, er det da greit for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hvis jeg ikke forteller han det nei..

Men hvorfor i alle dager er ikke du venn med henne lenger da? fordi du tok typen hennes eller??

TS

Jeg forstår det virkelig ikke. Hvorfor gifte seg da?

Fordi jeg ikke klarte å la være og se på henne ødelegge forholdet sitt på den måten. Hun hadde verdens snilleste gutt og plutselig var alt borte. Det virket ikke som om hun brydde seg om det. Da valgte jeg å la være og ha kontakt med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager tåler ikke dere litt kritikk da? syns det var rart at hun skrev at de ikke var venner lenger pga det...?

Da må hun ha hatt noe med saken å gjøre..

det man ikke vet har man ikke vondt av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...