Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er helt utrolig at du ikke ser problemet her TS, du skjønner at det er galt. Men driter i mannen din såppas at du ikke gidder å bry deg om de konsekvensene som kommer og hvordan det vil påvirke han. For ja, sannheten kommer alltid for en dag.

Er det rart skillsmissestatistikken er så høy nå til dags, når folk gifter seg med slike holdninger. Er det fordi at et bryllup er så gøy å arrangere og kanskje en slags "trend"? eller gifter man seg fordi man faktisk lover å elske og ære og være TROFAST til døden skiller en ad?

Jeg holder en knapp på det første alternative i dette tilfelle ihvertfall.

Jeg tror på at du elsker mannen din, men jeg tror ikke du elsker han nok når du i det hele tatt vurderer og så og si har bestemt deg for å være utro før dere i det hele tatt er gift.

Jeg synes synd på mannen (og barna?) den dagen det kommer frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottiplott

Jeg må si jeg synes det er rart at du er like bestemt på å gjennomføre dette når du selv sier du hadde blitt såret om han gjorde det samme. Et ekteskap handler jo (i mitt syn) om å sette den andre først, respektere den andre og å være trofast. For meg gjelder dette i et vanlig forhold også. Selv om jeg og sambo ikke er forlovet (ennå :fnise: ), så vil jeg ikke gjøre noe som strider i mot det jeg nevnte over. Fordi jeg elsker han, og vil ikke ha noen andre. Jeg vil heller ALDRI utsette ham for den smerten det er å oppdage at den du elsker og setter over alt, har vært sammen med en annen.

Det kan godt hende at DU mener at dere har det bra og at du elsker og respekterer ham, men dersom du gjennomfører dette og han finner ut av det, så kan jeg omtrent love deg at det innebærer slutten. Hvorfor vil du gjøre dette mot ham??

For den smerten det er å vite at din andre har vært utro, den unner jeg ingen. Eller kanskje deg. Men bare kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig tråd.. Men uansett ts så ikke gå bak ryggen til mannen din!!! Det er så ødeleggende og unødvendig.

Jeg veit jo at en god del par har sex med andre par for å piffe opp sexlivet. Evt går det ann å gå på klubb.

Om du har et behov for å ha sex med andre en samboeren din så tror jeg ikke du er unormal. Det unormale i det du sier er at du vil bedra samboeren din noe som er velsig trist.....

Skal du ha sex med en annen så synes jeg jaggu samboeren din skal få muligheten til å ha sex med en annen dame han tenner på. Mitt forslag er at du foreslår partnerbytte evt sex på klubb for å få frigjort behovene. Jeg ser ikke noe galt i det så lenge de IKKE er løgner inn i bildet.

Er det sex og spenning du er ute etter så hvorfor ikke ta med en dame hjem isteden? Så sant du liker damer så ville både du og mannen få noe igjen for det.

Tenk deg litt om å se at du har utallige muligheter som er mye bedre en løgn, noe jeg synes er forkastelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke en trolletråd!! Hvorfor skulle jeg gidde å bruke tid på det??

Bare fordi det er vanskelig for deg å forstå at jeg føler det slik? sikker på at typene/damene deres også føler mye rart de ikke har fortalt dere.

Har dere aldri følt noe som er galt eller gjort noe dere ikke burde?? skjønner ikke at dere kritiserer så mye uten å prøve å forstå. Dere ser alt i svart-hvitt.

jeg vil selvfølgelig ikke at han ikke skal være utro, men jeg kan ikke stoppe han. Og hvis han føler at han trenger så får ikke jegvite det uansett, og jeg kommer ikke til å merke noe til det da.. Og jeg kommer til å elske han like høyt og vise han masse kjærlighet, er ikke som forholdet vårt stopper opp.

Er mange som går rundt uvitende og er lykkelige som pokker

TS

Du er jo bare helt på blåbærtur!! :romeo:

Du er så på tur du, at en skal lete lenger etter noen som er så til de grader egosentrisk som du er. - Å godt er det, sier bare jeg.

En kan vel bare synes synd på deg. Umoden og styrt av egoet sitt som du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! Er det mulig!?!?!

Ikke gift deg. Er følelsene så sterke for en annen, har du ikke noe i et ekteskap å gjøre.

Selvfølgelig kan man få sterke følelser for andre selv om man er gift, stikk fingern i jorda!

Men man bestemmer selv hva man gjør med de følelsene.

Jeg har drømt at jeg har sex med samtlige av kompisene til mannen min tror jeg, man har da drifter. Men det er milevidt derfra til faktisk å ta steget å være utro.

Og igjen, om man er gift eller bare samboer er vel revnende likegyldig. Så lenge man har en avtale om at sex er forbeholdt partneren. Er man enig om at det er tillatt å more seg litt på hver sin kant er det selvfølgelig fritt frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man få sterke følelser for andre selv om man er gift, stikk fingern i jorda!

Men man bestemmer selv hva man gjør med de følelsene.

Jeg har drømt at jeg har sex med samtlige av kompisene til mannen min tror jeg, man har da drifter. Men det er milevidt derfra til faktisk å ta steget å være utro.

Og igjen, om man er gift eller bare samboer er vel revnende likegyldig. Så lenge man har en avtale om at sex er forbeholdt partneren. Er man enig om at det er tillatt å more seg litt på hver sin kant er det selvfølgelig fritt frem.

Stikk den fingeren i jorda selv!

Om en får så sterke følelser for en annen mann at en ikke klarer å styre seg, er det ikke noe vits å gifte seg. Hele poenget med evig troskap som et ekteskap står for blir bare en vits. Dette har ikke med å utvikle følelser for andre å gjøre, tror ikke du har fått det med deg.

Ts har ingen planer om å si dette til partneren sin. Hun vil ikke at han ska more seg, som du kaller det for, med andre kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla

ja så hva får deg til å tro at du er bedre enn meg da???

Det jeg gjorde er veldig annerledes da jeg ikke skulle gifte meg, jeg var tenåring, jeg planla ikke å være utro og fordi jeg gjorde det slutt med den bedratte kjæresten. Det var dårlig gjort og jeg skulle gjerne valgt annerledes i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk den fingeren i jorda selv!

Om en får så sterke følelser for en annen mann at en ikke klarer å styre seg, er det ikke noe vits å gifte seg. Hele poenget med evig troskap som et ekteskap står for blir bare en vits. Dette har ikke med å utvikle følelser for andre å gjøre, tror ikke du har fått det med deg.

Ts har ingen planer om å si dette til partneren sin. Hun vil ikke at han ska more seg, som du kaller det for, med andre kvinner.

Du siterte dette;

"Det har ingenting med sexlivet til min forlovede å gjøre, vi har et kjempe bra sexliv, og jeg tenner masse på han. Så det er ikke problemet.

Det som er problemet er at jeg drømmer og fantaserer om andre myye i løpet av en dag. Og drømmer ofte på nettene at jeg har sex med en fremmed mann.

Jeg har hatt sex med fem personer, er ikke så mange, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det frister veeldig å ha et lite eventyr med en annen fr jeg er gift.

Og jeg er 99 % sikker på at jeg kommer til å gjøre det.. følelsene tar overhånd!!

TS" Og kommenterte at dersom man føler sånn for andre så har man ikke noe i et ekteskap å gjøre.

Da sier jeg at, jo man kan selvfølgelig bli kåt på andre selv om man er monogam.

Hva hun velger å gjøre videre er det ingen av oss som vet, og det var ikke det jeg kommenterte heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg de kåte følelsene hjem til mannen og krydre sexlivet deres litt.. Bruk følelsene på han istedet.

Du kommer til å oppleve disse følelsene igjen, og igjen, og igjen etterhvert som du skifter miljø i jobb, bosted, etc..

Been there, done that. Jeg har ALLTID valgt samboeren min, og jeg angrer aldri.

Du lar ett dårlig ONS ødelegge nervene og samvittigheten din..

Tenk at din forlovede betyr så lite for deg.

Den "rumspringa" skulle dere gjort begge to, for lenge siden. Ekstremt dårlig og barnslig tidspunkt nå, kanskje..??

Utrolige greier dette her... :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du siterte dette;

"Det har ingenting med sexlivet til min forlovede å gjøre, vi har et kjempe bra sexliv, og jeg tenner masse på han. Så det er ikke problemet.

Det som er problemet er at jeg drømmer og fantaserer om andre myye i løpet av en dag. Og drømmer ofte på nettene at jeg har sex med en fremmed mann.

Jeg har hatt sex med fem personer, er ikke så mange, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det frister veeldig å ha et lite eventyr med en annen fr jeg er gift.

Og jeg er 99 % sikker på at jeg kommer til å gjøre det.. følelsene tar overhånd!!

TS" Og kommenterte at dersom man føler sånn for andre så har man ikke noe i et ekteskap å gjøre.

Da sier jeg at, jo man kan selvfølgelig bli kåt på andre selv om man er monogam.

Hva hun velger å gjøre videre er det ingen av oss som vet, og det var ikke det jeg kommenterte heller.

En ting er å fantasere om andre. fantasi er fantasi, det bli noe helt annet å gå til det steget at en faktisk handler ut i fra fantasien. Dessuten ser ikke vitsen med å gifte seg om en har så sterke følelser for en annen mann, slik at en ikke kan holde fingrene fra fatet.

Eller hvem vet? Du synes gjerne det er helt ok å si: " kjære, jeg elsker deg, men jeg har sterke følelser for en annen. Jeg mååå bare han han før vi gifter oss"

Ts har ingen planer om å være monogam. Det er det denne tråden handler om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke følelser for en annen nei, hvor kom det fra?? jeg er ikke forelsket i kollegaen min. jeg er kanskje litt betatt ja!

Er verre om jeg hadde vært hodestups forelska i en annen enn forloveden min. jeg elsker han og bare han! men fantaserer og ønsker en het natt med en annen.. for å få oppfylt mine fantasier..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke følelser for en annen nei, hvor kom det fra?? jeg er ikke forelsket i kollegaen min. jeg er kanskje litt betatt ja!

Er verre om jeg hadde vært hodestups forelska i en annen enn forloveden min. jeg elsker han og bare han! men fantaserer og ønsker en het natt med en annen.. for å få oppfylt mine fantasier..

TS

Det er ikke som om det er første gangen jeg får oppmerksomhet fra andre gutter, det får jeg faktisk ofte. Ikke for å være innbilsk eller noe, men jeg er ganske pen (sier mange) og har alltid fått masse oppmerksomhet fra gutta..Så det er ikke som jeg ikke har fått fristelser før, jeg har alltid takket nei.. Men jeg klarer ikke styre følelsene denne gangen..

Håper at forloveden din får en mulighet til å ha seg med en hot kollega/venninne og at hans fantasier blir oppfylt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Jeg har ikke følelser for en annen nei, hvor kom det fra?? jeg er ikke forelsket i kollegaen min. jeg er kanskje litt betatt ja!

Er verre om jeg hadde vært hodestups forelska i en annen enn forloveden min. jeg elsker han og bare han! men fantaserer og ønsker en het natt med en annen.. for å få oppfylt mine fantasier..

TS

Er det ikke det som er poenget med fantasier da? At de er, nettopp, fantasier?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært i samme situasjon?

Nei. Høres ikke ut som om du er klar for ekteskap og et seriøst og langvarig forhold.

Det høres jo ut som om du er i en slankekur-situasjon: "må bare spise en is til, før slankekuren starter i morgen"...

Som du vet, holder ikke slike slankekurer lenge.

Endret av alfredas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som om det er første gangen jeg får oppmerksomhet fra andre gutter, det får jeg faktisk ofte. Ikke for å være innbilsk eller noe, men jeg er ganske pen (sier mange) og har alltid fått masse oppmerksomhet fra gutta..Så det er ikke som jeg ikke har fått fristelser før, jeg har alltid takket nei.. Men jeg klarer ikke styre følelsene denne gangen..

Håper at forloveden din får en mulighet til å ha seg med en hot kollega/venninne og at hans fantasier blir oppfylt.

snakk om å vrenge og vri på ordene!! Er ikke å ha lyst på en fling en følelse da?? jeg har ikke følelser for han, bortsett fra seksuelle fantasier. det er mine følelser jeg snakker om!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snakk om å vrenge og vri på ordene!! Er ikke å ha lyst på en fling en følelse da?? jeg har ikke følelser for han, bortsett fra seksuelle fantasier. det er mine følelser jeg snakker om!!

TS

Meg, meg, meg, følelsene mine.... Åh, buhu... Du er akkurat som et spedbarn.

La forloveden din ha dampende hot natt med en kollega/venninne da. Han har sikkert seksuelle følelser og fantasier han også.

Eller liker du ikke den tanken??

Alle må få vet du... Ikke bare du lille jente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør definitivt ikke gifte deg. Har du lyst på en siste fling, er det definitivt for tidlig for deg å binde seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg, meg, meg, følelsene mine.... Åh, buhu... Du er akkurat som et spedbarn.

La forloveden din ha dampende hot natt med en kollega/venninne da. Han har sikkert seksuelle følelser og fantasier han også.

Eller liker du ikke den tanken??

Alle må få vet du... Ikke bare du lille jente.

er det noen som har satt på repeat knappen eller?? jeg har fått høre den mange ganger nå. og hvis du hadde lest mine svar over så hadde du fått svar på det?? Og lille jente?? jeg er snart 30, vet ikke om det kan kalles lille jente :klaske:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har satt på repeat knappen eller?? jeg har fått høre den mange ganger nå. og hvis du hadde lest mine svar over så hadde du fått svar på det?? Og lille jente?? jeg er snart 30, vet ikke om det kan kalles lille jente :klaske:

TS

Du er rett og slett stokk dum! Det er ikke mye håp der, snart 30 men oppfører seg som et lite barn - derfor lille jente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...