Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Du er et vemmelig vesen

Unner intet bra som et lykkelig ekteskap!

Jeg giftet meg med en vakker kone jeg ikke kan gå en dag uten å savne, en venn, en å bry seg om og en som jeg kan dele alt i mit liv med.. Livet mitt er er perfekt på 2 måter.

Jeg har funnet det ene mennesket jeg vil dele livet mitt med,

Fått gleden i å delta i en familie der hennes 2 gutter betyr like mye som dem skulle vært mine, hun gav meg alt jeg trenger for å leve. :rodmer:

Dette jeg kunne ALDRI risikert for et ligg med en fillette slapp sykdoms bøtte på byen bare for å #trenge# det..

Tenker du slik er du bedre som singel!

TOSK!!!!

Endret av Kråkesaks
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts... trodde var ulovelig at barn giftet seg jeg. Du oppfører deg som ett ihvertfall. Respekterer typen din? :skratte: :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Du svarer på spørsmålet selv. Fordømmelse og kritikk får TS plenty av i denne tråden, og jeg føler ikke for å slutte meg til det koret, for å si det på den måten. Jeg mener på ingen måte at det hun vil gjøre er riktig, og det tror jeg kommer ganske klart frem i innlegget mitt. Men jeg hadde et lite håp om at det gikk an å få henne til å endre tankegangen litt :)

Jeg har det vel ganske enkelt bedre med meg selv når jeg forsøker å hjelpe folk, enn ved å tråkke de ned... (uansett om jeg er uenig med de) :sjenert:

Det er ikke alltid nødvendig å gjøre alle til lags, hvis du er uenig med noen er det lov å si at du mener det de gjør er kritikkverdig og det er lov å fordømme handlingene. Du virker som om du har lite ryggrad og er redd for at noen skal bli litt sinte på deg. Når folk er så vannvittig teite som TS er (eller later som hun er), kan man bare si fra med store bokstaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke noen ville ha meg etter jjeg har vært utro?? Og hvordan i alle dager skal folk få vite det??

halve befolkningen i norge har vært utro en gang eller kommer til å være det. Kanskje typen din har vært utro også?? Uten at du vet det!!

TS

Seriøst? Er det virkelig din unnskyldning du vil bruke for å legitimere ditt ønske om utroskap? Jøsses, skulle tro du var verdens mest umodne person.

Alle kan ha fantasier eller få lyst eller til og med bli småforelsket i en annen mens man er i et forhold (gjerne som har vart over flere år) forskjellen er at man ikke velger å handle på det, handler du på det og begår utroskap - synes jeg virkelig ikke du kan pårope deg, at du gjorde for deg selv, bare for å få det ut av systemet. Det er et tynt grunnlag.

Jeg hadde dumpet deg på flekken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Eh.... Hva faen er det med enkelte kvinnfolk egentlig? Hva med å vise litt respekt for typen din? Istedet for å gå rundt å drømme om andre menn? Håper han ser denne tråden og dumper deg, kaster deg på hue og ræva ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du elsker sikkert typen din, men tror neppe du elsker ham høyt nok. Forskjell mellom å ha lyst til å ha en mann i armkroken og aldri forlate ham, og å gå bak ryggen på ham dager før bryllupet med argumentet "det er så mange andre som gjør det". Stakkars, stakkars mannen din. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er forlovet og skal gifte meg slutten av neste måned.

Men det eneste jeg tenker på nå er at jeg har lyst på en siste "fling" før jeg gifter meg og binder meg helt. Tenker at det er bedre at jeg gjør det nå, enn at jeg gjør det etter jeg gifter meg.

Er en gutt på jobben som er ganske interesert vet jeg, kanskje jeg skal gjøre det med han?

Forloveden vet selvfølgelig ikke dette, men tenker det er bedre at jeg gjør det og får det ut av systemet mitt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Du har lyst på en "fling" allerede før du gifter deg ? Det er jo nå du skal være fullstendig oppslukt av din tilkommende .

Hva da når hverdagen og barn og regninger melder seg ?

Nei, føler du det sånn burde du vel si ifra til forloveden at bryllupet ikke blir noe av .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Det er ikke alltid nødvendig å gjøre alle til lags, hvis du er uenig med noen er det lov å si at du mener det de gjør er kritikkverdig og det er lov å fordømme handlingene. Du virker som om du har lite ryggrad og er redd for at noen skal bli litt sinte på deg. Når folk er så vannvittig teite som TS er (eller later som hun er), kan man bare si fra med store bokstaver.

Jeg prøver verken å gjøre alle til lags, eller unngå at noen blir sinte på meg. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er da på et nettforum hvor det ikke finnes en kjeft som vet hvem jeg er ;)

Jeg syns ganske enkelt at TS i denne tråden får plenty av pepper og dritt fra andre, og føler rett og slett ikke for å slutte meg til det hylekoret, som før nevnt. Ja, det er umodent av TS, og jeg har da gjort det rimelig klart at jeg ikke er enig i det valget hun er i ferd med å ta (eller vel egentlig allerede har tatt). Men det betyr jo ikke at jeg trenger å sette meg til doms over henne, og fortelle henne at hun er et ynkelig menneske, og selv sitte på min høye hest og føle meg så mye bedre enn henne. Jeg syns det er unødvendig, rett og slett. Hadde dette vært ei jente jeg kjente, som kom til meg og fortalte dette, så ville jeg reagert på samme måte. Jeg ville gjort mitt aller beste for å hjelpe henne til å forstå at det hun tenker på å gjøre er ikke bare feil, men også veldig dumt. Men jeg ville da ikke vært direkte ufin mot henne og kalt henne både det ene og det andre, som man gjør her inne. Jeg ser ingen grunn til å bli bitch bare fordi jeg gjemmer meg bak et forumalias.

Capice?

Edit: skrivefeil

Endret av Adriane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym87

Du sier det man ikke vet har man ikke vondt av!

Men ærlig talt! Det er bare noen ting en IKKE gjør og UTROSKAP er en av de tingene!!

Det er noen andre her som skrev: Hva hvis du ikke får dette ut av systemet? Hva da? Skal du bare fortsette bak ryggen hans da eller?? For det er faktisk ingen garanti for at du får dette ut av systemet etter en gang!!

Dere er i et seriøst forhold! er det ikke da meningen at dere skal være åpne og ærlige med hverandre??? Hvis du skal gå med en slik hemmelighet resten av livet tror jeg faktisk det kommer til å tære på forholdet deres selv om du aldri kommer til å si noe!!

Og skal du ha en siste "fling" får du jammen meg tørre å snakke med forloveden din slik at han får si hva han tenker om det! Og hvis du faktisk tror han kommer til å gjøre det slutt med deg da, så har du vel egentlig svaret ditt der!! IKKE gjør det!!

Jeg vet at hadde min kjæreste gjort det mot meg hadde det vært over med oss da! Da ville jeg blitt så såra og lei meg! Og det er akkurat derfor jeg aldri ville gjort det mot kjæresten min heller!!

Det er nå i allefall min mening!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts... trodde var ulovelig at barn giftet seg jeg. Du oppfører deg som ett ihvertfall. Respekterer typen din? :skratte: :skratte:

ååå så morsom du er, dør av latter :klaske::rolleyes::rolleyes:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lyst på en "fling" allerede før du gifter deg ? Det er jo nå du skal være fullstendig oppslukt av din tilkommende .

Hva da når hverdagen og barn og regninger melder seg ?

Nei, føler du det sånn burde du vel si ifra til forloveden at bryllupet ikke blir noe av .

Jeg skjønner at dere som ikke har vært i et langvarig forhodl tror at alt er som i en film, men vet du hva? det er ikke det!! vi har vært sammen i mange år, og den nyforelskelsen er over..

Når du kommer er i et langvarig forhold, så kan du snakke ok? du vet jo ikke hva du snakker om..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så morsom du er, dør av latter :klaske::rolleyes::rolleyes:

TS

Bestemt deg for å være ei drittkjerring mot forloveden din? Eller har du tatt til fornuft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner at dere som ikke har vært i et langvarig forhodl tror at alt er som i en film, men vet du hva? det er ikke det!! vi har vært sammen i mange år, og den nyforelskelsen er over..

Når du kommer er i et langvarig forhold, så kan du snakke ok? du vet jo ikke hva du snakker om..

TS

Jeg feirer snart sølvbryllup.....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dere som ikke har vært i et langvarig forhodl tror at alt er som i en film, men vet du hva? det er ikke det!! vi har vært sammen i mange år, og den nyforelskelsen er over..

Når du kommer er i et langvarig forhold, så kan du snakke ok? du vet jo ikke hva du snakker om..

TS

Jeg vet hva jeg snakker om. Har vært sammen med min samboer i 9 år, og du har helt rett, vi er ikke forelsket lenger. Men den forelskelsen har gått over til en dypere følelse av respekt og kjærlighet og trygghet! En følelse som bør være nok til at du holder deg i skinnet ovenfor denne kollegaen din (eller en tilfeldig på byen) og bare holder deg til forloveden din.

Men den nyforelska følelsen kommer og går faktisk iløpet av et langvarig forhold. Noen ganger er vi som nyforelsket igjen og kjenner det kribler i magen, selv om vi i det store og hele har en dyp kjærlighet for hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...