Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det vært like før jeg giftet meg ville jeg ikke tenkt på å ligge med en annen for å si det sånn. Hah, det ville vært det siste jeg tenkte på... Når man skal gifte seg, skal man glede seg til alt som kommer, selveste bryllupsdagen osv osv. Man skal ikke ha skikkelig trang til å knulle kollegaen sin?

Men jeg vet ikke jeg, TS. Kanskje du er litt spesiell... Eller så tror jeg faktisk noe prøver å fortelle deg at du IKKE burde gifte deg. Ihvertfall ikke med denne mannen, for ellers hadde du ikke hatt behov i å ligge med en annen en siste gang. Og hvem vet om det bare er siste gang? Etter å ha knullet kollegaen din, tenker du kanskje at du vil ha en gang til bare. Så etter 2. økt bare måå du gjøre det igjen.

Syns synd på mannen din jeg, og håper igrunn dere aldri gifter dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada jeg vet dere tror at alt er som en dans på roser før bryllupet, og hverdagen og alt det andre man stresser med til vanlig er borte. Men sånn er det faktisk ikke!! hverdagen er der like mye som vanlig, man stresser bare ekstra med planlegging, blomster, familiemedlemmer som ikke tåler hverandre som nekter å sitte ved samme bort osv..

Også gå rundt med disse tankene og følelsene, det er slitsomt og jeg blir psykisk sliten. Er ikke som om jeg våknet en dag og bestemte meg for å være en bitch mot forloveden min.. jeg kan ikke styre følelsene mine. hadde det bare vært så enkelt så hadde jeg ikke hatt noe problem..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg vet dere tror at alt er som en dans på roser før bryllupet, og hverdagen og alt det andre man stresser med til vanlig er borte. Men sånn er det faktisk ikke!! hverdagen er der like mye som vanlig, man stresser bare ekstra med planlegging, blomster, familiemedlemmer som ikke tåler hverandre som nekter å sitte ved samme bort osv..

Også gå rundt med disse tankene og følelsene, det er slitsomt og jeg blir psykisk sliten. Er ikke som om jeg våknet en dag og bestemte meg for å være en bitch mot forloveden min.. jeg kan ikke styre følelsene mine. hadde det bare vært så enkelt så hadde jeg ikke hatt noe problem..

TS

Da får du pokker meg vokse opp å ta et helvettes valg da for pokker. Vær trofast og gift deg.. eller slå opp og pul rundt. Du kan komme med alle de idiotiske unnskyldningene dine, men innerst inne vet du at du har selvkontroll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du pokker meg vokse opp å ta et helvettes valg da for pokker. Vær trofast og gift deg.. eller slå opp og pul rundt. Du kan komme med alle de idiotiske unnskyldningene dine, men innerst inne vet du at du har selvkontroll.

jada, det er lett for dere som sitter foran en skjerm og kritiserer alle å bare si "ta et valg". Men dere gidder ikke prøve å sette dere selv i min situasjon. Vi har faktisk vært sammen i 11 år. er ikke som vi møttes i går.. Voks opp du, og ikke lek psykolog når du ikk vet en dritt!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det er lett for dere som sitter foran en skjerm og kritiserer alle å bare si "ta et valg". Men dere gidder ikke prøve å sette dere selv i min situasjon. Vi har faktisk vært sammen i 11 år. er ikke som vi møttes i går.. Voks opp du, og ikke lek psykolog når du ikk vet en dritt!!

TS

Hvorfor i helvette skriver du på ett forum når du ikke kan ta en dritt til deg. De fleste her har mere livserfaring enn du noen gang kommer til å få lille jente. Jeg er mere voksen enn deg ihvertfall. Sitter ikke å suttrer som en drittunge på ett forum pga folk forteller sannheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det er lett for dere som sitter foran en skjerm og kritiserer alle å bare si "ta et valg". Men dere gidder ikke prøve å sette dere selv i min situasjon. Vi har faktisk vært sammen i 11 år. er ikke som vi møttes i går.. Voks opp du, og ikke lek psykolog når du ikk vet en dritt!!

TS

Hvordan forventer du at folk skal vite en dritt på et forum da? Hvorfor gidder du engang lage innlegg? ingen her inne vet jo egentlig en dritt om deg og ditt forhold.

Du får gjøre som du vil da vet du : ) Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jada, det er lett for dere som sitter foran en skjerm og kritiserer alle å bare si "ta et valg". Men dere gidder ikke prøve å sette dere selv i min situasjon. Vi har faktisk vært sammen i 11 år. er ikke som vi møttes i går.. Voks opp du, og ikke lek psykolog når du ikk vet en dritt!!

TS

I steden for å bruke masse timer på ett forum å suttre, kunne du heller snakket med han du liksom skal gifte deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med en psykolog faktisk. Før du går til det skrittet å være utro så kan det være greit å få litt orden i hvorfor du føler på denne måten?

Mange ting på en gang, og jeg skjønner at du blir sliten, men tenk deg selv om denne hete natten med en annen ikke går så greit som du ser for deg, og alle tankene og gjøremålene fortsatt er der når du kommer tibake, bare at nå har du dårlig samvittighet i tillegg?

Det høres ut som en oppskrift på depresjon for meg.

Finn en god privat psykolog, og få til ett par timer før du gjør noe som helst.

Du kan jo ikke tape noe på det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada jeg vet dere tror at alt er som en dans på roser før bryllupet, og hverdagen og alt det andre man stresser med til vanlig er borte. Men sånn er det faktisk ikke!! hverdagen er der like mye som vanlig, man stresser bare ekstra med planlegging, blomster, familiemedlemmer som ikke tåler hverandre som nekter å sitte ved samme bort osv..

Også gå rundt med disse tankene og følelsene, det er slitsomt og jeg blir psykisk sliten. Er ikke som om jeg våknet en dag og bestemte meg for å være en bitch mot forloveden min.. jeg kan ikke styre følelsene mine. hadde det bare vært så enkelt så hadde jeg ikke hatt noe problem..

TS

Så merkelig at folk som har vært i forhold lenger enn deg, uttaler at de ikke forstår deg, da. Nei, det er ikke en dans på roser, men det er da heller ikke et frikort til utroskap.

Og på sett og vis er det sånn at du våknet en dag, og bestemte deg for å være en bitch mot forloveden. Du tok jo en form for avgjørelse, som du sitter her og forsvarer med alle de (dårlige) argumentene du kan komme på.

Nei, du kan ikke styre følelsene dine. Det er det heller ingen som sier du skal. Den generelle holdningen er at du prøver å styre følelsene... Og at du faktisk styrer handlingene dine.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, det er lett for dere som sitter foran en skjerm og kritiserer alle å bare si "ta et valg". Men dere gidder ikke prøve å sette dere selv i min situasjon. Vi har faktisk vært sammen i 11 år. er ikke som vi møttes i går.. Voks opp du, og ikke lek psykolog når du ikk vet en dritt!!

TS

Men kjære deg! Du virker da ikke akkurat noe særlig voksen selv, i måten du skriver på og ikke minst unnskylder deg om hvorfor du har rett på å være utro! Finn noen andre å snakke med da, noen som er "voksen" og kan gi deg bedre svar enn på et forum. Finn deg en ordentlig psykolog da, verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppi alt det styret her nå og sende kvelder på jobben har jeg verken tid eller energi å bruke tid og penger på en psykolog. De gjør jo ikke noe annet enn å høre på deg og tømme lommeboka di.. så står over den dere..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne deler av tankegangen din - selv om du har funnet den rette, så gir det å binde seg flere begrensninger. Du kommer til å gå glipp av singellivet, og seksuelle erfaringer. Der vi nok tenker annerledes er at jeg synes man binder seg med en gang man går inn i et forhold, ikke først når man gifter seg. Men siden du tydeligvis ikke vil ha noen moralpreken så skal jeg spare meg for det. Du må bare ta et valg, og det valget bør ikke være om du skal være utro eller ikke, men om du vil fortsette forholdet eller ei. Å gå bak ryggen på forloveden din er så ufint og respektløst, det tror jeg du egentlig vet. Det er helt normalt å fantasere om andre, men det er ikke greit å være utro! Om du vil ha sex med en annen mann, og fortsatt være i dette forholdet må du ta det opp med forloveden din, foreslå trekant eller noe sånt.. Men ikke gå bak ryggen hans. Jeg tror faktisk du kommer til å angre mer på det enn at du ikke fikk din siste fling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til en støttetelefon eller noe da.Du burde virkelig prøve ALLE ANDRE UTVEIER for å få disse tankene ut av hodet, før du faktisk tar det steget at du velger å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppi alt det styret her nå og sende kvelder på jobben har jeg verken tid eller energi å bruke tid og penger på en psykolog. De gjør jo ikke noe annet enn å høre på deg og tømme lommeboka di.. så står over den dere..

TS

Lag deg tid..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg tid..

Lag deg tid?? det er ikke så enkelt, jeg jobber mellom 8 og 12 timer om dager.. ting er ikke så enkelt som man skal ha det til. lag deg tid til det, gjør det og det.. det er så lett å si, men vet dere egentlig hva dere snakker om...??

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: ser at du skriver at du ikke har tid til psykolog, men det er da mye du kan gjøre? Ringe støtte telefon som enkelte nevner? De er gratis...

Jeg kan forstå problemet ditt, men jeg har problemer med å ta deg alvorlig i måte du har presentert deg selv gjennom denne tråden. Derfor er jeg krass.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lag deg tid?? det er ikke så enkelt, jeg jobber mellom 8 og 12 timer om dager.. ting er ikke så enkelt som man skal ha det til. lag deg tid til det, gjør det og det.. det er så lett å si, men vet dere egentlig hva dere snakker om...??

TS

Det vet tydeligvis ikke du. Du vi tydeligvis ikke offre noen ting for forholde, du vil bare ta en snarvei. Avslutt forholdet og la mannen finne en kommende kone som har tid til han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du gifte deg når du tydligvis ikke er klar for det? Jeg skjønner at du sikkert elsker forloveden din, men en er ikke nødt til å gifte seg! fordi Iallfall ikke når du ikke virker klar for å binde deg.. Det er normalt å innimellom fantasere om andre selv om en er i et forhold, men det er stor forskjell på å fantasere og å utspille det i virkeligheten.

Om du elsker forloveden din like høyt som du skriver, så holder du deg unna andre menn.. Du er ikke utro like før bryllupet(en er ikke utro uansett, da har man ingenting i et forhold å gjøre), da avlyser du heller bryllupet, for dette fortjener ikke din forlovede, dette fortjener ingen..

Prøv å snu det rundt, ville du fremdeles giftet deg med han om du visste at han hadde vært utro mot deg?

I et forhold er en to stykker, da kan en ikke bare tenke på seg selv..

Håper du tar til fornuft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: ser at du skriver at du ikke har tid til psykolog, men det er da mye du kan gjøre? Ringe støtte telefon som enkelte nevner? De er gratis...

Jeg kan forstå problemet ditt, men jeg har problemer med å ta deg alvorlig i måte du har presentert deg selv gjennom denne tråden. Derfor er jeg krass.

Jeg har referert meg direkte til deg har jeg?? nei, så bryr meg rett og slett ikke om hva du har å si...

TS

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har referert meg direkte til deg har jeg?? nei, så bryr meg rett og slett ikke om hva du har å si...

TS

Har du referert direkte til noen her inne egentlig i startinnlegget ditt? Nei, så hvorfor gidder du lage tråd her hvis du ikke bryr deg om svarene dine. Vil du bare få "Ja, vær utro det er greit" svar?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...