Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Jada, tro hva dere vil om meg.. bryr meg ikke! Ingen av dere er bedre enn meg, uansett hva dere tror.. Og NEI, blir ikke gravid med han nei, bruker prevansjon da.. er ikke født i går..

TS

Neida, du startet jo tråden for noen uker siden. Såh, når inviterer du til ettårsdag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, tro hva dere vil om meg.. bryr meg ikke! Ingen av dere er bedre enn meg, uansett hva dere tror.. Og NEI, blir ikke gravid med han nei, bruker prevansjon da.. er ikke født i går..

TS

Er det noen her som har sagt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg riktignok bare den første sida av denne tråden og litt av den siste, så det er sikkert mye jeg ikke har fått med meg.

Men....jeg lurer jo på hvorfor det er så mange som gidder å svare i en tråd som åpenbart er laget for å provosere noen!

Det er jo helt tydelig at denne såkalte "advokaten" ikke er det hun utgir seg for. Det er bare å se på språkbruken det!

ok, så du skal dømme meg utifra hvordan jeg skriver?

Jeg trenger ikke skrive så avansert her inne på en nettside vettu..

Men om du tror jeg skriver det for å provosere,så greit nok det.. bryr meg ikke!! vi har jo KG for å få ut tanker og følelser vi ikke tar opp med andre..

TS

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du startet jo tråden for noen uker siden. Såh, når inviterer du til ettårsdag?

hahahaha nå var du morsom! :rolleyes: Det var dagens (NOT) :balltre::rolleyes:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis TS virkelig er advokat, og jeg gjette, tipper jeg skilsmisse-advokat. Hva tror dere? =P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så du skal dømme meg utifra hvordan jeg skriver?

Jeg trenger ikke skrive så avansert her inne på en nettside vettu..

Men om du tror jeg skriver det for å provosere,så greit nok det.. bryr meg ikke!! vi har jo KG for å få ut tanker og følelser vi ikke tar opp med andre..

TS

TS

Hm...ja faktisk. Man legger ikke av seg en bestemt måte å uttrykke seg på bare fordi man er på et nettforum. Det burde du visst om du var såpass intelligent som du påberoper deg å være.

...og en advokat vil nok helt automatisk være mer nyansert og atskillig mer velformulert enn det du evner her.

Dessuten....burde ikke du vært på jobb.?? Jeg har nemlig 2 advokater i min omgangskrets og de ville for det første aldri vært på et sånt forum og de ville i allefall ikke ha tid til det mens de var på jobb. Grunnen til at jeg kan søle bort litt tid her heter permisjon, ellers kunne ikke jeg heller brukt tid her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...ja faktisk. Man legger ikke av seg en bestemt måte å uttrykke seg på bare fordi man er på et nettforum. Det burde du visst om du var såpass intelligent som du påberoper deg å være.

...og en advokat vil nok helt automatisk være mer nyansert og atskillig mer velformulert enn det du evner her.

Dessuten....burde ikke du vært på jobb.?? Jeg har nemlig 2 advokater i min omgangskrets og de ville for det første aldri vært på et sånt forum og de ville i allefall ikke ha tid til det mens de var på jobb. Grunnen til at jeg kan søle bort litt tid her heter permisjon, ellers kunne ikke jeg heller brukt tid her.

så nå skal du dømme meg uifra hvordan jeg skriver og at jeg skriver her inne?? hmm det sier kanskje mer om deg enn meg!?

Men som jeg sier, du kan ha dine tanker om meg, men jeg bryr meg rett og slett ikke. du kjenner ikke meg, og vet ingenting om livet mitt. jeg gjør jobben min, og om jeg har tid til å sitte her eller ikke har ikke du noe med..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

så nå skal du dømme meg uifra hvordan jeg skriver og at jeg skriver her inne?? hmm det sier kanskje mer om deg enn meg!?

Men som jeg sier, du kan ha dine tanker om meg, men jeg bryr meg rett og slett ikke. du kjenner ikke meg, og vet ingenting om livet mitt. jeg gjør jobben min, og om jeg har tid til å sitte her eller ikke har ikke du noe med..

TS

Jo. Vi vil jo ikke være så uheldig som å ansette deg basert på inntrykket du har gitt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Vi vil jo ikke være så uheldig som å ansette deg basert på inntrykket du har gitt her.

hahaha der kommer morsomhetene dine igjen.. jeg har en super jobb jeg, så hva inntrykket ditt er av meg, gir jeg rett og slett blanke i..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha der kommer morsomhetene dine igjen.. jeg har en super jobb jeg, så hva inntrykket ditt er av meg, gir jeg rett og slett blanke i..

TS

slutt å oppfør deg som om du er 12år. Advokat du liksom. :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at du har en super jobb. Jeg tviler bare på din evne til å gjennomføre den.

Nå, nå, nå. Jeg synes hun virker som den perfekte advokat. Den tvilsomme etikken er så avgjort til stede. Hun tåkelegger alt rundt seg helt fremragende, og har en ekstrem stayer-evne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nå, nå, nå. Jeg synes hun virker som den perfekte advokat. Den tvilsomme etikken er så avgjort til stede. Hun tåkelegger alt rundt seg helt fremragende, og har en ekstrem stayer-evne.

Det er sant.

Tenker litt på manglende rettskriving kombinert med KG i arbeidstiden. Er ikke akkurat det man vil bli sendt regning for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant.

Tenker litt på manglende rettskriving kombinert med KG i arbeidstiden. Er ikke akkurat det man vil bli sendt regning for ;)

Jeg tipper de fleste som oppsøker advokat vil bli fakturert for en del internettid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Hvis du er advokat (noe jeg ikke tror en døyt på) kan du umulig være spesielt god, for dårligere evne til å resonnere og argumentere er det sjelden jeg ser (til og med her på KG).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg bryr meg så lite om hva dere har å si.. Dere kommer med masse drittslenging, og hvorfor skal jeg gidde å argumentere det.. Om du tror jeg er advokat eller ikke er ditt problem. Jeg sier ting bare som de er. hva skulle jeg få ut av det..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si du er advokat da. Hvorfor finner du ikke bedre argumenter for hvorfor du bør være utro da?

hvis du hadde lest igjennom så hadde du fått svar på det....... :balltre:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Det er fordi jeg bryr meg så lite om hva dere har å si.. Dere kommer med masse drittslenging, og hvorfor skal jeg gidde å argumentere det.. Om du tror jeg er advokat eller ikke er ditt problem. Jeg sier ting bare som de er. hva skulle jeg få ut av det..

TS

Du skriver du sier bare ting som de er, ja vi og!

Er det rart det kommer mye drittslenging?

Du kommer med dårlige argumenter, du lager en egen historie som du tydeligvis trur på selv. Du sier du er advokat? i dette tilfelle er min onkel advokat, å han har ikke tid på dagene til å sitte på KG å skrive om at han skal være utro.

Du er barnslig, og ikke minst idiot som kan i det hele tatt finne på å TENKE å være utro. Jeg er paff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver du sier bare ting som de er, ja vi og!

Er det rart det kommer mye drittslenging?

Du kommer med dårlige argumenter, du lager en egen historie som du tydeligvis trur på selv. Du sier du er advokat? i dette tilfelle er min onkel advokat, å han har ikke tid på dagene til å sitte på KG å skrive om at han skal være utro.

Du er barnslig, og ikke minst idiot som kan i det hele tatt finne på å TENKE å være utro. Jeg er paff....

så bra for deg... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...