Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS må jo regne med å få forskjellige synspunkter på " problemet " sitt....ellers burde hun ha latt være å starte tråden... Er man barnslig og umoden fordi man er imot utroskap, og sier sin mening om det? :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i grunn stor motstander av det du tenker på... Skjønner ikke at man kan tenke sånt når man er forelska, jeg klarer det ikke... Men jeg skal ikke kommentere det mer...

Men sett at du gjør det med han på jobben... Er det så lurt? Dere sees ofte, han vil ha mer... Forloveden din finner det ut fordi han på jobben ikke gir seg...

Og du sier du vil ha den ene gangen... Sikker på at det blir denne ene gangen. Hva om sexen er superdårlig? Eller utrolig bra... Klarer du å slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er å falle for fristelsen på byen eller mens det står på, selvom jeg mister respekten for dem som gjør det også!

men å gå ut å PLANLEGGE å være utro, det er det jeg blir så.. nei har ikke ord for det engang. det er bare råttent gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS må jo regne med å få forskjellige synspunkter på " problemet " sitt....ellers burde hun ha latt være å starte tråden... Er man barnslig og umoden fordi man er imot utroskap, og sier sin mening om det? :glare:

Man er barnslig og umoden når man rakker ned og på en ganske stygg måte kritiserer andre personer for hva de selv føler og mener. Kjempefint for de som er imot utroskap, men man kan formidle det uten å gå til angrep, og det har jeg sett fint lite til her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er barnslig og umoden når man rakker ned og på en ganske stygg måte kritiserer andre personer for hva de selv føler og mener. Kjempefint for de som er imot utroskap, men man kan formidle det uten å gå til angrep, og det har jeg sett fint lite til her.

Ts går til angrep på oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg.

Dere startet, det har jeg selv lest.

Ale startet ikke sanntidig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ale startet ikke sanntidig nei.

Om du startet etterpå spiller ingen rolle, og det kan ikke jeg vite heller siden du står som anonymbruker. Men en ting er sikkert, det var ikke hun som startet kritisering og angrep mot andre personer. Bare les fra starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

du er ikke klar for å gifte deg om du vil ha en flink først jaffal! og om du faktisk inngår i dette ekteskapet, så har jeg ikke en shit tvil på at dette vil vare livet ut! ikke i 5 år engang!

copy and paste!

Jeg vet han på jobben er interesert, han har spørt om vi skal finne på noe etter jobb flere ganger, selvom han vet jeg er forlovet. Og han flørter mye med meg..

TS

For en fyr.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si jeg er overrasket over norsk språknivå på dette forumet her.

Dere kaller ts for barnslig og umoden, men les hva dere skriver selv. Etter min mening har

vel rundt 90% av de som har kommentert her inne langt fra en voksen tankegang.

Det handler om å sette seg inn i en annens situasjon, og komme med et nøytralt svar som mulig sett fra ditt eget synspunkt så klart. Det er svært få som vokser på negative bemerkninger og kritikk.

Har mobbing og psykisk nedbryting av andre mennesker noen gang hjulpet? Skal vi sette merkelapp på alle som har vært utro, som har stjålet eller mobbet andre mennesker så vi kan fortsette å dømme dem? Alle mennesker feiler en gang i livet. Kanskje flere ganger og.

Og hvem har sagt at fasitsvaret er at man skal holde seg til EN person? Bibelen kanskje? Fins jo land der det er lov med polygami. (Eksempel for å sette ting litt på spissen.)

Det er kanskje for de fleste feil å tenke sånn, men det betyr overhode ikke at alle må tenke akkurat det samme. Respekter andres meninger, før dere begynner å snakke om respekt.

Til TS:

Gjør det du føler er rett for deg, ingen kjenner deg bedre enn deg selv, ikke forloveden din engang. Og så lenge du kjenner konsekvensene og kan stå for dem, er ting opp til deg selv. Det er ingen andre som kan bestemme hva du skal gjøre. Egoistisk eller ikke, alle mennesker er egoistiske.

Jaja, alle gjør feil. Men her er det snakk om en person som planlegger å gjøre noe hun VEIT er feil. Hun planlegger å feile, og kom ikke her og si at det er voksent og modent gjort. :kjefte: Vi har uttrykt vår mening om at dette er et idiotisk valg, og helt jævlig gjort mot mannen. Vi har også kommet med forslag til alternativer, og sagt at det er helt normalt å ha fantasier om andre enn partneren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap fortjener all den kvasse kritikken det kan få! Så enkelt er det bare.

Om polygami er lov i et annet land er en helt annen sak. Der er de involverte inneforstått med det fra før av. Her er det snakk om å gå bak hennes forlovedes rygg. Det er faktisk ondskap på øverste hylle. Og svarene blir deretter. Som seg hør og bør, det! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si jeg er overrasket over norsk språknivå på dette forumet her.

Dere kaller ts for barnslig og umoden, men les hva dere skriver selv. Etter min mening har

vel rundt 90% av de som har kommentert her inne langt fra en voksen tankegang.

Det handler om å sette seg inn i en annens situasjon, og komme med et nøytralt svar som mulig sett fra ditt eget synspunkt så klart. Det er svært få som vokser på negative bemerkninger og kritikk.

Har mobbing og psykisk nedbryting av andre mennesker noen gang hjulpet? Skal vi sette merkelapp på alle som har vært utro, som har stjålet eller mobbet andre mennesker så vi kan fortsette å dømme dem? Alle mennesker feiler en gang i livet. Kanskje flere ganger og.

Og hvem har sagt at fasitsvaret er at man skal holde seg til EN person? Bibelen kanskje? Fins jo land der det er lov med polygami. (Eksempel for å sette ting litt på spissen.)

Det er kanskje for de fleste feil å tenke sånn, men det betyr overhode ikke at alle må tenke akkurat det samme. Respekter andres meninger, før dere begynner å snakke om respekt.

Til TS:

Gjør det du føler er rett for deg, ingen kjenner deg bedre enn deg selv, ikke forloveden din engang. Og så lenge du kjenner konsekvensene og kan stå for dem, er ting opp til deg selv. Det er ingen andre som kan bestemme hva du skal gjøre. Egoistisk eller ikke, alle mennesker er egoistiske.

Tusen takk!

Det er ingen her inne som har prøvd å sette seg inn i min situasjon. Tror det er veldig mange som er inne på KG kun for å kritisere andre..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det er ingen her inne som har prøvd å sette seg inn i min situasjon. Tror det er veldig mange som er inne på KG kun for å kritisere andre..

TS

Det er vel ikke snakk om at det er nødvendig å sette seg inn i en sånn situasjon tror jeg. Dette er nok et tema hvor de fleste tenker svart/hvitt og det er ikke til å undres over. Det ligger jo ganske dypt i vår kultur å være monogame. Det vil jo også for mange være en faktor at du i prinsippet også lurer den personen du sier at du er glad i og for de fleste rimer ikke dette.

Når en person med vitende og vilje tenker på å gjøre noe som vil såre et annet menneske som man da angivelig skal være glad i, så skaper dette selvfølgelig ganske heftige følelser hos enkelte og det vil jo i stor grad være disse som kommer med sine synspunkter. De menneskene som stiller seg likegyldig til problematikken vil bare la være å engasjere seg i en slik tråd.

Forøvrig så lurer jeg på om du kan utdype hva du mener med at ingen har prøvd å sette seg inn i din situasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er barnslig og umoden når man rakker ned og på en ganske stygg måte kritiserer andre personer for hva de selv føler og mener. Kjempefint for de som er imot utroskap, men man kan formidle det uten å gå til angrep, og det har jeg sett fint lite til her.

Men å skrive på KG at hun planlegger å gå bak ryggen på forloveden er modent mener du???

Innlegg som dette skaper reaksjoner hos brukere her på KG. Skal en legge ut slike innlegg må en være klar over at det kommer sterke reaksjoner.

Ts har mottatt mye pepper, men ærlig talt. Hun har vært med på å "hisse" opp stemningen rundt innlegget sitt når hun velger å svare på den måten hun gjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det er ingen her inne som har prøvd å sette seg inn i min situasjon. Tror det er veldig mange som er inne på KG kun for å kritisere andre..

TS

Som du ser ut i fra de svarene du har fått her TS, ønsker ikke de fleste å sette seg inn i en slik situasjon.

De fleste har ikke et ønske om å bedra partneren sin og såre ham/hun på den måten. Spesielt ikke planlagt utroskap.

Jeg stiller meg undrende til at du ikke har evne til å forstå dette.

Jeg håper inderlig at dette er en tulletråd.

Innlegget ditt og svarene dine skaper sterke reaksjoner hos de fleste her inne....men det er gjerne det som var meningen hele tiden TS...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det er ingen her inne som har prøvd å sette seg inn i min situasjon. Tror det er veldig mange som er inne på KG kun for å kritisere andre..

TS

Hvorfor skal vi sette oss i en slik sitvasjon? Ingen her som har intresse av å bedra kjæresten sin,slik som deg. Du er jo ikke akkuratt uskylldig selv, når det gjelder å kritisere andre du heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Nei.

Skam deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem har sagt at fasitsvaret er at man skal holde seg til EN person? Bibelen kanskje? Fins jo land der det er lov med polygami. (Eksempel for å sette ting litt på spissen.)

De som vil må gjerne ha flere partnere, dem om det. MEN da må alle parter i forholdet være inneforstått med at det er sånn. Det TS vil gjøre er jo å bedra partneren sin, å gå bak ryggen på ham. Det synes jeg er så forkastelig at jeg ikke har ord for det en gang. Det er rett og slett ondt.

Endret av Dorey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest_Sigrid :

Er ikke dette et angrep på oss som mener hun ikke burde gjøre det? :klo:

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...