Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anygirl

Nei, han kom med en date til festen :kjefte:

TS

Du er full av bullshitt!

Du er trasig! du er udugelig og ubrukelig!

på nord-norsk:

Sku faen mæ spist en stærk kebab å drette i kjæftn på dæ førr værre dritsnakk har æ aldri vært borti!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor laget du egentlig denne tråden, TS? Hva er det du vil oppnå? Du tar ikke til deg noen av de rådene du får her.. Du har tydeligvis bestemt deg for å være utro.. Skjønner ikke hva det er du ønsker her..?

Når er det du skal gifte deg, forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han kom med en date til festen :kjefte:

TS

De kuleste gutta ligger unna forlovede damer.

Noen damer er det bedre å ligge unna enn å ligge med.

Når jeg var gift var det forresten utrolig mange damer som ikke prøvde å få meg til sengs. (Ca 3 000 000 000) (Jeg er også temmelig sikker på at du var blant disse)

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han kom med en date til festen :kjefte:

TS

Og det stoppet deg?

Når du ikke vil respektere mannen du selv er i et forhold til, hvorfor i alle dager respekterte du at han hadde en date? O_o

Det var jo tross alt bare en date, og neppe like seriøst som ditt forhold...

Endret av Raven Emerald
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger å være utro og gå bak ryggen på mannen din,så værsågod, det er ene og alene ditt valg. Ja, det er vanlig å ha tanker og fantasier om andre, men å realisere dem? Jeg tenker som så at siden du planlegger å iverksette denne planen din, så har du ikke blitt bedratt før regner jeg med...?

Det eneste jeg ville si er at jeg kjenner en flott dame. Hun er en av mine nærmeste, og en fantastisk snill dame som fortjener respekt. Hun var sammen med en mann i mange mange år, men han falt for fristelsen og var utro. Jeg tror ikke du er klar over hvor VONDT det gjør å bli bedratt av den man elsker. Jeg har kun sett denne damen så knust én gang tidligere i mitt liv, og det var da faren hennes døde...

Svik og bedrag er den værste smerten du kan påføre et annet menneske. Og jeg vet du tror han aldri kommer til å få vite noe, og ihvertfall ikke tro på det, men hva hvis han får det? Og det er nå sånn i dette livet at våre tidligere synder forfølger oss senere i livet.

Bare gjør deg selv en tjeneste og tenk igjennom hva slags smerte du kommer til å påføre han, for jeg lover deg, den smerten blir ikke liten...og hvis du virkelig elsker ham, respekterer ham og ønsker å dele resten av livet med ham, påfører du han ikke denne smerten.

Det var ikke meningen at denne damen skulle få vite om mannens svik heller..men livet går ikke alltid som planlagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke påføre han slik smerte nei, men skal jeg gå rundt med disse tankene i hode hele livet?? Blir vi lykkelig av det??

Hva kan jeg da gjøre for å få vekk disse tankene og følelsene?? De er for sterke for meg

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke påføre han slik smerte nei, men skal jeg gå rundt med disse tankene i hode hele livet?? Blir vi lykkelig av det??

Hva kan jeg da gjøre for å få vekk disse tankene og følelsene?? De er for sterke for meg

TS

Det virker som om du rett og slett har fått en tvangstanke. Det er mulig at psykologer har terapi for slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke påføre han slik smerte nei, men skal jeg gå rundt med disse tankene i hode hele livet?? Blir vi lykkelig av det??

Hva kan jeg da gjøre for å få vekk disse tankene og følelsene?? De er for sterke for meg

TS

Vi er jo flere her som har sagt du bør ringe en psykolog eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo flere her som har sagt du bør ringe en psykolog eller noe.

Hun har ikke tid. Men hun har tid til å sitte å jatte på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri satt så mange "plusser" en tråd noen gang.

Du bør virkelig ikke gifte deg enda. Ser du ikke at selv sitter og indirekte sier at du ikke er klar for det? Når man har inngått en forlovelse med sin partner så er det ikke bare for å få en glitrende ring på fingeren, det er en forpliktelse og ett løfte om troskap og lojalitet, noe du ønsker å besudle bare for "moros skyld". Det er sånne mennesker som deg som gjør det vanskelig å stole på menneskeheten generelt...

Håper alt ordner seg og at du tar til fornuft og dropper den idiotiske greia di. Vær fornøyd med at du har én mann som er villig til å dele resten av livet sitt med deg for ettersom det du forteller så FORTJENER du det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det TS. Gjør det om lysten er der,men gjør det med noen det er liten sjangs å møte på igjen er mitt råd. ENjoy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det TS. Gjør det om lysten er der,men gjør det med noen det er liten sjangs å møte på igjen er mitt råd. ENjoy

Syns du virkelig det er greit å være utro bare fordi "lysten er der"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du en jeg-klarer-ikke-holdning i forhold til å få det ut av hodet, da har du ihvertfall ikke en eneste sjanse til å klare det. Har man en negativ holdning i forhold til en ting, gjør man aldri sitt beste, sånn er det med alt.

Som jeg har forstått er dette vanskelig for deg, men gjentar du for deg selv (og til andre for den sags skyld), dette som et mantra begynner du ubevisst å tro mer på at du ikke er i stand til å klare det.

Hvis du overbeviser deg selv om at disse følelsene er for sterke til at du kan gjøre noe med de, så blir de det til slutt.

Og nei, kanskje blir du ikke lykkelig av å gå med slike tanker i hodet, men du blir garantert ikke lykkelig av å vite at du har gått bak ryggen på den du elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Vi er jo flere her som har sagt du bør ringe en psykolog eller noe.

man trenger ikke psykolog bare fordi man er en bitch

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger ikke psykolog bare fordi man er en bitch

Trodde aldri jeg skulle si meg enig med deg, men ...enig! :jepp:

+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...