Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest marihøna

Hvordan kan du påstå at jeg ikke elsker han? Hva vet du om det?

Jeg elsker han masse, og vi har vært sammen i flere år. Jeg har aldri vært utro eller såret han før. Men nå som bryllupet nærmer seg, vil jeg gjerne ha denne flingen. Og det har ingenting med forloveden å gjøre, det handler om meg. Noe jeg skal gjøre for meg selv

TS

Haha, seriøst? Du har aldri vært utro eller såret han før, men nå som bryllupet nærmer seg synes du det er ok å være utro og såre han? Shit, han vet ikke hvor uheldig han er!

Og det at de fleste synes dette er en dårlig ide har ikke noe med å være ordentlige å gjøre, det handler rett og slett om at det å være utro er det mest bedritende man kan gjøre mot et annet menneske, og det virker som om du tar unormalt lett på det. Dette er ikke en "day-time soap opera" - våkn opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ts- hva gjør du / synes du om du finner ut av din forlovende har en elsker på si? eller om han blir med en dame hjem i helgen?

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihøna

Tusen takk!

Det er ingen her inne som har prøvd å sette seg inn i min situasjon. Tror det er veldig mange som er inne på KG kun for å kritisere andre..

TS

Og hvilken situasjon er det egentlig? Har du det så utrolig vanskelig kanskje? Du har en forlovede som elsker deg og som du skal gifte deg, og du går bak ryggen hans og flørter med en kollega (ja, jeg går ut i fra at det ikke bare er han som flørter med deg uten å få noen oppmuntring), og nå vurderer du å være utro. Ser du ikke selv at dette er kritikkverdig? Dette er lav moral. Og hvis du ikke var interessert i andres mening, hvorfor spør du KG da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet hvem TS er. Kjenner typen hennes også stakkars. Vi har skrevet ut noen sider fra denne tråden som vi skal legge under talerkene på bryllupet. Hehe advokat du liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Vi vet hvem TS er. Kjenner typen hennes også stakkars. Vi har skrevet ut noen sider fra denne tråden som vi skal legge under talerkene på bryllupet. Hehe advokat du liksom.

Under selve bryllupet??

Kan ikke bare vise arkene til typen hennes FØR bryllupet da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under selve bryllupet??

Kan ikke bare vise arkene til typen hennes FØR bryllupet da?

Joda, vi burde jo det da, men vi har snakket mye om det og havnet på at vi gjør det sånn, fordi vi egentlig ikke så imponert over mannen hennes eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Joda, vi burde jo det da, men vi har snakket mye om det og havnet på at vi gjør det sånn, fordi vi egentlig ikke så imponert over mannen hennes eller.

Herregud, for en plan. Tragisk gjort av dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi burde jo det da, men vi har snakket mye om det og havnet på at vi gjør det sånn, fordi vi egentlig ikke så imponert over mannen hennes eller.

Ikke liker dere dama, og ikke liker dere mannen heller. Hvorfor i hælvette blir dere bedt i bryllupet deres?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi burde jo det da, men vi har snakket mye om det og havnet på at vi gjør det sånn, fordi vi egentlig ikke så imponert over mannen hennes eller.

Og hvordan vet du at det er hun du tror det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet hvem TS er. Kjenner typen hennes også stakkars. Vi har skrevet ut noen sider fra denne tråden som vi skal legge under talerkene på bryllupet. Hehe advokat du liksom.

WTF??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under selve bryllupet??

Kan ikke bare vise arkene til typen hennes FØR bryllupet da?

Må si meg enig her! Tenk for en tragedie dette blir! Ikke bare for brudgommen, som får dette slengt i trynet på selve bryllupsdagen, men også for gjestene! For foreldre, venner osv. som har lagt ned mye innsats for å få denne dagen til å bli perfekt for brudeparet.. Vær voksne og la brudgommen ta avgjørelsen FØR han har sagt ja! Tenk så mye styr det blir dersom han ikke ønsker å være sammen med/gift med TS lengre.. Tenker på separasjon/anullering og alt det der..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahahahaha ler meg ihjææææææææææææl!! :skratte:

Som om dere vet hvem jeg er, hahaha jaja da fikk jeg meg en god latter i dag også!!

De snakker bare tull, ingen av de som vet hvem jeg er, eller hvem forlioveden min er, og ingen av de er bedt i bryllupet.. hahaha morroklumpen :P

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha ler meg ihjææææææææææææl!! :skratte:

Som om dere vet hvem jeg er, hahaha jaja da fikk jeg meg en god latter i dag også!!

De snakker bare tull, ingen av de som vet hvem jeg er, eller hvem forlioveden min er, og ingen av de er bedt i bryllupet.. hahaha morroklumpen :P

TS

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Om dere VET hvem TS er, vis disse sidene FØR bryllupet... Uansett om dere er "imponerte" over forloveden hennes eller ei synes jeg dere ivertfall bør oppklare dette FØR bryllupet gud av meg!!!!!

Håper for inderlig skyld at TS for en smakebit av karmaen!!!

Payback is a bitch, but its the truth!

Gud av meg TS, du er F*** meg så kvalmende at du får meg til å spy... Shame on you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere VET hvem TS er, vis disse sidene FØR bryllupet... Uansett om dere er "imponerte" over forloveden hennes eller ei synes jeg dere ivertfall bør oppklare dette FØR bryllupet gud av meg!!!!!

Håper for inderlig skyld at TS for en smakebit av karmaen!!!

Payback is a bitch, but its the truth!

Gud av meg TS, du er F*** meg så kvalmende at du får meg til å spy... Shame on you!

De snakker bare tull, ingen av de som vet noe om meg.. Hvordan i huleste skulle de vite det?? og tror du ikk jeg vet hvem som er invitert i mitt eget bryllup??

haha de prøver bare å skremme meg, men det funka dårlig :P

så koslig at du har fått et godt inntrykk av meg da :klemmer:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...