Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var faktisk du som tok opp skolegangen, så at du får kommentar tilbake må du bare regne med. var ingen som hadde spurt om utdannelsen din. Ikke kall med lite intelligent, for du vet ikke en dritt om meg. Jeg har gått på skole i alle år, så om vi skal måle intelligens, så tror jeg ikke du har noe å måle opp med.

Om du ikke tåler kritikk, så ikke ta det opp og lek smart!

TS

Da er du et levende bevis på at intelligens og skolegang absolutt ikke går hånd i hånd. Ellers hadde du ikke tenkt på en slik handling engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var faktisk du som tok opp skolegangen, så at du får kommentar tilbake må du bare regne med. var ingen som hadde spurt om utdannelsen din. Ikke kall med lite intelligent, for du vet ikke en dritt om meg. Jeg har gått på skole i alle år, så om vi skal måle intelligens, så tror jeg ikke du har noe å måle opp med.

Om du ikke tåler kritikk, så ikke ta det opp og lek smart!

TS

:babysmokk: ungen er vist ferdig på skole for i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babysmokk: ungen er vist ferdig på skole for i dag

jah, nå var du morsom gitt... :skalle:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du et levende bevis på at intelligens og skolegang absolutt ikke går hånd i hånd. Ellers hadde du ikke tenkt på en slik handling engang.

Så det du påstår er at folk som er utro er lite intelligent??

Du skjønner selv at det er tull..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du et levende bevis på at intelligens og skolegang absolutt ikke går hånd i hånd. Ellers hadde du ikke tenkt på en slik handling engang.

Jeg har forresten alltid trodd at menn er mer intelligente enn kvinner, fordi to hoder tenker bedre enn ett.

Men kanskje vurderinger rundt "fling" og sidesprang ikke bare behandles med intelligensen?

Jeg har forresten hørt at menns intelligens kan vokse med flere cm i kvinners hete nærvær, men er kvinnene dypere?

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har forresten alltid trodd at menn er mer intelligente enn kvinner, fordi to hoder tenker bedre enn ett.

Men kanskje vurderinger rundt "fling" og sidesprang ikke bare behandles med intelligensen?

Jeg har forresten hørt at menns intelligens kan vokse med flere cm i kvinners hete nærvær, men er kvinnene dypere?

Det at ts er en drittkjerring har ikke noe med intelligens å gjøre. Det går an å være dum som et brød og likevel behandle andre med respekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at ts er en drittkjerring har ikke noe med intelligens å gjøre. Det går an å være dum som et brød og likevel behandle andre med respekt.

Et intelligent innspill :)

Problemet til Ts er vel ikke mangel på intelligens, men kanskje litt mangel på innlevelsesevne. Eller interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et intelligent innspill :)

Problemet til Ts er vel ikke mangel på intelligens, men kanskje litt mangel på innlevelsesevne. Eller interesse.

Vil føye på manglende etikk, moral, og empati også her, i tillegg til at hun virker å være fullstendig blottet for samvittighet...

TS: Hadde du trodd du skulle få noe særlig støtte på denne tråden? :sjokkert: Og siden du sier " En SISTE fling" , betyr det at du har hatt flere underveis i forholdet eller? Hvorfor i alle dager skal du egentlig gifte deg? Synes du ikke det er dårlig gjort mot forloveden din å la han tro at dere har et så godt forhold at han vil gifte seg med deg...også sitter du å drømmer om å være utro? Stakkars mann :frown:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten alltid trodd at menn er mer intelligente enn kvinner, fordi to hoder tenker bedre enn ett.

Men kanskje vurderinger rundt "fling" og sidesprang ikke bare behandles med intelligensen?

Jeg har forresten hørt at menns intelligens kan vokse med flere cm i kvinners hete nærvær, men er kvinnene dypere?

Det er nok ikke intelligensen som vokser i kvinners nærvær Grosny.... Det er vel heller et annet organ.

Om du hadde vært smartere enn en kvinne, hadde du vist det hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lyst på barn kansjke etter bryllupet, og hvem vil ha meg etter jeg har fått på meg alle babykiloene

TS

Så i utgangspunktet kunne du ha tenkt deg en fling etter bryllupet også hadde det ikke vært for babykiloene??? :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke intelligensen som vokser i kvinners nærvær Grosny.... Det er vel heller et annet organ.

Om du hadde vært smartere enn en kvinne, hadde du vist det hehe

Vi gutta sjønner ikke alt. Min kjære er forresten så intelligent og dyp at hun på en måte sluker opp all min intelligensvekst. Jeg blir liksom helt blåst i hodet. Helt tom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så i utgangspunktet kunne du ha tenkt deg en fling etter bryllupet også hadde det ikke vært for babykiloene??? :eeeh:

Alle ts argumenter får henne bare til å høres mer og mer usympatisk ut. Nesten så til de grader at jeg begynner å lure på om dette er ren trolling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ts argumenter får henne bare til å høres mer og mer usympatisk ut. Nesten så til de grader at jeg begynner å lure på om dette er ren trolling.

Tenker det samme....går det virkelig an å være så umoden og allikevel forplikte seg til et ekteskap.....triste greier :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og advokat ja.. At du er 27 år og går første året på vg sier jo litt om deg da.. At jeg er mer intelligent enn deg sier seg selv, jeg trenger egentlig ikke kommentere det i det hele tatt!!

At du og typen vil gifte dere har vel ingenting med meg å gjøre.. At du ikke får den ringen på fingern er vel det som irriterer deg. Så ta det opp med typen din og ikke meg.. Er det noe jeg bryr meg lite om så er det vel akkurat det..

TS

Så utrolig patetisk ! Hvem er du som kan påstå at du er mer intelligent enn andre ???

Du er ikke helt klok selv tydeligvis .. greit du har et problem med at du er klar for utroskap men ved å svare sånn mot andre er bare barnslig ? Skjerp deg vær voksen og ligg med en eller annen fyr å bli ferdig med det .. Er ikke vits å sitte her som en 3 åring å slenge kommentarer til alt når du egentlig ikke bryr deg ... Hvis du virkelig er en intelligent person hvorfor ikke være åpen å fortelle om tankene dine til forloveden din å la han få mulighet for å ta valg ut ifra det ??? Er det rettferdig syns du ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du påstår er at folk som er utro er lite intelligent??

Du skjønner selv at det er tull..

TS

Jeg har sett nok av såkalt intelligente folk gå på snørra etter utroskap. Slike ting blir gjerne oppdaget, og da sitter man der uten en dritt tilbake. Man mister den man påstår man er glad i, og får et rykte på seg i tillegg. Hva er intelligent med en slik handling? Hva er intelligent når man ikke ser konsekvensen av det man er i ferd med å gjøre? Og enda verre.... de som forstår konsekvensen, men allikevel utfører det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ts argumenter får henne bare til å høres mer og mer usympatisk ut. Nesten så til de grader at jeg begynner å lure på om dette er ren trolling.

Jeg syns jo det er rart at dere ikke har "catcha" det ennå!!!

Vår eminente, såkalte advokatspire sitter bare og lurer på hvor mange sider hun klarer å få alle lettlurte til denne tråden.

Kanskje hun til og med har veddet med noen! :Nikke:

Jeg pleier ikke å vise min kjære, som faktisk er advokat, det jeg ser her inne, men dette måtte jeg bare be han lese.

Nå sjekker vi innimellom og ler litt. Det har kommet opp i 20 sider! :Nikke:

Vi ble litt barnslige oppi alt sammen og fant ut at vi faktisk skulle vedde om hvor mange sider det endte opp i før ingen gadd mer!

Morsomt! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jaja jeg er bitch, jeg er dum, jeg er drittkjerring osv..

Greit nok at dere synes det, men for å være helt ærlig så bryr jeg meg rett og slett ikke..

Jeg vil ikke såre forloveden min nei, men jeg lever kun en gang og vil oppfylle fantasiene mine mens jeg er ung og har muligheten..

TS

er det en aldersgrense på detg? jeg trodde man kan fint knulle rundt og/eller oppfylle fantasiene sine som 50 åring også!

hvorfor ikke vente med å oppføre deg som en egoistisk *piiip* til du og din forlovede skiller dere om et par år?

sorry, men jeg har lite tro på at forholdet deres varer stort lenger enn det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si jeg er overrasket over norsk språknivå på dette forumet her.

Dere kaller ts for barnslig og umoden, men les hva dere skriver selv. Etter min mening har

vel rundt 90% av de som har kommentert her inne langt fra en voksen tankegang.

Det handler om å sette seg inn i en annens situasjon, og komme med et nøytralt svar som mulig sett fra ditt eget synspunkt så klart. Det er svært få som vokser på negative bemerkninger og kritikk.

Har mobbing og psykisk nedbryting av andre mennesker noen gang hjulpet? Skal vi sette merkelapp på alle som har vært utro, som har stjålet eller mobbet andre mennesker så vi kan fortsette å dømme dem? Alle mennesker feiler en gang i livet. Kanskje flere ganger og.

Og hvem har sagt at fasitsvaret er at man skal holde seg til EN person? Bibelen kanskje? Fins jo land der det er lov med polygami. (Eksempel for å sette ting litt på spissen.)

Det er kanskje for de fleste feil å tenke sånn, men det betyr overhode ikke at alle må tenke akkurat det samme. Respekter andres meninger, før dere begynner å snakke om respekt.

Til TS:

Gjør det du føler er rett for deg, ingen kjenner deg bedre enn deg selv, ikke forloveden din engang. Og så lenge du kjenner konsekvensene og kan stå for dem, er ting opp til deg selv. Det er ingen andre som kan bestemme hva du skal gjøre. Egoistisk eller ikke, alle mennesker er egoistiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kan vel ikke si jeg er overrasket over norsk språknivå på dette forumet her.

Dere kaller ts for barnslig og umoden, men les hva dere skriver selv. Etter min mening har

vel rundt 90% av de som har kommentert her inne langt fra en voksen tankegang.

Det handler om å sette seg inn i en annens situasjon, og komme med et nøytralt svar som mulig sett fra ditt eget synspunkt så klart. Det er svært få som vokser på negative bemerkninger og kritikk.

Har mobbing og psykisk nedbryting av andre mennesker noen gang hjulpet? Skal vi sette merkelapp på alle som har vært utro, som har stjålet eller mobbet andre mennesker så vi kan fortsette å dømme dem? Alle mennesker feiler en gang i livet. Kanskje flere ganger og.

Og hvem har sagt at fasitsvaret er at man skal holde seg til EN person? Bibelen kanskje? Fins jo land der det er lov med polygami. (Eksempel for å sette ting litt på spissen.)

Det er kanskje for de fleste feil å tenke sånn, men det betyr overhode ikke at alle må tenke akkurat det samme. Respekter andres meninger, før dere begynner å snakke om respekt.

Til TS:

Gjør det du føler er rett for deg, ingen kjenner deg bedre enn deg selv, ikke forloveden din engang. Og så lenge du kjenner konsekvensene og kan stå for dem, er ting opp til deg selv. Det er ingen andre som kan bestemme hva du skal gjøre. Egoistisk eller ikke, alle mennesker er egoistiske.

når ble det mer voksent å ikke ville- ikke klare engang- og være trofast mot sin partner? når ts legger ut det hun har gjort på nett, så ber hun jo om å bli kritisert sønder og sammen da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ble det mer voksent å ikke ville- ikke klare engang- og være trofast mot sin partner? når ts legger ut det hun har gjort på nett, så ber hun jo om å bli kritisert sønder og sammen da!

Har da ikke skrevet at hun ikke var voksen selv? Skrev at jeg ikke syns det var noe mer voksent å kommentere slik mange her inne har gjort.

"Kritisert sønder å sammen" viser litt hvor lite respektfulle og ikke minst dømmende folk er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...