Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Hvilket fag tok du? Anonymous poster hash: 4385a...09e

Et mikrobiologifag der det ble spurt mange detaljerte spørsmål om en bakterie som verken har blitt undervist om, eller blitt særlig vektlagt i pensum. Den er beskrevet på en halv side i en av pensumbøkene, denne boken sa foreleser i starten fungerte som et oppslagsverk og var bare supplement til de andre lærebøkene, og derfor ikke nødvendig å pugge ut inn.

Anonymous poster hash: a7847...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et mikrobiologifag der det ble spurt mange detaljerte spørsmål om en bakterie som verken har blitt undervist om, eller blitt særlig vektlagt i pensum. Den er beskrevet på en halv side i en av pensumbøkene, denne boken sa foreleser i starten fungerte som et oppslagsverk og var bare supplement til de andre lærebøkene, og derfor ikke nødvendig å pugge ut inn.

Anonymous poster hash: a7847...dc7

Så dårlig gjort...

Anonymous poster hash: 4385a...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg ferdig med eksamen dette semesteret... og jeg føler meg helt dritt. Hodet verker, jeg er sur og lei og sliten... De neste dagene går med på soving, spising og lading av batterier, før jeg endelig er klar for litt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg ferdig med eksamen dette semesteret... og jeg føler meg helt dritt. Hodet verker, jeg er sur og lei og sliten... De neste dagene går med på soving, spising og lading av batterier, før jeg endelig er klar for litt ferie.

Men....GRATULERER MED OVERSTÅTT :danse:

Ååååh, jeg er så misunnelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mikrobiologifag der det ble spurt mange detaljerte spørsmål om en bakterie som verken har blitt undervist om, eller blitt særlig vektlagt i pensum. Den er beskrevet på en halv side i en av pensumbøkene, denne boken sa foreleser i starten fungerte som et oppslagsverk og var bare supplement til de andre lærebøkene, og derfor ikke nødvendig å pugge ut inn. Anonymous poster hash: a7847...dc7

Dere kan jo klage på eksamensoppgaven hvis dette er tilfellet.

Anonymous poster hash: 4a3f1...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar på eksamen, og jeg fikk A :D med det har jeg A på 4 av 4 eksamener dette året - skjønner ikke hvordan jeg har klart det. nå står bare bacheloroppgaven igjen, og den sliter jeg imidlertid med.. Gleder meg til å være ferdig!

Anonymous poster hash: 23827...ff9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått svar på eksamen, og jeg fikk A :D med det har jeg A på 4 av 4 eksamener dette året - skjønner ikke hvordan jeg har klart det. nå står bare bacheloroppgaven igjen, og den sliter jeg imidlertid med.. Gleder meg til å være ferdig!

Anonymous poster hash: 23827...ff9

Gratulerer så mye! Men dette her passer vel kanskje bedre til jubletråden?

Anonymous poster hash: a76ca...407

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo klage på eksamensoppgaven hvis dette er tilfellet.Anonymous poster hash: 4a3f1...89f

Klassen skal møtest i morgentidlig å skrive en felles klage.

Anonymous poster hash: a7847...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen og eksamen om en uke. Har allerede hatt en og jeg er dritt lei. Det er så mye å forstå og pugge at jeg blir helt surrete!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen og eksamen om en uke. Har allerede hatt en og jeg er dritt lei. Det er så mye å forstå og pugge at jeg blir helt surrete!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lykke til! Få deg en god nattesøvn (hvis du ikke allerede har lagt deg) og husk å spise frokost og spise jevnlig under eksamen.

Anonymous poster hash: a76ca...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Få deg en god nattesøvn (hvis du ikke allerede har lagt deg) og husk å spise frokost og spise jevnlig under eksamen.

Anonymous poster hash: a76ca...407

Takk:) skal legge meg nå Hehe. Hjemmeeksamen så trenger heldigvis ikke å kle på meg og reise til skolen. Er hos foreldrene mine så blir greit å slippe å tenke på å lage middag og sånn selv Hehe.

Håper bare oppgaven er grei. Vanskelig å forberede seg til hjemmeeksamen.. Men jeg skal jobbe så godt jeg kan!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men....GRATULERER MED OVERSTÅTT :danse:

Ååååh, jeg er så misunnelig!

Tusen takk! Det føles ikke helt riktig deilig ennå, men gleder meg til det synker inn at jeg har sommerferie! Gikk litt på veggen igår da jeg var ferdig, var helt utmattet og lei, og klarte ikke å slutte å gråte av utmattelse til og med! :o

Hadde mine første eksamener allerede halvveis i april, så det var et utrolig kort semester, men likevel veldig slitsomt. Så jeg føler jeg endelig har fortjent en ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) skal legge meg nå Hehe. Hjemmeeksamen så trenger heldigvis ikke å kle på meg og reise til skolen. Er hos foreldrene mine så blir greit å slippe å tenke på å lage middag og sånn selv Hehe.

Håper bare oppgaven er grei. Vanskelig å forberede seg til hjemmeeksamen.. Men jeg skal jobbe så godt jeg kan!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Skjønner, det er jo litt mer behagelig. :) Hvor lang tid strekker hjemmeeksamen seg over?

Anonymous poster hash: a76ca...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner, det er jo litt mer behagelig. :) Hvor lang tid strekker hjemmeeksamen seg over?

Anonymous poster hash: a76ca...407

3 dager! får oppgaven snart nå, håper jeg føler jeg kan svare på den!

Uff lurer på om jeg kanskje begynner å bli litt syk jeg. Har sitti på do med litt dårlig mage i 5 min nå >.< håper det bare er middagen fra igår.....

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i flere dager med en eksamensinnlevering på lusne 1500 ord, og blir bare ikke fornøyd med resultatet. Føler at jeg virkelig ikke har fått til å følge selve oppgaven, som spør om en diskusjon, mens min besvarelse strengt tatt har blitt mer en utgreiing. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg kan gjøre det annerledes, og den skal leveres som del av en mappe på torsdag, og jeg mangler helt den siste oppgaven i mappa. Altså har jeg ikke noe særlig med tid til å jobbe mer med denne oppgaven, og ender nok opp med å levere den som den er. Håper de ikke stryker meg på det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirimi

Hadde en eksamen i dag, og der hadde jeg griseflaks for å ha fulgt med på skolen. Leste kun to timer til den i går, og det gikk egentlig greit. Lader opp til ny på tirsdag, faget er ikke engang relevant for studiet mitt og blir borte fra studiet fra høsten av!! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har noen av dere hatt den følelsen av å gi opp, rett og slett fordi man føler man ikke kan få inn mer?

Har bare lest 2 dager til en eksamen som teller 15 poeng, men etter å ha gått igjennom forelesningene og googlet viktige begrep så er alt pensum bare smør på flesk i mine øyne. Det virker som om det er om å skrive de samme tingene så vanskelig som mulig, og alle artikler er mer pretensiøse versjoner av de jeg har lest tidligere.

Er dette et godt eller dårlig tegn? Har sett på tidligere eksamensoppgaver og jeg føler jeg kan trekke inn mye dersom jeg får lignende tema, til tross for at jeg har lest fryktelig lite (har ikke åpnet en eneste pensumbok, kun forelesninger og kompendium).

Så nå sitter jeg her og ser på serier, rett og slett apatisk.

Noen som har vært igjennom det samme? Gikk det i så fall greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter.

Har tatt opp Matte 1P og 2P dette semesteret, og har eksamen 26. og 27. mai. Jeg leste mye 1P i begynnelsen av semesteret, men fram til nå har jeg nesten bare fokusert på 2P og jeg har derfor glemt mye av 1P-pensumet. For å gjøre ting enda verre har jeg brukt litt for mye tid på å komme gjennom 2P-pensumet. Jeg føler nesten at det ikke er noe vits i å møte opp når jeg er avhengig av å få minst 3/4 på begge eksamenene. Hva tenker dere om det?

Jeg har såpass god selvinnsikt, og har slitt med matte siden barneskolen. Klarte å klamre meg til en ståkarakter på VGS, men det er 4 år siden.



Anonymous poster hash: 7731f...f5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en sånn dag at jeg har så mye å gjøre at jeg ikke får gjort noenting.

Hvorfor kan jeg ikke være effektiv de dagene jeg har mest å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en sånn dag at jeg har så mye å gjøre at jeg ikke får gjort noenting.

Hvorfor kan jeg ikke være effektiv de dagene jeg har mest å gjøre?

Samme her! Må gjøre ferdig masteroppgaven idag, da jeg må være ute av leiligheten neste uke. Må pakke, rydde, selge, sende klær og ting med posten.. og oppi alt det så får jeg besøk hele helgen. Jeg er så stresset at jeg sitter bare å stirrer apatisk på skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...