Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg syns det er synd når vi faktisk har avtalt ting. Og for å svare den over deg: Nei dette er helt frivillig, ikke noe obligatorisk. Men når jeg fks foreslår å diskutere et tema, og folk "melder seg på" så forventer jeg at de har forberedt seg.

Jeg har egentlig ingen andre å jobbe med, det her er liksom de eneste jeg kjenner på studiet, og jeg føler det blir for sent å drive å prøve og bli kjent med andre i klassen og finne noen som gidder. Jeg er hjemme hos foreldrene mine en stund nå, og tenkte jeg skulle bruke facebook aktivt, men det er ingen som gidder å hverken svare eller legge ut noe, selv om vi avtalte for lenge siden at vi skulle bruke gruppen som et "diskusjonsforum" når vi ikke kunne møtes.

Jeg tvinger ingen, selvfølgelig. Men jeg syns det er synd. Jeg skal ikke tvinge noen til å diskutere med meg hvis de heller vil lese seg opp på ting alene, men det virker ikke som de har gjort det en gang.

Jeg skal spørre de uken før siste eksamen om vi skal diskutere. Jeg får bare være litt strengere, og si at jeg ikke gidder å jobbe med folk som ikke har forberedt seg. Vi kan ikke diskutere fks politikk (som er et annet emne vi har) om de ikke vet hva som definerer et demokrati liksom. Da ender det bare opp med at en av oss forklarer til de som ikke har lest, og de som ikke har lest stort sett bare vil snakke om hvor drita de var forrige helg.

Ja, jeg er ganske irritert xD Må bare få ut litt dritt!!!!!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Jeg er enig. Det er helt nødvendig å ha lest på forhånd for å ha en nyttig diskusjon. Kjedelig for din del og jeg skjønner at du blir irritert.

Anonymous poster hash: a76ca...407

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har innlevering av oppgave på tirsdag. Har ca. halvparten igjen, nesten 4 sider. Føler jeg bare utsetter og utsetter og det er utrolig umotiverende å jobbe med oppgaven. Kommer til å bli en lang dag og natt på mandag. Trenger virkelig de 10 poengene for å få høyskolepoeng men hjelper liksom ikke å tenke på det sånn heller :vetikke:

Anonymous poster hash: e7f27...dcc
Skrevet

Har ikke vært tilstede i tråden i det hele tatt i det siste fordi jeg har sittet på skolen og stresset meg ihjel gjennom et pensum til en eksamen jeg må ha bra karakter i. Eksamenen var skitvanskelig til tross for at jeg følte jeg kunne veldig mye, så det kan være en E og det kan være en B. Har ikke peiling :(

Er så lei av å lese, enda jeg MÅ lese til 22,5 poeng på 4 dager. Trenger heldigvis ikke bedre karakter enn E på de to neste, men jeg har ikke lest i det hele tatt og det å måtte sitte i dag, samt å løpe hjem mellom 17.maifrokost- og middag er KJIPT!

Men det er jo min egen feil siden jeg ikke har gjort annet enn det obligatoriske i fagene. Gah, jeg blir så oppgitt over meg selv, men finner fremdeles ikke motivasjon til å lese.

Hadde heller villet skrive bachelor dette semesteret, men neida, det har vi ikke på studiet mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som sitter inne på 17. mai og leser? Dere skal vite at dere ikke er alene...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg sitter også inne. Har eksamen i matte på onsdag. NEsten ikke øvd. Kommer til å stryke. Har eksamen i flerkulturell forståelse 8.juni. Altså 2 uker på å lese til den, og ikke begynt enda. Jobber 100% som lærer i tillegg. Hurra.

Anonymous poster hash: afebd...7c7
Skrevet

Sitter inne og skriver i dag. Jeg ville ikke hatt det noe hyggelig på 17.maifrokosten uansett, når jeg har denne oppagven hengende over meg... Blæ.

Skrevet

Jepp, skriver bacheloroppgave som skal inn på torsdag formiddag.

Skrevet

Har vært på frokost, surt å ikke gå i folketoget pga lesing til eksamen :(

Bedt på middag på en bra restaurant i kveld, men tror ikke jeg har samvittighet til å dra. Kommer sikkert til å prokrastinere istedet, men da er jeg iallefall hjemme...

AnonymBruker
Skrevet

Så flinke dere er! Jeg sitter her og sliter med noe, men det er jo ingen jeg kan spørre ettersom det er 17. mai. Flotte greier. :glare:

Skrevet

Åh, jeg kjenner jeg er så sur så sur. Skal få mensen snart, det hjelper nok heller ikke, men jeg tok meg en liten dupp istad og våkna opp så muggen som jeg sjeldent kan huske.

Alt er dritt, det er ikke oppsummering i faget jeg leser til ("ALT er viktig"), det er et svadafag som teller 15 poeng med en pensum skrevet at akademiske viktigperer a la "jeg er så forbanna viktig at jeg ikke kan skrive forståelig norsk, alt må være høyere superakademisk pretensiøsfaenskap!" og jeg er SUUUUUUUR fordi det blir McDonaldsmat i kveld når hun jeg bor med kommer hjem for å fortelle ALT det morsomme hun har vært med på (som jeg egentlig skulle ha blitt med på).

Nevnte jeg at jeg er SUR? Jeg er SUR!!!

AnonymBruker
Skrevet

Var på lesesalen fra 9-15, så tok jeg meg fri på kvelden frem til nå da. Men ble overrasket over at det faktisk var noen flere på lesesalen i dag! Noen så ut som de skulle rett til no selskap etter lesesalen - leste i bunad og dress, andre i mer vanlige klær

Anonymous poster hash: 49f12...c8a
Skrevet (endret)

Ahhh, tror det blir konting til høsten :bond: Jaja, får gjøre så godt jeg kan. Knappe 3 uker igjen, 4 eksamener på de 3 ukene, og jeg er altfor lite forberedt til omtrent ALT. Drittsemester :(

Endret av drue
Skrevet

Åh, jeg kjenner jeg er så sur så sur. Skal få mensen snart, det hjelper nok heller ikke, men jeg tok meg en liten dupp istad og våkna opp så muggen som jeg sjeldent kan huske.

Alt er dritt, det er ikke oppsummering i faget jeg leser til ("ALT er viktig"), det er et svadafag som teller 15 poeng med en pensum skrevet at akademiske viktigperer a la "jeg er så forbanna viktig at jeg ikke kan skrive forståelig norsk, alt må være høyere superakademisk pretensiøsfaenskap!" og jeg er SUUUUUUUR fordi det blir McDonaldsmat i kveld når hun jeg bor med kommer hjem for å fortelle ALT det morsomme hun har vært med på (som jeg egentlig skulle ha blitt med på).

Feel you!

Hadde det sånn rett før siste mens. Kjæresten ba meg om å rydde i stua iløpet av dagen, og jeg gikk rett i stå. Sur, sur og mere sur resten av dagen

AnonymBruker
Skrevet

Å, nei! Jeg tror jeg får det rett rundt eksamen. Jeg skal hvertfall sikre meg på eksamen slik at ingenting uheldig skjer. Det hadde vært døden.

Skrevet

Feel you!

Hadde det sånn rett før siste mens. Kjæresten ba meg om å rydde i stua iløpet av dagen, og jeg gikk rett i stå. Sur, sur og mere sur resten av dagen

Venninna mi kjøpte burger til meg. Da ble jeg mindre sur :fnise:

Å, nei! Jeg tror jeg får det rett rundt eksamen. Jeg skal hvertfall sikre meg på eksamen slik at ingenting uheldig skjer. Det hadde vært døden.

Jeg tåler ikke p-piller, så kan ikke utsette min....i dag er jeg ikke sur, men forferdelig rastløs og ukonsentrert, så av erfaring så kommer nok mensen i morgen. Eksamen torsdag og fredag, lololololololol :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Korthuset brister - Eksamen i dag gikk elendig, for første gang etter 3 år med gode karakterer. Har 3 eksamener til, og ligger ikke bedre an.

Føler nå faller min skolehverdag sammen! Må jobbe mer!!!

Anonymous poster hash: 3b27a...e44

Skrevet

Har eksamen på onsdag og allerede forberedt meg på at det går dårlig og at det ikke er noe jeg kan gjøre med det..

AnonymBruker
Skrevet

Korthuset brister - Eksamen i dag gikk elendig, for første gang etter 3 år med gode karakterer. Har 3 eksamener til, og ligger ikke bedre an.

Føler nå faller min skolehverdag sammen! Må jobbe mer!!!

Anonymous poster hash: 3b27a...e44

buhu stakkars deg, EN eksamen det gikk dårlig på....sorry men jeg klarer ikke å sympatisere :P

Anonymous poster hash: afa9f...9bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh.. Jeg har sittet her i dag med det samme læringsmålet som i går. Jeg sliter skikkelig med å få enkelte begreper på plass. Alt går inn i hverandre og det er et rent kaos i hodet mitt. Jeg MÅ bare gå videre og slutte å tenke på dette her tror jeg, hvis ikke kommer jeg meg ikke videre i pensum. Jeg har sendt mail til foreleser, så får håpe at hun svarer (selv om hun har sagt selv at hun foretrekker at man kommer på kontoret over mail).

Det er så typisk meg å henge meg opp i detaljer da jeg føler at det er dette som trengs for at jeg skal forstå alt, men nå har jeg rett og slett ikke tid.

AnonymBruker
Skrevet

buhu stakkars deg, EN eksamen det gikk dårlig på....sorry men jeg klarer ikke å sympatisere :P

Anonymous poster hash: afa9f...9bc

Har du glemt hva slags tråd du leser i? Dette er en sutretråd for studenter. Hovedsakelig for å få utløp for irritasjon, bekymringer, stress, dårlige resultater etc. Jeg synes du bør holde deg for god til å kommentere som dette.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...