Silveri Skrevet 8. september 2014 #4961 Skrevet 8. september 2014 ...... tror kanskje ikke musikkhøyskolen er stedet for meg om jeg trenger ordentlig stillhet er jo bråk både derfra og Chateu Neuf hele døgnet (ikke meningen å tråkke ned forslaget ditt, altså!) Jeg skjønner hva du mener, men på skolens nettside står det at det er en stille lesesal så kanskje den er lydisolert?
Hirondelle Skrevet 8. september 2014 #4962 Skrevet 8. september 2014 Hahaha! Jeg vet ikke om jeg er veldig imponert over din styrke og fantasi, eller om jeg er skremt over at du har gjort dette så mange ganger at "det faller naturlig for deg". Either way - dette skal prøves! Hahahahha nød lærer frustrert student å skrike :plystre: PS: bør ikke utøves andre steder enn hjemme og/eller ensomhet.
Express Skrevet 8. september 2014 #4963 Skrevet 8. september 2014 Hahahahha nød lærer frustrert student å skrike :plystre: PS: bør ikke utøves andre steder enn hjemme og/eller ensomhet. Det siste punktet er smart. Jeg tror ikke jeg tør å utøve denne "manøveren" eller hva jeg skal kalle det, på biblioteket på universitet... etter hva jeg har lest i denne tråden, irriterer folk seg ganske mye over støy på bibliotek og lesesaler (forståelig nok!).
Gjest Silverstream Skrevet 8. september 2014 #4964 Skrevet 8. september 2014 Skal ha observasjonspraksis i sykehjem i morgen og utover denne uka. Gruer meg
Gjest Linaria Skrevet 8. september 2014 #4965 Skrevet 8. september 2014 Har ikke semesteret så vidt begynt da? Hva er det du studerer? Der jeg studerer skriver de at endringer kan skje. Vet ikke hva reglene er hos dere? Hva slags reise har du planlagt, er det mulig å utsette? Ja, jeg vet at endringer kan skje... Man skal jo være hjemme hele tida, og det er mitt ansvar å være til stede, osv. , men det er likevel frustrerende... Hvis ting ikke fungerer, får jeg bare droppe å dra på reisen. Det vet jeg jo. Jeg skal treffe min beste venn, som jeg ikke har sett på fire år. Det var endelig mulig for begge, men det blir jo sikkert mulighet igjen. Studiene er viktige osv. Jeg vet ikke... Jeg har hatt det vanskelig psykisk siden studiene begynte, og føler at alt er vanskelig nå. Har ikke den rette instillingen til stede. Føler meg ikke fokusert nok.
drue Skrevet 8. september 2014 #4966 Skrevet 8. september 2014 Jeg har ny mac så har ikke cd-inngang lenger og den gamle macen er ødelagt Fikk syyykt lyst til å spille sims nå Mye mer lyst til å spille sims enn å lese litteraturteori Du trenger ikke CD-inngang. Jeg lasta ned Sims 2 fra app store. Du kan sikkert kjøpe Sims 3 online også :-)
Thorn Skrevet 9. september 2014 #4967 Skrevet 9. september 2014 Har hanglet siden studiestart i midten av august, og for snart to uker siden slo det ut i en ordentlig hard forkjølelse (antar jeg, var ikke til legen). Gikk glipp av alle forelesningene forrige uke, og har ikke orket å åpne bøkene, så jeg henger ei uke etter på alt. Nå trodde jeg at jeg endelig var snart helt frisk igjen, men neida! I tillegg til at nesetettheten og sårheten i halsen har tatt seg opp igjen, fikk jeg intens hodepine i går ettermiddag. Den sitter selvsagt fortsatt i. Skulle egentlig stå opp klokka sju og lese litt før forelesning, men det gikk rett og slett ikke... Er så lei av å være syk!! I tillegg har jeg konteeksamen i et fag jeg virkelig sliter med om to uker, som jeg heller ikke har orket å lese til. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg ovenpå igjen om jeg ikke blir helt frisk snart!
Gjest Trappetroll Skrevet 9. september 2014 #4968 Skrevet 9. september 2014 ...... tror kanskje ikke musikkhøyskolen er stedet for meg om jeg trenger ordentlig stillhet er jo bråk både derfra og Chateu Neuf hele døgnet (ikke meningen å tråkke ned forslaget ditt, altså!) Dere har ikke mulighet for å reservere grupperom på skolen da? Det pleier jeg å gjøre, da får jeg fred og ro. Men det er flere som har oppdaget den muligheten her, så nå er det vanskelig å få reservert.
Gjest Trappetroll Skrevet 9. september 2014 #4969 Skrevet 9. september 2014 Jeg har ikke hørt på maken! Jeg hadde bedt henne om å forlate lesesalen. Det er ikke et sted man tar med barn!! Kvinnemennesket hadde med seg ungen i dag også. Og jeg flippet, mildt sagt Så jeg sa at om jeg var interessert i å lese midt i en barnehage, så hadde jeg dratt til en barnehage. Hun beklaget seg med at hun ikke hadde barnehageplass eller besteforeldre som kunne passe ungen. Men hun gikk ut av lesesalen! Mer klaging.. Jeg forstår ikke forelseren min. Han snakker sykt dårlig engelsk, skriver uforståelig, og bruker helt andre tegn enn det jeg og de andre er vant med. I tillegg raser han gjennom faget. JEG SKJØNNER INGENTING!
Gjest Tjoppa Skrevet 9. september 2014 #4970 Skrevet 9. september 2014 5 dager uten å ha åpnet ei eneste bok. Får jeg ikke lest i dag og i morgen, får jeg ikke lest før mandag. Jeg er virkelig ikke skapt for deltidsstudier. Hvorfor er ikke skippertaksmetoden mer forsket på, slik at man lettere kan optimalisere den? Og hvorfor er det ikke laget en pille for forsterkning av viljestyrke?
Gjest Applestore Skrevet 9. september 2014 #4971 Skrevet 9. september 2014 Jeg leverte oppgaver på tilsammen 10.000 ord forrige uke, og har enda 2.000 ord igjen denne uken.. Jeg begynner å bli sprø! Alle ordene er forøvrig skrevet på engelsk, så det har vært noen sene netter!
umwar Skrevet 9. september 2014 #4972 Skrevet 9. september 2014 Kvinnemennesket hadde med seg ungen i dag også. Og jeg flippet, mildt sagt Så jeg sa at om jeg var interessert i å lese midt i en barnehage, så hadde jeg dratt til en barnehage. Hun beklaget seg med at hun ikke hadde barnehageplass eller besteforeldre som kunne passe ungen. Men hun gikk ut av lesesalen! Flink! Folk har godt av å høre det når de ikke kan oppføre seg! Kan ingen passe ungen din, må du dessverre sitte hjemme.
Sommernatt Skrevet 9. september 2014 #4973 Skrevet 9. september 2014 Hva er greia med de som har på lyd på telefonen? Synes de ikke det er flaut å motta melding etter melding med den slitsomme plystre-meldingstonen (Samsung?)? Er så vanskelig for meg å forstå at noen har så lav sosial intelligens.
Hirondelle Skrevet 9. september 2014 #4974 Skrevet 9. september 2014 Hva er greia med de som har på lyd på telefonen? Synes de ikke det er flaut å motta melding etter melding med den slitsomme plystre-meldingstonen (Samsung?)? Er så vanskelig for meg å forstå at noen har så lav sosial intelligens. AAAH JEG HATER DEN JÆVLA PLYSTRINGEN. 3
lillsunshine Skrevet 9. september 2014 #4975 Skrevet 9. september 2014 AAAH JEG HATER DEN JÆVLA PLYSTRINGEN. Her om dagen var det en som satt på bussen med kjempehøy musikk på øretelefonene. Det han sannynligvis ikke visste var at lyden på mobilvarsel stod ganske høyt på, nettopp med denne plystringen. Han han hadde tydeligvis en samtale på Facebook eller noe med noen som skrev kjempemasse hele tiden, så det plystret i ett sett, veldig høyt. Utrolig frustrerende, holdt på å rive av han øretelefonen der jeg satt på siden, men jeg klarte å besinne meg.
Poppie Skrevet 9. september 2014 #4976 Skrevet 9. september 2014 Jeg tror jeg opplever en komplett meltdown akkurat nå. Sitter bare og griner i stua, jeg er så stressa for ALT. Jeg føler meg helt fortapt, er så mye jeg skal få til! 52,5 stp, hvorav 30 stp i fag jeg synes er så kjedelige at jeg heller vil ete av meg handa enn å lese og jeg har panikk. I tillegg trenger jeg en deltidsjobb til, jeg har en hobby som krever MYE og jeg ser alle på facebook skryte av hvor flinke de er. Jeg skulle ha vaska badet, tømt søpla, bytta sengeklær og forberedt meg til forelesning i morgen. Men jeg er helt lammet, jeg klarer ikke. Mulig jeg må puste i en papirpose snart. 1
Hirondelle Skrevet 9. september 2014 #4977 Skrevet 9. september 2014 Har ikke fått lest noe i dag. Har skikkelig mye å gjøre til torsdag/fredag. Dritt.
KaDust Skrevet 9. september 2014 #4978 Skrevet 9. september 2014 Mye igjen på databaseoppgaven til torsdag. Vil få full pott på alt, så har jo en del å gjøre fremover.
globalagogo Skrevet 9. september 2014 #4979 Skrevet 9. september 2014 Jeg tror jeg opplever en komplett meltdown akkurat nå. Sitter bare og griner i stua, jeg er så stressa for ALT. Jeg føler meg helt fortapt, er så mye jeg skal få til! 52,5 stp, hvorav 30 stp i fag jeg synes er så kjedelige at jeg heller vil ete av meg handa enn å lese og jeg har panikk. I tillegg trenger jeg en deltidsjobb til, jeg har en hobby som krever MYE og jeg ser alle på facebook skryte av hvor flinke de er. Jeg skulle ha vaska badet, tømt søpla, bytta sengeklær og forberedt meg til forelesning i morgen. Men jeg er helt lammet, jeg klarer ikke. Mulig jeg må puste i en papirpose snart. Knytt søpla og sett den i gangen, og med det samme tar du av sengetøyet. Så setter du deg og leser til i morgen, og før tannpuss er du jo nødt til å legge på sengetøy, siden du ikke har noe. Søpla tar du med deg når du går i morgen tidlig. VOila! 2
Poppie Skrevet 9. september 2014 #4980 Skrevet 9. september 2014 Knytt søpla og sett den i gangen, og med det samme tar du av sengetøyet. Så setter du deg og leser til i morgen, og før tannpuss er du jo nødt til å legge på sengetøy, siden du ikke har noe. Søpla tar du med deg når du går i morgen tidlig. VOila! Ble så jeg spiller Sims4 istedet....tror jeg må tillate meg å blanke litt ut i dag, fungerer ikke i det hele tatt. Håper det blir bedre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå