Frufly Skrevet 8. november 2011 Forfatter #161 Del Skrevet 8. november 2011 Veldig ømme pupper og mensmurringer i dag. Håper det er graviditets symptomer og ikke TR. Tenker å teste i morgen. Er så spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. november 2011 #162 Del Skrevet 8. november 2011 Så spennende! Send meg en sms om det er en positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. november 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 8. november 2011 Så spennende! Send meg en sms om det er en positiv test! Hihi, så klart Hmm, hvor ble det av det du skulle lage til? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. november 2011 #164 Del Skrevet 8. november 2011 Hihi, så klart Hmm, hvor ble det av det du skulle lage til? :gjeiper: Sorry, trøtt etter første dag i ny jobb Men det jeg skulle lage til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. november 2011 #165 Del Skrevet 8. november 2011 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. november 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 8. november 2011 Sorry, trøtt etter første dag i ny jobb Men det jeg skulle lage til? Viste ikke at det var i dag, grattis med første dag i ny jobb Sender deg sms :gjeiper: Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. november 2011 #167 Del Skrevet 8. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. november 2011 #168 Del Skrevet 8. november 2011 Åh, så spennende! Vi satser på spire og ikke TR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2011 #169 Del Skrevet 9. november 2011 Har du testa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 9. november 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 9. november 2011 Testen i dag viste negativ. Hadde egentlig ikke venta at den skulle være positiv siden det er 2-3 dager til forventet mens. Har vært å handla til juleverksted som jeg skal ha her hjemme neste tirsdag Blir kos med jentekveld og litt jule puslerier Jeg har sagt på invitasjonen at alle skal ta med kjevle og pepperkakeformer så de tror vi skal bake :gjeiper: egentlig skal vi trykke ut litt pynt til julegavene og til f.eks å pynte i vinduet eller på grener. Bruker Fimo (modelleire) som kjøpes på panduro. Skal servere gløgg,mandariner og pepperkaker. Blir veldig kos:) I morgen får jeg besøk av venninne M som skal overnatte hos oss til fredag. Da reiser vi på jentetur til en flott by i et annet land:) Tror jeg sier det på mandag hvor vi har vært Så sier GOD HELG til dere allerede i kveld PS: Pysepusen får sladre i dagboka hvis jeg skulle ende opp med positiv test i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 9. november 2011 #171 Del Skrevet 9. november 2011 Håper på positiv test!! Er ikke for sent enda!! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. november 2011 #172 Del Skrevet 10. november 2011 Hekter meg på her. God helg Frufly, hvorenn det er dere skal :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2011 #173 Del Skrevet 10. november 2011 Krysser fingrene for at dette er din måned, Frufly! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. november 2011 #174 Del Skrevet 10. november 2011 Krysser fingrene for at det enda kan dukke opp en positiv test! God tur og kos deg masse i helgen, hvor du nå enn skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. november 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hei jenter Jeg har hatt en super jentetur i Amsterdam!! Har aldri vært der, og jeg må virkelig si at det var en nydelig by hele helgen og masse juleshopping Fredag gikk vi i butikkene i hovedhandlegaten, da var det ikke så mye folk. Mens lørdag brukte vi på å sjekke ut de litt spesielle butikkene som låg litt utenfor hovedgaten og mellom mange kanaler. Liker så godt kanalene jeg TR kom i dag Jeg har vært så kvalm i det siste så nå var jeg sikker på at spiren satt. Argh!! Frustrerende greier Endret 13. november 2011 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 #176 Del Skrevet 13. november 2011 Hørtes ut som en fantastisk tur hvertfall! Har selv vært i Amsterdam og syntes det er helt nydelig der! Så utrolig dumt med TR!! Men ikke gi opp! Plutselg sitter den som et skudd :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. november 2011 Forfatter #177 Del Skrevet 13. november 2011 Nå som jeg er hjemme kommer følelsene :cry: Er så frustrerende at det ikke klaffer. Vet at vi bare har kommet til pp4.. men siden vi prøvde i 3-4 mnd i fjor høst også føles det som en hel evighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 #178 Del Skrevet 13. november 2011 Skjønner at det kan være skikkelig slitsomt og trist at spiren ikke vil sitte..Og sånn er det visst for mange.. Bare ikke gi opp!! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. november 2011 #179 Del Skrevet 13. november 2011 Dumme TR! Håper dere får en juleglede i år, med liten spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. november 2011 #180 Del Skrevet 13. november 2011 Dumme, dumme TR! Men ikke gi opp enda! Du skal se at spiren sitter på PP5 som for oss! Og heldige du som har vært i Amsterdam! Hørtes ut som en kjeeeeempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå