Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Veldig ømme pupper og mensmurringer i dag. Håper det er graviditets symptomer og ikke TR. :sjenert: Tenker å teste i morgen. Er så spent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! :hoppe: Send meg en sms om det er en positiv test! :nigo:

Hihi, så klart :jepp:

Hmm, hvor ble det av det du skulle lage til? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hihi, så klart :jepp:

Hmm, hvor ble det av det du skulle lage til? :gjeiper:

Sorry, trøtt etter første dag i ny jobb ;) Men det jeg skulle lage til? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, trøtt etter første dag i ny jobb ;) Men det jeg skulle lage til? :klo:

Viste ikke at det var i dag, grattis med første dag i ny jobb :)

Sender deg sms :gjeiper:

Lykke til i morgen! :popcorn:

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen i dag viste negativ. Hadde egentlig ikke venta at den skulle være positiv siden det er 2-3 dager til forventet mens.

Har vært å handla til juleverksted som jeg skal ha her hjemme neste tirsdag :) Blir kos med jentekveld og litt jule puslerier :hoppe:

Jeg har sagt på invitasjonen at alle skal ta med kjevle og pepperkakeformer så de tror vi skal bake :gjeiper: egentlig skal vi trykke ut litt pynt til julegavene og til f.eks å pynte i vinduet eller på grener. Bruker Fimo (modelleire) som kjøpes på panduro.

Skal servere gløgg,mandariner og pepperkaker. Blir veldig kos:)

I morgen får jeg besøk av venninne M som skal overnatte hos oss til fredag. Da reiser vi på jentetur til en flott by i et annet land:) Tror jeg sier det på mandag hvor vi har vært :lur:

Så sier GOD HELG til dere allerede i kveld :klemmer:

PS: Pysepusen får sladre i dagboka hvis jeg skulle ende opp med positiv test i helga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det enda kan dukke opp en positiv test! :) God tur og kos deg masse i helgen, hvor du nå enn skal! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Jeg har hatt en super jentetur i Amsterdam!! Har aldri vært der, og jeg må virkelig si at det var en nydelig by :rodmer:

:sol: hele helgen og masse juleshopping ;)

Fredag gikk vi i butikkene i hovedhandlegaten, da var det ikke så mye folk. Mens lørdag brukte vi på å sjekke ut de litt spesielle butikkene som låg litt utenfor hovedgaten og mellom mange kanaler. Liker så godt kanalene jeg :rodmer:

TR kom i dag :sukk: Jeg har vært så kvalm i det siste så nå var jeg sikker på at spiren satt. Argh!! :kjefte: Frustrerende greier

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk tur hvertfall! Har selv vært i Amsterdam og syntes det er helt nydelig der!

Så utrolig dumt med TR!! :kjefte:

Men ikke gi opp! Plutselg sitter den som et skudd :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som jeg er hjemme kommer følelsene :cry: Er så frustrerende at det ikke klaffer. Vet at vi bare har kommet til pp4.. men siden vi prøvde i 3-4 mnd i fjor høst også føles det som en hel evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være skikkelig slitsomt og trist at spiren ikke vil sitte..Og sånn er det visst for mange..

Bare ikke gi opp!! :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Dumme, dumme TR! :kjefte: Men ikke gi opp enda! Du skal se at spiren sitter på PP5 som for oss! :hjerte:

Og heldige du som har vært i Amsterdam! Hørtes ut som en kjeeeeempefin helg! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...