Frufly Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #261 Del Skrevet 27. januar 2012 Det var litt deilig! Samtidig så er jeg jo redd det kan være noe annet som er galt.. Jentekvelden var super!! Vi er i PP6. Testing i slutten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2012 #262 Del Skrevet 28. januar 2012 Så bra at celleprøvene var fine Krysser fingrene for at ingenting annet er galt heller! Håper du har hatt en koselig helg så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 29. januar 2012 Plutselig var helga over Jeg har vært sengeliggende med influensa siden Torsdag Utrolig kjipe dager. Godt å være feberfri må jeg si Det nærmer seg testing og jeg er superspent Tenk om det er vår mnd denne gangen Jeg har fått masse billig tester fra ei venninne så tror jeg skal teste heeele uka Venninna som jeg fikk testene av de prøvde bare den ene mnd så fikk de klaff på første forsøk. Noen som har det.. De har en datter på 11mnd og skulle sånn i det små begynne å prøve. Blir så utrolig misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. januar 2012 #264 Del Skrevet 30. januar 2012 Plutselig var helga over Jeg har vært sengeliggende med influensa siden Torsdag Utrolig kjipe dager. Godt å være feberfri må jeg si Det nærmer seg testing og jeg er superspent Tenk om det er vår mnd denne gangen Jeg har fått masse billig tester fra ei venninne så tror jeg skal teste heeele uka Venninna som jeg fikk testene av de prøvde bare den ene mnd så fikk de klaff på første forsøk. Noen som har det.. De har en datter på 11mnd og skulle sånn i det små begynne å prøve. Blir så utrolig misunnelig! Huff, stakkars Godt du er feberfri og formen er bedre. Utrolig stusselig å være sjuk... Så spennende med testing altså!! Håper virkelig det klaffer for dere snart! Er noen som har det ja...trenger ikke anstrenge seg i det hele tatt for å bli gravide. Men sånn er vi nå altså skapt vi mennesker..alle er forskjellige! Masse lykke til med testingen denne uka!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. februar 2012 #265 Del Skrevet 2. februar 2012 Å hvordan går det her? Er det blitt noe testing? Er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 4. februar 2012 #266 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvordan ble det med testingen her da? Er spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #267 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Å hvordan går det her? Er det blitt noe testing? Er så spent! Hvordan ble det med testingen her da? Er spent jeg Hei jenter Jeg testa kun på mandag, da var den negativ. Begynte å spotte onsdag.. Gjekk å håpa på at det ikke var tanta som var på veg, men Fredag var det frisk blod Litt laber fredag, men resten av helga har vore super!! Lørdag stod vi opp og dro rett til byen for å spise en god frokost. Og lørdag hadde kjære bestilt bord til oss på en fin resturant i byen, det var god mat det!! Vi tok buss slik st vi begge kunne nyte vin til maten:) syns lørdagen ble en vldig god dag. I dag har vi hatt besøk av foreldrene mine. Vi dro ut for å spise tidlig middag. Så hadde vi kake og kaffe hjemme hos oss. Kjære lagte surmelkskake i går, flinke mannen. Nå ser vi frem til en ny pp. Håper neste mnd er ment for oss:) Endret 5. februar 2012 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 5. februar 2012 #268 Del Skrevet 5. februar 2012 Uff, så kjedelig da Men neste mnd er det deres tur Skal se det blir 2012 barn på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. februar 2012 #269 Del Skrevet 5. februar 2012 ÆÆÆsj altså! Men jeg sier som Wanita; neste måned er deres!!! :jepp: Hold motet oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. februar 2012 #270 Del Skrevet 6. februar 2012 på TR! Jeg henger meg på og krysser fingrene for neste måned! Bra helgen var god sånn ellers! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 8. februar 2012 Takk for god støtte! For en deilig dag! Her jeg bor er det snø også har vi hatt i dag. Nesten litt påskestemning Jeg har hatt en kjekk dag på jobb Elsker snø og ekstra gøy er det med aking Neste PP havner midt i ei hyttehelg med hele familien til kjære, typisk vår flaks.. Får satse på før og etter den helga. Er vist basseng der men jeg liker ikke sprade rundt i bikini.. ( jeg eier ikke badedrakt..) Jeg får ha med meg ei god bok og heller kose meg med det, og heller satse på badstue Er det dumt av meg å ikke bade? det er jo mest for ungene det er tenkt. Tenker Onkel (kjære) heller får stille der :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. februar 2012 #272 Del Skrevet 8. februar 2012 Så bra at du har hatt en fin dag! Jeg er kanskje litt barnslig der, jeg eeeelsker å bade! Var nettopp på seminar på jobben med herlig spa-avdeling... Jeg er heller ikke så fan av å "sprade rundt i bikini" :gjeiper: Men er såpass glad i å bade at jeg prøver å gjemme eventuelle komplekser langt bak i hjernebarken Men liker du det ikke så er det selvfølgelig en ærlig sak å la være Det er vel ikke helt umulig å lure inn litt selv om dere er på familietur? Vi har blitt eksperter på stille sex på hytten (tror jeg da ) Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 13. februar 2012 Så bra at du har hatt en fin dag! Jeg er kanskje litt barnslig der, jeg eeeelsker å bade! Var nettopp på seminar på jobben med herlig spa-avdeling... Jeg er heller ikke så fan av å "sprade rundt i bikini" :gjeiper: Men er såpass glad i å bade at jeg prøver å gjemme eventuelle komplekser langt bak i hjernebarken Men liker du det ikke så er det selvfølgelig en ærlig sak å la være Det er vel ikke helt umulig å lure inn litt selv om dere er på familietur? Vi har blitt eksperter på stille sex på hytten (tror jeg da ) Natta! Liker å bade men jeg liker igrunn best å bade ute jeg :gjeiper: Får klaustrofobi når det er inne i et lite basseng. Kanskje jeg skal foreslå bading i sjøen og badstue etterpå :gjeiper: Vurderer å se etter en billig badedrakt med bein på, det er iallefall bedre enn bikini Ikke umulig, men føler ikke helt for det jeg altså :gjeiper: når vi ligger vegg i vegg på rekke og rad med hele familien hans nej, da tar vi det heller igjen på søndagen ------------------------------------------------------------------ Nok en helg overstått. Vi har hatt besøk av et vennepar. Shopping på oss damene, og fotball på mennene. Lørdagen var vi ute å spiste, og vi hadde et par øl på byen med et felles vennepar. Superkoselig med besøk! Testa forresten med el - test i dag å det ser ut som el nærmer seg siden jeg fikk en svak strek. Pleier å ha en dag eller to med svak strek før jeg får positiv test så nå er det bare å kjøre på med i dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 14. februar 2012 #274 Del Skrevet 14. februar 2012 Hørtes ut som en hyggelig helg med venner og kos! Håper sengepolkaen gjør jobben sin denne måneden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #275 Del Skrevet 21. februar 2012 I følge babyverden skulle jeg ha EL den 17.02, men testet positiv den 15.02. IKM er om ca. 7 dager. Spennende!! Håper spiren sitter denne mnd. Kunne i utgangspunktet ikke tenke meg et November barn, men nå tar jeg imot alt jeg kan få Helga på hytta med kjære sin familie gikk bra! Vi måtte utsette reisen til lørdag morning pga stengte veger, så da ble det ikke så lenge. Utrolig fin luksuriøs hytte/hus. Jeg kjøpte meg badedrakt Heldigvis ordna det seg slik at ikke alle bada på en gang. Lørdag sneik jeg meg til å bade etter ungene for det var først da at badstuen var i orden. Søndag hoppa jeg og kjære rett i badet før de andre rakk å tenke på å bade da fikk jeg svømt en del, herlig! Det var greit slik siden vi var såpass mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 21. februar 2012 #276 Del Skrevet 21. februar 2012 I følge babyverden skulle jeg ha EL den 17.02, men testet positiv den 15.02. IKM er om ca. 7 dager. Spennende!! Håper spiren sitter denne mnd. Kunne i utgangspunktet ikke tenke meg et November barn, men nå tar jeg imot alt jeg kan få Helga på hytta med kjære sin familie gikk bra! Vi måtte utsette reisen til lørdag morning pga stengte veger, så da ble det ikke så lenge. Utrolig fin luksuriøs hytte/hus. Jeg kjøpte meg badedrakt Heldigvis ordna det seg slik at ikke alle bada på en gang. Lørdag sneik jeg meg til å bade etter ungene for det var først da at badstuen var i orden. Søndag hoppa jeg og kjære rett i badet før de andre rakk å tenke på å bade da fikk jeg svømt en del, herlig! Det var greit slik siden vi var såpass mange. Såå spennende!!! HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER så inderlig at det klaffer for dere nå! Hørtes hyggelig ut med hytteturen! Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. februar 2012 #277 Del Skrevet 21. februar 2012 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. februar 2012 #278 Del Skrevet 22. februar 2012 Så bra at dere hadde en koselig hyttetur Krysser fingrene for at det blir novemberbaby på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. februar 2012 #279 Del Skrevet 23. februar 2012 Håper det har gått veien for dere denne måneden Jeg har også alltid sagt at jeg IKKE vil ha et november/desemberbarn, og hvis første forsøk er vellykket så blir det desemberbarn... Men man endrer naturlig nok synspunkt på det når man må vente så lenge som vi har gjort Bra dere koste dere på hyttetur Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #280 Del Skrevet 27. februar 2012 Denne helga hadde jeg og kjære en dagstur til Kristiansand. Det var helt fantastisk vær (bortsett fra kald vind). På vegen hjem stoppet vi innom Sørlandsbadet. Deilig! Åh, jeg som klaget slik for bading sist helg Jeg er glad i å bade altså, men ikke så glad i å sprade rundt i badetøy der jeg kjenner mange.. Æsk, i dag føler jeg meg oppblåst i magen.. en liten blødning,men det gikk over. Ingen positiv test. Håper såå inderlig på at det er en spire inne magen denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå