Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vårbabyer er ganske så perfekte :rodmer:

Ja ;)

-----------------------------------------------------

Nå har vi endelig F E R I E :hoppendeglad::danser::strix:

Vi er på reisefot i 3 uker :nigo: Litt til foreldrene mine, litt hos svigers, fjellhytter, og litt biltur i Norges land :)

Om 1 uke kan jeg teste :lur: Kjenner at dette kan bli spennende!! Håper såå inderlig at det er noe på gang denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyy!!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: Krysser fingrene :hoppendeglad:

Det gjør vi også;):strix:

God ferie!! Send melding når du vet noe da ;) Jeg gjør det samme til deg :)

Takk! Fin sommer til dere også;) Det skal jeg såklart gjøre :lur:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du fikk sjekket for cyster på eggstokkene, var det bare en gynekolog som utførte sjekken, eller må en inn på sykehuset? Greit å vite om det blir mange pp-er på meg også :)

Ser du skal teste rundt disse dager. Masse lykke til. Etter å ha lest dagboka de så heier jeg ekstra mye på deg. :hoppendeglad::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gynekolog kan se om du har cyster ved innvendig ultralyd:)

Aha, kjekt å vite. Om jeg ikke blir gravid på 6-7 forsøk, så tror jeg sannelig jeg tar meg en tur til gynokologen og bare sjekket opp. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ingen årsak:) Jeg prøvde i 6 mnd før jeg gikk til gyno. Men følte hele tiden på meg at noe ikke stemte. Krysser fingrene for at det ikke er noen cyster hos deg:)

Nei, nå tar jeg turen innom boken din tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har slik en udefinerbar følelse om det samme, uten at jeg vet hvorfor. Flytter, så bytter trolig fastlege da. Kanskje jeg skal ta turen innom for en liten fertilitetskontroll, så jeg slipper og gå med en uggen, vag følelse av at noe er galt, hehe. Gjør en jo bare dertil stressa egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått svar pyntestøv, men skriver i en fei hvordan det ble med meg.

Jeg gjekk til legen først for jeg hadde aldri gått til gyn. Hhar gått til legen med smerter i underlivet uten at det har blitt funnet noe. Trodde det bare var luft, og en annen gang ble det tatt prøver fordi legen mistenkte cølliaki. Jeg hadde mye smerter og var veldig trøtt og sliten. Den siste gang gjekk jeg fordi det ble værre å værre vondt å ha sex. Ble da hevist videre til gyn.

Lurt å ta en tur til gyn om 6-7 mnd. Ønsker deg lykke til!! :-)

Jeg har begynt å spottet litt brunt. Vil ikke ha TR denne mnd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Fryfly. Jeg tipper om jeg ikke er gravid innen 6 mnd, så tar jeg den turen selv. Har vært hos gynekolog 3 (kanskje 4, husker ikke) ganger i mitt liv (vanlig undersøkelse). De har klemt på magen og kjent på eggstokkene mine. Er ubehagelig, småvondt, men ikke veldig. De har aldri sagt at noe er galt, men så har jeg bare vært der for å ta celleprøver (gjør det hvert tredje år for å sjekke at jeg ikke har kreftceller i eggstokkene, anbefales alle kvinner over 25 å gjøre jevnlig).

Men, skal du ikke teste i dag, sånn egentlig? Spotting er ikke mens, om den ikke kommer snikende innpå nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Fryfly. Jeg tipper om jeg ikke er gravid innen 6 mnd, så tar jeg den turen selv. Har vært hos gynekolog 3 (kanskje 4, husker ikke) ganger i mitt liv (vanlig undersøkelse). De har klemt på magen og kjent på eggstokkene mine. Er ubehagelig, småvondt, men ikke veldig. De har aldri sagt at noe er galt, men så har jeg bare vært der for å ta celleprøver (gjør det hvert tredje år for å sjekke at jeg ikke har kreftceller i eggstokkene, anbefales alle kvinner over 25 å gjøre jevnlig).

Men, skal du ikke teste i dag, sånn egentlig? Spotting er ikke mens, om den ikke kommer snikende innpå nå da.

Da hadde jeg nok gått til gynekologen om 6-7 mnd bare for å sjekke. Jeg har tatt celleprøver hos legen, men har tatt hvert halvår en stund siden jeg hadde lette cellegorandringer. Legen såg ingen endometriose da, men hun hadde ikke utstyr til det. Jeg tesa Onsdag og Torsdag så tenkte vente med å teste til i morgen. Forventer mens i morgen.

Det er sant som du sier at spotting ikke er mens. I dag kjenner jeg en strammende følelse i underlivet.

Håper den dumme TR ikke dukker opp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg nok gått til gynekologen om 6-7 mnd bare for å sjekke. Jeg har tatt celleprøver hos legen, men har tatt hvert halvår en stund siden jeg hadde lette cellegorandringer. Legen såg ingen endometriose da, men hun hadde ikke utstyr til det. Jeg tesa Onsdag og Torsdag så tenkte vente med å teste til i morgen. Forventer mens i morgen.

Det er sant som du sier at spotting ikke er mens. I dag kjenner jeg en strammende følelse i underlivet.

Håper den dumme TR ikke dukker opp :jepp:

Neida, hun kommer IKKE. :kjempesinna: Får rett og slett ikke lov!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun kommer IKKE. :kjempesinna: Får rett og slett ikke lov!!

:)

Nei det syns ikke jeg heller :riste:

Vil så gjerne bli mamma :trist: Hater at det skal ta sånn tid :(

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det syns ikke jeg heller :riste:

Vil så gjerne bli mamma :trist: Hater at det skal ta sånn tid :(

Men, du kan jo bli det sant, er bare noen små utfordring (altås, ikke problemer) ;)

Det vil skje!! :)

Så, du har litt mensmurringer, og i dag er IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja håper da det:) er bare såå frusrerrende at det skal ta år.

Jeg er på dag 26 nå. Før operasjon har jeg alltid hatt sykluser på 27-30 dager. Syklusene etter operasjonen har vært veldig korte 18-21 dager. Nå ser det ut som det er komt til det normale:) Hvis jeg har 28 dagers syklus så er forventet mens Søndag. Jeg hadde regnet Lørdag, men det blir vel feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snikleser melder seg!tongue.png Her var det spennende lesing! :popcorn:

Ser ut som vi er omtrent like langt i syklus! :) Spotting her i gården også..!

Følger spent med videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snikleser melder seg!tongue.png Her var det spennende lesing! :popcorn:

Ser ut som vi er omtrent like langt i syklus! :) Spotting her i gården også..!

Følger spent med videre! :)

Hei :vinke:

Så koselig!:) veldig gøy at vi ligger så likt :lur:

Kjempespennende!! Har du dagbok?

Liker ikke spotting. Er så redd for at mensen kommer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke spotting. Er så redd for at mensen kommer:(

Skjønner at du blir utålmodig og at det blir nedtur hvis mensen kommer... Men det er jo en del som spotter litt rundt IKM selv om de er :gravid: , så jeg krysser fingrene for at dette fortsatt kan være måneden det skal skje :) God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...