Gjest Sengaia Skrevet 18. august 2012 #1381 Skrevet 18. august 2012 Oi! Så fin du og kjekk du har blitt!! :D Hvor lang tid tok det før du merka bedring? Jeg er på min tredje måned uten bedring...
ChrisML Skrevet 19. august 2012 #1382 Skrevet 19. august 2012 Oi! Så fin du og kjekk du har blitt!! :D Hvor lang tid tok det før du merka bedring? Jeg er på min tredje måned uten bedring... Er kjempeglad for at jeg gikk til hudlegen med dette, for det hjelper mye på selvtilliten å slippe å klemme ut 3-4 kviser hver da og stadig ha underjordiske klumper. Jeg merket forbedring etter 1 mnd, men da dro jeg også til syden og ble en del brunere så kan ha litt med det å gjøre også. Har du prøvd litt forsiktig å være i sola? Etter det har det vært bra faktisk, nå har jeg ikke hatt en eneste kvise i ansiktet på 3 mnd. Stå på Sengaia, dette blir bra til slutt er jeg overbevist om! Vet hudlegen ikke anbefaler sol, men for meg hjalp det mye å være i sola og bade i saltvann sålenge jeg var forsiktig og ikke ble solbrent.
Gjest Sengaia Skrevet 19. august 2012 #1383 Skrevet 19. august 2012 Tusen takk for svar! Jeg har vært en del i sola i sommer og tålt det bra, men det har ikke blitt særlig bedre. Jeg ble mye bedre helt i begynnelsen av kuren, men så har det kommet små utbrudd nå og da. Jeg er litt over halvveis på kuren, jeg syns jeg har hørt om noen som ikke har sett bedring før etter tre måneder... om ti dager har det gått tre måneder hos meg... så jeg får satse på at det blir bedre ganske snart Men håper inderlig ikke at det er noen folk denne kuren ikke virker på :-S !! Men jeg skal nok hvertfall gå hele kuren Og SÅ godt å høre at du slipper kviser lenger og har bedre selvtillit! Det er verre å ha kviser enn folk tror..
ChrisML Skrevet 19. august 2012 #1384 Skrevet 19. august 2012 Tusen takk for svar! Jeg har vært en del i sola i sommer og tålt det bra, men det har ikke blitt særlig bedre. Jeg ble mye bedre helt i begynnelsen av kuren, men så har det kommet små utbrudd nå og da. Jeg er litt over halvveis på kuren, jeg syns jeg har hørt om noen som ikke har sett bedring før etter tre måneder... om ti dager har det gått tre måneder hos meg... så jeg får satse på at det blir bedre ganske snart Men håper inderlig ikke at det er noen folk denne kuren ikke virker på :-S !! Men jeg skal nok hvertfall gå hele kuren Og SÅ godt å høre at du slipper kviser lenger og har bedre selvtillit! Det er verre å ha kviser enn folk tror.. Da tror jeg ikke du skal bekymre deg . Er de siste månedene som gjør mest har jeg hørt.
Gjest Sengaia Skrevet 19. august 2012 #1385 Skrevet 19. august 2012 Tusen takk for beroligende svar, da skal jeg holde motet oppe og fullføre kuren med håp og tro
terri Skrevet 20. august 2012 #1386 Skrevet 20. august 2012 Heisann Jeg er i ferd med å gå tom for rensegeleen min, men usikker på om jeg vil prøve et nytt merke. Noen som har tips til en god rensegele, som er god på å fjerne sminkerester og foundation? Bruker dere toner i tillegg?
Gjest Sengaia Skrevet 21. august 2012 #1387 Skrevet 21. august 2012 Jeg bruker MD formulation. Den er kanskje litt sterk... den er med fruktsyre om er bra mot kviser. Jeg vasker med den og tar en lett fuktighetskrem fra decleor på etter vask
Gjest BabyBlue Skrevet 21. august 2012 #1388 Skrevet 21. august 2012 Jeg kunne bruke MD i begynnelsen, men på slutten ble det for sterkt. Brukte decleors rensemelk og rensevann på slutten =) Rensemelken kombinerte jeg med den anbefale toneren (rosa væske).
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1389 Skrevet 21. august 2012 Jeg bruker MD formulation. Den er kanskje litt sterk... den er med fruktsyre om er bra mot kviser. Jeg vasker med den og tar en lett fuktighetskrem fra decleor på etter vask Er det ikke meningen at du ikke skal bruke syrer under kuren da? Anonym poster: bc118e7ba2bf132cb5e76888011e90ef
terri Skrevet 22. august 2012 #1390 Skrevet 22. august 2012 Jeg bruker MD formulation. Den er kanskje litt sterk... den er med fruktsyre om er bra mot kviser. Jeg vasker med den og tar en lett fuktighetskrem fra decleor på etter vask Jeg fikk beskjed med legen min å ikke bruke produkt som var ment for å motvirke kviser under behandlingen? prdukt som inneholder f.eks. Retinol, fruktsyrer, ascetylsalisyre osv... Jeg har snart gått på iso i 4 mnd, men går ikke på en kjempestor dose. Likevel reagerte huden når jeg brukte MD sin scrub. Jeg ble tørr og flasset i dagesvis etter jeg hadde brukt den. Trenger tips til produkt som er skånsomme mot huden, men samtidig fjerner det den skal
Gjest Sengaia Skrevet 22. august 2012 #1391 Skrevet 22. august 2012 Jeg har faktisk hørt det samme, at man ikke skal bruke syrer under kuren... det hadde jeg glemt!! Da må jeg til apoteket etterpå og kjøpe noe annet For folk som går på iso anbefaler de la roche-posay. Takk for påminnelse
terri Skrevet 22. august 2012 #1393 Skrevet 22. august 2012 20 mg en dag, og 40 den andre, osv... 60 kg.
ChrisML Skrevet 22. august 2012 #1395 Skrevet 22. august 2012 Akkurat en uke sia jeg tok siste pillene nå :D. Bivirkningene har fadet bort sakte men sikkert, bare litt tørr på leppene nå ellers merker jeg ingenting.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. august 2012 #1396 Skrevet 22. august 2012 Tar mine siste tabletter straks!!! Hurra Wah! Gratulerer! Velkommen i klubben for oss alle som har overlevd isohelvete Håper du er fornøyd med resultatet?
Lumos Skrevet 22. august 2012 #1397 Skrevet 22. august 2012 Er meget fornøyd! Legen sa jeg så fantastisk ut og at det definitivt hadde virket veldig bra på meg! Så nå håper jeg at de få arrene jeg har sakte, men sikkert vil forsvinne.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. august 2012 #1398 Skrevet 22. august 2012 Er meget fornøyd! Legen sa jeg så fantastisk ut og at det definitivt hadde virket veldig bra på meg! Så nå håper jeg at de få arrene jeg har sakte, men sikkert vil forsvinne. Rødheten vil definitivt forsvinne (det gjorde det på meg), men dypere arr (såkalt ice pick scars), vil nok ta laaang tid eller være permanente. Jeg kommer til å ta laserbehandling i løpet av høsten, er så utrolig lei av å ha arr i et ellers så kvisefritt ansikt. Ødelegger litt av opplevelsen, om det gir mening?
finkel Skrevet 22. august 2012 #1399 Skrevet 22. august 2012 Da har jeg vært uten iso i 6 uker. Alle bivirkningene er borte, og jeg har tatt sol to ganger uten å bli solbrent, så jeg føler at huden min begynner å komme tilbake til normalen. Jeg har derimot merket noen tette porer i det siste, og kjenner at jeg er litt småskeptisk... Har fått to røde minikviser og kanskje 10 tette porer, men håper det stopper der! Fikk resept på salven Epiduo med beskjed om å bruke den på utsatte områder for å forhindre tilbakefall etter pilleslutt, (fastlegen sa han så færre tilbakefall om man gjorde det). Selvfølgelig reiste jeg fra resepten i sommer og fikk tak i den først nå, 6 uker etter pilleslutt. Har begynt å bruke den for å prøve å holde meg kvisefri, om det er noe som har planer å komme tilbake...! Føler meg bra, jeg kan for første gang klare å gå uten sminke (til tross for røde arr på kinnene), og panna+haka er helt flekkfri. God følelse
terri Skrevet 22. august 2012 #1400 Skrevet 22. august 2012 Jeg kunne bruke MD i begynnelsen, men på slutten ble det for sterkt. Brukte decleors rensemelk og rensevann på slutten =) Rensemelken kombinerte jeg med den anbefale toneren (rosa væske). men decleor har så mange varianter av renser? sitter på cheapsmells.com og lurer på hvilken av dem jeg burde velge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå