girlygirl92 Skrevet 11. desember 2011 #281 Del Skrevet 11. desember 2011 Men spørsmål til dere andre... har dere funnet en body lotion som er god for huden og som motvirker utslett? Kan ikke bruke bodybutter eller de ekstremt feite kremene. De får jeg klaustrofibi av Selv bruker jeg denne: http://1.bp.blogspot.com/_xPYCja1-adI/SX2eGBMNEKI/AAAAAAAAAfw/jb1RDFRt4fk/s320/biotherm+krem.jpg Den gjør virkelig jobben sin. Er litt dyr, men den er drøy i bruk. og tommel opp for pumpeflaske. Men denne: http://paulinesol.blogg.no/images/387140-1-1245053309366-n500.jpg skal vist være bedre for tørr hud. Grunnen til at jeg har den andre er fordi den hadde jeg fra før jeg startet på roa. Har prøvd begge, og klarer ikke helt bestemme meg for hvilken jeg liker best. Begge lukter himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. desember 2011 #282 Del Skrevet 11. desember 2011 Den hvite har jeg hatt, den lukter litt citrus, sant? : D Skal se om jeg får kjøpt den snart, den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 11. desember 2011 #283 Del Skrevet 11. desember 2011 Glømte helt å fortelle hvordan det gikk hos hudlegen! Det gikk i grunnen bra Han sa jeg ikke måtte gi opp, for de som fikk en langvarig positiv effekt var visst delt inn i to grupper: de som blei ferdig med utbruddene sine rimelig tidlig og så bare blei bedre og bedre til endt kur, og såå den gruppen som jeg havner i (hvis jeg blir bra): de som stadig får nye utbrudd og som går opp og ned i synlig virkning. Han så på huden min og sa jeg hadde fin "basishud" uten at det sier meg så mye. Men han sa hvert fall at han var positiv, så det syns han jeg også burde være Så da prøver jeg å fortsette med optimismen, selv om det innimellom er hardt. Akkurat i skrivende stund har jeg ganske grei hud med få kviser, men det er sikkert et nytt utbrudd rett rundt hjørnet... Glømte å spørre han om kvisene jeg har fått på rumpa, så tror jeg må ringe og snakke med han en dag til uka... Noen andre som irriterer seg over det samme? Skikkelig merkelig, for jeg har liksom ikke pleid å ha kviser der, men nå har jeg fått noen store, røde noen som jeg ikke aner hvordan jeg skal bli kvitt. Ingenting som funker på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlygirl92 Skrevet 11. desember 2011 #284 Del Skrevet 11. desember 2011 Den hvite har jeg hatt, den lukter litt citrus, sant? : D Skal se om jeg får kjøpt den snart, den er god! Jupp, sitrus. Den oransje lukter aprikos. Har vært fast bruker av disse kremene mange år tilbake. Kjøper den hvite på vinterstid, da huden automatisk blir tørrere, og den oransje på sommerstid. Så blir hvit på meg når den oransje er tom :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlygirl92 Skrevet 11. desember 2011 #285 Del Skrevet 11. desember 2011 Glømte helt å fortelle hvordan det gikk hos hudlegen! Det gikk i grunnen bra Han sa jeg ikke måtte gi opp, for de som fikk en langvarig positiv effekt var visst delt inn i to grupper: de som blei ferdig med utbruddene sine rimelig tidlig og så bare blei bedre og bedre til endt kur, og såå den gruppen som jeg havner i (hvis jeg blir bra): de som stadig får nye utbrudd og som går opp og ned i synlig virkning. Han så på huden min og sa jeg hadde fin "basishud" uten at det sier meg så mye. Men han sa hvert fall at han var positiv, så det syns han jeg også burde være Så da prøver jeg å fortsette med optimismen, selv om det innimellom er hardt. Akkurat i skrivende stund har jeg ganske grei hud med få kviser, men det er sikkert et nytt utbrudd rett rundt hjørnet... Glømte å spørre han om kvisene jeg har fått på rumpa, så tror jeg må ringe og snakke med han en dag til uka... Noen andre som irriterer seg over det samme? Skikkelig merkelig, for jeg har liksom ikke pleid å ha kviser der, men nå har jeg fått noen store, røde noen som jeg ikke aner hvordan jeg skal bli kvitt. Ingenting som funker på de Jeg vil nok tro du også blir bra, som alle andre Kjenner meg veldig igjen i din situasjon, ved at det stadig kommer nye utbrudd. Jeg får store horn i pannen, og store, dyper klumper på kinnene. samtidig som hele nesa mi flasser av at the moment. Utrolig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 12. desember 2011 #286 Del Skrevet 12. desember 2011 Var med legen igjen i dag. Leververdiene mine hadde sunket ned igjen De hadde visstnok gått fra 17 til 80 og så ned til 17 igjen. 80 var visstnok ikke høyt i den forstand, men det er ganske stor økning i forhold til 17 da... Noen som vet hva som er normalt for leververdier å ligge på? Glemte å spørre legen. Har googla litt men det eneste jeg kom frem til var at en på et forum sa at det var mellom 15-46, men vet ikke hvor vedkommende har det fra så er jo greit å høre litt hva andre har hørt også... Nå gjenstår det å ta 150 tabletter, så jeg blir nok ikke helt ferdig til jul og må da ta de siste 50 etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2011 #287 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror vi ligger ganske likt an med tablettene, Hufsa. Du tar 3 om dagen, sant? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 12. desember 2011 #288 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg tar 3 om dagen ja. 1. mnd tok jeg 2 2. mnd tok jeg 2 og 3 annenhver dag 3. mnd tok jeg 3 hver dag og skal fortsette med det ut kuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2011 #289 Del Skrevet 12. desember 2011 Okai. Begynte akkurat med 3, så du er nok litt tidligere ferdig enn meg da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlygirl92 Skrevet 12. desember 2011 #290 Del Skrevet 12. desember 2011 OK. Det finnes ikke ÉN person jeg unner disse bivirkningene jeg er igjennom nå. Hadde noen spurt meg om jeg ville anbefalt kuren til dem, hadde jeg pr. dags dato sagt blankt NEI. Det er et helvete. Orker ikke ramse opp alle bivirkningene jeg allerede har nevnt før, men jeg skal jammen meg legge til at i løpet av èn dag, ser ryggen min og skulderpartiet mitt ut som en slagmark. Poppet ut kviser OVERALT. og de er kjempevonde! Jeg har også tidligere slitt med kviser i mellom puppene, og dette utbruddet har bare forverret seg max. Nå gjør det så vondt at jeg nesten ikke klarer ha på meg vanlig bh. JA, UTEN SPILER. og jeg har store pupper. så dette suger big time. Det værste, er kanskje at jeg må kjøpe inn en helt ny garderobe da jeg IKKE kan bruke gensere hvor LITT av skuldrene synes, ikke ryggen, ikke nakke, og IKKE utringning. Lucky me at det er vinter nå, så jeg kan dekke meg til med skjerf. Men det er uansett skikkelig irriterende. ååh. Jeg gjenntar: I LØPET AV EN DAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 12. desember 2011 #291 Del Skrevet 12. desember 2011 OK. Det finnes ikke ÉN person jeg unner disse bivirkningene jeg er igjennom nå. Hadde noen spurt meg om jeg ville anbefalt kuren til dem, hadde jeg pr. dags dato sagt blankt NEI. Det er et helvete. Orker ikke ramse opp alle bivirkningene jeg allerede har nevnt før, men jeg skal jammen meg legge til at i løpet av èn dag, ser ryggen min og skulderpartiet mitt ut som en slagmark. Poppet ut kviser OVERALT. og de er kjempevonde! Jeg har også tidligere slitt med kviser i mellom puppene, og dette utbruddet har bare forverret seg max. Nå gjør det så vondt at jeg nesten ikke klarer ha på meg vanlig bh. JA, UTEN SPILER. og jeg har store pupper. så dette suger big time. Det værste, er kanskje at jeg må kjøpe inn en helt ny garderobe da jeg IKKE kan bruke gensere hvor LITT av skuldrene synes, ikke ryggen, ikke nakke, og IKKE utringning. Lucky me at det er vinter nå, så jeg kan dekke meg til med skjerf. Men det er uansett skikkelig irriterende. ååh. Jeg gjenntar: I LØPET AV EN DAG!! Huff da. Ja vet godt hvordan det med BH er. Jeg har med jevne mellomrom fått skikkelig vonde, betente kviser akkurat der stroppen på BHen går slik at det har gjort skikkelig vondt å gå med BH eller å lene seg tilbake i en stol for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soile Skrevet 12. desember 2011 #292 Del Skrevet 12. desember 2011 Trist å lese at du har det så vondt om dagen, girlygirl! Denne kuren er tydeligvis ikke en dans på roser. Hold ut Jeg var på kontroll hos fastlegen i dag. Har fått noen stygge "munnsår" i begge munnvikene, og da det var fare for at sårene ville bli betente og enda verre, så fikk jeg resept på Fucidin. Håper det hjelper litt, skal nemlig til tannlegen neste uke, og det er ikke lett å gape over gaffelen en gang Men dette er, bank i bordet, alt som virkelig plager meg. Jeg skjønner at jeg er en av de få heldige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2011 #293 Del Skrevet 13. desember 2011 Er jeg den eneste som har blitt så sykt tørr på øynene? Siden jeg gikk opp til 3 piller har jeg følt meg tørr innpå øyet 24/7. Gjør vondt å blunke, og glemte øyedråpene hjemme... Også har jeg vært slapp og mer sippete enn vanlig, og jeg har bare gjort dette siden torsdag. Ser for meg at det blir verre o_0 GirlyGirl: Høres så vondt ut! Men forhåpentligvis er det bare noe kroppen skiller ut, og at huden klarner opp innen en viss tid. Bare å holde ut som nevnt, det er garantert verdt det, uansett hvor jævlig det er i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. desember 2011 #294 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har også tørre øyne. - Og til tider også såre øyne. Ikke så kult når de blir skikkelig rødsprengte når jeg er ute blant folk og ikke får brukt øyedråper (Og jeg tar bare 2 piller hver dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2011 #295 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har også tørre øyne. - Og til tider også såre øyne. Ikke så kult når de blir skikkelig rødsprengte når jeg er ute blant folk og ikke får brukt øyedråper (Og jeg tar bare 2 piller hver dag) Antar jeg er en av de heldige, siden jeg ikke har kunnet klage over det før jeg gikk opp til 3 piller. Når man kombinerer det trøtte trynet mitt med øynene mine ser jeg ut som en heroinavhengig kjerring med søvnproblemer som overhodet ikke har fått dagens dose :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. desember 2011 #296 Del Skrevet 13. desember 2011 Antar jeg er en av de heldige, siden jeg ikke har kunnet klage over det før jeg gikk opp til 3 piller. Når man kombinerer det trøtte trynet mitt med øynene mine ser jeg ut som en heroinavhengig kjerring med søvnproblemer som overhodet ikke har fått dagens dose :gjeiper: Hehe, den følelsen har jeg også innimellom. Rødsprengte øyne (gjerne uten øyensminke fordi jeg ikke orker når øynene vil krangle), gusten og flassende hud og mørke ringer under øynene i tillegg Føler meg veldig flott på de verste dagene, oh yes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 13. desember 2011 #297 Del Skrevet 13. desember 2011 Er jeg den eneste som har blitt så sykt tørr på øynene? Siden jeg gikk opp til 3 piller har jeg følt meg tørr innpå øyet 24/7. Gjør vondt å blunke, og glemte øyedråpene hjemme... Også har jeg vært slapp og mer sippete enn vanlig, og jeg har bare gjort dette siden torsdag. Ser for meg at det blir verre o_0 GirlyGirl: Høres så vondt ut! Men forhåpentligvis er det bare noe kroppen skiller ut, og at huden klarner opp innen en viss tid. Bare å holde ut som nevnt, det er garantert verdt det, uansett hvor jævlig det er i begynnelsen Jeg har hatt tørre øyne lenge. Bruker nesten aldri linser lenger for de blir så tørre og ofte er øynene mine røde og irriterte. Og ja jeg har vært ganske slapp den siste tiden jeg også. For ikke å snakke om ømme og vonde muskler. Så ja, you're not alone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlygirl92 Skrevet 13. desember 2011 #298 Del Skrevet 13. desember 2011 Har tørre øyne selv. og veeldig røde ja. haha, uff. pille(mis)brukere er vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslotur Skrevet 14. desember 2011 #299 Del Skrevet 14. desember 2011 men når man startet på de pillene for aller første gang så skal man ta 1 pille i et par dager før man går opp til 2 daglig, men tar dere 1 om morgen og 1 til kvelds eller 2 piller i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. desember 2011 #300 Del Skrevet 14. desember 2011 men når man startet på de pillene for aller første gang så skal man ta 1 pille i et par dager før man går opp til 2 daglig, men tar dere 1 om morgen og 1 til kvelds eller 2 piller i samme slengen? Jeg har alltid tatt to. Og de kan tas samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå