Cata Skrevet 10. september 2011 #61 Skrevet 10. september 2011 Så spennende. Informér meg om hvilke klikker jeg er i sånn at jeg vet det. Og så foreslår jeg at dere også definerer hva en klikk er og hva den gjør, siden de er så vanskelig å kjenne igjen. Jeg har nå lest gjennom hele tråden og finner at jeg i det store og hele er enig med deg. Da er vel vi en klikk da?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #62 Skrevet 10. september 2011 Jeg syns det er veldig påfallende at det er de mest integrerte og medlemmene av disse "klikkene" som mener at de ikke eksisterer. Mulig "klikk" er feil ord, når enkelte sammenligner det med skole-klikker, og jeg kan heller ikke si at jeg har observert noen personforfølgelse eller utfrysning. Men at det blir MYE irriterende, intern fjasing blant enkelte, det er faen meg sant. 9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #63 Skrevet 10. september 2011 Jeg har vært her i mange år, og jeg må si at jeg følte det var mer "klikkete" før, da forumet var mindre, og de brukerne som hadde vært her fra starten av kjente hverandre godt. Med klikkete mener jeg ikke at en gjeng var ute etter å "ta" noen, eller at de stengete noen ute, men at det var en del intern humor ute i forumet, som nykommerne ikke klarte å bli en del av. Slik føler jeg ikke det er i like stor grad nå. Nå er forumet større, og ikke like personlig, som det var før. Det er mindre intern humor ute i forumet, den blir i all hovedsak holdt på snikk-snakk eller i dagbøkene. Men jeg kan også forstå at noen opplever det klikkete her inne hvis de leser noen av "hvem liker du best her inne"- og "hvem er den kuleste på KG"- trådene som florerte en periode...
Gjest Anuket Skrevet 10. september 2011 #64 Skrevet 10. september 2011 Jeg syns det er veldig påfallende at det er de mest integrerte og medlemmene av disse "klikkene" som mener at de ikke eksisterer. Mulig "klikk" er feil ord, når enkelte sammenligner det med skole-klikker, og jeg kan heller ikke si at jeg har observert noen personforfølgelse eller utfrysning. Men at det blir MYE irriterende, intern fjasing blant enkelte, det er faen meg sant. Er jeg en av dem da? Siden jeg skrev at det er slik jeg tolker begrepet klikker? Jeg har allerede erkjent at ut i fra den definisjonen som er gitt, så er jeg en "klikker" innenfor treningsdagbøkene. Men jeg "henger" ikke sammen med de jeg kommenterer hos i andre tråder, ikke så langt jeg har observert. Ja jeg har svart i samme tråder som noen av dem jeg følger - men det har ikke vært noen intern fjasing etc. utenom nettopp i dagbøkene... Så det er det jeg finner litt irriterende, at fordi man har en god tone med dem innenfor dagbøk sidene så er man automatisk med i den klikken i resten av forumet. Og det mener jeg ikke stemmer, for min del i hvertfall. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2011 #65 Skrevet 10. september 2011 Men jeg kan også forstå at noen opplever det klikkete her inne hvis de leser noen av "hvem liker du best her inne"- og "hvem er den kuleste på KG"- trådene som florerte en periode... Sånne tråder har jeg aldri likt og jeg er helt enig i at de er svært ekskluderende for de som ikke blir nevnt. Når det gjelder intern humor så er det også noe som kan virke svært ekskluderende - man får prøve å forklare "til nye lesere" hva det går i. Forøvrig har jeg hengt meg med selv hvis jeg har skjønt humoren og fått god respons på det. Det er også sånn at noen har lange interne tråder med en god del fjas - her deltar man, eller man lar det være. De jeg vet om som har slike tråder har aldri vært spesielt ekskluderende, men det er en forutsetning at man er like fjasete selv. Man kan like lite være seriøs i en fjasetråd på snikksnakk som man kan fjase i en seriøs tråd på aktuelt.
Yme Skrevet 10. september 2011 #66 Skrevet 10. september 2011 Sånne tråder har jeg aldri likt og jeg er helt enig i at de er svært ekskluderende for de som ikke blir nevnt. Men det gjelder jo absolutt alle tråder som handler om ting man ikke interesserer seg for, eller temaer man ikke kan noe om. Jeg blir ekskludert fra alle tråder som handler om klær og mote, men det betyr ikke at jeg føler damene inne på det forumet er i en klikk, og at de fryser meg ut. 1
Gjest Anuket Skrevet 10. september 2011 #67 Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg mener, hvis man erkjenner man er med i en klikk fordi man har en dagbok, så er ikke det ensbetydende med at man er med i den samme klikken i hele forumet. Det stemmer da i hvertfall ikke for min del, så vidt jeg kan se Endret 11. september 2011 av Bond
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2011 #68 Skrevet 10. september 2011 Men det gjelder jo absolutt alle tråder som handler om ting man ikke interesserer seg for, eller temaer man ikke kan noe om. Jeg blir ekskludert fra alle tråder som handler om klær og mote, men det betyr ikke at jeg føler damene inne på det forumet er i en klikk, og at de fryser meg ut. Ser du ikke at "Hvem liker du best på KG" er ganske frustrerende for noen som ikke har klart å markere seg like sterkt som de som blir nevnt?
Yme Skrevet 10. september 2011 #69 Skrevet 10. september 2011 Ser du ikke at "Hvem liker du best på KG" er ganske frustrerende for noen som ikke har klart å markere seg like sterkt som de som blir nevnt? Jeg greier ikke å forstå hvorfor folk skal bry seg om hva en hau med fremmede mennesker tenker. 1
Gjest Anuket Skrevet 10. september 2011 #70 Skrevet 10. september 2011 (endret) Hmm vi får vel lage vår egen liste siden AB, henviser til en liste som ikke eksisterer på denne tråden: Anuket - treningsdagbøkene klikken Tabris - Harry Potter klikken? (det er der jeg husker deg fra ) Yme - dagbok, litt andre diverse klikker? Noen som vil fortsette? Endret 10. september 2011 av Anuket
Yme Skrevet 10. september 2011 #71 Skrevet 10. september 2011 Men jeg leser jo ikke dagbøkene til folk, og min egen dagbok er bare et sted hvor jeg legger ut bilder av at jeg suger bananer og kler meg i dameklær :gjeiper: Kanskje jeg har min helt egen homotranseklikk der inne?
Gjest Anuket Skrevet 10. september 2011 #72 Skrevet 10. september 2011 Men jeg leser jo ikke dagbøkene til folk, og min egen dagbok er bare et sted hvor jeg legger ut bilder av at jeg suger bananer og kler meg i dameklær :gjeiper: Kanskje jeg har min helt egen homotranseklikk der inne? Nei nei nei du har jo en egen dagbok (slik som meg) og dermed er vi i den klikken. Eller har jeg misforstått igjen? Haha ja kanskje du er en helt egen kategori?
Tabris Skrevet 10. september 2011 #74 Skrevet 10. september 2011 (endret) Hmm vi får vel lage vår egen liste siden AB, henviser til en liste som ikke eksisterer på denne tråden: Anuket - treningsdagbøkene klikken Tabris - Harry Potter klikken? (det er der jeg husker deg fra ) Yme - dagbok, litt andre diverse klikker? Noen som vil fortsette? Ja, er gjerne med i Harry Potter klikken. Endret 11. september 2011 av Bond 1
Gjest HunterLady Skrevet 10. september 2011 #75 Skrevet 10. september 2011 Jeg er ihvertfall ikke med i noen klikker!! Dette var iallefall en morsom traad! Kanskje jeg skal danne meg en klikk..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #76 Skrevet 10. september 2011 Ærlig talt folkens! Er det så vanskelig for dere å innrømme at det er noen her dere "henger" mer sammen med enn andre? Ikke kom å si at dere aldri har kuppet en tråd sammen heller. Bare se på denne tråden. Flere av dere stikker dere ut her. Beskytter hverandre og står fremdeles like fast på at dere ikke er i klikker. 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #77 Skrevet 10. september 2011 Nå fjaser dere igjen - ypperlig eksempel på klikk-oppførsel. Når det er sagt, så er man ikke automatisk med i en klikk fordi man har eller leser dagbok. Det er disse som kupper tråder med fjasing og kose-mose jeg mener er i en "klikk." 8
Yme Skrevet 10. september 2011 #78 Skrevet 10. september 2011 Nei nei nei du har jo en egen dagbok (slik som meg) og dermed er vi i den klikken. Eller har jeg misforstått igjen? Haha ja kanskje du er en helt egen kategori? Haha, hvem veit? Da kan jo egentlig alle som føler seg utenfor, bare lage en dagbok, og dermed er de også med i klikken vår. Problem løst! Jeg vil også være i en klikk! Du kan få være med i homotranseklikken min, så kan vi suge bananer og kle oss i dameklær sammen!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #79 Skrevet 10. september 2011 Nå fjaser dere igjen - ypperlig eksempel på klikk-oppførsel. Når det er sagt, så er man ikke automatisk med i en klikk fordi man har eller leser dagbok. Det er disse som kupper tråder med fjasing og kose-mose jeg mener er i en "klikk." Enig! Denne tråden avslører mye. 9
Tabris Skrevet 10. september 2011 #80 Skrevet 10. september 2011 Så fortell oss hvilke klikker som blir avslørt? Er det vi som har svart i denne tråden og sagt at vi ikke er i en klikk som egentlig er klikken? Hvis min fjasing viser at jeg er med i en klikk, så vil jeg veldig gjerne vite om hvilken klikk jeg er med i! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå