ara Skrevet 24. november 2011 Forfatter #141 Del Skrevet 24. november 2011 Ahhh, har ikke lest i dagboka di på et par dager! Skal gå inn å gjøre det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. november 2011 #142 Del Skrevet 25. november 2011 Hei Ara! Ser du har blitt flyttet tilbake noen uker. Selv om det er veldig kjedelig så må det ha vært helt herlig å se det lille nurket på skjermen. <3 Sukk, som jeg gleder meg. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 25. november 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 25. november 2011 Hei Ara! Ser du har blitt flyttet tilbake noen uker. Selv om det er veldig kjedelig så må det ha vært helt herlig å se det lille nurket på skjermen. <3 Sukk, som jeg gleder meg. God helg Det var helt utrolig å se!! Den lever sitt eget lille liv der inne. Var skikkelig aktiv og beveget på seg hele tiden! Man får en god følelse av se den lille..Du kan bare glede deg!! :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. november 2011 Forfatter #144 Del Skrevet 26. november 2011 Ahhh, så fantastisk deilig med helg! Jeg var så ekstremt sliten etter denne uka på jobb..Den har vært intens, lang og stressende! Håper neste blir mye bedre... Har en kollega jeg absolutt ikke kommer overens med..Vi er ikke uvenner eller noe, men vi har absolutt ingenting til felles og jeg irriterer meg over alt hun gjør. Hun jobber på skole og SFO sammen med meg og hun er seriøst ikke kvalifisert for sånt arbeid. Hun greier ikke å ta ansvar og har ikke oversikt eller noen ting..Det gir meg og de andre mer arbeid og frustrasjon... Men, nok om det! Hadde besøk av mamma, pappa og den yngste broren min i går. Var kjempekoselig og jeg fikk arve masse fine mammaklær av søskenbarnet mitt. Herlig! Vi har vært så heldige som ikke har måttet bruke en eneste krone på babyutstyr og sånn enda. Nå har vi jo vogn, bilsete og vippestol. Og mamma og pappa skal kjøpe seng med alt tilbehør til oss når de skal på Ikea i desember så da slipper vi utgiftene der også! Det vi må kjøpe selv er jo da stellebord, badebalje, diverse stelleprodukter og bleier og den slags..Også klær da! Jeg som gledet meg så til å kunne kjøpe klær etter UL..men det går fort til neste! Nå skal jeg dra kroppen vekk fra pc`n og heller gjøre litt fornuftig her i huset. Badet trenger en skikkelig skurings og vaskemaskina har en del vasker foran seg! Håper alle får en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. november 2011 #145 Del Skrevet 26. november 2011 Husk å sett gemalen i arbeidet også! Du trenger hvile etter en slitsom jobbuke.. Så mye du har arvet, er jo veldig greit! Spørs om det blir noe arv på meg, men kanskje noen gaver om vi er heldige. tror vi venter lengst mulig med å handle for mye, siden vi forhåpentligvis skal flytte snart.. ha en herlig lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. november 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 26. november 2011 Husk å sett gemalen i arbeidet også! Du trenger hvile etter en slitsom jobbuke.. Så mye du har arvet, er jo veldig greit! Spørs om det blir noe arv på meg, men kanskje noen gaver om vi er heldige. tror vi venter lengst mulig med å handle for mye, siden vi forhåpentligvis skal flytte snart.. ha en herlig lørdagskveld! Jada, han er super til å gjøre litt husarbeid han også! Så jeg er veldig heldig Eneste han ikke rører er klesvasken og det er helt greit:fnise: Men ettersom vi vaskemaskin i kjelleren så må nok han læres opp litt når jeg blir for tjukk til å orke å løpe opp og ned trappa med klær! :gjeiper: Herlig lørdagskveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 30. november 2011 #147 Del Skrevet 30. november 2011 Hei! Her var det koselig:) Kjenner at jeg kommer til å føle det samme som deg når jeg tar testen! Glede med en liiitt dash av nervøsitet Her hos oss er det motsatt! Her er det gubben som tar klesvask Jeg er ikke så flink til det, nemlig Hvordan gikk det når du sa det til sjefen? Hva var reaksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. november 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 30. november 2011 Hei! Her var det koselig:) Kjenner at jeg kommer til å føle det samme som deg når jeg tar testen! Glede med en liiitt dash av nervøsitet Her hos oss er det motsatt! Her er det gubben som tar klesvask Jeg er ikke så flink til det, nemlig Hvordan gikk det når du sa det til sjefen? Hva var reaksjonen? Hehe ja! Det er jo en stor ting, å finne ut at man er gravid! Men samtidig veldig skummelt! Så flink gubbe du har da! Sjefen tok det kjempe pent og hun gjettet at jeg var gravid før jeg rakk å fortelle ferdig..Hun nesten avbrøt samtalen for å si" er du gravid?".. Så det var veldig deilig at det gikk så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. november 2011 #149 Del Skrevet 30. november 2011 Godt at samtalen med sjefen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 30. november 2011 #150 Del Skrevet 30. november 2011 Ah! Det var jo veldig bra! Gruer meg litt til en evt samtale med mine sjefer Men det kan jo ikke være verdens udergang heller:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. november 2011 Forfatter #151 Del Skrevet 30. november 2011 Ah! Det var jo veldig bra! Gruer meg litt til en evt samtale med mine sjefer Men det kan jo ikke være verdens udergang heller:p Nei. Det er da en menneskerett å stifte familie og om sjefen(e) dine reagerer negativt så har dem et problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 30. november 2011 #152 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, det er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. november 2011 #153 Del Skrevet 30. november 2011 Så bra at det gikk bra å fortelle til sjefen! Gleder meg til å fortelle til min, regner med at det blir tatt positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #154 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Puh!! Snart helg nå...Skal bli deilig! Dagene på jobb går ganske fort men de er jammen heftige også. SFO og skole er ganske slitsomt...Først SFO 1 1/5 time på morningen, deretter er det å være i skolen hele dagen også har man alt fra 3-4 timer på SFO igjen på ettermiddagen.. Da er det alltid deilig å komme hjem. Ekstra deilig var det i dag da kjære hadde ryddet og tatt golvvasken! Han er blitt sååå flink om dagen.. Er dette sånn som skjer med kommende fedre, tro? Han var hvertfall ikke sånn før... Jaja, tiden etter at jeg ble satt tilbake på UL har gått overraskende fort. På søndag er jeg allerede 17 uker igjen Ellers begynner jeg virkelig å merke at det er noe inni magen hele tiden nå.. Og noen ganger tror jeg at jeg kjenner liv..selv om det kanskje er litt tidlig...Det kjennes ut som at noe "sneier" meg forsiktig der inne...Noe som stryker meg på innsiden på en måte..Huff, vanskelig å forklare, men det er en merkelig følelse. Nå skal jeg straks gjøre klart her så jeg og min kjære nabo får baket litt pepperkaker. Skal bli stas! God torsdagskveld til alle! Endret 1. desember 2011 av ara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 1. desember 2011 #155 Del Skrevet 1. desember 2011 Høres ut som en kjempe koselig torsdagskveld og du er kjempe helding som har en så snill mann som vasker og styrer på! Min sitter bare med eksamenslesing for tiden. Han har okkupert stuen med papirer og diverse kjeeedelig! Åh! Det er sikkert kjempe herlig å kjenne noe liv i magen! Kan ikke en gang forestille meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #156 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Fikk så lyst til å lage en utstyrsliste, så her kommer en! Føyer til mer etterhvert som jeg kommer på ting.. Ting vi trenger. (Det vi allerede har er med blå farge) Sove Seng Madrass Dyne Sengekant Tisselaken Uro over sengen Bil Barnesete Sånne skyggegreier til vinduene Trille Vogn Dyne Teppe/vognteppe/skinn Myggnetting Regntrekk Stelleveske Vognpose Stell Stellebord Badebalje Kluter Bleier Håndklær Neglesaks Nesesuger Febertermometer Våtservietter + andre nødvenidge stelleprodukter som såper og kremer Bleiebøtte- henter gratis hos en Reflex-butikk i byen. Amming AmmeBH Ammeinnlegg Brystvortesalve Brystpumpe Tåteflaske Klær Når det gjelder klær er jeg veldig usikker på hvor mye jeg trenger av hvert.. Bodyer Sparkebukse Sokker Har arvet masse klær, men kommer selvsagt til å handle en del nytt, og særlig når jeg får vite kjønn. Diverse Bæresjal (?) - Erfaringer? Smokker Helseteppe Leker/ babygym Album Babycall Lekegrind Vippestol Endret 23. mars 2012 av ara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. desember 2011 #157 Del Skrevet 3. desember 2011 Oj, dere er jo godt igang med vogn på plass osv.. Ellers er det jo god tid enda til shopping.. blir vel lommeboka det går mest utover. Er dere i fullt sparemodus om dagen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #158 Del Skrevet 3. desember 2011 Oj, dere er jo godt igang med vogn på plass osv.. Ellers er det jo god tid enda til shopping.. blir vel lommeboka det går mest utover. Er dere i fullt sparemodus om dagen nå eller? Ja, vi har mye av de dyre tingene på plass så det er godt! Sparing er litt vanskelig i disse tider, men vi handler litt etter litt så kommer vi nok i mål! Og det er som du sier, vi har god tid igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 3. desember 2011 #159 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Så fin utstyrsliste! Dere har jo allerede mye på plass! Jeg gleder meg til vi er kommet til januar, da skal vi på salg og kjøpe babyutstyr! Får ikke lov av sambo å kjøpe noe før det... Deilig å kunne følge med noen som er kommet lenger, så vet jeg liksom hva som er i vente! for at tiden mot 12 uker skal gå superduperfort!! :D Endret 3. desember 2011 av Nienna83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #160 Del Skrevet 3. desember 2011 Så fin utstyrsliste! Dere har jo allerede mye på plass! Jeg gleder meg til vi er kommet til januar, da skal vi på salg og kjøpe babyutstyr! Får ikke lov av sambo å kjøpe noe før det... Deilig å kunne følge med noen som er kommet lenger, så vet jeg liksom hva som er i vente! for at tiden mot 12 uker skal gå superduperfort!! :D Hehe, får ikke lov å kjøpe noe enda? Er han redd for det i tilfelle spiren ikke sitter eller? I så fall er det forståelig. Jeg var livredd for å kjøpe noe som helst selv før det var gått 12 uker Blir uansett gøy å endelig kunne handle noe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå