Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Jaa til magebilde! :)

Du begynte å få i uke 15 ja! Får håpe det samme gjelder for meg, da er det i såfall bare 3 uker til jeg kan ane en liten kul :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa til magebilde! :)

Du begynte å få i uke 15 ja! Får håpe det samme gjelder for meg, da er det i såfall bare 3 uker til jeg kan ane en liten kul :rodmer:

Men jeg får ikke til hvordan man legger ut..Vet du det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får ikke til hvordan man legger ut..Vet du det? :)

Har aldri lagt ut bilde før, men kan gjette at du trykker på knappen som er til venstre for konvolutten når du skriver en melding her.. Står "legg til bilde" når du har musa over den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt ut bilde før, men kan gjette at du trykker på knappen som er til venstre for konvolutten når du skriver en melding her.. Står "legg til bilde" når du har musa over den :)

Nei, det funker ikke..eller man må sette inn en URL til bildet..aner ikke hva det betyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Nei da vet jeg ikke :klo: Ikke så innmari god på data som du skjønner :fnise:

Jo! Hva med under tekstvinduet da? "Legg til vedlegg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeeey!

Takk ,Selma_! Herregud at jeg ikke tenkte over å bruke den under som du sa..Men man henger seg så opp i det man skal at man ikke greier å konsentrere seg skikkelig :fnise:

Ble litt merkelig lys på bildet, er ikke sånn rosa i huden :fnise: Men det ble da et magebilde! :)

edit: bildet ble utrolig stort så jeg nå! haha... DET vet jeg hvertfall ikke hvordan jeg fikser :fnise:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der fikk du det til! Størrelsen aner ikke jeg heller hvordan man endrer ;)

Så utrolig fin mage!! :rodmer: du har jo fått ordentlig gravidkul jo! Morsomt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin mage, skikkelig kul du har fått deg :) Får du noen kommentarer på den?

Ha en heeeeerlig helg!

Takk! Ja, det har blitt skikkelig kul, men jeg syntes nesten den er for stor til 18+2...Men tenker at jeg snart er halvveis, så magen burde jo ha vokst litt... :fnise: Men så skal det jo også sies at bildet ble tatt i går kveld etter at det var inntatt en god del mat og sånn..Magen er kanskje ikke like "bulete" i dag....

God helg til dere snupper!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin mage, skikkelig kul du har fått deg :) Får du noen kommentarer på den?

Ha en heeeeerlig helg!

Takk! Ja, det har blitt skikkelig kul, men jeg syntes nesten den er for stor til 18+2...Men tenker at jeg snart er halvveis, så magen burde jo ha vokst litt... :fnise: Men så skal det jo også sies at bildet ble tatt i går kveld etter at det var inntatt en god del mat og sånn..Magen er kanskje ikke like "bulete" i dag....

God helg til dere snupper!!! :briller:

Har forresten ikke fått noen kommentarer enda! Tro det eller ei, men INGEN på jobb har spurt om jeg er gravid enda :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hehe, tenk så kjipt det må være å spørre om noen er gravid også sier de nei :fnise:

Kan jo hende de har tenkt det, men ikke tør å spørre :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fin mage!! Håper jeg er så heldig og få like fin mage som deg!! :rodmer:

Så rart at ingen på jobb har spurt enda? Hva jobber du med? Nå er det jo veldig fyfy å spørre noen om de er gravide, for så å få et snurt nei tilbake :fnise: Så må innrømme at jeg vet ikke om jeg hadde turt å spørre om slikt selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk for hyggelige magekommentarer :rodmer:

Jeg er barne- og ungdomsarbeider. Jobber i skole og SFO, så har mnage kollegaer rundt meg hele tiden.. :fnise: Men er kjett å spørre om folk er gravide ja...Jeg hadde nok ikke turt å spørre selv heller....hehe.. De venter vel bare på at jeg skal publisere det. Får se om jeg gjør det til uka. Like greit at dem får vite det snart... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å kjenne liv! :rodmer: Når var det du begynte å kjenne det igjen?

Jeg begynte å kjenne det for en god stund siden...2-3 uker hvertfall...Men det var sånn "bobler" på en måte. Nå kjenner jeg noen skikkelige dytt og det er mye morsommere!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...