Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

17 uker!

:strix: :strix: :strix:

Hihi!

Ja, som jeg sikkert har sagt hundre ganger; tiden går såå fort! Om 3 uker jeg er allerede midtveis i svangerskapet. Artig! Magen blir mer og mer synlig og jeg har på større og større klær for å skjule det...Men det går nok ikke stort lenger, så tenkte at etter UL på torsdag, hvis alt er bra, så tar jeg med bildet og viser til kollegaene mine på møtet vi har hver torsdag! Lurer på hvor mange som egentlig har en mistanke.. For jeg tror nemlig at noen har en anelse, men at de ikke tørr og spørre.... :fnise: Er spesielt èn kollega som stadig lar blikket skli ned på magen min..hehe...

Litt morsomt da! :) Også fikk jeg vite om ei til som er gravid på jobben, så da er jeg ikke helt alene om det... :tommelsmil:

Skal bli utrolig deilig med helg nå, og jeg skal ikke gjøre noe annet enn å slappe av! Også jeg forresten ta meg selv i nakkeskinnet og komme meg ut på noen turer..Har vært kjempedårlig til å trene/gå etter at jeg ble gravid. Må virkelig ta meg sammen nå!

Også skal ei kreativ venninne stå på Julemesse i helgen, så må vel stille opp der en tur for henne da..Se om hun har noe fint. Er jo litt koselig og nå som jula nærmer seg så får man jo litt julestemning av sånne ting også...(selv om jeg allerede har hatt julestemning en stund da) :fnise:

Nå bare rabler jeg ned alt mulig rart, så blir vel snart slitsomt for folk å lese..

Goooooood helg alle sammen!

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: For 17 uker! :hoppe: Tiden går fort! Og ENDA fortere går den når du får nurket ditt på utsiden.

Blir koselig å fortelle kollegene om graviditeten da :)

Åååh, :hjerte: Julen <3 Gleder meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir stas, men av en eller annen grunn syntes jeg det er skummelt å fortelle det også! :sjenert: Men nå er jeg litt merkelig da :fnise:

Julen er det beste med hele året syntes jeg!! Koseligste tiden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul er best! :hjerte:

Jeg gruet meg så SYKT til å fortelle sjefen min at jeg var gravid! Men det gikk veldig mye bedre enn forventet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa sjefen din, Teita?

Jeg har heldigvis fortalt det til sjefen og hun er bare kjempesøt. Hun svarte at hun liker store mager og var glad på mine vegne :rodmer: Så kunne egentlig ikke fått en bedre respons.

Kollegaene kan jo si hva de vil, men håper jo selvsagt de også blir glade på mine vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var bare søt og snill, og sa gratulerer, og at hvis jeg trengte noe, så var det bare å si fra :) Men så ble jeg jo sykemeldt fra uke 21 og ut svangerskapet da, og fortalte ikke om det før jeg var tre måneder på vei. Så det var ikke så lange tiden jeg var gravid på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, ble du sykmeldt såpass tidlig ja.. Da ble det ikke lange jobbinga på deg da.. Kan jeg spørre hvorfor du ble sykmeldt?

Er uansett godt med snille og forståelsesfulle sjefer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ble du sykmeldt såpass tidlig ja.. Da ble det ikke lange jobbinga på deg da.. Kan jeg spørre hvorfor du ble sykmeldt?

Er uansett godt med snille og forståelsesfulle sjefer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ultralyd!!! :hjerte:

Jeg gruer og gleder meg om hverandre! Gruer meg fordi jeg er redd for at det skal være noe galt med lille knøttet, og gleder meg til å få se h*n, kanskje finne ut kjønnet, og forhåpentligvis få beskjed om at alt er bra der inne! :mrgreen:

Hjelpes... Visste ikke at jeg skulle føle det sånn.. Skal man forresten ha med urinprøve på UL også? Eller er det bare når man skal til lege/jordmor?

Den ene katten min oppfører seg så merkelig om dagen..Hun er egentlig ganske sær og skal kun ligge på fanget et gang i skuddåret og helst ikke klappes om hun ikke ber om det selv... Men i stad, da jeg lå på sofa`n og slappet av, kom hun og la seg oppå magen min og koste med den og var generelt skikkelig snodig... Jeg prøvde å flytte henne litt høyere opp eller ned på lårene, men hun kom krypende opp på magen igjen. Raring...Merker hun at det er noe inne der kanskje? :hjerte::fnise:

Hvis noen vil dele sin første UL hostorie med meg så er det bare å skrive! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempefint med UL i dag...MEN....

...jeg var kortere på vei enn forventet, så jeg skal på ny UL 15 desember. Er bare 15+4, så det var iltt kjedelig å bli flytta så langt tilbake når jeg egentlig trodde jeg skulle starte på min 18 uke i morgen!

Men sånn er det nå! Vi fikk se lille nurket og h*n var aktiv og alle mål og sånn var perfekt sa de! Så det var jo fantastisk å høre :hjerte:

Så da får man smøre seg med tålmodighet og vente et par-tre uker til....

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt! en frisk og sprellende baby.. et par uker ekstra i magen er bare kos vel ;) Tenk så trygt og godt!

Skal du på ny UL ved 18 uker, eller er du ferdig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! en frisk og sprellende baby.. et par uker ekstra i magen er bare kos vel ;) Tenk så trygt og godt!

Skal du på ny UL ved 18 uker, eller er du ferdig nå?

Jada, herlighet! Ungen er frisk, det er det viktigste :rodmer: Så skal absolutt ikke klage over at svangerskapet ble forlenget med en toukers tid! :jepp:

Skal på ny UL i uke 18 ja; 15 desember. Så det går jo fort da.. Det er bare en snodig følelse å bli reversert på den måten..hehe :)

Hadde du fått innkalling til UL? Eller har du vært? Nå ble jeg usikker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå var jeg så spent på å lese kjønn! :( Kjipt å bli satt tilbake, men så utrolig bra at alt så fint ut med den lille!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, herlighet! Ungen er frisk, det er det viktigste :rodmer: Så skal absolutt ikke klage over at svangerskapet ble forlenget med en toukers tid! :jepp:

Skal på ny UL i uke 18 ja; 15 desember. Så det går jo fort da.. Det er bare en snodig følelse å bli reversert på den måten..hehe :)

Hadde du fått innkalling til UL? Eller har du vært? Nå ble jeg usikker her...

Skal 12.12 ;) håper og tror at UL viser samme termin som sist UL, og at det betyr at barnet har normal utvikling og vekst... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal 12.12 ;) håper og tror at UL viser samme termin som sist UL, og at det betyr at barnet har normal utvikling og vekst... ;)

Ok, så spennende!:) Alt er sikkert i flotteste orden skal du se! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå var jeg så spent på å lese kjønn! :( Kjipt å bli satt tilbake, men så utrolig bra at alt så fint ut med den lille!! :klemmer:

Jaa, jeg var så full av forhåpninger og spenning og alt det der, så å bli flyttet føltes litt kjipt! Men som jeg har sagt lenger oppe så er jeg bare glad for at alt sto bra til :) Så vil absolutt ikke klage!

Hvordan gikk din UL idag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min UL var.. ikke-eksisterende ;) Skrev nettopp om det i dagboka mi. Vi valgte å flytte den et par uker, slik at mini er litt større (uke 11).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...