Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Ja,man kan jo lett bli skuffet hvis man går å kjenner etter på alt mulig og begynner å tro at det er noe der inne...Også viser det seg at det ikke er det.

Men hååååper at det er noe der når du skal teste! Hadde vært utrolig gøy!:)

Nå begynner formen min å bli mye bedre og det er jeg så glad for. De siste dagene har vært skikkelig kjedelige..Men nå kan jeg endelig spise litt uten å brekke meg for hver bit:) Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,ja.. men får bare smøre meg med tålmodighet. Vil jo såå gjerne bli mamma :rodmer:

Så bra at formen din begynner å bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,ja.. men får bare smøre meg med tålmodighet. Vil jo såå gjerne bli mamma :rodmer:

Så bra at formen din begynner å bli bedre :)

Ja, man må være veldig tålmodig noen ganger, men håper du slipper! ;)

Det må jo være helt fantastisk å være mamma!! Gleder meg så til lille plommen i magen er så stor at den kan komme ut!! :):rodmer:

God helg til deg og din kjære! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker!! :mrgreen:

På onsdag er det første kontroll hos legen, da er jeg nesten 12 uker! Nå begynner virkelig bekymringene for sa å forsvinne selv om jeg innerst inne vet at det enda kan skje!

Jeg fikk en pakke i posten i dag med masse forskjellige oljer, såper, kremer, våtservietter og en liten nusselig blå smokk! Da gikk det enda litt mer opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma!!! :hjerter_rundt:

Jeg er så lykkelig om dagen og kvalmen er verst på morningen og alt begynner å bli skikkelig skikkelig bra! :strix:

God helg til alle som leser her! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for 11 uker!!

Nååe så gøy med pakke i posten :hoppe:

Takk! Ha en fin helg du, mini og din kjære :lur:

:klemmer:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og snøen faller ned utenfor huset! Ja, du leste riktig, snøen! Syntes ærlig talt at den kunne ventet hvertfalll èn måned til før den kom. Vinteren blir veldig lang hvis snøen bestemmer seg for å legge seg for godt..Får håpe den ikke gjør det.

Uansett er det ikke så viktig heller...Det som er mer viktig er plommen i magen min! :rodmer: Og legebesøket på onsdag! Jeg gleder meg skikkelig!! :jepp:

I dag skal jeg ordne og vaske litt i huset...Ser ikke helt bra ut. Har ganske aktive katter som greier å rote fram hybelkaniner jeg ikke visste fantes i huset! :fnise:

God søndag, folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, snø allerede :hakeslepp: Uff, husker snøen la seg her i slutten av oktober i fjor. Jeg håper liksom på noen koselige trilleturer med lillegull før det blir snøstorm..

Lykke til med :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, snø allerede :hakeslepp: Uff, husker snøen la seg her i slutten av oktober i fjor. Jeg håper liksom på noen koselige trilleturer med lillegull før det blir snøstorm..

Lykke til med :husarbeid:

jaa... hvor bor du da?:)

Får håpe du får noen turer med vogna før snøen kommer for godt denne vinteren!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Tønsberg, Vestfold. Litt over en times kjøretur fra Oslo, om der sier deg noe?

Håper virkelig ikke snøen kommer hit like tidlig i år som i fjor. Jeg vil trille tur! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første svangerskapskontroll hos legen gjennomført! Var ikke så spennende som jeg trodde. :fnise:

Men var jo ganske informativt og allright å bli litt klokere på ting. Når man er gravid for første gang så er man jo nokså blank på alt mulig.. :sjenert:

Jeg er så glad i legen min og han er så utrolig flink og hyggelig!

Det eneste vi gjorde i dag var at han sjekket brystene mine for kuler og ellers bare lyttet han og fylte ut "helsekort for gravide" til meg. Så fikk jeg beskjed om at uringen var bra og at termin er antatt 27.april 2012, akkurat som jeg antok! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Etterpå tok jeg en hel haug med blodprøver! Så er det vel bare å vente da... Dumme meg kommer ikke på spørsmål jeg skulle spurt før flere timer etterpå, så glemte å spørre om når jeg får svar på blodprøvene, men det blir vel sikkert neste kontroll? Hva tror/vet dere?

Jaja, har ellers ikke så mye å fortelle. Vurderer å dele den store nyheten med mine elskede foreldre i kveld, men er litt usikker...Mest fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal si det... Noen gode/artige forslag til meg? :biggrin:

Håper alle har en like strålende dag for meg :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har funnet en flink og hyggelig lege, det er absolutt viktig! Dagen etter min bursdag det :lur: Kanskje du får på dagen min :gjeiper:

Har dessverre ingen gode forslag til hvordan du kan fortelle det :sjenert: men vil følge med på om andre har :)

Ha en :hoppendeglad: kveld videre!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy om jeg fikk på dagen din! :fnise: Èn dag før termin! :jepp:

Jeg er jo egentlig en person som går rett på sak og ikke rundt grøten, så blir vel helst bare en telefon hjem hvor jeg kun sier " dere skal bli besteforeldre "! og ikke noe særlig mer.. hehe...Men det funker jo fett det også! Hadde bare vært litt gøy om man kunne gjort det på en litt annerledes måte. Kan jo gi dem kopper hvor det står verdens beste bestemor/bestefar og levert til dem, men da må jeg vente til jeg treffer dem... Skal treffe dem på fredag men da skal vi ut for å feire bror sin bursdag og da vil jeg på en måte ikke stjele oppmerksomheten hans den dagen da......... hvis du skjønner? :)

Har du hatt en bra dag da, Frufly? Når tenker du å teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+1 i dag!!! :hjerte: :hjerte:

For en herlig følelse å ha kommet over de 3 risikable månedene! :biggrin:

Da er det videre bekymring om alt er som det skal der inne og svar på diverse blodprøver, osv! Men det er vel en vanlig del av savngerskapet...å bekymre seg litt nå og da? Man vil jo selvsagt det alle beste for sitt eget lille nurk! :tommelsmil:

Formen er god om dagen. Kun litt morgenkvalm og det er helt ok!

Jeg har stått opp, fyrt i ovnen og spist frokost. Nå sitter jeg her med laptopen i fanget og ser på mine herlige katter som også har våknet fra sitt koma og løper rundt og herjer. Drar fortsatt fram hybelkaniner fra under sofan som jeg ikke trodde fantes :ler:

Håper dere har en flott lørdagsmorgen og at dagen blir fantastisk :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKKE HER MEN..+ E + DET SOM ER UTENPÅ EGGET - L + :) - D + GJØR PRESTEN - R + IKKE BIOLOGISK MOR/FAR + ANNET ORD FOR MAT + GAMLE!

Dette er en rebus der svaret blir: Dere skal bli besteforeldre! Og den sendte jeg på sms til mamma og pappa i stad! Kjempegøy! :nigo:

Så nå vet dem at dem skal bli besteforeldre og dem er helt i lykkerus!! :rodmer:

Dem trodde nok at dem måtte vente en del år til på barnebarn, men der tok dem feil! :fnise:

Endret av ara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse vå :vinke:

Så utrolig artig måte å fortelle de kommende besteforeldrene den store nyheten på :jepp:

Håper alt er bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe hyggelig med nytt ansiskt her inne, Småkjekset! :)

Alt vel her, bare litt trøtt i trynet før jeg skal på jobb...

Jeg er nok av de personene som kunne hatt fri veldig mye :fnise: Liker mye bedre å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil, enn å måtte jobbe hver eneste dag. Men vet jo at det er eneste løsningen om man skal kunne leve :fnise:

God onsdag og lille lørdag! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...