Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Dumme tante!! Neste måned får du ikke lov å komme :rope:

:fnise:

Ja, jeg greide liksom ikke bare å ringe mor og far og fortelle nyheten fordi jeg syntes det var så kjedelig måte å gjøre det på. Så da ble det rebus! Dem er så i lykkerus og mamma ringer nesten hver dag for å høre hvordan jeg har det! hehe.. Hun er bare søt da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Titter innom og leser litt i dagboka di :)

Så HELDIG du er som er over de første 12 ukene! Misunner deg litt der ja. Jeg er kjempekort på vei, og veldig bekymret for SA. Menmen, forhåpentligvis går det bra. Skjønner at du er lykkelig over å være så "langt" på vei.

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+2!!!! :hoppe:

Har hatt en fantastisk deilig helg på hyttetur med min kjære og naboene. Var så godt å komme unna hus og alt annet som følger med. Nå er batteriene godt ladet for en ny arbeidsuke, selv om jeg gjerne skulle blitt på hytta i noen dager til! Er fortsatt et skikkelig trøttetroll! Håper det går over etterhvert slik at jeg får LITT mer overskudd.

Mamma har nå greid å fortelle de fleste at jeg er gravid(hun er så stolt), så nå kommer det hyggelige hilsninger og spørsmål om arving av klær, vogn og diverse utstyr av familien! Sier jo selvsagt ja takk til alt sånt! :mrgreen:

Nå har jeg fyrt i ovnen og pakket meg inn i pledd på sofa`n! Så nå er det meg, laptopen og tv`n som har date i kveld. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Det er nok veldig stort for henne! :)

Jeg har nok fått en liten antydning til kul! Magen står liksom litt ut.. Sjefen min sa at hun trodde jeg ikke kunne greie å skjule graviditeten så mye lenger :fnise: Så litt må nok magen ha vokst.. :)

Hvordan er formen din Selma_?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med en liten kul, Ara :smilyblomst:

Det er ikke så mange ukene til du kanskje bevegelse :overrasket:

Og ikke så lenge til ultralyd, skal dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det går fort! Leste i sånn bok jeg fikk hos legen, at i uke 13 kan du faktisk allerede kjenne bevegelse hvis du er heldig og vet hvor du skal kjenne etter.... For fosteret er i bevegelse store deler av dagen! :jepp:

Blir spennende med UL. Jeg vil vite kjønn men ikke samboeren min..Så vi får se hvordan vi løser det..Kanskje jeg får vite og ikke han..Men da må jeg handle klær og alt sånn uten at han får se hva jeg kjøper for å ikke avsløre noe...

Jeg personlig syntes at det er mest praktisk på alle måter om vi får vite kjønn i forhold til alle innkjøp og innredning av barnerom!

Vi får se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 13+2!!

Nåååe :rodmer: så herlig med en liten kul. Det ønsker jeg meg også. Håper vi snart får klaff :lillesky:

Når tenker du å fortelle det? Forstår godt at du vil vite kjønnet :jepp: Dere kommer nok til enighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din Selma_?

Formen min er veldig fin, takk :) Vært litt uggen på morgenen de siste par dagene, men det har jeg vært før også uten at jeg har vært gravid, så er liksom vant til det! (blir alltid kvalm om morgenen om jeg spiser sent på kvelden).

Jeg håper bare at ukene skal fly fram mot jul og første legevisitt :)

Enig med deg at det er praktisk å vite kjønn! Både når det gjelder handling av klær og utstyr, men føler også at man kanskje får enda litt mer kjennskap til barnet når man forestiller seg den lille gutten/jenta i magen :) Dere kommer nok til enighet om hvordan dere skal gjøre det!

Når skulle du på UL igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått time til UL enda.. Er nok en liten stund til enda...Er mellom uke 16 og 18 en gang.. :)

Gleder meg så fælt...Er utrolig utålmodig. Først gikk jeg og ventet og ventet på første legebesøket og at det skulle gå 12 uker! Nå etter 12 uker, venter jeg bare på jordmortime og UL :fnise:

Er jo så spennende alt som skjer da!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert litt venting etter at barnet kommer også... første smil, reise seg, løfte hode, gå, prate... så mange første ganger;) Men da er det iallfall litt å henge fingrene i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er utålmodig når det gjelder ul! Det virker så spennende! :tommelsmil: Men trøst degmed at det ikke er såå mange uker igjen! I hvertfall ikke så mange uker som jeg har igjen...... :tongue:

Endret av Selma_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at du blir utålmodig :kose: får trøste deg med at det er masse gøy som skjer fremover :strix:

Ha en fantastisk helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt fantastisk deilig med helg!!

Denne uka har vært så utrolig slitsom på jobb...

Formen har vært helt ekstremt dårlig pga hosting. Jeg hoster og hoster og hoster og hoster. Skulle sikkert bare holdt meg hjemme, men jeg følte at jeg greide å være på jobb og da ble det bare sånn..Men kjenner på kroppen nå at det kanskje ikke var så lurt da.. :sjenert:

Har sovet til klokka 11.00 i dag og klokka 13.00 gikk jeg og la meg igjen og sov i 3 timer..

MEN, nok klaging.

Sitter her å ser på reprisen fra Idol. Han der Fredrik er SÅÅ flink! :rodmer:

Men nå skal tv`n og laptop`n slås av, noe tøff musikk skal i spilleren også må jeg orde litt i huset. Diverse rydding som trengs!

Ellers blir det middag og kortspill hos svigers litt senere i kveld når kjære kommer hjem fra jobb! :) Blir helt sikkert koselig, men livlig, da særlig svigermor er (unormalt) engarsjert når det kommer til spill :fnise:

God lørdagskveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2 allerede! Tiden går ganske fort alikevel syntes jeg... :fnise:

Har hatt besøk av mor, far og den yngste broren min i dag! Veldig koselig altså! Ble mye babysnakk selvfølgelig. Mor og far gleder seg så forferdelig og det syntes jeg er superkos!! Vet at ungen kommer til å få noen fantastiske besteforeldre der altså! Og dem har allerede lovet å stille opp masse når vi får behov. Snillinger :rodmer:

Jeg sliter fortsatt veldig med tretthet, men det er vel sikkert vanlig :sovne: Også er det hosting og dobesøk om natten som avbryter søvnen i disse dager..Så bare den hostinga gir seg så blir det nok bedre! :)

Har vært inne på Ikea.no og funnet seng jeg vil ha, madrass, stellebord. Skal reise innover å kjøpe det etter lønningsdagen i november.. :) Er det halv skatt i november eller desember, tro? Husker ikke jeg.. Gleder meg hvertfall til å få litt babyting i hus! :jepp: :jepp:

Når kjøpte dere deres første babyutstyr? Jeg er egentlig livredd for å kjøpe noe som helst før jeg har vært på UL og vet at alt er som det skal med den lille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2 allerede! Tiden går ganske fort alikevel syntes jeg... :fnise:

Har hatt besøk av mor, far og den yngste broren min i dag! Veldig koselig altså! Ble mye babysnakk selvfølgelig. Mor og far gleder seg så forferdelig og det syntes jeg er superkos!! Vet at ungen kommer til å få noen fantastiske besteforeldre der altså! Og dem har allerede lovet å stille opp masse når vi får behov. Snillinger :rodmer:

Jeg sliter fortsatt veldig med tretthet, men det er vel sikkert vanlig :sovne: Også er det hosting og dobesøk om natten som avbryter søvnen i disse dager..Så bare den hostinga gir seg så blir det nok bedre! :)

Har vært inne på Ikea.no og funnet seng jeg vil ha, madrass, stellebord. Skal reise innover å kjøpe det etter lønningsdagen i november.. :) Er det halv skatt i november eller desember, tro? Husker ikke jeg.. Gleder meg hvertfall til å få litt babyting i hus! :jepp: :jepp:

Når kjøpte dere deres første babyutstyr? Jeg er egentlig livredd for å kjøpe noe som helst før jeg har vært på UL og vet at alt er som det skal med den lille....

Tiden går ikke noe saktere nå synes jeg :ler:

Hvilken madrass har dere bestemt dere for? Har bestemt oss for seng, men har glemt å kikke på madrass :sjenert:

Vi har ikke begynt å kjøpe noe enda. Regner med at ting begynner å dukke opp her hjemme etter ul tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...