Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Jeg har! Ca. ti dager etter deg :strix:

Lykke til, ara! Spiren sitter nok godt den! ;)

Håper virkelig det! 3 uker til så er den største faren over! :)

Så gøy at vi har termin nesten likt, da kan vi følge hverandre framover! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

:hoppe: For 9 uker! Tiden frem til uke 12 går sakte, men så går det fortere og fortere. Bare vent å se :)

Gratulerer så mye :gravid:

Husker jeg var trøtt HELE TIDEN i begynnelsen, jeg også.. Men det går over :) Og når du er like langt på vei som meg, så får du ikke sove (sorry :fnise:), så nyt det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoppe: For 9 uker! Tiden frem til uke 12 går sakte, men så går det fortere og fortere. Bare vent å se :)

Gratulerer så mye :gravid:

Husker jeg var trøtt HELE TIDEN i begynnelsen, jeg også.. Men det går over :) Og når du er like langt på vei som meg, så får du ikke sove (sorry :fnise:), så nyt det! :jepp:

:hallo:

:fnise: Det er altså noe gjennom hele svangerskapet..hehe. Blir deilig å kunne fungere som ET normalT menneske igjen kjenner jeg hvertfall! Denne trøttheten tar livet av meg..Orker INGENTING! :glare:

Men jeg er selvsagt ved godt mot! :) Nå må bare lille plommen sitte fast disse ukene... :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire! :klemmer:

Her vil jeg følge med og håper jeg snart er i samme båt som deg :rodmer:

Hei hei! Og tusen takk :hoppe:

Håper også virkelig at du snart får det du ønsker!! :hjertesmil:

Masse lykke til, og jeg skal følge med deg også!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og slapping dag... Har vært så bekymret den siste uka pga "menssmerter", men fikk heldigvis bekreftet i går at det ikke er noe farlig og at det kommer av at livmora vokser og strekker på seg. Så det var betryggende å høre.

:rodmer:

Kan det være så snill å gå FORTFORTFORTFORT til uke 12?! :fnise:

Håper dere har hatt en flott helg, folkens! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne for å få litt babystøv :babysmokk:

:fnise: du er herlig!

Ikke lenge til uke 12, plutselig er du der :)

Så godt å få bekreftet det! Greit for meg å vite også hvis/når den tid kommer her også :lur:

Nyt søndagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne for å få litt babystøv :babysmokk:

:fnise: du er herlig!

Ikke lenge til uke 12, plutselig er du der :)

Så godt å få bekreftet det! Greit for meg å vite også hvis/når den tid kommer her også :lur:

Nyt søndagen :klemmer:

Du er så søt! :fnise:

Håper alt er bra med deg og at helgen var fantastisk!

*Blåse masse babystøv på*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker!! :strix: Tiden går fortere enn forventet!

Er hjemme fra jobben i dag da hver minste bevegelse jeg foretar meg gjør at jeg nesten kaster opp! Er helt sykt dårlig form! :spy:

Ligger bare i senga..... B O R I N G! :tristbla:

Håper dere andre har en bedre dag enn meg!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "bedring" :) Håper jo ikke grunnen til kvalmen forsvinner, men symptomene kan jo gjerne reduseres litt..

hvile gjør deg godt vet du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merker at formen er blitt litt bedre etter å ha sovet veeldig mange timer. Godt for kropp og sjel! :fnise:

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte innom her og legge igjen et lite spor jeg da :goodbye:

Har termin rundt 22 april ca. kan nok bli litt korrigert etter ul tror jeg. Veldig gøy å følge andre som er omtrent likt i løypa.

Er dautrøtt og kvalm om det er en trøst å ikke være alene i den båten :skratte: men kunne ikke tenkt meg bedre årsak til å være så pjusk hihi.

Krysser armer og ben for deg frem til 12 uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merker at formen er blitt litt bedre etter å ha sovet veeldig mange timer. Godt for kropp og sjel! :fnise:

Hvordan er formen din da?

Sliter med litt hodepine og lettere kvalm/uvel.. kommer som byger i løpet av dagen, er ikke konstant heldigvis. Så alt i alt må jeg vel si jeg er i fin, men litt redusert form...

Går godt så lenge man er lykkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom her og legge igjen et lite spor jeg da :goodbye:

Har termin rundt 22 april ca. kan nok bli litt korrigert etter ul tror jeg. Veldig gøy å følge andre som er omtrent likt i løypa.

Er dautrøtt og kvalm om det er en trøst å ikke være alene i den båten :skratte: men kunne ikke tenkt meg bedre årsak til å være så pjusk hihi.

Krysser armer og ben for deg frem til 12 uke! :klemmer:

Kjempekoselig :)

Enig med deg ang grunnen til at vi er dårlige..Kommer jo faktisk noe utrolig ut av det her etterhver! :rodmer:

Artig at vi nesten er like langt på vei! Er ekstra gøy å følge hverandre da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliter med litt hodepine og lettere kvalm/uvel.. kommer som byger i løpet av dagen, er ikke konstant heldigvis. Så alt i alt må jeg vel si jeg er i fin, men litt redusert form...

Går godt så lenge man er lykkelig ;)

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom for å gi deg en :klem:

Formen bedre i dag?

Så koselig! Nå ble jeg glad! :biggrin:

Formen går sakte men sikkert mot en bedre form. Har orket å støvsuge og vaske klær i dag så begynner å få tilbake energien, og kvalmen er ikke et så stort hinder lenger! :)

Hva med deg? Er du på symptomjakt om dagen? Eller tar du det rolig? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Nå ble jeg glad! :biggrin:

Formen går sakte men sikkert mot en bedre form. Har orket å støvsuge og vaske klær i dag så begynner å få tilbake energien, og kvalmen er ikke et så stort hinder lenger! :)

Hva med deg? Er du på symptomjakt om dagen? Eller tar du det rolig? :kul:

Flinke deg :)

Nei ikke på symptomjakt enda.. i følge babyverden er det 6 dager til en graviditetstest kan være positiv. Prøver å ikke tenke så alt for mye på det. Siden jeg har billig tester så begynner jeg nok å teste søndag/mandag :nigo:

Har smerter i underlivet og vondt når jeg tisser så tror jeg har fått UIV, skal til legen å levere tisseprøve senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...