Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Da må man få gratulere disse menneskene:

Pasjonsblomst

Småkjekset

Selma_

Nienna83

Angel-A

... som gjettet riktig! Nemlig en liten :babygutt: Det var virkelig en stor opplevelse i dag!! Han var så aktiv og man skulle nesten tro han visste at vi kikket på han for han "tøffet" seg sånn :ler::hjerte:

Kjære er helt i ekstase og han ser på bildene av pjokken hele tiden! Livet er herlig dere!!!

Termin er forskjøvet enda litt mer så nå skal jeg ikke verpe før 20.mai! Men jeg er lykkelig og gleder meg masse masse masse!! :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå! Gratulerer med en liten :babygutt: !! Da er det bare å begynne å bli kjent med han og tenke på navn :rodmer: Så moro å vite kjønn :)

:strix: :strix:

(og hurra til meg som har gjettet riktig på 2 av 2 kjønn :tommelsmil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :babygutt: Yes, me hadde rett! :)

Ja, livet er superherlig nå om dagen..

kos dere med bildene og småen i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ara skal få en liten :babygutt:! :hoppendeglad: Gratulerer så mye! Kan tenke meg du har en hjemme som er stolt nå!:)

Har dere tenkt på navn? :)

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Gratulerer med en liten :babygutt: !! Da er det bare å begynne å bli kjent med han og tenke på navn :rodmer: Så moro å vite kjønn :)

:strix: :strix:

(og hurra til meg som har gjettet riktig på 2 av 2 kjønn :tommelsmil: )

Ja, det er helt fantastisk!! :rodmer:

Så god du er på gjetting da! Kanskje du har en riktig god intuisjon? :lur: Jeg vet ikke enda hvor flink jeg er på å gjette..Men du har nok også en gutt i magen din tror jeg! Skal skrive det den dagen det kommer tippeliste i dagboken din! (Hvis du har tenkt å ha det da, selvsagt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :babygutt: Yes, me hadde rett! :)

Ja, livet er superherlig nå om dagen..

kos dere med bildene og småen i magen ;)

Tusen takk! Ja, nå skal det koses masse framover. Man trengte liksom denne ultralyden for å roe seg heeelt ned.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ara skal få en liten :babygutt:! :hoppendeglad: Gratulerer så mye! Kan tenke meg du har en hjemme som er stolt nå!:)

Har dere tenkt på navn? :)

Ja, dette er så gøyy!!!

Kjære er så utrolig stolt og glad og det gjør meg utrolig glad også..For han var skikkelig skremt i begynnelsen av svangerskapet. Men nå begynner han bare å glede seg! :nigo:

Vi har ikke tenkt noe særlig på navn..Men nå som vi vet at det er en liten guttebass så er det vel på tide og begynne... Er veldig usikker...Har alltid hatt klare favoritter når det kommer til jentenavn, men har aldri hatt noen med guttenavn..Så får nok lese litt i navneboka. :idesmil:

Har du noen fine guttenavn på lager? Jeg syntes jo f.eks Oliver er fint da... Men bortsett fra det så vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

GRATULERER!!!! så koselig! :rodmer:

Oliver er et veldig fint navn, synes jeg! Har faktisk tenkt litt på det selv. Men det kommer ikke til å passe med etternavnet :gjeiper:

Ellers syns jeg Leon er et veldig fint navn! Det har jeg gnage på helt siden jeg var 14 tror jeg :fnise:

Uvanlige navn er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!! så koselig! :rodmer:

Oliver er et veldig fint navn, synes jeg! Har faktisk tenkt litt på det selv. Men det kommer ikke til å passe med etternavnet :gjeiper:

Ellers syns jeg Leon er et veldig fint navn! Det har jeg gnage på helt siden jeg var 14 tror jeg :fnise:

Uvanlige navn er fint:)

Ja, uvanlige navn er fine, men desverre er det flere og flere som heter disse navnene om dagen, så snart er de ikke så uvanlige lenger..... :sjenert: dumt! men vi skal nok greie å finne på noe fint til veslegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten :babygutt::strix:

Det må være så utrolig artig å se babyen på UL, gleder meg så veldig selv. Også blir vel ting litt mer virkelig når du vet hvilket kjønn det er og kan tenke på navn osv! Hihi, har du handlet noe blått enda da? :biggrin:

Jeg drømte i natt at jeg fikk jente, selv om jeg tidligere alltid har trodd det er gutt. Jeg fikk se et bilde av ansiktet hennes inni magen, og hun var helt lik på sambo. Drømmer er funny greier gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen :rodmer:

Det ble mye mer virkelig når vi fikk vite hvem det var som bor i magen :hjerte:

Navn er utrolig vanskelig! Her har jeg heldigvis klart å kutte ned navnelisten fra over 30 alternativer til 3-4 stk, så håper at mannen blir enig i et av de, eller at vi finner et dør annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er så gøyy!!!

Kjære er så utrolig stolt og glad og det gjør meg utrolig glad også..For han var skikkelig skremt i begynnelsen av svangerskapet. Men nå begynner han bare å glede seg! :nigo:

Vi har ikke tenkt noe særlig på navn..Men nå som vi vet at det er en liten guttebass så er det vel på tide og begynne... Er veldig usikker...Har alltid hatt klare favoritter når det kommer til jentenavn, men har aldri hatt noen med guttenavn..Så får nok lese litt i navneboka. :idesmil:

Har du noen fine guttenavn på lager? Jeg syntes jo f.eks Oliver er fint da... Men bortsett fra det så vet jeg ikke...

Min samboer er også helt i skyene, leser alt av info både i bokform og på nettet. Allerede begynt å se på utstyr, tenkt på navn og gleder seg til å ha gullet i armene.. Jeg smelter helt når jeg ser hvor glad han er. :rodmer: Lurer veldig på hvordan vi kommer til å reagere på ul. Jeg har en mistanke om at vi begge to kommer til å felle noen tårer.. :sjenert:

Oliver er kjempefint. :) Liker Sondre også, men det heter både stebroren min og broren til sambo. :P Jeg har ikke tenkt så mye på navn enda, det kommer sikkert når magen begynner å vokse. Når begynte du å få mage forresten? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med en liten :babygutt::strix:

Det må være så utrolig artig å se babyen på UL, gleder meg så veldig selv. Også blir vel ting litt mer virkelig når du vet hvilket kjønn det er og kan tenke på navn osv! Hihi, har du handlet noe blått enda da? :biggrin:

Jeg drømte i natt at jeg fikk jente, selv om jeg tidligere alltid har trodd det er gutt. Jeg fikk se et bilde av ansiktet hennes inni magen, og hun var helt lik på sambo. Drømmer er funny greier gitt!

Det er helt ubeskrivelig. Det må oppleves for å skjønne hva man snakker om! Men for min del ble det ikke mer virkelig at jeg er gravid. Bare akkurat der og da når jeg satt å så på det lille livet, men ellers merker jeg bare at magen vokser liksom..Glemmer av og til at jeg er gravid. Tror kanskje det ikke går opp ordentlig før man sitter der med knøttet i armene..jeg vet ikke...

Har ikke handlet noe blått, men handlet et lite sett fra H&M i går. En body, lue og buke. Var kos å endelig kunne kjøpe noe! :rodmer: Men får ikke ta helt av enda...er jo igjen 4 måneder og 2 uker til termin så har veldig god tid! hehe

Uka før jeg var på UL drømte jeg også at det var jente jeg så på ultralyden..Så tydelig kjønnet liksom..veldig rart, men kroppen tuller fælt...Hvis du føler på deg at det er gutt så skal du nok ikke se bort i fra at det er akkurat det det er! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen :rodmer:

Det ble mye mer virkelig når vi fikk vite hvem det var som bor i magen :hjerte:

Navn er utrolig vanskelig! Her har jeg heldigvis klart å kutte ned navnelisten fra over 30 alternativer til 3-4 stk, så håper at mannen blir enig i et av de, eller at vi finner et dør annet :)

Tusen takk :klemmer:

Ja, navn er liksom ikke bare bare...Har heldigvis ganske god tid på oss enda, også får målet være å ikke ha så stor liste som dere i utgangspunktet :fnise: Neida, men vi er ganske kresne på navn begge to så dette skal nok bli utfordrende! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min samboer er også helt i skyene, leser alt av info både i bokform og på nettet. Allerede begynt å se på utstyr, tenkt på navn og gleder seg til å ha gullet i armene.. Jeg smelter helt når jeg ser hvor glad han er. :rodmer: Lurer veldig på hvordan vi kommer til å reagere på ul. Jeg har en mistanke om at vi begge to kommer til å felle noen tårer.. :sjenert:

Oliver er kjempefint. :) Liker Sondre også, men det heter både stebroren min og broren til sambo. :P Jeg har ikke tenkt så mye på navn enda, det kommer sikkert når magen begynner å vokse. Når begynte du å få mage forresten? :)

:klemmer:

Er så koselig når gutta er like engasjerte som oss :rodmer: Jeg hadde problemer med å holde tårene borte på UL men syntes det var enda mer rørende da jeg hørte hjertelyden på første jordmorbesøket :sjenert:

Ja, Sondre er veldig fint..Og jeg syntes også litt "gamle" navn som Henrik og Johannes er fint og jeg da...

Magen min begynte for alvor å vokse rundt uke 15... Nå, 3 uker senere har jeg fått en god gravidkul! Kan kanskje legge ut et magebilde...?Hvis jeg tør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig når gutta er like engasjerte som oss :rodmer: Jeg hadde problemer med å holde tårene borte på UL men syntes det var enda mer rørende da jeg hørte hjertelyden på første jordmorbesøket :sjenert:

Ja, Sondre er veldig fint..Og jeg syntes også litt "gamle" navn som Henrik og Johannes er fint og jeg da...

Magen min begynte for alvor å vokse rundt uke 15... Nå, 3 uker senere har jeg fått en god gravidkul! Kan kanskje legge ut et magebilde...?Hvis jeg tør :fnise:

Sukk, det skjønner jeg godt. Skal låne en doppler av en venninne i jula, håper det ikke er lenge til jeg og sambo får høre hjerteslagene selv. :rodmer: Rart hva hormonene gjør, kjenner jeg blir rørt av å tenke på at jeg skal få høre hjerteslagene.. :fnise:

Når var du hos jordmor for første gang? Lurer på om jeg har lyst til å ta alle kontroller hos jordmor, og bare dra til legen når jeg må ta blodprøver osv.

Jeg er veldig enig, Johannes er et kjempefint navn! Søtt til en liten gutt og et passende navn på en voksen mann. :) Synes mange av de navnene som er populære i dag blir alt for sukkersøte til en voksen mann/kvinne.

Jeg kjenner forskjell på magen min nå jeg.. :klo: Er ganske stor forskjell på magen min nå og for 2 uker siden, min mor begynte å få mage i uke 8 med meg(førstemann) så det er kanskje ikke så rart. Jaaa, til magebilde! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, det skjønner jeg godt. Skal låne en doppler av en venninne i jula, håper det ikke er lenge til jeg og sambo får høre hjerteslagene selv. :rodmer: Rart hva hormonene gjør, kjenner jeg blir rørt av å tenke på at jeg skal få høre hjerteslagene.. :fnise:

Når var du hos jordmor for første gang? Lurer på om jeg har lyst til å ta alle kontroller hos jordmor, og bare dra til legen når jeg må ta blodprøver osv.

Jeg er veldig enig, Johannes er et kjempefint navn! Søtt til en liten gutt og et passende navn på en voksen mann. :) Synes mange av de navnene som er populære i dag blir alt for sukkersøte til en voksen mann/kvinne.

Jeg kjenner forskjell på magen min nå jeg.. :klo: Er ganske stor forskjell på magen min nå og for 2 uker siden, min mor begynte å få mage i uke 8 med meg(førstemann) så det er kanskje ikke så rart. Jaaa, til magebilde! :gravid:

Jaa!

Jeg var hos jormor første gang i uke 14 :) Enig med det du sier ang navn...At noen kan bli alt for søte.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...