Gå til innhold

Mini i magen!


ara

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å kjenne det for en god stund siden...2-3 uker hvertfall...Men det var sånn "bobler" på en måte. Nå kjenner jeg noen skikkelige dytt og det er mye morsommere!! :rodmer:

Åååå :rodmer: Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst:

19 uker!!!!

:strix:

Og det er så gøy å kjenne bevegelsene til veslegutt! Jeg eier ikke ord.. Det er ikke så mange ganger daglig enda, men det er mye kraftigere enn de "boblene" som har vært tidligere...Nå er det liksom "dytt" :hjerte:

Ellers har jeg vært hos frisøren i dag og fått fjerna de stygge, slitte tuppene, klippet opp håret litt og farget etterveksten. Føler meg god og fresh nå!

Fant også en kjole som jeg skal ha på juleaften.

Også har jeg handlet siste rest av julegaver og bare kost meg litt helt alene :tommelsmil:

Nå har kjære og jeg spist kyllingsandwich og nå står Team Antonsen i dvd-spilleren. Og jeg må forte meg å gjøre ferdig et lappeteppe som mor og far skal få i julegave!

God bittelille juleaften alle søte mennesker!! :nisseblunk:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny sveis, så deilig da! Da kan du bare hoppe inni finstasen snart..

er så superdeilig med bevegelser i magen :rodmer: Det tar jo svangerskapet til et helt nytt nivå! ;)

God jul!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny sveis, så deilig da! Da kan du bare hoppe inni finstasen snart..

er så superdeilig med bevegelser i magen :rodmer: Det tar jo svangerskapet til et helt nytt nivå! ;)

God jul!!! :klemmer:

Ja, det gjør det virkelig! Jeg må trekke på smilebåndet hver gang jeg kjenner liv og jeg gleder meg masse til det blir enda sterkere slik at kjære også kan kjenne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dere skulle få hilse på veslegutt i magen, nå som jeg endelig skjønte hvordan man laster opp bilder :fnise:

Så, her er han altså! Ganske tøff? :lur:

Ellers er jeg bare innom for å ønske alle en strålende jul! Håper den blir fantastisk!! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweet! En liten bokser ;) det er fantastisk å kunne hilse på disse små, og prøve å se hvem de ligner på osv. litt vanskelig på dette stadiet synes nå jeg. hehe. takk for bilde ;)

God jul! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

ÅÅÅ!!! Så koselig med bilde og greier!!

Det er sikkert toppen av lykken når man kjenner lille bebi sparke!

Ønsker deg en herlig jul!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :hjertesmil:

Håper julen deres har vært like god som min så langt! Jeg nyter hver dag og skulle selvsagt ønske at ferien var enda litt lenger. Trengte virkelig å få litt fri nå..Har sovet masse og begynner sakte men sikkert og føle meg uthvilt! :)

Kjære og jeg feiret jul hos mor og far. Mine to brødre på 16 og 22 var også der. Og min kjære onkel. Vi hadde det utrolig koselig og avsluttet ikke kvelden før kl 02.30 ! :Hehe: Jeg kommer nok til å reise tilbake til mor, far og lillebror i nærmeste framtid, fordi kjære jobber og fordi jeg har mesteparten av vennene mine der hjemme. Også er jeg i tilegg veldig familiekjær. Jeg kunne vel innerst inne ha bodd hjemme resten av livet bare for å være i nærheten hele tiden! Men så "dalt" kan man ikke være :fnise:

Ellers er lillemann fryktelig aktiv inni magen om dagen og jeg koooooser meg og nyter hver eneste bevegelse. For en magisk følelse! I går kveld kjente jeg et lite dytt på utsiden når jeg lå og hold hendene på magen, så er nok ikke så lenge til kjære kan forsøke å kjenne.. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei! Her er det lenge siden jeg har vært. Først og fremst vil jeg si du har en kjempefin mage, heldiggrisen! :) Herlig å høre at UL gikk bra, også så kjekt å se knøttet. <3 Bra du har kost deg i jula med familien. :) En romjulsklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei-hei! Her er det lenge siden jeg har vært. Først og fremst vil jeg si du har en kjempefin mage, heldiggrisen! :) Herlig å høre at UL gikk bra, også så kjekt å se knøttet. <3 Bra du har kost deg i jula med familien. :) En romjulsklem fra meg

Heisann! Så hyggelig at du stakk innom igjen! :jepp: Og takk for hyggelig mage-kommentar! :rodmer:

Livet mitt er som en dans på roser om dagen! Selv om jeg mister litt motet noen ganger når jeg ser meg selv i speilet og hvordan kroppen forandrer seg. Men det er jo helt klart verdt det når lille gullet kommer på utsiden!! :rodmer: Jeg gleder meg masse!! 4 måneder igjen bare...Det går FORT!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ara :) Lenge siden jeg har vært her nå ja. Gratulerer med gutt :hoppe: Og de sparkene ja..De er så fantastiske :rodmer: Det er noe jeg savner veldig, og det å bare fantasere om den lille inni magen. :)

Godt nyttår :klemer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ara :) Lenge siden jeg har vært her nå ja. Gratulerer med gutt :hoppe: Og de sparkene ja..De er så fantastiske :rodmer: Det er noe jeg savner veldig, og det å bare fantasere om den lille inni magen. :)

Godt nyttår :klemer:

Hei Teriyaki!! :biggrin:

Så hyggelig at du tittet innom igjen, og tusen takk! Ja, de sparkene kan ikke sammenlignes med noen ting! Jeg sitter bare å smiler og humrer hver gang jeg kjenner noe.. Det er så gøy! Er alt bra med din lille familie? Hvordan er mammarollen syntes du? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 uker!!!!

:strix:

Hoho. Ja som jeg har sagt tidligere; tiden flyyyyr jo av sted. Hjelpes meg. Plutselig sitter man der med babyen i armene og skjønner ingenting :fnise:

Men dette er så sinnsykt gøy. Jeg nyter hver eneste dag og lillegutt i magen gir mer enn ofte nok sine deilige livstegn der inne i magen! Han er en fryktelig aktiv liten krabat! :gravid:

Julen går så utrolig fort og snart står et nytt år for dør, som kommer til å bli et veldig spesielt år for mange av oss! :hjertesmil: Jeg gleder meg til alle gleder og utfordringer det kommer til å gi oss!

Ellers har kjære og jeg bestemt oss for å ta det helt rolig på nyttårsaften og bare være oss to med deilig mat og kos! Han skal på jobb dagen etter og jeg har helt ærlig heller ikke lyst til å sitte sammen med en haug av folk som heller ned alkohol og blir fullere og dummere for hvert minutt som går :fnise: Hehe, neida. Det pleier ikke å være så ille altså, men drikking er det der vi har feiret hvert år siden vi ble sammen..Og det er kjedelig å sitte edru en hel kveld og bare høre på tullprat.

Jaja, nå begynner den plapringen min om alt og ingenting igjen, så da avslutter jeg!

God dag til alle flotte damer der ute :smilorange: :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki!! :biggrin:

Så hyggelig at du tittet innom igjen, og tusen takk! Ja, de sparkene kan ikke sammenlignes med noen ting! Jeg sitter bare å smiler og humrer hver gang jeg kjenner noe.. Det er så gøy! Er alt bra med din lille familie? Hvordan er mammarollen syntes du? :hjerte:

20 uker!! :hoppe: Tenk at du er halvveis!!

Jaa det er så godt med disse sparkene. Eneste tiden jeg ikke likte det, var når han sparket i ribbeina :fnise:

Jada familien går det bra med. :) Slitsomt er det, men veldig givende. :) Mammarollen er blandet, tror jeg. Det er ikke noe i verden som er vakrere enn babysmil og babyplundring. Stemmen hans er så vakker. Samtidig er det utrolig slitsomt, og man mister litt av seg selv, på en måte. Men første perioden er jo ganske intens da, så vil tro jeg føler meg mer som meg selv om noen måneder. :)

Men gled deg! Den første tiden er magisk, selv når man sliter med magevondt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...