Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han svarte nordlendingen vinner. Han er jo faen meg så sympatisk og hyggelig.

Gjest NozMonster
Skrevet

nååååh! så glad og takknemlig han søte mannen som nesten døde er :sjenert:

jeg fikk litt tårer i øyekroken gitt..

• Liker 2
Skrevet

Litt lei av Even. Håper han går ut!

Skrevet

Hvordan oppleves klippingen? Unaturlig? Tenker mest på den utklipte personen.

Skrevet

Hvordan oppleves klippingen? Unaturlig? Tenker mest på den utklipte personen.

Neh, hadde du ikke visst om pedoen, hadde du ikke latt merke til det. Men tror han pedofile er ute nå, for han gikk ut tidlig.

Skrevet

Hvorfor ble de på Evens lag sur på han, og stemte han ut?, jeg skjønte ikke det?

Skrevet

SÅ glad for at Even gikk ut, fysj for en råtten fyr! :kjefte: En verdig vinner av Robinson er en som IKKE er feig, og det var han - så til de grader.

Liker Hans Olav bedre og bedre jeg, synes han var så tøff i dag! :)

Jeg heier fortsatt på de samme: HC, Cathrine og Hans Olav. Ellers liker jeg Lillan, Bård og Nicola(s?) godt også.

Skrevet

Dette må ha vært en av de beste episodene noensinne, mye drama her! :fnise: Tror Hans Olav seiler opp som en favoritt hos meg, ikke fordi jeg synes synd på ham , men pga ydmykheten han har vist. Han virker som en ærlig og fin kar, traust og godslig, typisk huring. (I hvert fall de huringene jeg kjenner.) :nigo:

Skrevet

Tragisk at Even desperat prøvde å redde ræva si. Dust! Skummelt å tenke på at han er politi altså. De som spiller skittent synes ikke jeg er verdige vinnere, men så hadde vel ikke Even fått så mange stemmer hvis han kom til en finale heller :ler:

Jeg håper Hans Olav, Cathrine og HC i hvert fall kommer langt.

• Liker 1
Skrevet

Even må være den største toksen som har vært med på Robinson. Utenom han Peter som var med i 2007. Jeg ble skikkelg glad da Morten stemte på Even, Bra han tok til fornuft. Tipper det var Ellen, Jon og Gabriel om stemte på Lillan.

Fikk så vondt av Hans Olav. Stakkars mann. Jeg fikk nesten en tåre i øynene. Jeg haåper han og HC vinner jeg :) Hadde Even vunnet, så hadde jeg blitt drit sur!

Skrevet

Even må være den største toksen som har vært med på Robinson. Utenom han Peter som var med i 2007. Jeg ble skikkelg glad da Morten stemte på Even, Bra han tok til fornuft. Tipper det var Ellen, Jon og Gabriel om stemte på Lillan.

Even mener du sikkert? Gabriel gikk jo ut forrige uke :)

Skrevet

Even mener du sikkert? Gabriel gikk jo ut forrige uke :)

Åja hehe stemmer det :fnise:

Skrevet

Åja hehe stemmer det :fnise:

Navn går i surr for meg innimellom også, fort gjort :fnise:

Ellers var jeg enig i alt du skrev altså, endelig gjorde Morten noe fornuftig :jepp:

Skrevet

Jeg fikk ikke sett forrige søndag jeg :sur:

Håper de har lagt ut episodene på tv3, for den episoden som var sist hørtes veldig spennende ut :)

Gjest cybergirl
Skrevet

Morten er sååå digg å se på :) sitter jo bare og stirrer på han hver gang.

• Liker 1
Gjest Navifairy
Skrevet

Blir spennende å se hva denne merkingen går ut på!

Skrevet

Hvem er Ellen? Har sett flere nevne dette navnet, men det er da ingen som heter det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...