Gå til innhold

Robinson Ekspedisjonen 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Åh jeg som trodde Anita røyk ut!! Lurer på hva som skjer neste gang. Utrolig teit at vi må vente en hel uke! :kjefte: Håper inderlig Anita ryker ut allikevel. For et kvinnemenneske,

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Anita. Å hva skjer med at hun har hvite lepper?

Rabies?

Hun klager på bergensdialekten til John, men jeg har store problemer med å skjønne hva hun sier. Hun snakker veldig utydelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvite leppene på den konstant sure munnen irriterer meg.

Samt at hun ser eldgammel ut! 45 år og er sååå rynkete. Og det hvite håret da, som en forvokst fjortis!

Fæl å se på, fæl å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Anita ser eldre ut enn det ho er. Min mor blir 50 neste månde og Anita har mer rynker enn henne og ser eldre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med at Anita har hvite lepper, skyldes vel solstift (altså, vet ikke helt hva det heter, men solkrem i leppepomadeform?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at Anita har hvite lepper, skyldes vel solstift (altså, vet ikke helt hva det heter, men solkrem i leppepomadeform?)

Men hvorfor er hun den eneste som har den klint utover på en svært lite attraktiv måte :fnise:

Lurer på hvordan hun da ser ut med vanlig leppestift? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klager på bergensdialekten til John, men jeg har store problemer med å skjønne hva hun sier. Hun snakker veldig utydelig.

Hun klager på ALT ved John, og er helt enig med deg. Fysj for et kvinnfolk! Og man ser på rynkene hennes at hun har vært mye sur!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg er så lei av all klagingen til Anita. Ho klager jo absolutt alt ved Jon! Litt morsomt at de må sitte i et bur sammen i neste episode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for all del Anita ryker ut. Hun har jo fått viljen sin i alle øyrådene. Eller i hvert fall 2 stykker. Da hun første på det gammle laget røyk ut og Arild. Dette var Anita med på.

Så er jeg så piss lei av sytingen hennes :bond:

Har dere noen favoritter eller? Jeg heier litt han med hatten jeg :fnise: Husker ikke navnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes det var litt urettferdig at Even bla ikke ble disket fra kampen? Med tanke på hvor brutal han var? Han heiv seg jo tydelivis flere ganger over HC og skadet han.

Ja heksen Anita er ute!!! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ikke Janki da! Selveste go'ingen. :( Skremmende å se hvordan Even holdt på i Robinsonkampen. Han er faktisk politi i hjemkommunen min, han har ikke akkurat noe bedre rykte på seg der.

Moro å se hvordan han karen fra Hurum (han med hatten) måtte innrømme at homofile kanskje var som vanlige folk likevel. Flott at han tok et oppgjør med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også glad Anita røk ut.

Makan til sur kjerring, FY faen!!

Men men, syntes det var spennende i år. Even burde blitt disket fra kampen ja, selvom man kjemper mot å vinne mot å bli katet ut, så kan man spille på en fair måte. Syntes no jeg ihvertfall!

Jeg heier på de gule. (vet ikke om det er nord eller sør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg er også glad Anita røk ut.

Makan til sur kjerring, FY faen!!

Men men, syntes det var spennende i år. Even burde blitt disket fra kampen ja, selvom man kjemper mot å vinne mot å bli katet ut, så kan man spille på en fair måte. Syntes no jeg ihvertfall!

Jeg heier på de gule. (vet ikke om det er nord eller sør)

De gule er sør- Jeg heier nok på Nord. Likte virkelig ikke åssen sør holdt på under kampen. Spesielt ikke Even. Han burde virkelig ha blitt disket!!

Endret av Linda sofie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris for at Anita ga seg. Makan til negativ kjerring skal man lete lenger etter. Tror det eneste hun snakket om var hvor mye hun hatet Jon :roll:

Men helt enig i at Even burde bli disket eller i hvert fall fått en advarsel. Jeg synes ikke han spilte fair i det hele tatt.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier definitivt på lag nord! Det er noen på lag sør jeg ikke liker. Even og Morten er en av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...